Ik was weer lekker bijdehand door een slotje heen aan 't postenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:46 schreef Luchtbel het volgende:
ETik zie helemaal geen geadopteerde kindjes zo op het eerste gezicht?
Hoe zie jij dat dan?
ja eigenlijk wel alleen wel leuker vind ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:52 schreef jessie het volgende:
Dat jochie vooraan lijkt wat donker dacht ik eerst ook. Maar zou ook door de foto kunnen komen.
Ik ken djumbo niet is dat iets k3 achtigs?
daar twijfel ik een beetje aan idd.. Z'n handjes lijken ook wel aardig donker..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:54 schreef Luchtbel het volgende:
Komt dat niet door die pet?
Bluezz,quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:16 schreef Bluezz het volgende:
Moussy, zoals elk jaar een dikke sterkte kus voor ons![]()
Yep zoiets... ze zou vandaag 20 geworden zijn, dát spookt er steeds maar door mijn hoofd, ongelofelijk toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:51 schreef moussy het volgende:
Dit jaar gaat het me eigenlijk een beetje aan me voorbij. Nou ja, ik voel me niet dramatisch of jankerig of zo, kweenie hoe ik dat uit moet leggen.
Tis ook eigenlijk een hartstikke debiele dag, er is op die dag een kind geboren, maar het kind is niet jarig. Nou ja, bla en zo![]()
Geen beren in beeld a.u.b.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:26 schreef easy-going het volgende:
Censuur
ff zwaaien naar E.T. en Lois hoor!
Als je dat nog 1 keer doet ga ik een ban aanvragenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:46 schreef easy-going het volgende:
Ow, op deze pagina staat hij nog niet
nu wel
Censuur
Ik zou beginnen met een topicreportquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:48 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Als je dat nog 1 keer doet ga ik een ban aanvragen![]()
![]()
Das hetzelfde als babykleding metquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:48 schreef Lishe het volgende:
Waarom zijn er dan toch zoveel Beer-achtigen te koop in kinderland? Ik heb een grote afkeer voor alles met dat ding erop. Wijntje, iemand?
Weet je wat nóg erger is? Volwassen kleding met applicaties. Vooral volwassen kleding met berenapplicaties. Ja, het bestaat ECHT!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Das hetzelfde als babykleding metapplicaties
jaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:52 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Weet je wat nóg erger is? Volwassen kleding met applicaties. Vooral volwassen kleding met berenapplicaties. Ja, het bestaat ECHT!
Ik zet NU de pc uit!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:53 schreef easy-going het volgende:
Zal ik jullie eens een foto van mijn nieuwe truilaten zien?
*aan komt hollen*quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:48 schreef Lishe het volgende:
Waarom zijn er dan toch zoveel Beer-achtigen te koop in kinderland? Ik heb een grote afkeer voor alles met dat ding erop. Wijntje, iemand?
Wij wonen niet voor niks op een bootquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:50 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan de wielen inmiddels weer zienMet dit weer ben ik blij dat ik geen kelder of zo heb en op een bovenhuis woon
Ik zag laatst een boxspring MET verstelbare lattenbodenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:15 schreef easy-going het volgende:
Oe spuuglokje, een nieuw bedWij gaan van de week ook eindelijk op pad voor een nieuw, maar ik weet nog niet wat
(twijfel tussen boxspring en verstelbare lattenbodem)
E.T.![]()
![]()
Is een konijn toegestaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Rewimo, zeg me asjeblieft dat dat witgele pluchen ding achterin de auto een vosje is of zo![]()
![]()
Als het maar geen b..r is, is alles best!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is een konijn toegestaanMet wortel
Even denken... een hangend konijn, een koe en een Raffi. Nee, geen b..rquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:33 schreef Spuuglokje het volgende:
Als het maar geen b..r is, is alles best!
En dat voor maar 60 minutenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:33 schreef E.T. het volgende:
lollifanten-film is volgende week in de aanbieding bij de makro; ik meen 17,25 en je krijgt er een pluchen lollifant bij..
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:23 schreef poemojn het volgende:
Leuk Spuuglokje, en lekker hoog idd!
We zitten hier in OUD, dus dan is het zeker niet raar dat ik meteen erbij dacht 'da's handig bij een thuisbevalling!'?![]()
gauchos toevallig?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:54 schreef Rewimo het volgende:
Rijstebuiltje, welkom terugLeuke vakantie gehad?
Wij hebben vanavond bij de Argentijn gegeten, ik kan geen pap meer zeggen. dus zeg ik maar wat anders![]()
wat doe je !!! kan ik niet eens het kadootje komen brengenquote:Op zondag 14 augustus 2005 10:13 schreef jessie het volgende:
Ik hoop dat we met Jans dr verjaadag (vieren we zat 3 sep) lekker buiten kunnen zitten. (in hopelijk een tuin die dan af is)
Nee, www.loslatinos.nlquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:57 schreef _evenstar_ het volgende:
gauchos toevallig?
Het moet toch een keer beter weer worden, dus ik stem ook voor septemberquote:Op zondag 14 augustus 2005 10:13 schreef jessie het volgende:
Ik hoop dat we met Jans dr verjaadag (vieren we zat 3 sep) lekker buiten kunnen zitten. (in hopelijk een tuin die dan af is)
euhmm dat maakt niet veel verschil.. 3 sep is er hier ook eentje jarigquote:Op zondag 14 augustus 2005 10:55 schreef jessie het volgende:
We komen je natuurlijk ophalen en brengen je ook weer thuis muts!!!
Daar heb ik idd besteld, en nog wat andere lappen om mn verzendskosten een beetje er uit te halenquote:Op zondag 14 augustus 2005 10:30 schreef Knorretje het volgende:
moussy: stoffenstunter heb nog wel zie ik
ben benieuwd, ik heb tot op heden nog nooit daar besteld, maar als je er positief over bent wil ik graag ook de gok wel eens wagenquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:08 schreef moussy het volgende:
[..]
Daar heb ik idd besteld, en nog wat andere lappen om mn verzendskosten een beetje er uit te halen
Nou ik heb voor de zekerheid maar wel om een factuur gevraagd ipv vooraf betalenquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:10 schreef Knorretje het volgende:
[..]
ben benieuwd, ik heb tot op heden nog nooit daar besteld, maar als je er positief over bent wil ik graag ook de gok wel eens wagenLekker makkelijk vanaf de bank shoppen
ja maar mailen terug gaat wat traag. maar ze zullen vanzelf binnen druppelenquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:11 schreef jessie het volgende:
(ontvang je ook je mail?)
het doet zeer, op het moment dat die naald er doorheen gaat en op het moment dat ze het 'rietje' eruittrekken. Maar verder eigenlijk niet. Heb niks gevoeld van bv de klem en nu ook nog niet, kon gewoon slapen op mijn buik en vanmorgen onder de douche de straal er ook op gehad. Geen enkel probleem allemaal (tot nu toe)quote:
Ja, ik vind piercen echt niet eng ofzo en ik heb er meerdere maar m'n tepel...quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:45 schreef jessie het volgende:
Ahhhhh ik heb al pijn als ik ernaar kijk.
zo voel ik mezelf nu ook nog een beetje. Als de ander gedaan is en het is allemaal genezen gaan we lekker op zoek naar een mooie erinquote:
Ja dat dus. Dat realiseer ik me nu ineens. Ze krijgt nog één laatste kuur met pillen, om de pijn te verzachten ofzo. Daar begint ze volgende week mee en ze wilde nog een keer echt uitgaan want straks helemaal geen alcohol enzo meer. Dus we hebben vannacht tot half 4 in de kroeg gezeten en het was heel gezellig maar hoe erger we dronken werden des te meer ik steeds dacht, is dat nou voor het laatst? Het zegt helemaal niks, misschien leeft ze nog vijf jaar maar toch maar toch, als iemand zo ongezond is en allesquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:40 schreef Lois het volgende:
Luchtbel wat verdrietig. Zo raar voelt dat, weten dat je tijd nog maar beperkt is met elkaar. Moeilijk hoor.
Tip van mij was:quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:22 schreef jessie het volgende:
Nu ben ik aagje naar de tip spuuglokje
En hier lees ik bijna overheen!quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:24 schreef Luchtbel het volgende:
Ah nou Jessie ik boek al enigszins vooruitgang in terug winnen hoor![]()
geen bv meer maar zou wel gewoon kunnen nog, hij zit achter de tepel en een kindje zou er geen last van hebben in principe. Maar met de laatste miskraam heb ik het hoofdstuk kindjes afgesloten. heb altijd gezegd, 3 miskramen is genoeg en te vreden hebben met wat je hebt. Vandaar ook mede de piercing. Mijn tieten zijn weer van ons en niet van de kidsquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:20 schreef melonovy het volgende:
Knor, ai ai ai, ik doe het je niet na! Geef je geen bv meer, of kun je het combineren?
ja wij om kwart over 5 maar ik vind het nu wel eng hoor met die vliegtuigen tegenwoordigquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:47 schreef Rewimo het volgende:
Luchtbel, wat akelig voor je vriendin, en voor jou...
Lois, wat goed van het fietsje
Babyfeet, beterschap met je voet! Hoe laat vliegen jullie nu ook alweer? Toch ook vroeg? Wij gaan (onder voorbehoud) om 5.25 de lucht in, volgens mij jullie ook zoiets toch? Kunnen we nog even meeten op Schiphol!
Ik zit met een pijnlijke bult op mijn vingerD'r zit prut in die er niet uit wil
En mijn grote teen zit dwars, die wil niet knakken en in zijn normale positie schieten (ding is aan het verslijten).
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:40 schreef coolbabe het volgende:
Oh E.T.! Wat zei Swets er van??
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:40 schreef coolbabe het volgende:
Oi LB en nu? Moet ze lang daar blijven?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:40 schreef Luchtbel het volgende:
Onze oppas is met vakantie en de oppas die we van het gastouderbureau kreeg bevalt helemaal nietecht shit.
'quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:40 schreef coolbabe het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:36 schreef Rewimo het volgende:Goed nieuws op operatiegebied vandaag
Heeee... weebee!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:50 schreef dutchie het volgende:
Zo, de familie is ook weer terug van vakantie, was heerlijk.
Ik ben helemaal vergeten wanneer Sugar nou ook alweer ging trouwen, was dat dit weekend?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Jans(je), dat past heel goed bij Janneke
Jij bent ook absoluut geenJansjequote:
Ik weet niet of je zo wel mag komen op Sjoegs trouwdingquote:
Weet je dat wel zeker? Ik heb net even in de cao gekeken (een oude, dat wel dus misschien klopt het niet wat ik nu ga zeggend) en daar staat dat de opzegtermijn van de werkgever 3 maanden is als je meer dan 5 jaar in dienst bent en een contract voor onbepaalde tijd hebt. Voor de werknemer(jij dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:53 schreef texelonia in het nieuwe moeders topic het volgende:
Een andere baan vinden is nog lastiger dan ik dacht, want ik blijk 3 maanden opzeg termijn te hebben (ik dacht 1 maand)!!!
Ik stuurde en stuur de foto's van Freek (en Baby) ook altijd via de mail, aan de liefhebberquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:50 schreef dutchie het volgende:
E.T. ja doe maar.
Morgen heb ik ws wel even tijd om wat bij te kletsen. En met die foto's ga ik toch anders doen. Ik denk dat ze gewoon maar stuur naar mensen die ik hier ken en geinteresseerd zijn. Ga nog even kijken hoe ik dat ga doen.
Heb nl. een veeeeeeuls te mooie zoon om niet als een trotse moederkloek aan de rest van de wereld (lees; binnnen een beperkte 'bekende' wereld)
Nu ga ik naar bed, moet morgen werken.
Ja, het zal wel ff een toer zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |