Nou, dat valt reuze mee hoor!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:59 schreef Seborik het volgende:
Mike heeft gewoon een barak uit een oorlogs-restant gehuurd.
Knappe jongens, die Hongaren. Kunnen van 3 eenpersoonsbedden, meerdere 2-persoonsbedden maken!quote:3 x 1-persoonsbed in grote kamer (ook om te vormen tot 2-persoonsbedden).
Er is iets intrigerends aan die badkamer! Naast de tegels dan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, dat valt reuze mee hoor!
Ik ben even voor Sherlock Holmes gaan spelen met de minieme info uit het vorige topic (Ik, nieuwsgierig? Welnee!) en zo ziet volgens mij bijvoorbeeld hun badkamer er uit:
[afbeelding]
Prachtig design toch? Ik ben er nu al verliefd op.Ik heb gelijk de tegelzetter gebeld of hij morgen bij mij langs wil komen. Alleen ligt er iets onbestemds in het bad. Wat (of wie
) is dat?
Ik denk dat het er ook vanaf hangt wie er in het bed moet liggen. De een neemt natuurlijk meer ruimte in dan de ander!quote:Bij de beschrijving las ik trouwens nog iets intrigerends:
[..]
Knappe jongens, die Hongaren. Kunnen van 3 eenpersoonsbedden, meerdere 2-persoonsbedden maken!![]()
Is Mike niet gewoon moe van het eten ontwijken dat Tijn de hele tijd naar mn toe gooit!quote:Volgens Mike waren ze trouwens allemaal bekaf. Dat ligt toch hopelijk niet aan die Hongaarse hoeren, he?! Ze moeten wel een beetje voorzichtig met jullie doen hoor!
Doe toch maar voorzichtig...quote:Door Mike - dinsdag 9 augustus 2005 @ 13:53
de bedden zijn eigenlijk gewoon planken.
Ook erg attent vanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:55 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Er is iets intrigerends aan die badkamer! Naast de tegels dan.
Is dat bad nou zo hoog of is de wastafel op kniehoogte??
En als je ze allemaal tegen elkaar aan schuift, dan kun je er makkelijk met z'n 5-en in!quote:Ik denk dat het er ook vanaf hangt wie er in het bed moet liggen. De een neemt natuurlijk meer ruimte in dan de ander!
Maar gelukkig heeftquote:Door Mike - dinsdag 9 augustus 2005 @ 13:53
Alles is vuil
Die badkamer ziet er beter uit dan de mijne,quote:
Muts, nu wil ik weten wat het is.... Dat wordt vannacht weer niet slapen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:31 schreef Jane het volgende:
Alleen ligt er iets onbestemds in het bad. Wat (of wie) is dat?
QyRoZ, je lijkt wel een wijf! Kijk, dat wíj nou klagen dat we ze missen....!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:35 schreef QyRoZ het volgende:
Ik mis ze zo vreselijk. Wanneer komen ze terug?
Wil je zeggen dat jij dan überhaupt nog geslapen hebt sinds ze weg zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:29 schreef Christine het volgende:
Dat wordt vannacht weer niet slapen.
Doe de groeten aan teig.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:45 schreef QyRoZ het volgende:
Als ik ze maar niet tegenkom, ik ga zondag naar Budapest.
Dat lijkt nog een eeuwigheid...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:41 schreef Jane het volgende:
Ik dacht volgende week dinsdag.
Erg weinig... ik lig meestal te huilen in bed en dan dommel ik soms wel even weg. Om vervolgens een half uurtje later wakker te schrikken in het besef dat ze nog steeds niet terug zijn.quote:Wil je zeggen dat jij dan überhaupt nog geslapen hebt sinds ze weg zijn?![]()
![]()
Maar, wat dóen jullie nou zo de hele dag ? (Behalve eten en doodgewenst worden, that is.)quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:35 schreef Mike het volgende:
Hallo lieve mensen.
* dingen over eten en onvriendelijke goelashroerders *
+1 belangrijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:39 schreef Ripley het volgende:
Hoe zijn de mokkels trouwens?
Knap!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:35 schreef Mike het volgende:
Het contact met de locals valt met de volgende zin samen te vatten: de eerste persoon die we aanspraken zei dat ´ie Tijn wilde doodmaken. De laatste persoon die we spraken eindigde het gesprek met een welgemeend ´fuck off´.
Jahoor, al moet ik bekennen dat we maar 1 keer echt Hongaars gegeten hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:52 schreef Liejannuh het volgende:
Maar Tijn vindt het eten dus wel lekker?
Tijn, IR en Stranger zijn naar een badhuis gegaan...ik ging liever wat de stad verkennen en een nieuwe Lonely Planet zoeken...die was nl. al na 1 dag kwijt.quote:Hebben jullie al een badhuis opgezocht om te ontkateren? Is Budapest leuk?
Hebben jullie het operagebouw al gevonden??
En de rest van de tijd McDonalds of een lokale variant?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:55 schreef Mike het volgende:
[..]
Jahoor, al moet ik bekennen dat we maar 1 keer echt Hongaars gegeten hebben.
[..]
Hoe raak je nou een LP kwijt??quote:Tijn, IR en Stranger zijn naar een badhuis gegaan...ik ging liever wat de stad verkennen en een nieuwe Lonely Planet zoeken...die was nl. al na 1 dag kwijt.
Het operagebouw hebben we ook gevonden. We hebben vlak ernaast gegeten.
Tijn doodmaken? Dat mag niet hoor!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:35 schreef Mike het volgende:
Het contact met de locals valt met de volgende zin samen te vatten: de eerste persoon die we aanspraken zei dat ´ie Tijn wilde doodmaken. De laatste persoon die we spraken eindigde het gesprek met een welgemeend ´fuck off´.
Zucht... Wat attent toch weer, Mike.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:51 schreef Mike het volgende:
Uiteraard missen we jullie heel erg en als dat niet zo was, dan zou ik het toch posten.
Dat het ervan stikt, bedoel je? Nou, inderdaad zeg! Amsterdam is tegenwoordig ongeveer de enige plek waar je niet om de haverklap over een Nederlander struikelt!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:01 schreef Vork het volgende:
Dat met die Nederlanders begint me hier in Nederland ook steeds meer op te vallen.
Dat al die Nederlanders allemaal naar Hongarije zijn vertrokken en dat Amsterdam uiteraard nog de enige plek is waar je je in het ware buitenland waant. Noujs vooruit, Rotterdam ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat het ervan stikt, bedoel je? Nou, inderdaad zeg! Amsterdam is tegenwoordig ongeveer de enige plek waar je niet om de haverklap over een Nederlander struikelt!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:31 schreef Tijn het volgende:
Ja hallo. Eert en Mike bezoeken een cultureel en politiek ding, dus Sjoerd en ik gingen een berg beklimmen. Maar ja, ik een berg beklimmen, dat is niet echt een succes, dus nu staat Sjoerd aan de top en zit ik hier![]()
Maar goed, ik heb wel een persoonlijk succesje te melden, want 3x raden wie de eerste en enige persoon in de geschiedenis van wannabecrewvakanties is die een korte doch hevige vakantieromance heeft gehad![]()
Als er in de LP van Mike niets staat over sex met minderjarigen in enige combinatie met het woord gevangenisstraf is dat niet van belang.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:37 schreef Tijn het volgende:
ik gok wel meerderjarig
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:37 schreef Tijn het volgende:
Ze heet Sandra, komt uit Duitsland, ik heb geen idee hoe oud ze is, maar ik gok wel meerderjarig en wat ze doet weet ik ook niet. We hebben alleen maar gezoend trouwens, maar hallo, dat is voor dit gezelschap al aardig indrukwekkend
Uiteraard. Sterker nog, volgens mij had ik ook een legerpet op uit de tijd van het communismequote:
Ik weet het serieus niet meer, ze lag opeens in m'n armen in het gras. Serieusquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
En hoe heb je haar overdonderd met je mannelijke charmes?
Heb je haar gewoon plat op d'r bek gepakt of heb je eerst nog iets in haar oor geschreeuw over paardenpoep en daarna je goulash in haar schoot geworpen?![]()
Ik wil die van tijn met zijn pet met een klep ook graag zien!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:45 schreef Seborik het volgende:
Vooral foto's van Sandra, uiteraard.
"Kopje koffie in mijn apartement"betekent in het Duits "keiharde neukpartij" Tijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik weet het serieus niet meer, ze lag opeens in m'n armen in het gras. Serieus![]()
Overigens vroeg ze me wel mee naar haar appartement voor een kopje koffie, bedenk ik me netMaar ik was niet van plan het festivalterrein te verlaten en m'n 20 euro daarmee door de plee te spoelen
![]()
Idd Tijn!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
"Kopje koffie in mijn apartement"betekent in het Duits "keiharde neukpartij" Tijn
quote:Was'n das für'n wundervoller Hintern
Der da neben mir am Tresen steht?
Und der Typ der da am Hintern noch mit dran ist
Hat sich gerade zu mir umgedreht
Und ich lache ihm zu: Na prima!
Den nehm' ich nach Hause mit
Und dann lehne ich mich zurück
Und laß' dem Mann den ersten Schritt
Ich bin so froh, daß ich ein Mädchen bin
Daß ich ein Mähhhdchen bin
Komm doch mal rüber Mann, setzt Dich mal zu mir hin
Weil ich ein Mädchen bin, weil ich ein Mädchen bin
Keine Wiederrede Mann, weil ich ja sowieso gewinn
Weil ich ein Mähhhdchen bin
Und der Hintern kauft mir viele schöne Sachen
Und dann lädt er mich zum Essen ein
Klar laß ich mich auch ganz ihne Kohle küssen
Aber wenn ermeint das muß so sein, sag' ich nicht Nein
Und nach'm Essen geh' ma Kaffee bei ihm trinken
Und der Schweiß, der steht ihm im Gesicht
Ob der größte, der's am längsten kann von allen
Heute Nacht auch wirklich hält, was er verspricht?
IR is met z'n Daddy Cool shirt indruk aan het maken op de Hongaarse heren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wil die van tijn met zijn pet met een klep ook graag zien!![]()
Ow, en een mooie van de drie overige heren die jaloers aan een tafeltje staan toe te kijken![]()
Heren??quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:04 schreef Seborik het volgende:
[..]
IR is met z'n Daddy Cool shirt indruk aan het maken op de Hongaarse heren.
Ja, dat is zo, bij IR denkt iedereen direct aan de ideale vader.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Heren??
Denken ze niet door zijn t-shirt dat hij een kindje heeft trouwens?
+2 relevantquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tijn meldt: Ik heb mooi wel aan dr tieten gezeten.
Whehe, dat is precies de omschrijving die bij me op kwam toen ik Tijn's versie al las,quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:04 schreef Ripley het volgende:
woest-erotische gebeurtenis
Ik zou het wel spectaculair vinden als Mike met IR heeft gezoendquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:49 schreef Liejannuh het volgende:
Heeft er nogi iemand gezoend of is het bij Tijn gebleven??
Opwandelen of beklimmen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:20 schreef Tijn het volgende:
Ik zit hier trouwens weer omdat Eert, Mike en Sjoerd nogmaals de berg aan het beklimmen zijn.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben weer terug, mensen.
Hele verslag komt nog, maar er moet alvast vermeld worden dat Sjoerd gisteravond bijna het hele appartement in de fik heeft gezet, en dat hij even later de glasplaat van de ijskast kapot maakte, en bovendien dat zoltan en de taxi vanmorgen helemaal niet op kwamen dagen waardoor we bijna ons vliegtuig gemist hadden. maar ja, eind goed al goed.
Een mens moet prioriteiten stellen, dus ik ben gisteren eerst een foto wezen maken en daarna pas de smeulende gordijnen gaan uitmaken. Foto's volgen in de loop van vandaag of morgen, afhankelijk van mijn staat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:01 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik vind het nu al goed klinken, ben benieuwd naar de uitgebreide versie. En de foto's
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:17 schreef Tijn het volgende:
Zo, ik ben er weer. Tijd voor een uitsmijter
Mike!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:31 schreef Mike het volgende:
Hallo, ook hier weer veilig aangekomen. Niet dankzij de NS, maar okay.
Zoltan heeft onze adresgegevens, een vriendin in nederland, verbrande gordijnen, kapotte lampen, geen glasplaat is zijn koelkast en een gemolde schuifdeur, dus van dat laatste zou ik nog niet zo zeker zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mike!![]()
je hebt Tijn en Zoltan overleefd zie ik?
Leuke meid zo te zien, die Sandraquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:44 schreef Stranger het volgende:
Oh ja, alvast een ontzettend slechte kwaliteit foto van een romantisch moment
[afbeelding]
Hey Ripley.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mike!![]()
je hebt Tijn en Zoltan overleefd zie ik?
Ja, deze ook. Ik denk daarentegen niet dat ik de echte Sandra nog zou herkennenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:55 schreef Barb het volgende:
Die Sandra doet me aan iemand denken ...
Tijn! De vrouw van je leven!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, deze ook. Ik denk daarentegen niet dat ik de echte Sandra nog zou herkennen
Ah mooi, schiet ff op, ik moet over een kwartier weg,quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
(Ben ondertussen bezig met foto's)
Is het één van deze dames?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:58 schreef Tijn het volgende:
Ja, deze ook. Ik denk daarentegen niet dat ik de echte Sandra nog zou herkennen
Ik heb geen USB 2.0, dus het duurt even, maar over een minuut of 10 moeten de eerste foto's er kunnen staan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:59 schreef Barb het volgende:
[..]
Ah mooi, schiet ff op, ik moet over een kwartier weg,.
Ik denk dat er iets is misgegaan in de communicatie, je hebt blijkbaar niet doorgekregen dat ze Duits is.quote:
Is Tijn luidruchtig?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:16 schreef iteejer het volgende:
Hebben jullie nog etenswaar naar Mike gegooid?
quote:
En de grootbeeldtv?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:38 schreef Tijn het volgende:
Hey, de afstandsbediening deed het daarna wel beter!
Die gaf geen kick. Al moet ik er niet aan denken wat er was gebeurd als het glas daadwerkelijk was gebroken en de hele boel in de fik was gegaan. Hoewel, ons kennende hadden we er waarschijnlijk lachend bij gestaan terwijl IR een foto maaktequote:
Misschien wil Stranger het volgende keer eens uitproberenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die gaf geen kick. Al moet ik er niet aan denken wat er was gebeurd als het glas daadwerkelijk was gebroken en de hele boel in de fik was gegaan. Hoewel, ons kennende hadden we er waarschijnlijk lachend bij gestaan terwijl IR een foto maakte
Zal ik ook maar lid worden van het corps, MonsieurTim?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:21 schreef MeneerTim het volgende:
Eert, breezahhunk.
Lid worden van het corps is zooo 2003.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Zal ik ook maar lid worden van het corps, MonsieurTim?
net als Mike en Tijn hier doen eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[afbeelding]
Deze moet nog bijgesneden worden, maar Mike en Sjoerd brengen hier een eerbetoon aan alle albumhoezen van acda en de munnik
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:53 schreef thaleia het volgende:
Die foto's!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:38 schreef dwerg het volgende:
Ik ga niet zeggen wat ik de afgelopen dagen heb gedaan, want dan ben ik mijn imago van chagrijn helemaal kwijt.
Hoe veel kinderen zaten er op je rug?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:38 schreef dwerg het volgende:
Da's goed, thaleia.
Ik ga niet zeggen wat ik de afgelopen dagen heb gedaan, want dan ben ik mijn imago van chagrijn helemaal kwijt.
Wat zij zegt,quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:35 schreef thaleia het volgende:
Ik ga je nog terugmailen dwerg, echt. Ik
Bij de eerste blik denk ik elke keer dat er een infuus naast Sjoerd staat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sjoerd geniet met volle teugen van het appartement
quote:
Tijns image op fok is een farce. Feitelijk komt hij pas echt tot leven in de keuken
Pas op hoor, die Pombeertjes pakken je terug in je slaap.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:05 schreef Seborik het volgende:
Mike met z'n chips is ook al zo lief.
Zodat je 's morgens in een rare houding wakker wordt tussen de bank en de muur?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Pas op hoor, die Pombeertjes pakken je terug in je slaap.
Ow gelukkig. Ik was al niet zo blij dat je de rest deelgenoot wilde maken van de driehoeksverhouding tussen Thaleia, jij en ik. Laten we dat voorlopig nog maar even voor ons houden. Voor je het weet wil jane ook meedoen.quote:
Ach, als je een steen gooide, dan raakte je een Nederlander. Het was echt niet normaal zoveel Nederlanders als je daar tegenkwam.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:57 schreef Seborik het volgende:
Jezus, zijn ze nog gespot ook!
Er waren erg veel cafés die Amstel en Heineken verkochten. Maar inderdaad, waarom geen Dreher drinken...da's behoorlijk drinkbaar en goedkoper.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:45 schreef Fogel het volgende:
Ik ben maar 3 keer Nederlanders tegengekomen, waarvan 1 keer dus Amstel drinkende Nederlanders. Best vaag eigenlijk, Amstel drinken in een land dat prima drinkbaar lokaal bier heeft
Ehhhh, Barb.... het toeval wil dat ook ík dwerg nog moet terugmailen. Echt waar! Alleen dan weer niet over hetzelfde als jullie hem geloof ik gingen mailen, dus ik heb weer een heel ander soort verhouding met hem. Als ik me dan ook nog aansluit in jullie sub-clubje, dan wordt het helemaal zo verwarrend (en vermoeiend!) voor hem. Ja mensen, zo zie je maar, dwergs netwerk van contacten lijkt schier eindeloos te zijn. Het is maar goed dat hij het voornamelijk digitaal houdt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:36 schreef Barb het volgende:
Ow gelukkig. Ik was al niet zo blij dat je de rest deelgenoot wilde maken van de driehoeksverhouding tussen Thaleia, jij en ik. Laten we dat voorlopig nog maar even voor ons houden. Voor je het weet wil jane ook meedoen.
Dit vind ik trouwens echt een toffe foto.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:22 schreef Stranger het volgende:
net als Mike en Tijn hier doen eigenlijk.
[afbeelding]
Dreher Bak vind ik zeer goed te makken. Ik heb geen idee van de prijs, heb de rekening werd steeds voor me betaald (door mijn Hongaarse collegas, die het ongetwijfeld declareren), maar het zal vast goedkoper zijn dan het bier hier in Noorwegenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:57 schreef Mike het volgende:
[..]
Er waren erg veel cafés die Amstel en Heineken verkochten. Maar inderdaad, waarom geen Dreher drinken...da's behoorlijk drinkbaar en goedkoper.
Prijzen schommelden tussen 270huf/halve liter tot 480huf/halve liter. Dus tussen de 1 euro 10 en de 2 euro. Dus vast veel goedkoper dan Noorwegen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dreher Bak vind ik zeer goed te makken. Ik heb geen idee van de prijs, heb de rekening werd steeds voor me betaald (door mijn Hongaarse collegas, die het ongetwijfeld declareren), maar het zal vast goedkoper zijn dan het bier hier in Noorwegen![]()
Wacht maar af. Maar de bedoeling is dat ik daadwerkelijk dingen ga doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:17 schreef dwerg het volgende:
Wat ga je eigenlijk reviewen, aap? Of zit die tag er voor de sier?
Thuis ook, dus ga gerust door met werken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:29 schreef Liejannuh het volgende:
Hier op mn werk krijg ik een foutmelding op die link!
Maar het Noorse bier op een terrasje in Bergen smaakt wel héérlijk!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:31 schreef Fogel het volgende:
Mja inderdaad, hier schommelt het tussen de 50 en 80 NOK per halve liter ~ 6 tot 10 euro.
Zolang je van de Frydenlund af blijft kan ik het met je eens zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:03 schreef Barb het volgende:
[..]
Maar het Noorse bier op een terrasje in Bergen smaakt wel héérlijk!
Ze zijn errug goed!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:24 schreef Tijn het volgende:
Ok mensen, de mail is verstuurd met daarin de url naar al onze vakantiefoto's. Komt dat zien, komt dat zien
Dit jaar nog?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wacht maar af. Maar de bedoeling is dat ik daadwerkelijk dingen ga doen.
Ik kan me herinneren dat Tijn bladzijdes vol heeft geschreven. Maar goed, van hem hebben we zelfs nog een verslag tegoed van 2 jaar geleden.quote:Op maandag 28 november 2005 21:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Waar blijven die reisverslagen?
Ik kan niet wachtenquote:Op maandag 28 november 2005 22:25 schreef Jane het volgende:
Ik denk dat hij ze verzamelt om ze t.z.t. uit te geven in boekvorm.
JOUW ICOONTJE DOET HET OOK NIET, IERSE AAP!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
DE FOTOSITE DOET HET NIET MEER. GERT, ZET HEM ONLINE.
HIER WEL HOOR, DWERG.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:22 schreef dwerg het volgende:
[..]
JOUW ICOONTJE DOET HET OOK NIET, IERSE AAP!
Wat schattig, je mist je vriendjes daar in het verre, verre Ierland,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zocht meer een bepaalde foto, maar dit is wel een mooie lezing.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:22 schreef Barb het volgende:
[..]
Wat schattig, je mist je vriendjes daar in het verre, verre Ierland,.
Hij accepteert m'n wachtwoord niet meer, ik kan het niet fixenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |