quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:37 schreef APK het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die een foto wil maken en die even naar je wil mailen.
Ja, maar hoe komt die energie met negatieve effecten van de bron naar de buster?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:06 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Een Tower Buster is alleen in staat negatieve energie om te zetten in positieve energie. Als er geen negatieve energie is dan doet een Tower Buster niets meer!
Hoezo vergezochtquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:02 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[afbeelding]
nog wat death towers!
*biedt alvast verontschuldigingen aan voor flauw grapje
de towerbuster staat overigens wel netjes in het midden
Loop naar een willekeurige fotozaak. Koop een wegwerp camera voor een paar euro.. neem wat foto's en stuur deze naar mij toe. Stuur desnoods de hele camera, dan laat ik ze hier wel ontwikkelen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:34 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb zon kut zendmast nog geen 20 meter van mijn huis af , en vermoed dat het inderdaad een frequentie irriteerd
sinds ik hier in de buurt woon zie en hoor ik veelal ruis en hoor ik behoorlijk vaak piepen en tonen
wanneer ik er ver vandaan ben heb ik dit niet tot minder.
ik heb alleen geen fotoapparaten nog normale nog van computer , hoe heet zon ding , webcam
wat nu.
stuur m dan gewoon zo'n steen toequote:Op zondag 21 augustus 2005 22:42 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Loop naar een willekeurige fotozaak. Koop een wegwerp camera voor een paar euro.. neem wat foto's en stuur deze naar mij toe. Stuur desnoods de hele camera, dan laat ik ze hier wel ontwikkelen.
Het is 1 tower Buster voor elke ingezonden death tower foto.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:59 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
stuur m dan gewoon zo'n steen toe
Voor het maken van 12 Tower Busters ben ik ongeveer:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:54 schreef Mirage het volgende:
Als het goed is heb ik over 2 uurtjes mijn tower busters thuis.
Junkie19, wat is de kostprijs van zo'n tower buster eigenlijk ?
Dus niet de verzendkosten, maar het gevalletje zelf. (nofi)
Er zitten toch materiaalkosten in lijkt mij.
Atelier? Wat voor moois maak je dan? Als je een Tower Buster wilt dan weet je wat je moet doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:41 schreef APK het volgende:
Kolére, kijk ik net uit het raam van mijn atelier zie ik een heel death tower bos.![]()
[afbeelding]
dat doet hij ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:53 schreef BaajGuardian het volgende:
volgens mij verzamel je gewoon fotos van uitzendmasten e.d.
anders zou je gewoon zon ding opsturen zonder die foto te hebben , waarom heb je die foto eigenlijk werkelijk nodig.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:19 schreef -starseed-mayo- het volgende:
thnxmaar hij wou ze al aan me geven VOORDAT ik een foto had opgestuurd
Starseed spirit bracht mij eigenlijk op het idee om ze gratis weg te gaan gevenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:53 schreef BaajGuardian het volgende:
volgens mij verzamel je gewoon fotos van uitzendmasten e.d.
anders zou je gewoon zon ding opsturen zonder die foto te hebben , waarom heb je die foto eigenlijk werkelijk nodig.
Zie link.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:06 schreef junkie19 het volgende:
Atelier? Wat voor moois maak je dan? Als je een Tower Buster wilt dan weet je wat je moet doen
Beste Baaj,quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Starseed mayo is of blind of dislectisch.
teamwork hèquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
Zie link.
And you've got mail.
Ik ga die 5 antennes wegblazen.
Je kan C-4 gebruiken, maar persoonlijk vind ik geweld een teken van onmacht. Mijn omschrijving van een death tower is een zendstation wat straling uitzend die schadelijk is voor mens en natuur.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:31 schreef Enyalius het volgende:
kan je niet gewoon c-4 gebruiken om die antennes weg te blazen?
vraag me wel af wat de criteria is om iets als death towers te bestempelen. ze lijken op dood normale masten. gelukkig hebben we er geen hier in de buurt die ik me kan herinneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |