En je kwam er pas later bij zelfs...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:15 schreef Max_Dark het volgende:
Razorgore down by Nightwatchers weeee!
3x Trancendense nu dus ik krijg +15% mana regen, iets wat ik vanaf lvl 10 al wil.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:36 schreef DjNivek het volgende:
[..]
En je kwam er pas later bij zelfs...
De 'extra' drop was ook wel leuk, maar had geen zin om er te veel aan uit te geven. 2200 voor een stel +damage shoulders... ik wacht wel een ronde of 2
Ik heb ongeveer hetzelfde gehad toen ik level 60 werd. Er was plotseling "niks meer te doen", alleen maar PvP of instances runnen. Ik heb toen een tijdje niet gespeeld (weekje of 2-3) en heb vervolgens een alt gestart (Human Rogue, inmiddels lvl 22). En nu ben ik (samen met een hoop van m'n guildmates) met m'n lvl 60 paladin overgestapt naar een ander, groter guild. Gisteravond een Strat Scarlet run gedaan en meteen de Lightforge Boots naar buiten gesleeptquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:28 schreef Coheed het volgende:
- knip -
Overweeg eens een creditcard. Is veel makkelijker en kost voor studenten maar 11 euro per jaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:41 schreef Coheed het volgende:
Over 20 min verloopt mn gametijd dus ff op internet zoeken naar waar ze gamecards hebben, zie ik tot mijn schrik sommige winkels als adviesprijs 29,95 euro??!!?? kan me toch goed herineren dat ik ze kocht voor 26,95 www.dynabyte.nl
Dan toch maar ff pauze inlassen
Ik ook..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:56 schreef mvt het volgende:
eeeehh, ik speel op die ene hele coole nieuwe server![]()
oh duh...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:28 schreef Chevalric het volgende:
een hint: kijk eens naar z'n usernaam
Hmm ja zal het eigenlijk eens moeten overwegen, vooral nu die gamecards stiekem steeds duurder lijken te worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:18 schreef Takje het volgende:
[..]
Overweeg eens een creditcard. Is veel makkelijker en kost voor studenten maar 11 euro per jaar.
Mja, ik denk dat de meeste toch zoiets hadden van: "Het is shoulder, ik heb al een epic daar, dus echt nodig is het niet.". Tenminste, ik had wel zoiets. Het ging mij net iets te hoog, terwijl m'n shoulders al +25 stam, +17 int, +7 spirit, +7 shadow res en +9 damage geven.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:50 schreef Max_Dark het volgende:
[..]Had verwacht dat die Mantle voor veel meer zou gaan ivm de prijs van Choker of the Fire Lord :S
http://www.warcraftrealms.com/census.php?guildid=242942quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Nieuwe guild is geworden <Me so Hordee>
In overleg met mijn maatjes ook wat ontzettend flauwe rankings bedacht:
Pimp Daddy
Master Pimp
Pimp
Baby Pimp
Ho
Me so Hordee > Im so Hordyquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:53 schreef seto het volgende:
[..]
http://www.warcraftrealms.com/census.php?guildid=242942
Grats!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:15 schreef Max_Dark het volgende:
Razorgore down by Nightwatchers weeee!
3x Trancendense nu dus ik krijg +15% mana regen, iets wat ik vanaf lvl 10 al wil.
erm is PT jullie niet voor geweest?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:46 schreef Migwi het volgende:
[..]
Grats!
Wow!
Nightwatchers is wel goed man!
Eerste guild dat Razorgore neerhaalt na de patch.
Wow.. Just..wow!
PvE word steeds saaier imoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:22 schreef deff het volgende:
[..]
erm is PT jullie niet voor geweest?
EN NA claimt 2de kill voor de horde paar dagen voor die van jullie..
Maar toch, well done hoor dat hij een stuk moeilijker is geworden...
Ben benieuwd wie als eerste Vaelstraz downt, jullie of NA/PT (hoop jullie al is het maar omdat ik ook ally speel op Bscalp![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |