Negatieve energie en positieve energie bestaat niet.. alleen de negatieve/positieve uitwerking van de neutrale energie op je lichaam...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:09 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Een Tower Buster neutraliseert negatieve energie die om een death tower heen hangt en vormt deze om naar positieve energie.
Maar euh, als je geen bewijs kunt geven zou je tenminste de woorden 'in mijn optiek', volgens mij' of 'mijns insziens' kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:35 schreef Felysium het volgende:
Towerbuster werkt als volgt:
het materiaal trekt door zijn samenstelling energie aan, ook wel chi, prana, ether genoemd. Doordat er een bergkristal inzit (quartz) wordt alle energie die niet gezond is, omgevormd tot de staat zoals het zou moeten zijn als er geen energetische vervuiling is.
Doordat alleen energie wordt omgezet, blijft er niks hangen. Towerbusters hoeven dus niet worden afgespoelt met water en ze blijven altijd goed. Elke TB heeft een maximaal vermogen en zal alleen een output geven zolang er input is.
Towerbusters zijn gerelateerd aan de leylijnen en vortexes, oftwel respectief energieuitwisseliing en energiecreatie. Een TB maakt een positief vortex (bij voldoende capaciteit), en kan dus worden ingezet tegen alles wat negatieve draaivelden gegenereert; dect/c2000/gsm/umts/digitenne/wifi/bluetooth/50Hz Stroomnet/wateraders/gevangenissen/ziekenhuizen/poltiebureaus/elektriciteitscentrales/transformatorstations/radio/tv zendmasten/kortegolfzendstations/vervuilde rivieren.
Een kleine update over woonhuizen. Een death tower kan alleen op een woonhuis staan indien de eigenaar een KvK inschrijving heeft. Een normale particulier kan dus geen contract tekenen om een death tower te laten plaatsen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:18 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Het kan, in dat geval krijgt de eigenaar van het woonhuis een vergoeding hiervoor. Stuur een foto op en ik zal kijken of het daadwerkelijk om een death tower gaat.
APK. Bestel een "electro smog meter" bij conrad. Ga naar een death tower en meet de waarde straling die deze uitstraalt. Plaats daarna een Tower Buster, wacht 30 min en meet nog eens. Je zult zien dat de straling aanzienlijk is afgenomen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:40 schreef APK het volgende:
[..]
Maar euh, als je geen bewijs kunt geven zou je tenminste de woorden 'in mijn optiek', volgens mij' of 'mijns insziens' kunnen gebruiken.
www.antenneregister.nlquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:56 schreef MouseOver het volgende:
Ik was er eens op aan het letten maar ik heb er eigenlijk nog nergens een gezien. Mocht ik er een vinden wil ik er best zo'n ding bij neergooien hoewel ik niet in de werking geloof. Maar heb je niet toevallig een lijstje met de locaties van die dingen?
Ik zag je ergens hierboven trouwens stellen dat heel nederland vergeven van die dingen is. In dat geval is het eigenlijk onnodige energie om zo'n ding in de buurt ervan te begraven. De straal die je noemde was vrij ruim, 500 meter, dus als je zorgt dat fokkers die dingen gewoon op hun kamer leggen zit je altijd wel binnen 500 meter van een willekeurige mast en zijn ze dus automatisch effectief.
Aha, gevonden. Nou, ik zal vanmiddag eens gaan kijken. Er staan 3 stuks binnen 500 meter van m'n huisje.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, dus foto's plaatsen in ruil voor een steen en verder niet zeuren?
Amerikaanse moordenaars:
[afbeelding]
Zweedse moordenaars:
[afbeelding]
wat heeft het NOS journaal met de overheid te maken?quote:Er zijn diverse artikelen zijn geweest in lokale media over de schadelijke effecten van death towers (Gooi en Eembode, Utrechts nieuwsblad en de Groningse Courant). Dit zal nooit in bijvoorbeeld het 8 uur journaal komen, omdat, de overheid er zelf voor heeft gezorgd dat er zoveel death towers gebouwd worden.
waarom doe je dat allemaal gratis?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:06 schreef junkie19 het volgende:
Vandaag zijn er in totaal 8 Tower Busters verstuurd! 5 stuks naar Rotterdam en 3 stuks naar Almere.
Stuur 1 of meerdere foto's van death towers naar mijn email of postadres (zie eerste post) en je krijgt 1 Tower Buster per ingezonden foto. Geen verzendkosten.
Stuur foto's en ik stuur je Tower Bustersquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:17 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Aha, gevonden. Nou, ik zal vanmiddag eens gaan kijken. Er staan 3 stuks binnen 500 meter van m'n huisje.
edit: 2, eentje is toch iets verder weg.
Idem, foto = Tower Buster. Ik doe het gratis omdat ik zelf veel Tower Busters verspreid en dit ook kosteloos doe. Ik graag dat mensen minder last hebben van Death Towers en ik ben bereid daarin te investeren.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:46 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
in mijn buurt staat er een death tower op een kerk
Een Tower Buster is alleen in staat negatieve energie om te zetten in positieve energie. Als er geen negatieve energie is dan doet een Tower Buster niets meer!quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:46 schreef Roönaän het volgende:
maar de energie wordt alleen omgezet als deze "per ongeluk" door die TB heen gaat? Of ontstaat er een stroom tussen de bronnen van energie met negatieve bijwerkingen en de TB? Ik begreep dat die quartz verantwoordelijk is voor de omzetting? Ontstaat er in die stroom tussen DT en de Q dan geen verhoogde concentratie energie met negatieve bijwerkingen?
Ben net langsgeweest maar digicam weigerde, denk dat de accu leeg was. Hij hing idd op de aangegeven plek. Ik zal zsm een foto maken en dan krijg je hem.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:01 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Stuur foto's en ik stuur je Tower Busters
Het is 300 meter ipv 500 meter. Death towers houden samen een negatieve wolk in stand. Als je bij elke death tower een Tower Buster plaatst dan vormen die Tower Busters een postieve wolk.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:56 schreef MouseOver het volgende:
Ik was er eens op aan het letten maar ik heb er eigenlijk nog nergens een gezien. Mocht ik er een vinden wil ik er best zo'n ding bij neergooien hoewel ik niet in de werking geloof. Maar heb je niet toevallig een lijstje met de locaties van die dingen?
Ik zag je ergens hierboven trouwens stellen dat heel nederland vergeven van die dingen is. In dat geval is het eigenlijk onnodige energie om zo'n ding in de buurt ervan te begraven. De straal die je noemde was vrij ruim, 500 meter, dus als je zorgt dat fokkers die dingen gewoon op hun kamer leggen zit je altijd wel binnen 500 meter van een willekeurige mast en zijn ze dus automatisch effectief.
Wat een rot opmerking Mouse-Over...quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:34 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb zon kut zendmast nog geen 20 meter van mijn huis af , en vermoed dat het inderdaad een frequentie irriteerd
sinds ik hier in de buurt woon zie en hoor ik veelal ruis en hoor ik behoorlijk vaak piepen en tonen
wanneer ik er ver vandaan ben heb ik dit niet tot minder.
ik heb alleen geen fotoapparaten nog normale nog van computer , hoe heet zon ding , webcam
wat nu.
Er is vast wel iemand die een foto wil maken en die even naar je wil mailen.quote:
als het waar is dan is het wél erg nobel van jequote:Op zondag 21 augustus 2005 19:02 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Idem, foto = Tower Buster. Ik doe het gratis omdat ik zelf veel Tower Busters verspreid en dit ook kosteloos doe. Ik graag dat mensen minder last hebben van Death Towers en ik ben bereid daarin te investeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |