en met nog een paar 100 Zenedar spelers geloof ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:04 schreef -Muse- het volgende:
Ik ga morgen een nieuwe char aanmaken op de neiuwe pvp serv er, samen met nog 100 Aszune spelers ofzo....
Die nieuwe server wordt laaaaggy
Dat is een mod, tis iig niet standaard.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:04 schreef nikk het volgende:
IK heb uiteindelijk m'n chat channeld kunnen resetten naar de originele settings. Er is alleen 1 ding dat me stoort. Vroeger kon ik mensen inviten door op een naam in de chat channel te rechtklikken, als ik dat nu doe krijg je een whisper. Hoe krijg ik dat weer zoals het was?
Ik heb me chat-chache al gewist enzo...
khad begrepen dat er van Bloodscalp ook een groot aantal mensen een alt aan gaan maken op die server...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:31 schreef Beestig het volgende:
[..]
en met nog een paar 100 Zenedar spelers geloof ik
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:55 schreef deff het volgende:
[..]
khad begrepen dat er van Bloodscalp ook een groot aantal mensen een alt aan gaan maken op die server...
Feitelijk kan je tot aan level 60 alles alleen doen, als je wil. De meeste quests zijn prima te doen in je eentje. De moeilijkere, waarvoor je echt instances (speciale "dungeons") in moet, die vereisen meestal een groep van 5 mensen. En als je een beetje sociaal bezig bent in WoW is het vinden van zo een groep meestal in een kwartiertje klaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Omdat ik eigenlijk wel weer zin heb om een MMORPG te spelen, maar uitgekeken ben op Final Fantasy XI. Ben ik van plan om WoW ook maar eens te gaan proberen. Ik ben geen die-hard MMORPGer. Bij FF XI stoorde het me altijd dat je eerst uren moest wachten voor je een party bij elkaar had en kon gaan spelen. Nu heb ik altijd begrepen. Dat WoW i.t.t tot FF XI juist iets meer voor de mindere die-hards was. En dat je op WoW iets makkelijker in je eentje kan levelen. Klopt dat?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het prachtig om een hele zaterdag zo'n spel te spelen. Maar ik wil ook wel eens een gewoon 2 uurtjes spelen voor de ontspanning. Dat je gewoon wat rondrent, wat quest uitvoert enz. zonder uren te hoeven wachten op een party. Is dat mogelijk?
Bedankt. Dat klinkt heel goed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:59 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Feitelijk kan je tot aan level 60 alles alleen doen, als je wil. De meeste quests zijn prima te doen in je eentje. De moeilijkere, waarvoor je echt instances (speciale "dungeons") in moet, die vereisen meestal een groep van 5 mensen. En als je een beetje sociaal bezig bent in WoW is het vinden van zo een groep meestal in een kwartiertje klaar
Dus, ja, ik denk dat WoW een geschikt spel voor je zo zijn, als ik zo eens naar je wensen luister
Dat lijkt me sterk. Ik heb tot een dag of 3 geleden nog nooit een mod geinstalleerd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:31 schreef Beestig het volgende:
Dat is een mod, tis iig niet standaard.
Ligt er maar net aan welke je doet. Een casual player zal niet vlug rondlopen in Molten Core of iets in die richting. De andere instances liggen een beetje aan je groep, maar de meeste kan je wel binnen 1,5 - 2,5 uur afmaken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:14 schreef _VoiD_ het volgende:
probleem is dat een beetje instance weleens dik 4 uur kan duren. Lekker casual.....
Jup. Bovendien ligt het eraan of je quests wil doen, of alleen een bossrun, of, of of... Maar goed, zoals ik al zei, opzich KAN je instances helemaal over slaan. Je mist dan wel een belangrijk aspect van de game, maar het hoeft absoluut niet om te ranken. Je zal misschien dan wel last krijgen met vinden van regular quests voor je level maar goed. Bovendien zei hij al in zijn vraag dat ie ook prima hele zaterdagen kon spelen zo nu en dan. Dan kan je dan prima instances doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:39 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welke je doet. Een casual player zal niet vlug rondlopen in Molten Core of iets in die richting. De andere instances liggen een beetje aan je groep, maar de meeste kan je wel binnen 1,5 - 2,5 uur afmaken.
Andere tip: als je begint, neem een server met low population en niet een met high population. Niet dat ik je geen mensen toewens, maar op een high populated server is het aantal level 60's meestal erg hoog, en kan het lastig zijn mensen van je eigen level te vinden voor lastige quests en/of instances. Dan weet je dat tenminstequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Bedankt. Dat klinkt heel goed.
Ik vind nogsteeds genoeg mensen van mijn lvl op bloodscalp met mijn alt. Zal ook wel komen omdat ik priest ben, maar juist in die high pop servers die eigenlijk al vanaf het begin up zijn zitten ook enorm veel alts van mensen die bij hun guild willen blijven maar toch eens wat anders willen spelen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:29 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Andere tip: als je begint, neem een server met low population en niet een met high population. Niet dat ik je geen mensen toewens, maar op een high populated server is het aantal level 60's meestal erg hoog, en kan het lastig zijn mensen van je eigen level te vinden voor lastige quests en/of instances. Dan weet je dat tenminste
Precies, ik kan best eens wat langer spelen. Daar heb ik geen problemen mee. Maar ik wil ook de mogelijkheid hebben om maar een paar uurtjes te spelen op een avond.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:25 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Jup. Bovendien ligt het eraan of je quests wil doen, of alleen een bossrun, of, of of... Maar goed, zoals ik al zei, opzich KAN je instances helemaal over slaan. Je mist dan wel een belangrijk aspect van de game, maar het hoeft absoluut niet om te ranken. Je zal misschien dan wel last krijgen met vinden van regular quests voor je level maar goed. Bovendien zei hij al in zijn vraag dat ie ook prima hele zaterdagen kon spelen zo nu en dan. Dan kan je dan prima instances doen
Hoe en waar kan je dat verschil zien. Als je je aanmeld?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:29 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Andere tip: als je begint, neem een server met low population en niet een met high population. Niet dat ik je geen mensen toewens, maar op een high populated server is het aantal level 60's meestal erg hoog, en kan het lastig zijn mensen van je eigen level te vinden voor lastige quests en/of instances. Dan weet je dat tenminste
ga dan wel ff naar Bloodscalp en stuur me die 10 gold he (Caela dus), want die heb je nogsteeds van mequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:33 schreef Lexie het volgende:
[..]
Komt er een nieuwe realm? Tof, ik was net weer van plan om eens opnieuw te beginnen, maar dan aan de horde kant. Ik had een hekel aan de drukte op bloodscalp en de vele high levels die er al waren. Als er dan net een nieuwe server begint lijkt me dat veel leuker. Ik start wel een nieuw karakter dan morgen.
En zodra je 50+ bent verveel je de pleures want er zijn niet genoeg high levels voor de end game.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:29 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Andere tip: als je begint, neem een server met low population en niet een met high population. Niet dat ik je geen mensen toewens, maar op een high populated server is het aantal level 60's meestal erg hoog, en kan het lastig zijn mensen van je eigen level te vinden voor lastige quests en/of instances. Dan weet je dat tenminste
naam, rank en dienstnummer graagquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:17 schreef mvt het volgende:
[..]
Ik vind nogsteeds genoeg mensen van mijn lvl op bloodscalp met mijn alt. Zal ook wel komen omdat ik priest ben, maar juist in die high pop servers die eigenlijk al vanaf het begin up zijn zitten ook enorm veel alts van mensen die bij hun guild willen blijven maar toch eens wat anders willen spelen.
en uiteraard om irritatie bij de vaste spelers op die server te voorkomen, ik vind het irritant dat mensen nog steeds chars bij ons op de server nieuw aanmaken, zorgen aleen maar voor lag en irritante vragen en lopen er aleen omdat ze gehoord hebben dat het een toffe server isquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:29 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Andere tip: als je begint, neem een server met low population en niet een met high population. Niet dat ik je geen mensen toewens, maar op een high populated server is het aantal level 60's meestal erg hoog, en kan het lastig zijn mensen van je eigen level te vinden voor lastige quests en/of instances. Dan weet je dat tenminste
Het incassobureau zit me op de hielenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:00 schreef Ancient het volgende:
[..]
ga dan wel ff naar Bloodscalp en stuur me die 10 gold he (Caela dus), want die heb je nogsteeds van me
Hete hele REDSTAR guild stapt over van Zenedar naar de nieuwe server. Dat zijn 148 mensen. Die hebben al een heel plan opgesteld om daar de wereldheersers (classes op elkaar afgestemd, proffessions gekozen, etc.) te worden. En aangezien het allemaal enorme addicts zijn geef ik ze best een kansje...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:31 schreef Beestig het volgende:
[..]
en met nog een paar 100 Zenedar spelers geloof ik
welke end game ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:07 schreef existenz het volgende:
[..]
En zodra je 50+ bent verveel je de pleures want er zijn niet genoeg high levels voor de end game.![]()
Op een low populated server is er al helemaal geen end-game....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:41 schreef Enchanter het volgende:
[..]
welke end game ?
Als WoW iets mist is het wel een fatsoenlijke end game , misschien dat BWL daar iets in kan veranderen.
op dit moment vermaak ik me meer met EQ 2 dan met WoW![]()
True, zo loop ik op mijn server al bijna 2 weken te zoeken naar een raid om Blightcaller mee om te leggen. Lukt niet, gewoon niet genoeg mensen met de quest om het mee te doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:43 schreef existenz het volgende:
[..]
Op een low populated server is er al helemaal geen end-game....
Ik zoek al twee weken een party voor STquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:47 schreef Northside het volgende:
[..]
True, zo loop ik op mijn server al bijna 2 weken te zoeken naar een raid om Blightcaller mee om te leggen. Lukt niet, gewoon niet genoeg mensen met de quest om het mee te doen.
Je bedoelt toch niet Sunken Temple he... Als je DAAR geen groep voor kan vinden is het wel heel triest gesteld met jouw server...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik zoek al twee weken een party voor ST
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:00 schreef Northside het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet Sunken Temple he... Als je DAAR geen groep voor kan vinden is het wel heel triest gesteld met jouw server...
idd, alleen een volledige maraudon/5man scholo/5man strat duren langer gok ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:39 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welke je doet. Een casual player zal niet vlug rondlopen in Molten Core of iets in die richting. De andere instances liggen een beetje aan je groep, maar de meeste kan je wel binnen 1,5 - 2,5 uur afmaken.
Zo herkenbaar, welke server zit je?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik zoek al twee weken een party voor ST
maintenance toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:35 schreef Chevalric het volgende:
Damn, kan ik weer eens spelen, zijn de servers down. Is ook altijd het zelfde met Blizzard, altijd dat geklooi met die servers....
Die posts zie je nooit meer, he?
Gejat van bloodscalp: Bomen zijn Relaxedquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanavond mijn eigen guild aanmaken, twijfel tussen de volgende namen :
<And His Amazing Friends>
<AFK>
<And Two Stealthed Rogues>
<Insert Guild Name Here>
Ik vindt (van diegene die ik heb gedaan) alleen BFD en SFK kutquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:38 schreef Rodie83 het volgende:
Tsja ze doet ze 1 keer en daarna vind je eigenlijk alle instances zwaar kut. Ik vind er in elk geval bitter weinig meer aan.
Een queue (van nu al) meer dan 4000 manquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:01 schreef Jefkie het volgende:
Voor diegene die ook naar dat nieuwe realm willen wilden: vermaak je maar in de queue...
Minstens honderd undead in deathknell, dus enige lol van spelen gaat er dan meteen af...
Ik was nummer 11 toen ik eerst daar naartoe wou, maar had het een stuk rustiger verwacht/gehooptquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:18 schreef Bacow het volgende:
[..]
Een queue (van nu al) meer dan 4000 man![]()
And his amazing friends vind ik de leukstequote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanavond mijn eigen guild aanmaken, twijfel tussen de volgende namen :
<And His Amazing Friends>
<AFK>
<And Two Stealthed Rogues>
<Insert Guild Name Here>
<Lame Lotr Name>quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanavond mijn eigen guild aanmaken, twijfel tussen de volgende namen :
<And His Amazing Friends>
<AFK>
<And Two Stealthed Rogues>
<Insert Guild Name Here>
<error retrieving guildname>quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanavond mijn eigen guild aanmaken, twijfel tussen de volgende namen :
Maakt verder niets uit, bij de 1 krijg je een shadow-item bij de ander een fire-item volgens mij.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:44 schreef ErikN het volgende:
Hallo, ik heb een vraagje..
Ik ben een lvl 38 warlock en ik heb net een warlock quest gekregen in ratchet. Het komt er op neer dat ik met 2 mensen kan gaan praten, oftewel ik moet een keuze maken. Is dit een keuze die mij beinvloed voor de rest van het spel? Bijvoorbeeld zoals way of the weaponsmith/armorsmith? Ik heb de quest een paar keer gelezen maar snap er geen reet van..
Ik moet de eerste persoon nog horen die Gnomeregan leuk vindt om te doen. Triprunner Dungarees and Dual Reinforced Leggings zijn de belangrijkste motivatie voor Gnomeregan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:17 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Mensen, is het normaal dat het vrijwel on-mo-ge-lijk is om een group voor Gnomeregan te krijgen?
Betekend dit rust op bloodscalp?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:18 schreef Bacow het volgende:
[..]
Een queue (van nu al) meer dan 4000 man![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:36 schreef Litpho het volgende:
En dan blijkt WoW een echt familiespel te zijn.
Zie deze thread
Zie post 3 en 5.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:54 schreef deff het volgende:
[..]
naam, rank en dienstnummer graag
maw welke kant speel je en wat is je nick (van je alt), altijd handig om de naam van een priest te kennen
eeeehh, ik speel op die ene hele coole nieuwe serverquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en uiteraard om irritatie bij de vaste spelers op die server te voorkomen, ik vind het irritant dat mensen nog steeds chars bij ons op de server nieuw aanmaken, zorgen aleen maar voor lag en irritante vragen en lopen er aleen omdat ze gehoord hebben dat het een toffe server is
Hydrocane, lekker makkelijk te halen op lvl 60, moet er nogsteeds naartoe, om hem even te halen, gewoon meteen bij de ingang naar beneden vallen en dan even slachten, in-out in 5 minutenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:44 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ik moet de eerste persoon nog horen die Gnomeregan leuk vindt om te doen. Triprunner Dungarees and Dual Reinforced Leggings zijn de belangrijkste motivatie voor Gnomeregan.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:39 schreef Leshy het volgende:
http://www.divine-wow.com/WoWScrnShot_081705_110335.jpg
Bwahahahahaha.
En je kwam er pas later bij zelfs...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:15 schreef Max_Dark het volgende:
Razorgore down by Nightwatchers weeee!
3x Trancendense nu dus ik krijg +15% mana regen, iets wat ik vanaf lvl 10 al wil.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:36 schreef DjNivek het volgende:
[..]
En je kwam er pas later bij zelfs...
De 'extra' drop was ook wel leuk, maar had geen zin om er te veel aan uit te geven. 2200 voor een stel +damage shoulders... ik wacht wel een ronde of 2
Ik heb ongeveer hetzelfde gehad toen ik level 60 werd. Er was plotseling "niks meer te doen", alleen maar PvP of instances runnen. Ik heb toen een tijdje niet gespeeld (weekje of 2-3) en heb vervolgens een alt gestart (Human Rogue, inmiddels lvl 22). En nu ben ik (samen met een hoop van m'n guildmates) met m'n lvl 60 paladin overgestapt naar een ander, groter guild. Gisteravond een Strat Scarlet run gedaan en meteen de Lightforge Boots naar buiten gesleeptquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:28 schreef Coheed het volgende:
- knip -
Overweeg eens een creditcard. Is veel makkelijker en kost voor studenten maar 11 euro per jaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:41 schreef Coheed het volgende:
Over 20 min verloopt mn gametijd dus ff op internet zoeken naar waar ze gamecards hebben, zie ik tot mijn schrik sommige winkels als adviesprijs 29,95 euro??!!?? kan me toch goed herineren dat ik ze kocht voor 26,95 www.dynabyte.nl
Dan toch maar ff pauze inlassen
Ik ook..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:56 schreef mvt het volgende:
eeeehh, ik speel op die ene hele coole nieuwe server![]()
oh duh...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:28 schreef Chevalric het volgende:
een hint: kijk eens naar z'n usernaam
Hmm ja zal het eigenlijk eens moeten overwegen, vooral nu die gamecards stiekem steeds duurder lijken te worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:18 schreef Takje het volgende:
[..]
Overweeg eens een creditcard. Is veel makkelijker en kost voor studenten maar 11 euro per jaar.
Mja, ik denk dat de meeste toch zoiets hadden van: "Het is shoulder, ik heb al een epic daar, dus echt nodig is het niet.". Tenminste, ik had wel zoiets. Het ging mij net iets te hoog, terwijl m'n shoulders al +25 stam, +17 int, +7 spirit, +7 shadow res en +9 damage geven.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:50 schreef Max_Dark het volgende:
[..]Had verwacht dat die Mantle voor veel meer zou gaan ivm de prijs van Choker of the Fire Lord :S
http://www.warcraftrealms.com/census.php?guildid=242942quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Nieuwe guild is geworden <Me so Hordee>
In overleg met mijn maatjes ook wat ontzettend flauwe rankings bedacht:
Pimp Daddy
Master Pimp
Pimp
Baby Pimp
Ho
Me so Hordee > Im so Hordyquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:53 schreef seto het volgende:
[..]
http://www.warcraftrealms.com/census.php?guildid=242942
Grats!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:15 schreef Max_Dark het volgende:
Razorgore down by Nightwatchers weeee!
3x Trancendense nu dus ik krijg +15% mana regen, iets wat ik vanaf lvl 10 al wil.
erm is PT jullie niet voor geweest?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:46 schreef Migwi het volgende:
[..]
Grats!
Wow!
Nightwatchers is wel goed man!
Eerste guild dat Razorgore neerhaalt na de patch.
Wow.. Just..wow!
PvE word steeds saaier imoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:22 schreef deff het volgende:
[..]
erm is PT jullie niet voor geweest?
EN NA claimt 2de kill voor de horde paar dagen voor die van jullie..
Maar toch, well done hoor dat hij een stuk moeilijker is geworden...
Ben benieuwd wie als eerste Vaelstraz downt, jullie of NA/PT (hoop jullie al is het maar omdat ik ook ally speel op Bscalp![]()
Hey frostwhisperquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:53 schreef seto het volgende:
[..]
http://www.warcraftrealms.com/census.php?guildid=242942
Dan ga je snel dood door me charsquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:18 schreef Janteh het volgende:
[..]
Hey frostwhisperspeel ik ook, heb nu een 38 gnome mage (nog) zonder guild..
D'r is meer, maar dat is allemaal UI gezeik waar veel mensen wss. niet in geinteresseerd zijn.quote:Zul'Gurub
Hidden within the jungles of Stranglethorn, an ancient Troll city full of peril has been uncovered. Do you have what it takes to delve into its mysteries with a band of hardy explorers? There's only one way to find out! Zul'Gurub is a high-level, 20-man raid instance with 120 new rare and epic items to uncover. Adventure awaits!
Arathi Basin
Join the League of Arathor or the Forsaken Defilers as they battle for the precious resources stockpiled within the latest Battleground, Arathi Basin! Pitting 15 members of each faction against each other, the race is on to be the first to 2000 resources, capturing strategic landmarks around the Basin to increase your team's gain and cripple the enemy. With an all-new set of reputation-based rewards, there's never been a better time to join the war!
Stranglethorn Fishing Extravaganza
The Stranglethorn Fishing Extravaganza is a grand new event set along the coasts of Stranglethorn Vale. Early on the appointed day, friendly neighborhood goblins will visit Ironforge and Orgrimmar to inform aspiring anglers of the grand tournament and give instructions. At the appropriate time, the shout will ring out across Stranglethorn to bait your hooks and cast your lines!
General
* Switching weapons in combat triggers a 1 second global cooldown for all abilities for rogues and a 1.5 second global cooldown for everyone else.
* Tauren can now ride wolves if they learn the wolfriding ability.
* Possessed units (e.g. Mind Control, Eyes of the Beast etc...) can now cancel combat mode by clearing your current target. In addition, the UI will have a gold border when the possessed unit is actively in combat mode with the target.
* Several stun spells and abilities that were previously unresistable can now be resisted as was always intended.
* Damage absorption no longer protects against falling, drowning, or fatigue damage.
* The targeting circles for area effect spells will no longer be cancelled when the caster moves.
* Absorbed and resisted environmental damage is now shown in the combat log.
* If an attack deals non-physical damage, the type of damage is now reported in the combat log.
* Fixed bug where you could kill someone in a duel with spell reflection.
* Auras and shapeshift forms can be cancelled while you are fleeing or confused.
* Fixed bug where you couldn't right click to attack a hunter who is feigning death.
* You can no longer unequip weapons while they are disarmed.
* Debuffs and area effect spells now use their actual cast level rather than effective cast level for calculating periodic resistance.
* Escape Artist works with Frost Nova and Frost Trap again.
* Damage absorption is now applied before damage splitting effects.
* Casting spells on your pets and summons will no longer cause guards in neutral towns to attack you.
* Fixed a bug where mana was being regenerated while channelling spells that use mana.
* Fixed a bug where the Dazed ability used by creatures when attacking targets from behind was countered/dispelled by some spells (e.g. Blessing of Freedom).
* Fixed a bug where area of effect periodic damage spells were being resisted more frequently than they should have been when casting lower level ranks of the spell (affected spells were Blizzard, Consecration, Explosive Trap, Flamestrike, Hurricane, Rain of Fire and Volley).
* Effects that make players immune to physical will no longer be immune to the "Recently Bandaged" effect from First Aid.
* Made general improvements to the camera.
* Meeting Stones
o A number of miscellaneous improvements have been made that should allow for better group forming when using the meeting stones.
o You will no longer be kicked from the meeting stone queue when a player declines a group invite or when inviting someone that is already in a group.
o You will now be informed that you have left the meeting stone queue when the group leader logs out.
o Tanks and Healers will now be immediately added to the group by the meeting stone when they are the 5th member of the group.
o You can now be added to a group by the meeting stone when that group contains characters that have disconnected.
PvP
* Battlegrounds
o Battleground "holidays" have been added to Warsong Gulch, Alterac Valley and Arathi Basin. Holidays occur during most weekends, starting on Thursday night at midnight and continuing until Tuesday morning. During a holiday, emmissaries from that Battleground will be found in the major cities, and honor/faction rewards for performing objectives in that battleground are increased.
o System Messages have been added to Warsong Gulch to replace the heralds.
o Losers of Warsong Gulch are now given a "Ribbon of Sacrifice" which they may turn in to Captain Shatterspear or Sentinel Farsong for a faction reward.
o Offensive use of damage immunities no longer causes the flag to drop in Warsong Gulch.
o In the Battlegrounds, you will now automatically be resurrected by Spirit Healers unless you choose to decline.
o A bug that allowed ghost players to pass through the Warsong Gulch starting gate has been fixed.
o Alterac Valley now correctly rewards honor for owning graveyards at the end of the game.
o Characters that use the Battlemaster to enter a Battleground will now port back to that Battlemaster when they leave the Battleground for any reason.
o Fixed range check for removing insignia from players in Battlegrounds.
o Fixed a bug that would cause players to stand up when a turnin was made in Alterac Valley.
o Players will no longer be able to gain health by repeatedly entering and leaving the effect of a Battle Standard.
o Entering a battleground now resets the timer for the AFK flag. This should prevent players being kicked by the AFK timer moments after they enter the Battleground instance.
o Using the /who command while in a Battleground instance will now only display players in your instance.
* Consecration and other similar spells can no longer be used by non-PvP flagged players to damage PvP flagged enemies.
* Racial "Leaders" have been strengthened, and are now worth slightly less honor.
* Players may no longer purchase items that require a PvP rank unless they meet the rank requirement at the time of purchase.
Druids
* Improved Starfire - The stun effect can now be resisted.
* Druids should now be able to shapeshift back into caster form while Feared.
* Cat Form - The base weapon damage of the form has been increased.
* Cat Form - Each point of agility now adds 1 attack power.
* Cat Form - Rip's damage per combo point has been increased.
* Cat Form - Ferocious Bite's damage per combo point has been increased. In addition, extra energy now converts to damage at a higher rate.
* Cat Form - Replaced global cooldown on Tiger's Fury with a 1 second self cooldown. In addition, its duration has been increased to 6 seconds.
* Cat Form - Rake's damage has been increased.
Hunters
* Due to significant talent changes, Hunters will have all talent points refunded and can be respent. Training costs for all talent spell/ability replacements have been significantly reduced.
* Survival and Beast Master talent trees have undergone major revisions in an effort to give Hunters additional, viable choices when selecting talents.
* Deterrence - Will now increase parry chance when using Fist Weapons.
* Deflection - Will now increase parry chance when using Fist Weapons.
* Improved Concussive Shot - The stun effect can now be resisted.
* Trueshot Aura - Attack Power and Ranged Attack Power bonus increased, mana cost decreased, area of effect increased.
* Frost Trap - Updated tooltip to reflect duration of the Frost Trap Effect.
* Aimed Shot - Fixed tooltip to correctly display shot time.
* Auto Shot - Fixed a bug where switching targets would cancel Auto Shot. Switching targets should now continue firing on the newly acquired target.
* Scatter Shot - Should now cancel combat mode when used.
* Eyes of the Beast - Cast time reduced.
* Flare - Fixed the tooltip to accurately reflect the actual radius of the effect.
* Ranged Weapon Specialization - Now affects all ranged weapon attacks (e.g. Arcane Shot).
* Improved Concussive Shot - Will now have a chance to stun targets that are afflicted with other slowing effects (e.g. Wing Clip).
* Pet Abilities
o Hunters now have the first round of pet customization available. New passive abilities include increased armor, stamina, Fire resistance, Frost resistance, Nature resistance, Shadow resistance, and Arcane resistance.
o Hunter pets can now be untrained of all their skills from any beast trainer in the major cities. Similar to talents, untraining a specific pet scales up as you do it more times: 10 silver, 50 silver, 1 gold, 2 gold, 3 gold, etc., eventually stopping at 10 gold.
o Training point costs for all abilities have been rebalanced. You'll now be able to use all your pet's training points with meaningful choices. To help make "hunting" pets more viable in more situations, the Growl ability is now free to all pets.
o Bats, owls, and carrion birds can now learn the Screech ability, a fast single-target attack that also lowers the attack power of all enemies within melee range of the pet.
o Cats can now learn Stealth. In addition to being unseen, they receive a damage bonus for their first attack coming out of stealth.
o Scorpids can now learn Scorpid Poison. The poison deals Nature damage over time and stacks up to five times on a single enemy.
o Wolves can now learn Furious Howl. The howl adds a flat amount of damage to all nearby party member's next attack (within 15 yards).
* Hunter pets now gain experience based on the level difference between them and their target rather than the difference between the Hunters and their target. This will make it much easier to level up a low level pet. Keep in mind that the Hunter must still kill creatures from which he/she will gain experience.
* The tooltips for quick Hunter shots have been updated to show them as instant abilities.
* Feign death is no longer resisted by players.
* Hunters are now able to rename their pets while mounted.
* Hunter's pets will be smarter about when to use Dash/Dive.
Paladins
* New Spell: Hammer of Wrath (Level 44) - Hurls a hammer that strikes an enemy for Holy damage. Only usable on a wounded target.
* Blessing of Sacrifice no longer shares damage with dead Paladins (You can no longer kill Paladin Ghosts).
* Paladins can no longer activate Divine Favor on the previously cast healing spell.
Priests
* Focused Casting - Mana cost removed. Now no longer triggers the global cooldown on all other spells.
* Vampiric Embrace - Now heals 20% of the damage actually caused (including critical hits, buffs etc...) but now only heals when shadow spells cause the damage.
* Switching to Shadow Form no longer cancels Holy buffs on a priest.
* You can cancel melee combat while mind controlling by clearing the target, like you can normally.
Rogues
* Riposte - Will now initiate combat when used.
* Deflection - Will now increase parry chance when using Fist Weapons.
* Mace Specialization - The stun effect can now be resisted.
* Shoot Bow/Gun/Crossbow - Should no longer cause a global cooldown on all other abilities.
* The fire damage from the Blazefury Medallion and the Gutgore Ripper's effect should no longer immediately break Gouge.
Warlocks
* Inferno - The stun effect can now be resisted. Tooltip updated to reflect enslave duration after the initial summon.
* Spell Lock (Felhunter) - In addition to interrupting spellcasting, it will now silence the target for a short duration.
* Benefits received from the old Master Conjuror talent should now be removed on all Warlocks.
* Firestone - When a Firestone is equipped, it should no longer interrupt tradeskill creation.
* Demonic Sacrifice - All effects gained from sacrificing the pet should no longer be dispellable.
* Conflagrate - The Conflagrate spell is now instant cast. The damage and mana cost has been raised on all ranks of the spell.
* Fear will now cause creatures to flee immediately, even if they are already moving.
* Succubus pets will be smarter about when to use Seduction.
* Succubus pets can now autocast Lesser Invisibility.
Warriors
* Deflection - Will now increase parry chance when using Fist Weapons.
* Retaliation - Will now cause a maximum of 30 retaliatory strikes in 15 seconds. In addition, retaliatory strikes will not be possible while stunned.
* Improved Revenge - The stun effect can now be resisted.
* Mace Specialization - The stun effect can now be resisted.
* Retaliation, Recklessness and Shield Wall will no longer be cancelled if you switch stances while the effect is active.
* Shield Slam - Threat caused increased.
* Shoot Bow/Gun/Crossbow - Should no longer cause a global cooldown on all other abilities.
Items
* We have determined that the defense statistic was being applied to items too liberally, causing those items to be stronger than they should have been relative to other items of the same level with different effects. As a result, we have reduced the amount of defense points on all items with bonuses to defense by approximately 33% in order to bring those items in line with other similar items.
* Proficiency Bonuses have been added to the game. Some sets of equippable items have been added that will give bonus effects to the player only if they have a specific skill, such as Leatherworking.
* With the new ability to train Hunter pets with considerable magical resistance, the amount of pet resistance granted by the set bonuses for the Giantstalker's and Dragonstalker's has been reduced while the pet health granted has been increased.
* The Earthfury set bonus that increases the range of totems now works with the Mana Tide Totem.
* The Giantstalker's set bonus that increases Volley damage now works properly.
* The Lawbringer Paladin Set's Healing Circle effect now only affects your party, but the range of the heal has been increased to 30 yds.
* The pants and gloves for the Dreadmist, Magister's and Devout sets have had their Agility removed, and other statistics slightly increased.
* The free mana cost buff provided by the Mage's Netherwind armor set is now called "Netherwind Focus" and will be noted in your combat log.
* The effect of the Judge's Gavel has been changed to a stun.
* Flarecore Gloves now bind when equipped.
* Flarecore Leggings and Robe now provide a damage bonus to all spells, not just fire spells.
* The duration of the Bonereaver's Edge weapon debuff has been lowered, but the frequency of the effect has been raised.
* The Polychromatic Visionwrap is now a cloth item with durability.
* The Searing Needle's proc will now do the listed damage of the tooltip.
* The Unstoppable Force now has a short duration stun instead of a knockback effect, and the stun will occur less frequently.
* Changing stances no longer removes the Orb of Deception effect.
* When you have more than one transformation aura (Orb of Deception, Noggenfogger, etc.), the last one applied is the one that is shown.
* Several of the Molten Core Epic Weapons have been updated with new weapon glows.
* Totems affected by the Earthfury set bonus no longer have their effect flicker when players are outside their normal radius.
* Fixed bug preventing several items, such as the Goblin Jumper Cables, from being gift wrapped.
* Fixed bug where equipping and unequipping set items and other items with the same bonus as the set bonus could reduce the affected stats twice until logout.
* Sayge's Dark Fortune of Resistance now adds +25 to all schools instead of +10%.
* PvP reward gloves that grant stealth detection have had the detection reduced somewhat.
* There are now items in the game that have a duration on them that is measured in real time. For instance, there are fish that have a four-hour duration; they only last four hours regardless of whether or not the character is logged in.
* Alterac Valley Spring Water now has a minimum level of 55.
* The Lobotomizer's proc name has been changed to "Brain Damage".
* Corrected the art for the Nether-lace Tunic.
* The Marshal's Lamellar Legplates now have the proper strength bonus.
* The Fire Runed Grimoire and Darkmoon Card: Heroism are now properly considered armor items.
* The spirit buff from Bottled Alterac Spring Water should now work for shapeshifted druids.
* The Marshal's Silk Gloves now has the Mana Shield improvement effect.
* The effect tooltips for The Black Book, Gutgore Ripper, and Natural Alignment Crystal now properly list their duration.
* Scout's Blade now properly sheathes at the hip.
* A few items in the Alliance PvP Rogue and Druid sets were previously misnamed, this has been corrected.
* The Cenarion and Earthfury Vestments now have proper durability values.
* The Sergeant Major's Silk Cuffs and First Sergeant's Silk Cuffs now have the same amount of stamina.
* The stun from the Tidal Charm trinket no longer breaks when damage is dealt to the stunned target.
* The Fade effect on the Stealthblade will no longer trigger the cooldown for the Rogue's Feint ability.
* The effect of Black Amnesty will now be noted in the combat log.
* Rethban Ore, Black Diamonds, and Pristine Black Diamonds may now be found in the Miscellaneous Junk category of the Auction House.
* Blue Wedding Hanbok name changed to reflect the actual color of the dress.
* The minimum level 48 Lorekeeper's Ring and Advisor's Ring now properly consider their effects to be passive.
* Hair should no longer stick through the Helm of Endless Rage.
Wie van de magi wil d'r een wedje starten dat het wéér iets van een of andere wand / staff is die allang achterhaald is voordat je ook maar 50 bent?quote:A level 50 class quest has been added for the Rogue (Lord Ravenholdt in Ravenholdt Manor), Priest (Greta Mosshoof in Felwood), Mage (Archmage Xylem in Azshara), and Hunter (Ogtinc in Azshara).
Quest, al kan je dat idd wel onder niets scharen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:48 schreef Max_Dark het volgende:
Yeuy, niks voor priests.
Iemand nodigt 'm dan telkens weer uit voor 't guild, toch? Spreek dan af in een officersmeet dat je die gast er niet meer bij wil hebben omdat hij de sfeer verpest. Als anderen het anders zien, heb je natuurlijk een probleemquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Zucht, WoW is voor mij vaak geeneens een spelletje meer, maar meer een soort chatbox waar mensen hun gezeik kunnen uiten, waardoor ikzelf helemaal geen zin meer heb om in te loggen met mijn main...
1 gast, die ik al 'ken' sinds lvl 15 ofzo doet niets anders meer als zeiken, zeuren, /gquit, opnieuw de guild in, zeiken, zeuren, /gquit etc.
Even een weekend ZONDER WoW voor mij
Nee, hoor. M'n vriendin heeft een lvl 60 Dwarven Priest, een lvl 32 Gnome Warlock en een lvl 26 Night Elf Druid... De meeste vrouwelijke Night Elves zijn jongens die het dansje wel leuk vinden, volgens mijquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:16 schreef Moja het volgende:
speel het nu ook sinds kort, ben al redelijk verslaafdheb een nightelf hunter lvl 16 (al heeft geloof ik ieder vrouwelijk persoon die WoW speelt dezelfde character
) en nog een human paladin in lvl 6 ofzo.
De rest ziet het ook, maar je krijgt nogal snel medelijden met die gast....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:16 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Iemand nodigt 'm dan telkens weer uit voor 't guild, toch? Spreek dan af in een officersmeet dat je die gast er niet meer bij wil hebben omdat hij de sfeer verpest. Als anderen het anders zien, heb je natuurlijk een probleem
Seconded met RL kennis van een jongen die daarom een NE female heeft gekozen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:18 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Nee, hoor. M'n vriendin heeft een lvl 60 Dwarven Priest, een lvl 32 Gnome Warlock en een lvl 26 Night Elf Druid... De meeste vrouwelijke Night Elves zijn jongens die het dansje wel leuk vinden, volgens mij(kom maar op, Caela, Cyn...
)
Onze guild leader deed dat nogal eens, of dreigde er iig mee... Da's niet goed voor een guild... Inmiddels met want mensen een guild gestart zonder expliciete leader en het gaat gewoon allemaal goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
1 gast, die ik al 'ken' sinds lvl 15 ofzo doet niets anders meer als zeiken, zeuren, /gquit, opnieuw de guild in, zeiken, zeuren, /gquit etc.
dat klopt wel ja, geloof het of niet ik heb zelfs hele nightelf stripacts gezienquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:18 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Nee, hoor. M'n vriendin heeft een lvl 60 Dwarven Priest, een lvl 32 Gnome Warlock en een lvl 26 Night Elf Druid... De meeste vrouwelijke Night Elves zijn jongens die het dansje wel leuk vinden, volgens mij(kom maar op, Caela, Cyn...
)
Dat is al tijden zo hoor....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Grr, eerste actie van Blizzard alweer gezien. De gast voor de mage quest is alleen te bereiken als je 2 veren hebt van Hippogryphs en die inlevert voor een quest.
Ik loop ook al tijden rond met die veren in m'n backpack, maar ik vind het gewoon raar dat je telkens als je die gast moet zien 2 van die veren moet inleveren... Voor mij zijn er iig geen nerfs, voor mensen met 18 in arcane wel. ^_^ En we weten allemaal wat ik over IAE en Imp CS denk. (Als je het niet weet, ze zijn ongeveer gelijk voor mij aan Ajax...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is al tijden zo hoor....
Overpowered, mocht niet, vonden de rogues niet cool. (Schaamteloos aangepast van Mage forum van blizzard.)quote:
* You can create the directory Interface\Icons, and any 32x32 .blp or .tga files you put in there will be available in the icon list for your macros.quote:
Niet echt hoor, ik had eerst gekeken wat ik een leuke class vond en hunter zag er aardig overpowered uit, en leuk, met een pet, dus toen koos ik die. Dwergen hadden geweren en dat vond ik niet leuk, dus ik koos een Night elf. Night elf males zien er niet uit, vind ik, dus ik koos een female.quote:
Goh, ze happen hier zelfs zonder m'n Aquadynamic Fish Attractorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:24 schreef Ancient het volgende:
[..]
Niet echt hoor, ik had eerst gekeken wat ik een leuke class vond en hunter zag er aardig overpowered uit, en leuk, met een pet, dus toen koos ik die. Dwergen hadden geweren en dat vond ik niet leuk, dus ik koos een Night elf. Night elf males zien er niet uit, vind ik, dus ik koos een female.
Ik had nog nooit WoW gespeelt, laat staan het dansje gezien, voordat ik mijn char maakte
Hm, zitten toch wat nieuwe handige dingen in dat UI gezeik:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Patchnotes.
[..]
D'r is meer, maar dat is allemaal UI gezeik waar veel mensen wss. niet in geinteresseerd zijn.
quote:Need Before Greed and Group Loot options have been improved. The rolling window that appears when an item of the threshold and above is looted now has three buttons: a Need button (the dice), a Greed button (the coin), and a close button. Any players who select Need will get a chance to roll first for the item, with the high roller winning. If no one selects Need, all characters who selected Greed will then roll, with the highest roll winning the item. If everyone closes the window, the item becomes lootable by anyone in the group.
quote:A confirmation dialog is now shown when you choose to make an Inn your home.
En persoonlijk vind ik 't ook wel prettig dat er addon-specifieke SavedVariables files komen. Zeker in verband met uploads naar een site is dat wel zo fijnquote:Using /random will now send the text to your party or raid wherever they are instead of the local area around the player that used /random.
ik speel het op een pentium 1,5 Ghz laptop. Speelt wel oke, alleen de videokaart is de boosdoener, dus bijna alles staat op low, maar wel 1024 resolutie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:04 schreef gebakken-koekje het volgende:
Weet iemand of je WOW een beetje normaal op een laptop kunt spelen? Heb niet veel verstand van die technische dingen![]()
Same here, maar dan met een 2 GHz laptop... De belangrijkste factor voor WoW is het geheugen: als je minder dan 1 GB RAM in je laptop hebt, wordt het wel heel schokkerig in de drukkere delen van de wereld (Ironforge, Ogrimmar, battlegrounds)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:30 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
ik speel het op een pentium 1,5 Ghz laptop. Speelt wel oke, alleen de videokaart is de boosdoener, dus bijna alles staat op low, maar wel 1024 resolutie.
Wipe en Exalted hebben allebei geen h. Ik zie echt iedereen constant praten over whipes en exhaulted. Rargh!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:20 schreef Kaap het volgende:
Minder defence=grotere crit chance=dead MT=whipe
Hopelijk ziet m'n Staff of Dominance er nu ook uit alsof hij domineert...quote:* Several of the Molten Core Epic Weapons have been updated with new weapon glows.
* The Unstoppable Force now has a short duration stun instead of a knockback effect, and the stun will occur less frequently.
* Spell Lock (Felhunter) - In addition to interrupting spellcasting, it will now silence the target for a short duration.
Eh? Dat deden ze toch al?quote:* Fear will now cause creatures to flee immediately, even if they are already moving.
Slim Blizzard, er werden al zo weinig town raids gedaan... Nu nog minder...quote:* Racial "Leaders" have been strengthened, and are now worth slightly less honor.
Ik denk dat dat meer was om mensen die de leader van de guards weg pullen met bv een hunter en hem dan buiten town killenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:06 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Slim Blizzard, er werden al zo weinig town raids gedaan... Nu nog minder...
Dat heb ik zelf nog nooit gezien, en voor zover ik weet kan het alleen bij een Alliance Leader (Proudmoore). Maar het kan ook zijn omdat ik alleen maar bij 'eerlijke' raids zat (en we Sylvanas en Cairne op hun eigen plaats dood hadden gemaakt). Ik vind het gewoon een stomme zet van Blizzard. Sylvanas is al een lang gevecht, en met een raid krijg je al niet al te veel CPs voor die kill (500 ong. als je met een volle raid bent). Cairne is makkelijker, en kan met minder gedaan worden, maar het was niet echt de moeite waard... naast de vernedering bij de Horde danquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:33 schreef seto het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer was om mensen die de leader van de guards weg pullen met bv een hunter en hem dan buiten town killen![]()
Speel het oa ook op een 1.8 centrino, 1gb mem en een x600 gfx kaart erin.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:30 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
ik speel het op een pentium 1,5 Ghz laptop. Speelt wel oke, alleen de videokaart is de boosdoener, dus bijna alles staat op low, maar wel 1024 resolutie.
heeft hier (of op tweakers) eens een filmpje gestaan van een 5man party die de tauren boss naarf buiten pullen en aan de voet van thunderbluff hem killen...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:01 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf nog nooit gezien, en voor zover ik weet kan het alleen bij een Alliance Leader (Proudmoore). Maar het kan ook zijn omdat ik alleen maar bij 'eerlijke' raids zat (en we Sylvanas en Cairne op hun eigen plaats dood hadden gemaakt). Ik vind het gewoon een stomme zet van Blizzard. Sylvanas is al een lang gevecht, en met een raid krijg je al niet al te veel CPs voor die kill (500 ong. als je met een volle raid bent). Cairne is makkelijker, en kan met minder gedaan worden, maar het was niet echt de moeite waard... naast de vernedering bij de Horde dan
Hoelang is het geleden dat jij iemand gefeared hebt ?quote:
De class sets zijn ook cool, met een epic chest armorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:59 schreef kipknots het volgende:
Zul'gurub heeft best leuke quest rewards btw:
http://members.home.nl/vandattum/WoW/reward1.jpg
Bij mij liepen ze weg terwijl ze op dezelfde plaats bleven...ofzo... en hoe lang geleden het was: Gisterenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoelang is het geleden dat jij iemand gefeared hebt ?
Vaak bleven ze gewoon op 1 plek staan, of liepen ze hooguit 1 meter van je vandaan...
Verdiep je eens in de class, of duelleer mij eens wat vaker, en je ziet dat je geen silence krijgt als je mij duelt. 4th tier Arcane talent.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:06 schreef DjNivek het volgende:
Spell Lock is nu volgens mij hetzelfde als de Mage skill, dus goed
75% van de mages heeft die welquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de class, of duelleer mij eens wat vaker, en je ziet dat je geen silence krijgt als je mij duelt. 4th tier Arcane talent.
75 % die dus de andere bloedmooie talents laat zitten, tssk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:49 schreef DjNivek het volgende:
[..]
75% van de mages heeft die wel
Ik wist wel dat het een talent was, maar ik zie bijna nooit mages die de talent niet hebben. Het is dus gewoon een 4th tier arcane talented Counter Spell geworden
Je vergeet ff dat je voor pvp ook je pet moet dismissen en dat de andere player dom genoeg moet zijn om je life niet in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:28 schreef Sirr het volgende:
* Scatter Shot - Should now cancel combat mode when used.
Wat ik hieruit kan halen is dat je nu Scatter doet en dan gelijk een frost trap kan neergooien, ff range krijgen en Aimed shot op zn kop als hij in de trap loopt. Ook mooi dat feign death niet meer resisted kan worden door players.
Of zie ik het nu verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |