Gezien de foto's daar van de mannen is het soms niet eens interessant om het profiel ook nog te bekijken... Mannen met ontblote bierbuik, webcam gemaakte blote foto... kan mij niet echt bekorenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:01 schreef GF het volgende:
Ik log dagelijks nog ff in met m'n knuz account. Valt me op hoe weinig views je krijgt. Als man zijnde dan
Ik zal dit maar niet opvatten als een beledigingquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gezien de foto's daar van de mannen is het soms niet eens interessant om het profiel ook nog te bekijken... Mannen met ontblote bierbuik, webcam gemaakte blote foto... kan mij niet echt bekoren
Ik denk het wel, maar dat is meer een gevoel. Ik vind 113 vrouwen tussen 18 en 24 jaar in Zuid-Holland. Het is jammer trouwens dat je bij Relatieplanet niet ziet wie er allemaal komt kijken, zou waarschijnlijk wel verhelderend (of ontnuchterend) werken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:06 schreef suikerzoet het volgende:
Zitten er dan in verhouding zo weinig vrouwen?
Dat was nou ook mijn ideequote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:14 schreef suikerzoet het volgende:
Heb er net ff naar gekeken..... die website ziet er trouwens uit alsof het voor mensen met een verstandelijke beperking is. Erg amateuristisch zo op het eerste gezicht.
Ach, er hebben ook oudere vrouwen gekeken naar mijn profiel, van een jaar of veertig.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:28 schreef Christine het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven bij knuz, maar wat zitten er veel kansloze figuren tussen zeg... zijn er wel heel veel trouwens, denk omdat het gratis is.
En je kan ook zien wie naar je profiel heeft zitten spieken... een hoop oude mannen zeg. Boven de 50 enzo... ze kunnen toch zelf ook wel lezen dat ik op zoek ben tot max. 30 jaar oud??? En toch gewoon reageren he... bah.
Ik had trouwens in een half uur al 30 views.
Ik ben je profiel al tegengekomen, als eerste bij de nieuwe matches. Jammer dat ik een jaar te jong benquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:28 schreef Christine het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven bij knuz (...)
Doorgaans zie je 't direct aan de stijl van het profiel. Serieuze profielen zijn altijd volledig ingevuld, vooral de profieltekst geeft al veel aan. Is het zo'n oneliner, dan weet je eigenlijk al direct dat het niet serieus is. Mensen die anderen echt een hak willen zetten, die haal je er hier niet mee uit, zij doen tenslotte aan moedwillige misleiding.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:19 schreef Pheno het volgende:
Hoe scheiden jullie het kaf van het koren?
Ik zit al enige tijd op Knuz en ik moet zeggen, ik kom nauwelijks fakers tegen. Ze hebben een systeem waar je dubieuze profielen mee kan melden en dat blijkt in de praktijk goed te werken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:19 schreef Pheno het volgende:
Ik lees dit zo eens en even voor mijn begrip:
bij gratis sites zitten toch ook veel kansloze figuren? Het lijkt mij dat er pubers die in zijn voor een 'lolletje' zich daar inschrijven om iemand een hak te zetten. Hoe scheiden jullie het kaf van het koren?
Btw, ik bezoek geen datingsites, ik ben al voorzien. Alleen ben ik benieuwd hoe zo iets gaat.
Inderdaad. Ik denk dat ze uit zichzelf sowieso ook controleren wat er rondhangt op de site. Bij Relatieplanet worden bij mijn weten de profielen allemaal nagelopen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit al enige tijd op Knuz en ik moet zeggen, ik kom nauwelijks fakers tegen. Ze hebben een systeem waar je dubieuze profielen mee kan melden en dat blijkt in de praktijk goed te werken.
quote:(...) ik heb dates gehad die meer leken op een sollicitatiegesprek dan een keertje gezellig wat drinken...![]()
Uiteraard probeer ik je niet te ontmoedigen.quote:
Reageren mag altijd hequote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:18 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik ben je profiel al tegengekomen, als eerste bij de nieuwe matches. Jammer dat ik een jaar te jong benWe verschillen trouwens ook wel behoorlijk
Wat valt bij jouw dan onder de categorie kansloos?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Reageren mag altijd heBen wel nieuwsgierig wie er van hier nog meer op knuz zitten... en ik heb zo'n leuk gastenboek...
Vanmorgen had ik weer drie berichtjes, waarvan één waarempel een klein beetje minder kansloos. We gaan vooruit.
*meld*quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:09 schreef Christine het volgende:
Ben wel nieuwsgierig wie er van hier nog meer op knuz zitten... en ik heb zo'n leuk gastenboek...
Voornamelijk te oud. Berichtjes van mannen van 40 die zeggen me beter te willen leren kennen. Kunnen de mensen daar niet lezen ofzo? Het staat toch duidelijk in m'n profiel dat ik tot 30 jaar zoek.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:13 schreef Abonides het volgende:
[..]
Wat valt bij jouw dan onder de categorie kansloos?
Wat zeiden ze ook alweer over nooit geschoten...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*meld*
Maar na je epistel over kansloze figuren durf ik niet meer te reageren...![]()
Wel lekker in de buurt...
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:45 schreef Sylvana het volgende:
nou zeg, heeft niemand me gemist
Ik heb je welzeker gemist in deze topicreeks, ik dacht al dat je op vakantie was.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:45 schreef Sylvana het volgende:
nou zeg, heeft niemand me gemist en wil niemand me ff vertellen of er nog geslaagde dates zijn geweest en hoe het met Lupa der man gaat?
ik had me toch net een stukje zekerder gevoeld als je dat had getypt terwijl je naam bij 'de laatste 25 kijkers' had gestaan....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:47 schreef Christine het volgende:
Wat zeiden ze ook alweer over nooit geschoten...
Er gebeurt ook geen flikker, dat kan ik je ook zo wel vertellenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:57 schreef Sylvana het volgende:
thnx viper en unclefunk, nou de updates nog
of moet ik nou echt 2 topics gaan doorpluizen en er dan achter komen dat er niks gebeurd is ofzo?
Ik had lekker al bij de allereerste date raak.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:03 schreef Sylvana het volgende:
wat een stelletje kansloze mensen zijn we dan ook toch he
alleen Lupa die kan er nog wat van
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:55 schreef MouseOver het volgende:
Ai, gisteren een collega van me gesproken. Ze had van een vriendin een printje van een profiel van rp gekregen. Die knul op dat profiel was sinds een paar maanden haar vriendje. Laatste inlogdatum 10 augustus, en de tekst loog er niet om. Hij is dood geloof ik
Er is nog voldoende plek over op het kanslozenbankje hoor!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:55 schreef MouseOver het volgende:
edit; oja, nu vergeet ik bijna te vermelden dat ik zijdelings aan heb moeten horen hoe kansloos datingsites wel niet zijn
Wij schuiven wel een stukje op.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is nog voldoende plek over op het kanslozenbankje hoor!![]()
Hey, jij ook hier?quote:
Ik wel, ik ben al bijna vastgegroeid aan het kanslozenbankje...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:22 schreef Christine het volgende:
Nee, dat lijkt maar zo. Jij wel dan?
ehmm.... schrijf mij maar af...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jullie zijn heus niet kansloos. Als ik het kan, kunnen jullie het ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |