abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:35:58 #1
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_29525059
Op Indymedia las ik de volgende mededeling:
quote:
Geenstijl gededost!
Cowboy - 09.08.2005 20:05

Geenstijl is door een groep die zichzelf niet nader wil noemen gededost!

De aanval begon 10 minuten gleden.

Een reden is niet gegeven. Waarschijnlijk is de internetaanval uitgevoerd omdat Geenstijl zo kinderachtig is, Geenstijl moet de aanval als een knipoog zien en niet als een aanval op vrijheid van meningsuiting! Wij respecteren de mening van GS.

Daarnaast moet Geenstijl zich niet zo burgerlijk gedragen!

==Einde persbericht==
Bron: http://www.indymedia.nl/nl/2005/08/29811.shtml

Ik kan www.geenstijl.nl inderdaad niet bereiken.
Maar wat is dit nu voor rare opmerking, "het is een knipoog" en "niet als een aanval op de vrijheid van meningsuiting zien" en vervolgens een verwijt dat Geenstijl zo burgerlijk is.

Nou, nou humor man, heb in tijden niet zo gelachen

Edit: Er zijn nu ook reacties, verantwoording opgeeist door kutkneuzenclub AFA UTRECHT
quote:
AFA Utrecht - 09.08.2005 20:28

Vanwege hun homofobische en racistische artikelen heeft AFA Utrecht Geenstijl al langer in het oog.

Hun promotie van racisten als Michiel Smit is ons al langer een doorn in het oog.

Daarom hebben wij vandaag geenstijl laten merken dat wij het niet accepteren dat zij een platform bieden aan bekrompen en hatelijk gedachte goed.
Nou, als er één site is die een platform biedt aan bekrompen en hatelijk gedachtegoed is het Indymedia wel.
quote:
aanvulling
Cowboy - 09.08.2005 20:32


We vernielen de site niet, we maken hem ontoegankelijk vanaf buiten, wat
naar ons idee te vergelijken is met blokkeren van het binnenhof door middel van een groot aantal demonstranten. Zodra de (DDoS) blokkade is
opgeheven is Geenstijl gewoon weer toegankelijk.

Een ludieke index.html op de hoofdpagina's van die websites plakken is in dit geval meer een vorm van vernieling, je moet immers jezelf op ongeoorloofde manier toegang zien te verschaffen om die pagina's aan te passen.

De verantwoordelijken voor de aanval laten weten dat wij de aanval uitvoeren als protest tegen Balkenende en Bush. Onze stelling luidt derhalve: DDoS-aanval is de digitale vorm van demonstreren en om onze stem bekend te maken is het beter om een bekende website (ongeacht politieke voorkeur) te DDossen ipv regering.nl of iets dergelijks...

Volgens mij is een DDoS aanval een strafbaar feit en bewijst -als het waar is natuurlijk - de AFA wederom een anti-democratische groep te zijn en hiermee de ware aanhangers van autoritaire systemen als het fascisme. Ieder die anders denkt dan de AFA is immers een fascist en moet in hun ogen het spreken onmogelijk gemaakt worden.

[ Bericht 21% gewijzigd door Tarak op 09-08-2005 20:46:57 ]
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_29525110
zielige kutnerds
pi_29525113
Fok! waarschijnlijk ook
pi_29525146
Ben blij als de zomervakantie voorbij is.
pi_29525153
De DDOS Kabouters
Jupiler is goed
pi_29525195
Nee, hoor, het is niks ernstigs.
Tenminste, voor GS. Fok wordt alweer een tijdje geDdost, maar dat kan gebeuren! Het valt gelukkig niemand op dat andere 'pittige sites' daar de afgelopen week helemaal geen last van heeft gehad. Nee, Fok is een veel 'gewraaktere' site' met veel meer anti-wat-dan-ook-berichten-als-GS.
Daarom wordt Fok geDdost en is Fok zo zielig.

Dat er hier een stel kneuzen zitten is nog niemand opgevallen. Lekker lopen brullen dat de users sukkels zijn en verder niks doen. (kunnen)
"We hebben een load-ballancing-probleem. Boehoe."

Ja hoor, succes d'r mee.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:48:13 #7
120941 Kikstar
mmmm... candy
pi_29525235
Zal er niet slecht om slapen. Internet helden zijn overal
pi_29525270
ik kan op gs komen hoor....

maar zeer lame

en icehosting is ook down
en daar staan ook weer aantal sites op waar ik kom
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:54:42 #9
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_29525325
gs doet het nu weer idd, was nog een waardeloze aanval ook.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_29525391
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:35 schreef Tarak het volgende:
Op Indymedia las ik de volgende mededeling:
[..]

Bron: http://www.indymedia.nl/nl/2005/08/29811.shtml

Ik kan www.geenstijl.nl inderdaad niet bereiken.
Maar wat is dit nu voor rare opmerking, "het is een knipoog" en "niet als een aanval op de vrijheid van meningsuiting zien" en vervolgens een verwijt dat Geenstijl zo burgerlijk is.

Nou, nou humor man, heb in tijden niet zo gelachen

Edit: Er zijn nu ook reacties, verantwoording opgeeist door kutkneuzenclub AFA UTRECHT
[..]

Nou, als er één site is die een platform biedt aan bekrompen en hatelijk gedachtegoed is het Indymedia wel.

[..]


Volgens mij is een DDoS aanval een strafbaar feit en bewijst -als het waar is natuurlijk - de AFA wederom een anti-democratische groep te zijn en hiermee de ware aanhangers van autoritaire systemen als het fascisme. Ieder die anders denkt dan de AFA is immers een fascist en moet in hun ogen het spreken onmogelijk gemaakt worden.
hier doet de site het gewoon. en wat bedoelt AFA utreg??? ik vind juist dat geenstijl.nl vaak te hard is over michiel smith en ze doen ook vaak bijdehand over wilders.
Maar dat maakt geenstijl.nl wel weer objectief.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 21:02:21 #11
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_29525441
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:59 schreef JohnDope het volgende:

[..]

hier doet de site het gewoon. en wat bedoelt AFA utreg??? ik vind juist dat geenstijl.nl vaak te hard is over michiel smith en ze doen ook vaak bijdehand over wilders.
Maar dat maakt geenstijl.nl wel weer objectief.
AFA=Anti Fascistische Aktie

Let op: Het kan natuurlijk iedereen geweest zijn en vervolgens roepen dat de AFA erachter zit. Ik las wel dat de AFA Utrecht net is opgericht, misschien moeten ze zich nog bewijzen of zo. Het bericht dat de AFA Utrecht er achter zou zitten is inmiddels verwijderd van Indymedia.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarak op 09-08-2005 21:07:23 (typo) ]
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 21:04:49 #12
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_29525487
Geenstijl.nl promoot Michiel Smit . Hebben die gasten oogkleppen op ofzo? Zowel links en rechts wordt op de hak genomen bij geenstijl.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_29525497
quote:
Ik las wel dat de AFA Utrecht net is op gericht, misschien moeten ze zich nog bewijzen of zo
pi_29525503
De rede dat Geenstijl Micheal Smit 'zou promoten' is gewoon onzin. Geenstijl heeft vaak juist satirische berichten over hem, zo ook over 'kaalkopjes'.
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_29525521
We weten overigens allemaal hoe het de vorige Ddossers bij geenstijl.nl vergaan is.

Die eten tot 2053 elke dag afhaalpizza!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 21:07:23 #16
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_29525529
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_29525533
De redeN?
pi_29525707
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:02 schreef Tarak het volgende:

[..]

AFA=Anti Fascistische Aktie

Let op: Het kan natuurlijk iedereen geweest zijn en vervolgens roepen dat de AFA erachter zit. Ik las wel dat de AFA Utrecht net is opgericht, misschien moeten ze zich nog bewijzen of zo. Het bericht dat de AFA Utrecht er achter zou zitten is inmiddels verwijderd van Indymedia.
het lijkt wel brigade hooligan "afa utreg".

En verder zou het inderdaad een stunt zijn als 1 of andere computerrukker die site gedost heeft en vervolgens afa de schuld geeft
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 21:50:09 #19
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_29526228
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:43 schreef Aurelium het volgende:
De DDOS Kabouters
Waren dat diegenen die begravenisondernemers aan de deur kregen?
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_29527268
quote:
UPDATE: Oja, we waren eerder vanavond even uit de lucht in verband met onderhoud. Excuses voor het ontbreken van een vooraankondiging. We hebben ons stijlloze serverpark even gereset, dat was alles.

http://www.geenstijl.nl/
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 23:01:28 #21
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_29527468
quote:
UPDATE: Oja, we waren eerder vanavond even uit de lucht in verband met onderhoud. Excuses voor het ontbreken van een vooraankondiging. We hebben ons stijlloze serverpark even gereset, dat was alles.
Stijlloze grap dus.
Zouden ze het zelf hebben neergezet?
Ja, dit is retorisch bedoeld
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_29527930
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 23:01 schreef Tarak het volgende:

[..]

Stijlloze grap dus.
Zouden ze het zelf hebben neergezet?
Wellicht een paar gebruikers die zich verveelden.
pi_29528870
En toch zijn ddos'er zielige kutnerds en e-terroristen.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 23:55:04 #24
123598 SpanCo
Ready Or Not
pi_29528931
Sneu
I'm not afraid of dying, I just don't want to be there when it happens.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 23:55:39 #25
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_29528948
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 23:53 schreef Ori het volgende:
En toch zijn ddos'er zielige kutnerds en e-terroristen.
En is de AFA een kutkneuzenclub!!
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_29541951
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 23:53 schreef Ori het volgende:
En toch zijn ddos'er zielige kutnerds en e-terroristen.
Die vrij weinig bereiken met hun acties.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:00:40 #27
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29543017
Kafka achtige rukkers
Maja, zolang Jaggle er nog maar is
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:06:58 #28
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_29543163
goh geenstijl heeft een aanval en 10 min later is er een nieuwsbericht wat een toeval.
pi_29552998
het is nu 0334uur, en hij doet het nog steeds niet... ik vind het geenstijl
  donderdag 11 augustus 2005 @ 07:06:21 #30
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_29553394
het zal wel komen door dat Housewits filmpje wat GS hoste en ondertussen uitgebreid media aandacht heeft gekregen..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_29553515
Ja, ik kom d'r ook niet op.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 08:53:41 #33
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_29553955
Onderhoud again (ofzo): www.staatsgeheim.com
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_29554273
Aanslag door Poolse DDossers?
pi_29554724
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:35 schreef Tarak het volgende:
Nou, als er één site is die een platform biedt aan bekrompen en hatelijk gedachtegoed is het Indymedia wel.


Staat een verhaal over GeenStijl in de NieuweRevu deze week.

Het is best zielig voor ze dit maar als je hun eigen methodes ziet kan ik weinig empathie opbrengen.
Ze hebben bijv. nog steeds dat Hauschwitz filmpje online
pi_29554991
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 09:54 schreef SCH het volgende:

[..]



Staat een verhaal over GeenStijl in de NieuweRevu deze week.

Het is best zielig voor ze dit maar als je hun eigen methodes ziet kan ik weinig empathie opbrengen.
Ze hebben bijv. nog steeds dat Hauschwitz filmpje online
Weet je ook waarom?
Yeah baby Yeah!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 10:11:38 #37
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_29555011
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:10 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Weet je ook waarom?
Ik denk het niet. Hem 'kennende' zal hij alles zeer, zeer selectief gelezen hebben.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_29555272
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:10 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Weet je ook waarom?
Enlighten me.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 10:26:56 #39
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_29555309
dos37 was 't
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_29555342
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Enlighten me.
GeenStijl was blijkbaar niet echt gecharmeerd van het filmpje, maar hebben er schijnbaar een melding bijgezet dat dit filpmje tekenend is voor de tanende geschiedeniskennis onder de medemens en dat men op school nog eens grondig aandacht moet besteden aan dit drama, blijkbaar is niet iederee van de ernst overtuigd.
Yeah baby Yeah!
pi_29555556
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:28 schreef Elgigante het volgende:

[..]

GeenStijl was blijkbaar niet echt gecharmeerd van het filmpje, maar hebben er schijnbaar een melding bijgezet dat dit filpmje tekenend is voor de tanende geschiedeniskennis onder de medemens en dat men op school nog eens grondig aandacht moet besteden aan dit drama, blijkbaar is niet iederee van de ernst overtuigd.
Zou het niet vooral met naamsbekendheid te maken hebben?

Ze worden er ws. om vervolgd trouwens.
pi_29555595
ze zouden 'afa' beter kunnen veranderen in 'fa'. doet me gelijk denken aan een andere afkorting van twee letters, zo'n 65 jaar geleden.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  † In Memoriam † donderdag 11 augustus 2005 @ 10:40:49 #43
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_29555608
Wat voor filmpje was dat dan?
pi_29555643
was dat dat leuke concentratiekamp filmpje? daar had geen stijl juist vooral erg veel commentaar op.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29555706
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:42 schreef zoalshetis het volgende:
was dat dat leuke concentratiekamp filmpje? daar had geen stijl juist vooral erg veel commentaar op.
Een leuke concentratiekampfilmpje?
Waar ging dat dan over?
pi_29555719
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:40 schreef NorthernStar het volgende:
Wat voor filmpje was dat dan?
Auschwitz-museum boos op 'Housewitz'
pi_29555729
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Zou het niet vooral met naamsbekendheid te maken hebben?

Ze worden er ws. om vervolgd trouwens.
Hoezo naamsbekendheid?
GeenStijl heeft momenteel de positie die het ambieert denk ik..

En er is door het MDI idd een aanklacht ingediend tegen GeenStijl, alleen is die aanklacht ook weer niet zoals het hoort blijkbaar.
Yeah baby Yeah!
pi_29555796
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:44 schreef Dementor het volgende:

[..]

Een leuke concentratiekampfilmpje?
Waar ging dat dan over?
ja niet leuk dus...droof.

was een gozer die met naam en toenaam volledig werd afgebrand na het laten zien van dit uiterst grappige filmpje...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29555865
Wat een dom filmpje.
pi_29555869
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:42 schreef zoalshetis het volgende:
was dat dat leuke concentratiekamp filmpje? daar had geen stijl juist vooral erg veel commentaar op.
Maar ze lieten het wel staan en zien terwijl de maker het filmpje op verzoek meteen weer van het net had gehaald. Als je dat leuk noemt
pi_29555911
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:45 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hoezo naamsbekendheid?
GeenStijl heeft momenteel de positie die het ambieert denk ik..
Maar die moeten ze wel vasthouden en dat doen ze vaak door over grenzen te gaan waar anderen (terecht) stoppen.
  † In Memoriam † donderdag 11 augustus 2005 @ 10:54:41 #52
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_29555935
quote:
Tnx.

Haha! En nu zijn wat van die zionazi's pissed off omdat GS aan hun inkomstenbron komt? lol
pi_29555936
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar ze lieten het wel staan en zien terwijl de maker het filmpje op verzoek meteen weer van het net had gehaald. Als je dat leuk noemt
ze lieten hem staan om te laten zien hoe achterlijk de maker is. ma goed, dit is de beste reclame voor geenstijl.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29555947
Ik vond dat een goeie beslissing van ze. Je moet niet alles meteen in de doofpot proberen te gooien. Dit soort mafkezen wonen in ons land, en daar mogen we ons best eens bewust van worden. Dat filmpje is meer een symbool wat weer geeft waar die mongeaulen toe in staat (kunnen) zijn. Dat het tevens een zeer schokkend filmpje is is natuurlijk waar, maar als je hem niet wil zien ... dan bekijk je hem toch niet ...
pi_29555972
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:55 schreef omegaproject het volgende:
Ik vond dat een goeie beslissing van ze. Je moet niet alles meteen in de doofpot proberen te gooien. Dit soort mafkezen wonen in ons land, en daar mogen we ons best eens bewust van worden. Dat filmpje is meer een symbool wat weer geeft waar die mongeaulen toe in staat (kunnen) zijn. Dat het tevens een zeer schokkend filmpje is is natuurlijk waar, maar als je hem niet wil zien ... dan bekijk je hem toch niet ...
Gemaakt door een student nog wel
Hij zou beter moeten weten...
pi_29556013
GeenStijl is erg populair bij uiterste rechtse types dus die zullen wel blij zijn geweest met dat filmpje.

Maar goed, dat hele GeenStijl is een beetje een misplaatste studentengrap.
pi_29556059
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:58 schreef SCH het volgende:
GeenStijl is erg populair bij uiterste rechtse types dus die zullen wel blij zijn geweest met dat filmpje.

Maar goed, dat hele GeenStijl is een beetje een misplaatste studentengrap.
ik beschouw mezelf niet als uiterst rechts en moet zeggen dat ik er graag vertoef. cynisme troef bij geenstijl.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29556071
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:58 schreef SCH het volgende:
GeenStijl is erg populair bij uiterste rechtse types dus die zullen wel blij zijn geweest met dat filmpje.

Maar goed, dat hele GeenStijl is een beetje een misplaatste studentengrap.
Micheal Smit is trouwens niet erg populair binnen GeenStijl, wordt vaak genoeg afgekraakt. En jij zegt dat Geenstijl populair is bij ultrarechtste types?
Hoi.
pi_29556145
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik beschouw mezelf niet als uiterst rechts en moet zeggen dat ik er graag vertoef. cynisme troef bij geenstijl.
Ja wat ik zeg - flauwe studentenhumor van een Telegraafjournalist met een hobby.
pi_29556165
wilders wordt ook gepakt en verdonk ook. je hebt daar zowel rechtse als linkse nieuwsposters. indymedia is pas echt eng.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29556216
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:01 schreef pekel het volgende:

[..]

Micheal Smit is trouwens niet erg populair binnen GeenStijl, wordt vaak genoeg afgekraakt. En jij zegt dat Geenstijl populair is bij ultrarechtste types?
Ja dat zijn ze - het is een site met een uitgesproken rechtse koers waar alles wat links is wordt afgezeken en belachelijk gemaakt.
pi_29556259
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja dat zijn ze - het is een site met een uitgesproken rechtse koers waar alles wat links is wordt afgezeken en belachelijk gemaakt.
de enige die zich echt belachelijk maken zijn die afa's.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29556267
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:06 schreef zoalshetis het volgende:
wilders wordt ook gepakt en verdonk ook. je hebt daar zowel rechtse als linkse nieuwsposters. indymedia is pas echt eng.
Er is 1 linkse nieuwsposter.

Wat is er eng aan Indymedia?
pi_29556271
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja dat zijn ze - het is een site met een uitgesproken rechtse koers waar alles wat links is wordt afgezeken en belachelijk gemaakt.
Een site met een rechtse koers idd. Maar ultrarechts oid heb ik er nooit uit op kunnen maken.
Hoi.
pi_29556291
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Er is 1 linkse nieuwsposter.

Wat is er eng aan Indymedia?
ultra links terroristenbolwerk.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29556314
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Er is 1 linkse nieuwsposter.

Wat is er eng aan Indymedia?
Just see it. Ultra linkse mensen die met geen enkel verstand dingen posten.
Hoi.
pi_29556358
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ultra links terroristenbolwerk.
  † In Memoriam † donderdag 11 augustus 2005 @ 11:15:32 #68
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_29556359
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:01 schreef pekel het volgende:

[..]

Micheal Smit is trouwens niet erg populair binnen GeenStijl, wordt vaak genoeg afgekraakt. En jij zegt dat Geenstijl populair is bij ultrarechtste types?
Smit heeft een hekel aan moslims èn joden en een bepaalde groep rechts heeft de joden juist omarmt. De r@b types zeg maar. En GS. Waarschijnlijk omdat ze zich wel in de likudniks herkennen, die zijn tenslotte ook je reinste fascisten.

Ze zijn zo Nazisitisch als het maar kan maar altijd zwaar verontwaardigd op alles wat naar hakenkruizen en anti-semitisme riekt.

Stelletje hypocrieten.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 11:18:50 #69
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_29556413
Damn wat heb ik toch een hekel aan die AFA krakers.
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
pi_29556729
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Er is 1 linkse nieuwsposter.

Wat is er eng aan Indymedia?
Weinig, mits goed bekenen, Indymedia is de tegenhanger van GeenStijl.
Yeah baby Yeah!
pi_29556852
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:38 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Weinig, mits goed bekenen, Indymedia is de tegenhanger van GeenStijl.
Exact - beide met flinke korrels zout en gezond wantrouwen benaderen.
pi_29556892
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Exact - beide met flinke korrels zout en gezond wantrouwen benaderen.
Problem solved toch?
Yeah baby Yeah!
pi_29556911
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:38 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Weinig, mits goed bekenen, Indymedia is de tegenhanger van GeenStijl.
indymedia valt aan

geenstijl zeikt af

groot verschil, dat.
Not believing in force is the same as not believing in gravity - Leon Trotski
  Forum Admin donderdag 11 augustus 2005 @ 11:51:28 #74
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_29556917
Afa noemt het vergelijkbaar met het afsluiten van het binnenhof, ik noem het vergelijkbaar met het plakken van een stuk tape op iemands mond. Verder stellen ze dat ze een bekende site nemen om zo aandacht te trekken voor hun politieke standpunten, moet ik me dan ook voorstellen dat ze bij een groot bedrijf voor de poorten gaan staan en iedereen weigeren, om te demonstreren tegen bush&balkenende (een bedrijf dat voor de rest er niks mee te maken heeft..) Klinkt erg dom en kortzichtig.

Verder wordt er gesproken dat ze tegen ongeoorloofde toegang zijn op systemen, nu heb je voor een beetje DDos een groot aantal computers nodig. Stel dat ze 100 actievoerders bereid hebben gevonden om een Dos programmaatje te draaien op hun pc is dat bij lange na niet genoeg om een succesvolle DDos uit te voeren. Waarschijnlijk hebben ze zich wel tot andere systemen ongeoorloofd toegang verschaft.

Ook de rede voor geenstijl heeft natuurlijk een politieke keuze ook al wordt dit ontkent. Als immers indymedia als tegenhanger van GS gezien kan worden waarom dan niet indymedia DDossen?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 11:58:48 #75
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_29557045
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_29557607
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:38 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Weinig, mits goed bekenen, Indymedia is de tegenhanger van GeenStijl.
Indymedia is humorloos en open source.
Big dick.
pi_29558107
Indymedia is nou niet echt bepaald grappig, wat GS dan op sommige momenten wel weer is.

En zoals eerder gezegd, DDOS aanvallen zijn nooit goed, door wie of tegen wie dan ook.
I'm not afraid of dying, I just don't want to be there when it happens.
pi_29558233
Als je het afzeiken van anderen humoristisch vindt, tsja....

Dat soort humor schijnt in te zijn.
pi_29558336
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 13:06 schreef SCH het volgende:
Als je het afzeiken van anderen humoristisch vindt, tsja....

Dat soort humor schijnt in te zijn.
Je moet toegeven dat ze in sommige gevallen aparte/humoristische (het is maar net hoe je het wilt noemen) reacties hebben op maatschjappelijk gebeurtenissen. Fok! is wat dat betreft zeker nuttiger als het je om een objectieve, serieuzere berichtgeving en reacties gaat.
I'm not afraid of dying, I just don't want to be there when it happens.
pi_29558574
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 13:11 schreef SpanCo het volgende:

[..]

Je moet toegeven dat ze in sommige gevallen aparte/humoristische (het is maar net hoe je het wilt noemen) reacties hebben op maatschjappelijk gebeurtenissen.
Oh, het is wel eens grappig natuurlijk maar ik hou niet van de toon die ze doorgaans hanteren.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 13:26:16 #81
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_29558614
Heeft GS niet Michiel Smit ontmaskerd op een feestpartijtje van neonazis?

Check anders http://www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/

Overigens kan ik me soms wel ergeren aan de lompheid en platvloersheid van GS, andere keren vind ik het wel weer okee. In ieder geval kun je ze niet indelen op rechts/links ofzo, wat ik sowieso al altijd stupide vind.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_29558721
Daar zijn ze weer iedereen kan rustig zijn...
pi_29559010
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 13:06 schreef SCH het volgende:
Als je het afzeiken van anderen humoristisch vindt, tsja....

Dat soort humor schijnt in te zijn.
afzeiken is leedvermaak, het grootste vermaak.
pi_29559533
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 13:47 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

afzeiken is leedvermaak, het grootste vermaak.


Hier over dat filmpje:

Don't shoot the messenger

Na het MDI hebben we nu ook het Centraal Joods Overleg (CJO) achter ons aan. Het platform van joodse organisaties in Nederland, heeft minister Donner gevraagd persoonlijk strafvervolging in te stellen vanwege onze mirror van Housewitz. Volgens het CJO moet de bewindsman veel attenter optreden tegen antisemitisme en ontkenning, bagatellisering of ridiculisering van de holocaust. Helemaal mee eens! Maar leer eerst eens lezen, in plaats van je subsidie er doorheen te jagen. Het was namelijk GeenStijl die de maker van het smakeloze filmpje opspoorde en terecht wees. Bovendien heeft GeenStijl altijd openlijk afstand genomen van deze ridiculisering van de holocaust. Dat is ook de beweegreden van de redactie geweest om het filmpje op haar server te laten staan. Juist om aan te tonen dat dergelijke huisvlijt onacceptabel is. Op school leren ze dat vaak niet meer, omdat docenten uit angst voor een tweedeling in de klas het onderwerp WO II links laten liggen. Het filmpje zal ook blijven staan, ondanks alle druk die vandaag op ons is uitgeoefend. Val niet de boodschapper aan, maar de boodschap. Als de avondjournaals ter onderbouwing van hun berichtgeving wel straffeloos het filmpje mogen uitzenden en GeenStijl niet dan horen wij graag van de rechter waarom dan niet.

Tuurlijk GeenStijl, er wordt op scholen totaal niet meer over de WOII gepraat
  donderdag 11 augustus 2005 @ 14:28:34 #85
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_29559789
Op sommige middelbare scholen in grote steden zoals A'Dam wordt er niet over die periode gepraat. zijn volgens mij al zelfs topics op FoK! geweest hierover.

Docenten durven het niet meer aan gezien de reacties van de 3e generatie allochtone leerlingen daarop in de les.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_29559834
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Tuurlijk GeenStijl, er wordt op scholen totaal niet meer over de WOII gepraat
Tuurlijk SCH, er wordt nog net zoveel aandacht aan besteed als in 1980. Ook op zwarte scholen.
Not believing in force is the same as not believing in gravity - Leon Trotski
pi_29560584
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:28 schreef Mr.J het volgende:
Op sommige middelbare scholen in grote steden zoals A'Dam wordt er niet over die periode gepraat. zijn volgens mij al zelfs topics op FoK! geweest hierover.

Docenten durven het niet meer aan gezien de reacties van de 3e generatie allochtone leerlingen daarop in de les.
Exact like it is. Wat heeft GeenStijl er dan van belang bij om te suggereren dat leerlingen in de geschiedenisles nog maar zelden over de WOII te horen krijgen?
pi_29560761
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Exact like it is. Wat heeft GeenStijl er dan van belang bij om te suggereren dat leerlingen in de geschiedenisles nog maar zelden over de WOII te horen krijgen?
gezien de populariteiet van het filmpje kan GeenStijl ook de aandacht vestigen op de verslapping van het besef wat er nu exact gebeurd is in Europa 60-65 jaar gelden.
Dat iemand het nog wil aanmerken als humor (Housewitz) vind ik morbide eigenlijk.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 15:44:00 #89
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29561204
GS is gelukkig al weer online.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29561623
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:22 schreef Elgigante het volgende:

[..]

gezien de populariteiet van het filmpje kan GeenStijl ook de aandacht vestigen op de verslapping van het besef wat er nu exact gebeurd is in Europa 60-65 jaar gelden.
Dat iemand het nog wil aanmerken als humor (Housewitz) vind ik morbide eigenlijk.
Ik vind het nogal hypocriet dat ze er nu een soort educatief tintje aangeven terwijl het filmpje door de maker direct van het net is gehaald. Voor de sensatie blijft GeenStijl het plaatsen - smakeloos, maar dat is hun kernwoord geloof ik.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 16:12:21 #91
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29561709
fok zou nu toch sneller moeten zijn nu de meesten toch weer op GS zitten

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 16:24:18 #92
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_29561815
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 16:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind het nogal hypocriet dat ze er nu een soort educatief tintje aangeven terwijl het filmpje door de maker direct van het net is gehaald. Voor de sensatie blijft GeenStijl het plaatsen - smakeloos, maar dat is hun kernwoord geloof ik.
Het was in eerste instantie al bedoeld de maker in een slecht daglicht te stellen. Door de kritiek van GS haalde hij het offline. Case closed dus, filmpje blijft keurig om weg te stoffen achter op de mirror.

Totdat die opeens opnieuw opgeduikt wordt adh die mirror, het MDI erover gaat mekkeren een brute leugens erover verspreid.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/006837.html
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/006838.html

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.J op 11-08-2005 16:29:38 ]
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_29562158
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 16:24 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Het was in eerste instantie al bedoeld de maker in een slecht daglicht te stellen. Door de kritiek van GS haalde hij het offline. Case closed dus, filmpje blijft keurig om weg te stoffen achter op de mirror.

Totdat die opeens opnieuw opgeduikt wordt adh die mirror, het MDI erover gaat mekkeren een brute leugens erover verspreid.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/006837.html
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/006838.html
Jij gelooft die berichten van geenstijl echt klakkeloos? Wat zijn de 'brute leugens' van het MDI dan

Hoe kom je erbij dat de maker het van het web heeft gehaald door de kritiek van GeenStijl? Dat is geenszins het geval. Het is natuurlijk ook onzin: GS zou ervoor zorgen dat de maker het weghaalt en dan laten ze het zelf staan?
pi_29563520
Bij geenstijl staat ie er nog op:
http://www.geenstijl.nl/filmpjes/housewitz.swf

Tja je bent wel erg zielig als je zo een filmpje maakt, zo een persoon krijgt dan ook weer teveel aandacht. Zo iets hoort eigelijk niet op internet en je bereikt er echt ook helemaal niks mee. Gewoon het hele filmpje verwijderen dan kan iedereen weer rustig door met zijn of haar leven.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 18:47:10 #95
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_29563659
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 16:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij gelooft die berichten van geenstijl echt klakkeloos? Wat zijn de 'brute leugens' van het MDI dan

Hoe kom je erbij dat de maker het van het web heeft gehaald door de kritiek van GeenStijl? Dat is geenszins het geval. Het is natuurlijk ook onzin: GS zou ervoor zorgen dat de maker het weghaalt en dan laten ze het zelf staan?
Ik geloof het niet klakkeloos, maar deze keer zit het MDI zeer fout. Lees via die linkjes maar waarom.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_29564602
Ik zie in de linkjes alleen maar een hetze van GS tegen het MDI, zoals het daar gebruikelijk is, met sneue zinnetjes als "het veilig stellen van de subsidie" etc. Het is me een raadsel hoe jij uit die linkjes denkt te concluderen dat het MDI zeer fout zit.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 21:37:35 #97
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_29567441
"Ten onrechte stelt de club dat ze contact met GeenStijl hebben opgenomen, zoals hun eigen procedure gebiedt."

+

"MDI pronkt nu zelfs met andermans veren. In een ANP-nieuwsbericht staat: ...de maker bood zijn excuses aan. "Ons werk leek gedaan", vertelt het Meldpunt. Zout op slakken, maar het was uiteraard ons werk, het achterhalen van de maker en zijn motieven."

+

"Echter, zojuist pasten ze hun persberichtje snel aan met de mededeling:"Het MDI heeft aan Geenstijl geen verzoek tot verwijdering gezonden, aangezien door ervaringen in het verleden is gebleken dat dit zinloos is." Zijn ze nou helemaal gek geworden? Ons belasteren en nog liegen ook! Check namelijk gewoon deze laatste correspondentie even. Een fatsoenlijke email-wisseling uit de tijd dat onze reaguurpanelen nog open stonden voor mongolen en Joris tot diep in de nacht uren maakte. Overbodig te stellen dat we blij waren met de back-up moderator."

Sorry, ik vind hier toch echt het MDI fout zitten als je puur naar deze punten kijkt en even door de normale stemmingmakende post stijl heen prikt.


/edit:
Aardig en doodnormaal stukje deze: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/006864.html
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_29568044
Je kunt als MDI niet iets anders gaan beweren. De kans dat op grote schaal uitkomt dat je loopt te jokken is nihil, dus kom je ermee weg. Zo gaat dat in de wereld.
pi_29569151
geenstijl.
het is dan ook, door aanwezigheid, een monument van stupiditeit, jegens de maker. als afa om deze reden saboteert en ontwricht, zou dat kenmerkend zijn, maar niks bijzonders. weer een slap excuus om fascistisch te kunnen rellen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29571675
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 19:33 schreef SCH het volgende:
Ik zie in de linkjes alleen maar een hetze van GS tegen het MDI, zoals het daar gebruikelijk is, met sneue zinnetjes als "het veilig stellen van de subsidie" etc. Het is me een raadsel hoe jij uit die linkjes denkt te concluderen dat het MDI zeer fout zit.
Als het OM heeft bepaald dat het filmpje niet strafbaar is, wie is het MDI dan om door te blijven jammeren?

Het enige wat ze hebben bereikt is dat GS nog meer aandacht krijgt en het gewraakte filmpje weer lekker onder de aandacht is gekomen. Dat bewijst overigens wel hoe serieus het MDI te nemen is, aangezien het filmpje al tijden op exact dezelfde plek online staat..
Big dick.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')