abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29928850
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:55 schreef kitkat het volgende:
hey junkie, heb je een mailtje met fotos gestuurd..
En Tower Busters komen ervoor in de plaats..
  woensdag 24 augustus 2005 @ 22:22:17 #152
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_29936904
By god, is dit een grap?
pi_29946984
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
By god, is dit een grap?
Nee, het is echt een gratis Tower Buster in ruil voor een foto van een death tower. Geen grap.
pi_29950371
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:45 schreef Roönaän het volgende:

[..]

Ja, maar hoe komt die energie met negatieve effecten van de bron naar de buster?
Dat weet ik niet precies. Op een aurafoto van een gsmmast + tb, is geen stroom of lijn van energie te zien die naar de tb gaat. Wel is te zien dat het negatieve veld om de mast is teruggebracht tot 1 meter, i.p.v. dat het gewoon de omgeving invloeit.
pi_29950825
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:28 schreef Felysium het volgende:

[..]

Dat weet ik niet precies. Op een aurafoto van een gsmmast + tb, is geen stroom of lijn van energie te zien die naar de tb gaat. Wel is te zien dat het negatieve veld om de mast is teruggebracht tot 1 meter, i.p.v. dat het gewoon de omgeving invloeit.
A of B?

pi_29964955
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:44 schreef Roönaän het volgende:

[..]

A of B?

[afbeelding]
Ik kan je geen antwoord geven aan de hand van de afbeelding die jij hebt gemaakt, daarom heb ik de vrijheid genomen zelf een aantal illustraties te maken:

Zonder Tower Busters
Hieronder is de buurt waar ik woon zonder Tower Busters. De death towers houden samen en grote wolk negatieve energie in stand.

Buurt met 1 Tower Buster
1 Tower Buster is goed voor 1 death tower. De negatieve energie om de "gebuste" death tower heen is positief geworden. De resterende death towers houden nog steeds een negatief veld in stand.

Buurt met voldoende Tower Busters
Op deze illustratie zie je dezelfde buurt wanneer er bij elke death tower een Tower Buster ligt. De negatieve energie die de death towers genereren wordt door de Tower Busters opgevangen en omgezet in een positieve energie. Het negatieve veld is doorbroken en omgevormd naar een positief veld.

Het maakt niet uit waar je een Tower Buster plaatst, zolang het maar binnen 300 meter van de death tower is. Hoe dichter de Tower Buster bij de death tower is geplaatst, hoe beter. Maar het is niet nodig om daken te gaan beklimmen. Probeer de Tower Buster zo te leggen dat de tuinman hem de volgende dag niet weg zal gooien. Ik hoop dat dit je vraag beantwoord Roönaän.
pi_29965610
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:45 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Hé, ruk. Staan er gewoon 2 hele grote binnen een straal van 50 meter van m'n nieuwe appartement.
Wat idioot dan, nooit op gelet maar nu zie ik ze ineens overal.

Junkie19, ik ga ze op de foto zetten; je hoort nog van me.
Prima, ik wacht je mail af! Alvast bedankt!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 18:50:04 #158
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29965736
1 ding...ik las hoe je rozekwarts e.d. gebruikt. die raken op een gegeven moment ook vol. hoe ben je van plan die te reinigen/legen zodat ze weer energie kunnen opvangen/omzetten? hoe zit het dus in kort qua onderhoud van die kristallen, want als je er niks aan doet zijn ze na een tijdje nutteloos geworden.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_29966587
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:50 schreef Enyalius het volgende:
1 ding...ik las hoe je rozekwarts e.d. gebruikt. die raken op een gegeven moment ook vol. hoe ben je van plan die te reinigen/legen zodat ze weer energie kunnen opvangen/omzetten? hoe zit het dus in kort qua onderhoud van die kristallen, want als je er niks aan doet zijn ze na een tijdje nutteloos geworden.
Ik gebruik geen rose quartz in Tower Busters. In de 1ste post staat beschreven hoe iemand zelf een Tower Buster kan maken. Een Tower Buster neutraliseert de negatieve energie die death towers uitstralen en vormen dit om in positieve energie. Het wordt gemaakt met een bergkristal, metaal schaafsel en polyesterhars.

Een Tower Buster heeft geen onderhoud nodig.
pi_29967094
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:25 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Ik kan je geen antwoord geven aan de hand van de afbeelding die jij hebt gemaakt, daarom heb ik de vrijheid genomen zelf een aantal illustraties te maken:

Zonder Tower Busters
Hieronder is de buurt waar ik woon zonder Tower Busters. De death towers houden samen en grote wolk negatieve energie in stand.
[afbeelding]

Buurt met 1 Tower Buster
1 Tower Buster is goed voor 1 death tower. De negatieve energie om de "gebuste" death tower heen is positief geworden. De resterende death towers houden nog steeds een negatief veld in stand.
[afbeelding]

Op deze illustratie zie je dezelfde buurt wanneer er bij elke death tower een Tower Buster ligt. De negatieve energie die de death towers genereren wordt door de Tower Busters opgevangen en omgezet in een positieve energie. Het negatieve veld is doorbroken en omgevormd naar een positief veld.
[afbeelding]

Het maakt niet uit waar je een Tower Buster plaatst, zolang het maar binnen 300 meter van de death tower is. Hoe dichter de Tower Buster bij de death tower is geplaatst, hoe beter. Maar het is niet nodig om daken te gaan beklimmen. Probeer de Tower Buster zo te leggen dat de tuinman hem de volgende dag niet weg zal gooien. Ik hoop dat dit je vraag beantwoord Roönaän.
Mijn kaartjes waren op zich ook als bovenaanzicht bedoeld, maar de jouwe zijn vele male duidelijker, waarvoor dank.

Bijeffect van jouw plaatjes is echter dat het, het algehele TB verhaal geen goed doet (vind ik).

Het onderscheid wat ik probeerde aan te geven mijn plaatjes was het volgende:
plaatje A) De towerbuster neutraliseert of iig verminderd de uitzending van negatieve energie.
plaatje B) De towerbuster creeert een "gefilterde zone" om de towerbuster heen.

Natuurfysisch lijkt het mij erg onwaarschijnlijk dat een situatie A (zoals jij ook schetste met jouw plaatjes) ooit kan zijn. Ik probeer een soortgelijke opstelling te verzinnen maar kan er niet direct een vinden.

Ik zat te denken aan een stoorzender voor een radar oid, maar deze zenden zelf ook energie uit, om het te bewerkstelligen doel te bereiken.

Een vervolgvraag derhalve:
- Eét deze buster negatieve energie op of zo? of zend deze een soort van neutraliserende straling uit?

Naja, I'm lost.
pi_29969680
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:26 schreef Roönaän het volgende:

[..]

Mijn kaartjes waren op zich ook als bovenaanzicht bedoeld, maar de jouwe zijn vele male duidelijker, waarvoor dank.

Bijeffect van jouw plaatjes is echter dat het, het algehele TB verhaal geen goed doet (vind ik).

Het onderscheid wat ik probeerde aan te geven mijn plaatjes was het volgende:
plaatje A) De towerbuster neutraliseert of iig verminderd de uitzending van negatieve energie.
plaatje B) De towerbuster creeert een "gefilterde zone" om de towerbuster heen.

Natuurfysisch lijkt het mij erg onwaarschijnlijk dat een situatie A (zoals jij ook schetste met jouw plaatjes) ooit kan zijn. Ik probeer een soortgelijke opstelling te verzinnen maar kan er niet direct een vinden.

Ik zat te denken aan een stoorzender voor een radar oid, maar deze zenden zelf ook energie uit, om het te bewerkstelligen doel te bereiken.

Een vervolgvraag derhalve:
- Eét deze buster negatieve energie op of zo? of zend deze een soort van neutraliserende straling uit?

Naja, I'm lost.
Een Tower Buster werkt op de negatieve energie die een death tower uitzendt. Je zou inderdaad kunnen stellen dat een Tower Buster negatieve energie eet en positieve energie uitspuwt. De Tower Buster zelf is het verteerproces.

Als je technische of energetische informatie wilt dan kun je het beste kijken op internet pagina's zoals: deze, deze, deze, deze en deze .

Ik waardeer het natuurlijk dat je probeert te snappen hoe Tower Busters precies werken, maar ik denk dat iemand veel studie zal moeten doen om het werkelijk te kunnen doorgronden.

Tower Busters werken namelijk op een niveau die de gangbare wetenschap niet accepteert en daarnaast zijn niet alle mensen bekend met de meer subtielere, energetische aspecten van het leven. Veel lezers kunnen verveelt (of verward) raken en daarbij is de kans groot dat het opeens een topic wordt die gaat over marsmannetjes, quantum fysica, andere dimensies en wie weet wat allemaal nog meer. Ik wil niet dat dit gebeurt en ik hoop dat je mij standpunt snapt. Al je technische of energetische vragen kun je mailen en ik zal deze zo goed mogelijk proberen te beantwoorden.

Als je wilt dan kun je zelf Tower Busters plaatsen en kijken naar bepaalde energetische (of natuurfysische) aspecten van Tower Busters. Een foto van een death tower blijft natuurlijk vereist. Het plaatsen van een paar Tower Busters is echt de makkelijkste manier om te ondervinden wat het effect is.
pi_29969708
Ja en nee. Hoewel de straling gewoon blijft bestaan, maken de towerbusters de negatieve werking op ether onschadelijk.
pi_30030830
Ik heb tijdens de rit naar mijn werk (5 minuutjes fietsen) eens om me heen gekeken, en ik heb er minstens 5 gezien.

Ik zal kijken of ik er morgen wat foto's van kan maken.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:14:18 #164
6941 APK
Factual, I think.
pi_30030969
Ik kon mijn tweede foto niet mailen, de batterijen van mijn camera waren op.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_30040927
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:14 schreef APK het volgende:
Jij hebt geen geluk met je camera APK . Wees niet getreurt, ik stuur een paar Tower Busters extra. De foto's komen later wel.
pi_30040980
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:09 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik heb tijdens de rit naar mijn werk (5 minuutjes fietsen) eens om me heen gekeken, en ik heb er minstens 5 gezien.

Ik ben benieuwd, ik zal alvast 5 Tower Busters voor je bakken...
pi_30050720
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:13 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd, ik zal alvast 5 Tower Busters voor je bakken...
Nieuwsgierig vraagje:

Ben jij naast de tower busters nog met andere "zelfbeschermingsmethoden" bezig ?
Aluminium "piramides" b.v. ?
Serieus een geïnteresseerde vraag zonder vooroordeel !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_30051081
En even 3 ontopic linkjes ( linkjes naar krantenartikels )

http://www.stopumts.nl/doc.php/UMTS%20in%20de%20media/207 , Reformatorisch dagblad: gaat over mensen die zich ziek voelen na plaatsing van masten op hun flat. Man heeft o.a. zijn muren behangen met aluminium folie.

http://www.stopumts.nl/doc.php/UMTS%20in%20de%20media/422 , Volkskrant: ook hier zijn masten op het dak geplaatst en menen de omwonenende zich ziek te voelen. Een man heeft in een aluminium kooi geslapen en slaapt nu in een bedstee die hem moet beschermen.

http://www.gerrieelfrink.(...)0/succes-tegen-umts/ , een soort weblog, 12 masten op één flat.... 24 zieken.... het meest interessant zijn denk ik de linkjes die op deze pagina staan naar de onderzoekjes.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 28 augustus 2005 @ 11:55:09 #169
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_30052219
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:25 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Zonder Tower Busters
[afbeelding]

Buurt met 1 Tower Buster
[afbeelding]

[afbeelding]

k, maar hoe kom je aan de gegegvens waarmee je dit plaatje gemaakt hebt?
Vampire Romance O+
pi_30157558
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 11:55 schreef MouseOver het volgende:

[..]

k, maar hoe kom je aan de gegegvens waarmee je dit plaatje gemaakt hebt?
Dat plaatje is van de wijk waar ik zelf woon (ik woon dus in de Lutherhof). Ik weet nog hoe de energie in de wijk was voordat ik er Tower Busters had geplaatst. De energie was grijs, grauw en bedrukkend. Erg negatief dus. Ik kon zelfs een soort van grijze waas zien, een soort smog.

Ik ben begonnen met het busten van een grote flat vlakbij mijn huis. Het viel mij op dat er opeens witte wolken kwamen boven die flat, terwijl de rest grauw en rijs was.

Vervolgens heb ik een andere flat gebust en daarna de rest van de death towers die om mijn huis heen stonden. Met het gevolg dat de hele buurt opleeft. Kinderen spelen zonder zorgen, mensen groeten elkaar weer en ook vogels vinden de buurt interessant om te vertoeven. De energie in de wijk is weer levendig, positief dus. De negatieve (drukkende) energie die er eerst was is weg. Hierna heb ik alle death towers in Hilversum gebust, wat er meer dan 200 waren! En dat voor een stadje met 80.000 inwoners.

Sommige mensen zijn gevoelig voor energetische observaties (ikzelf totaal niet) Er zijn dus mensen die aura's kunnen zien en zo kunnen zij ook de aura van een wijk zien. Dat komt ongeveer overeen met het plaatje wat ik heb gemaakt. De kleur rood zou echter moeten worden vervangen met grijs. Death towers geven de aura van een wijk een negatieve, grauwgrijze energie. Plaats wat Tower Busters en de aura van de wijk herstelt zich naar een natuurlijke, levendige kleur blauw.

Het blijft zo dat iedereen dit anders beleefd, sommige mensen zijn gevoeliger voor negatieve/positieve energie dan anderen. Iemand van het platteland zal snel de “stress” (negatieve energie) van een met death towers bezaaide stad voelen terwijl iemand die zijn hele leven niets anders kent simpelweg niet beter weet! Bust de death towers en kijk zelf hoe alles en iedereen opleeft en doordat de positieve energie zich weer hersteld.
pi_30157998
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 10:15 schreef Mirage het volgende:

[..]

Nieuwsgierig vraagje:

Ben jij naast de tower busters nog met andere "zelfbeschermingsmethoden" bezig ?
Aluminium "piramides" b.v. ?
Serieus een geïnteresseerde vraag zonder vooroordeel !
Tower Busters zijn orgone energie generatoren. Er zijn verschillende apparaten die je kunt maken:

• Tower Busters
  • Holy Hand Grenades
  • Earth pips
  • Peace pipes
  • Dolphin balls
  • ChemBusters
  • Succor Punch
  • Power Wand
  • Verschillende amuletten / pendants

Waar jij op doelt zijn Holy Hand Grenades. Over een paar weken open ik een topic over orgone energie generatoren in het algemeen, maar in de eerste instantie wil ik het graag bij Tower Busters laten. Iedereen kan natuurlijk wel mailen met specifieke vragen over andere soorten orgone energie opwekkers

Ik heb ook een (dure) ELF meter gekocht om de werking van Tower Busters aan te kunnen tonen voor de sceptici onder ons. Ik zal de ELF straling op verschillende punten meten voor het plaatsen van Tower Busters en na het plaatsen van Tower Busters. Met voldoende plaat materiaal (video en foto). Er komt ook een DVD van.
  • pi_30158021
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 16:14 schreef APK het volgende:
    APK kun je aub nog wat foto's sturen? Het pakketje kost mij 6 euro om te versturen en er kan 1,5 KG in. De Tower Buster die ik je nu ga sturen heeft mij 1 euro gekost...
    pi_30158252
    quote:
    Op zaterdag 27 augustus 2005 16:09 schreef gekkehoedenmaker het volgende:

Wauw! Wat super die foto's van je. 8 stuks, geweldig! Vandaag komen een aantal vers gebakken Tower Busters jou kant op!

De stand tot nu toe:
    Rotterdam: 3 pakketjes
    Almere: 1 pakketje
    Heiloo: 1 pakketje
    Amsterdam: 1 pakketje (als APK nog minstens 1 foto wilt sturen)

Het loon van TS is net gearriveerd, dus nu is een perfect moment om foto's van death towers in te sturen in ruil voor Tower Busters.
      donderdag 1 september 2005 @ 10:23:39 #174
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_30158333
    quote:
    Op donderdag 1 september 2005 10:10 schreef junkie19 het volgende:

APK kun je aub nog wat foto's sturen? Het pakketje kost mij 6 euro om te versturen en er kan 1,5 KG in. De Tower Buster die ik je nu ga sturen heeft mij 1 euro gekost...
    Ik zal proberen vanmiddag een foto van die andere toren te maken.
      donderdag 1 september 2005 @ 18:31:35 #175
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_30173908

Deze staat hemelsbreed nog geen 200 meter van de vorige die ik gepost had.

Grotere versie komt in je mailbox
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')