Is het één van deze dames?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:58 schreef Tijn het volgende:
Ja, deze ook. Ik denk daarentegen niet dat ik de echte Sandra nog zou herkennen
Ik heb geen USB 2.0, dus het duurt even, maar over een minuut of 10 moeten de eerste foto's er kunnen staan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:59 schreef Barb het volgende:
[..]
Ah mooi, schiet ff op, ik moet over een kwartier weg,.
Ik denk dat er iets is misgegaan in de communicatie, je hebt blijkbaar niet doorgekregen dat ze Duits is.quote:
Is Tijn luidruchtig?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:16 schreef iteejer het volgende:
Hebben jullie nog etenswaar naar Mike gegooid?
quote:
En de grootbeeldtv?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:38 schreef Tijn het volgende:
Hey, de afstandsbediening deed het daarna wel beter!
Die gaf geen kick. Al moet ik er niet aan denken wat er was gebeurd als het glas daadwerkelijk was gebroken en de hele boel in de fik was gegaan. Hoewel, ons kennende hadden we er waarschijnlijk lachend bij gestaan terwijl IR een foto maaktequote:
Misschien wil Stranger het volgende keer eens uitproberenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die gaf geen kick. Al moet ik er niet aan denken wat er was gebeurd als het glas daadwerkelijk was gebroken en de hele boel in de fik was gegaan. Hoewel, ons kennende hadden we er waarschijnlijk lachend bij gestaan terwijl IR een foto maakte
Zal ik ook maar lid worden van het corps, MonsieurTim?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:21 schreef MeneerTim het volgende:
Eert, breezahhunk.
Lid worden van het corps is zooo 2003.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Zal ik ook maar lid worden van het corps, MonsieurTim?
net als Mike en Tijn hier doen eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[afbeelding]
Deze moet nog bijgesneden worden, maar Mike en Sjoerd brengen hier een eerbetoon aan alle albumhoezen van acda en de munnik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |