abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29848386
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:37 schreef APK het volgende:

[..]

Er is vast wel iemand die een foto wil maken en die even naar je wil mailen.
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_29848457

nog wat death towers!

*biedt alvast verontschuldigingen aan voor flauw grapje

de towerbuster staat overigens wel netjes in het midden
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_29850257
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:06 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Een Tower Buster is alleen in staat negatieve energie om te zetten in positieve energie. Als er geen negatieve energie is dan doet een Tower Buster niets meer!
Ja, maar hoe komt die energie met negatieve effecten van de bron naar de buster?
pi_29851444
en hoe kan het dat zo'n klein ding alle negatieve energie weghaalt? zo'n ding zend heel hoog uit, en ook nog eens vooral horizontaal
  zondag 21 augustus 2005 @ 21:18:19 #130
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29851688
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:02 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[afbeelding]
nog wat death towers!

*biedt alvast verontschuldigingen aan voor flauw grapje

de towerbuster staat overigens wel netjes in het midden
Hoezo vergezocht
Vampire Romance O+
pi_29854153
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:34 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb zon kut zendmast nog geen 20 meter van mijn huis af , en vermoed dat het inderdaad een frequentie irriteerd
sinds ik hier in de buurt woon zie en hoor ik veelal ruis en hoor ik behoorlijk vaak piepen en tonen
wanneer ik er ver vandaan ben heb ik dit niet tot minder.

ik heb alleen geen fotoapparaten nog normale nog van computer , hoe heet zon ding , webcam

wat nu.
Loop naar een willekeurige fotozaak. Koop een wegwerp camera voor een paar euro.. neem wat foto's en stuur deze naar mij toe. Stuur desnoods de hele camera, dan laat ik ze hier wel ontwikkelen.
pi_29856152
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 22:42 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Loop naar een willekeurige fotozaak. Koop een wegwerp camera voor een paar euro.. neem wat foto's en stuur deze naar mij toe. Stuur desnoods de hele camera, dan laat ik ze hier wel ontwikkelen.
stuur m dan gewoon zo'n steen toe
pi_29859648
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 23:59 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

stuur m dan gewoon zo'n steen toe
Het is 1 tower Buster voor elke ingezonden death tower foto.
  maandag 22 augustus 2005 @ 09:55:12 #134
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_29860759
Telkens weer verbaast dit forum mij. Is dit niet het forum van het PBC?
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:41:53 #135
6941 APK
Factual, I think.
pi_29891536
Kolére, kijk ik net uit het raam van mijn atelier zie ik een heel death tower bos.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_29893699
Als het goed is heb ik over 2 uurtjes mijn tower busters thuis.

Junkie19, wat is de kostprijs van zo'n tower buster eigenlijk ?
Dus niet de verzendkosten, maar het gevalletje zelf. (nofi )
Er zitten toch materiaalkosten in lijkt mij.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29894013
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 17:54 schreef Mirage het volgende:
Als het goed is heb ik over 2 uurtjes mijn tower busters thuis.

Junkie19, wat is de kostprijs van zo'n tower buster eigenlijk ?
Dus niet de verzendkosten, maar het gevalletje zelf. (nofi )
Er zitten toch materiaalkosten in lijkt mij.
Voor het maken van 12 Tower Busters ben ik ongeveer:

12 euro voor de hars (maar die krijg ik nu goedkoper, ik ga per 60 liter kopen ipv 1 liter).
1 á 2 euro voor de quartz (berg) kristallen (krijg ik goedkoop via een vriend).
Paar euro voor "extra" goodies (soms wil ik er nog wat hematiet, cyanite, rose quartz, groene aventurijn of ametist erbij zetten).
en 75 eurocent voor een rolletje aluminum folie (die ik versnipper met een papier versnipperaar).

Dus per Tower Buster ben ik iets meer dan een euro kwijt. Op de manier hoe ik ze nu ga produceren moet dat terug te brengen zijn naar tussen de 30 en 50 eurocent per stuk.
pi_29894057
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 16:41 schreef APK het volgende:
Kolére, kijk ik net uit het raam van mijn atelier zie ik een heel death tower bos.

[afbeelding]
Atelier? Wat voor moois maak je dan? Als je een Tower Buster wilt dan weet je wat je moet doen
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:53:15 #139
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29897075
volgens mij verzamel je gewoon fotos van uitzendmasten e.d.
anders zou je gewoon zon ding opsturen zonder die foto te hebben , waarom heb je die foto eigenlijk werkelijk nodig.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_29898365
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:53 schreef BaajGuardian het volgende:
anders zou je gewoon zon ding opsturen zonder die foto te hebben , waarom heb je die foto eigenlijk werkelijk nodig.
dat doet hij ook
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:11:07 #141
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29902022
Starseed mayo is of blind of dislectisch.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_29902409
thnx maar hij wou ze al aan me geven VOORDAT ik een foto had opgestuurd
pi_29903044
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:19 schreef -starseed-mayo- het volgende:
thnx maar hij wou ze al aan me geven VOORDAT ik een foto had opgestuurd
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:53 schreef BaajGuardian het volgende:
Starseed spirit bracht mij eigenlijk op het idee om ze gratis weg te gaan geven . Baajgaurdian, ik spaar geen postzegels, geen bierviltjes en ook geen foto's van death towers. Ik heb eerder aangegeven waarom ik foto's wil en wat ik ermee doe. Dat staat in 1 van mijn vorige posts. De belangrijkste reden voor de foto's is dat ik wil dat de ontvangen een -heel- klein beetje moeite doet.

Je hebt gezegd dat er 20 meter van je huis een Death Tower staat. Nu geloof ik je, uiteraard. Maar dat neemt niet weg dat je alleen een Tower Busters krijgt nadat je een foto hebt opgestuurd.

Stuur 300 foto's, ontvang 300 Tower Busters. Stuur 1 foto, krijg 1 Tower Buster. Niet onredelijk toch?
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:56:24 #144
6941 APK
Factual, I think.
pi_29906378
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:06 schreef junkie19 het volgende:

Atelier? Wat voor moois maak je dan? Als je een Tower Buster wilt dan weet je wat je moet doen
Zie link.

And you've got mail.
Ik ga die 5 antennes wegblazen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_29911375
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Starseed mayo is of blind of dislectisch.
Beste Baaj,
wil je dit soort opmerkingen niet maken ?
Je had ook kunnen vragen waaróm mayo denkt dat junkie ook wel eens een toewr buster verstuurd heeft voordat hij een foto heeft ontvangen.
Dat klinkt heel anders en dan zou je weten dat je opmerking volledig overbodig is.

Mayo heeft zelf ook tower busters ontvangen.

Waarom mayo wel en anderen niet zou je volgende vraag kunnen zijn.

Mayo heeft blijkbaar junkie op bepaalde ideeën gebracht of op wat voor manier dan ook mailcontact gehad.
Uiteindelijk is het junkie zijn goed recht om (tegenwoordig) voorwaarden te stellen aan degene waar hij een tower buster naartoe zend.
Persoonlijk vind ik een tower buster in ruil voor een foto een hele goede voorwaarde.
1 tower buster kost hem ongeveer een euro, de dingen zijn niet heel licht heb ik gemerkt. Porto kosten komen er dus ook bij. Hij verstuurd ze al zonder een vergoeding te vragen.

Als je problemen hebt met het verzenden van een foto adviseer ik je om hem dan een mailtje te sturen waarin je één en ander uitlegt.
Privé een uitzondering aanvragen lijkt mij gepaster dan op het forum. Ik denk dat mensen dan ook meegaander zijn. Het is niet gesteld dat het je lukt, maar ik denk dat je dan meer kans maakt.

@junkie, ik ga vanmiddag mijn TB plaatsen. dank je
misschien word deze buurt wel minder agressief
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29911381
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:56 schreef APK het volgende:

[..]

Zie link.

And you've got mail.
Ik ga die 5 antennes wegblazen.
teamwork hè
Sir Winston Churchill
  woensdag 24 augustus 2005 @ 09:31:58 #147
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29911863
kan je niet gewoon c-4 gebruiken om die antennes weg te blazen?

vraag me wel af wat de criteria is om iets als death towers te bestempelen. ze lijken op dood normale masten. gelukkig hebben we er geen hier in de buurt die ik me kan herinneren

[ Bericht 50% gewijzigd door Enyalius op 24-08-2005 09:38:16 ]
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_29915042
Hé, ruk. Staan er gewoon 2 hele grote binnen een straal van 50 meter van m'n nieuwe appartement.
Wat idioot dan, nooit op gelet maar nu zie ik ze ineens overal.

Junkie19, ik ga ze op de foto zetten; je hoort nog van me.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:55:21 #149
92009 kitkat
Have a break...
pi_29925115
hey junkie, heb je een mailtje met fotos gestuurd..
Wie is daar....
pi_29928826
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 09:31 schreef Enyalius het volgende:
kan je niet gewoon c-4 gebruiken om die antennes weg te blazen?

vraag me wel af wat de criteria is om iets als death towers te bestempelen. ze lijken op dood normale masten. gelukkig hebben we er geen hier in de buurt die ik me kan herinneren
Je kan C-4 gebruiken, maar persoonlijk vind ik geweld een teken van onmacht. Mijn omschrijving van een death tower is een zendstation wat straling uitzend die schadelijk is voor mens en natuur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')