abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29502987

HET OFFICIËLE WORLD OF WARCRAFT TOPIC
Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer," World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Game Features:
* Adventure together with thousands of other players simultaneously.
* Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
* Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
* Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
* Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month

Eastern Kingdoms
Startgebied voor:
* Humans
* Dwarves
* Gnomes
* Undead

Kalimdor
Startgebied voor:
* Night elves
* Tauren
* Orcs
* Trolls

Handige links:
World of Warcraft Europese website
World of Warcraft Amerikaanse website
World of War.net
WoW DB, site met alle mods
Thottbot.com
WoW Vault @ IGN.com
Questkeep
Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen

Wat kost dat nou?
Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 37,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 4 opties:
* Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
* Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
* Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
* Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 25,00 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)

Fokkers in World of Warcraft

Ook in deze lijst? Voeg je character zelf toe!

Ook lid worden van het FOKKERS GUILD
Het Fokkers Guild is actief op de BLOODSCALP server. Je kunt je aanmelden door in het spel
een berichtje te sturen naar Daenal, Omentuva, Thiona, Caela, Burakin of Engessa. Je doet met een van de volgende chat commando's:
/w Daenal Ik wil lid worden van jullie guild
/w Omentuva Ik wil lid worden van jullie guild
/w Thiona Ik wil lid worden van jullie guild
/w Caela Ik wil lid worden van jullie guild
/w Burakin Ik wil lid worden van jullie guild
/w Engessa Ik wil lid worden van jullie guild

Deze openingspost
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_29503160
Nou vooruit dan maar, laat ik es de eerste zijn
pi_29503434
Hey luitjes, ik had een vraagje/verzoekje en aangezien dit topic over WoW gaat pleur ik het hier maar neer .

Is er iemand die Stucks 21/8/22 Experience op zijn pc heeft staan en dit eventjes online wil delen, ik ben er al een tijdje naar opzoek en via wowmovies is het alleen betaald te verkrijgen als je lid bent van hun site en dat kost geld.

Is er iemand die me aan dit filmpje kan helpen? alvast bedankt.
God must be an asshole, let's find him and beat the fuck out of him!
pi_29504516
Ik vindt die faire dus helemaal niets. na de test server zijn de rewards generft zodat je veel minder waar krijgt voor de tijd dat je er in hebt gestoken dan eerst. Verer is er best weinig te doen vindt ik, misschien wil ik de Darkmoon faire strongbox:http://www.thottbot.com/?i=43507 nog, die is best handig vindt ik voor mijn alt, maar kost 50 tickets, en dat staat voor 250 furry paws of 50 evil bat eyes (volgens mij) en dat vindt ik nogsteeds best veel.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 augustus 2005 @ 17:32:32 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_29504629
Wordt ik gedisconnected
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_29504671
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 17:22 schreef Ancient het volgende:
...na de test server zijn de rewards generft zodat je veel minder waar krijgt voor de tijd dat je er in hebt gestoken dan eerst....
Neem nooit aan dat wat op de test server gebeurd ook werkelijk zal gebeuren op de echte servers, dan kan het ook nooit tegenvallen. Dat de rewards ten opzichte van de investering niet echt geweldig is, ben ik met je eens, maar ik zie nu mensen op de officiele forums klagen op basis van aannames vanuit de testserversituatie, terwijl niemand garanties heeft gegeven dat iets ook werkelijk zo ingevoerd wordt.
pi_29504967
Die vishengel
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_29504978
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 17:22 schreef Ancient het volgende:
Ik vindt die faire dus helemaal niets. na de test server zijn de rewards generft zodat je veel minder waar krijgt voor de tijd dat je er in hebt gestoken dan eerst. Verer is er best weinig te doen vindt ik, misschien wil ik de Darkmoon faire strongbox:http://www.thottbot.com/?i=43507 nog, die is best handig vindt ik voor mijn alt, maar kost 50 tickets, en dat staat voor 250 furry paws of 50 evil bat eyes (volgens mij) en dat vindt ik nogsteeds best veel.
50 bat eyes = 50x 20silver = 10goud
op onze server heb je een 16 slot bag voor 17goud, dat heb je sneller bijelkaar gefarmed dan die bat eyes
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 8 augustus 2005 @ 18:21:53 #9
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_29505296
Hey zijn we al weer in deeltje 41 beland... gaat hard ( erg slechte tvp )

on topic:Ik word gek van die lange wachtrijen op Bloodscalp de laatste paar dagen... is er een blik jappanners opengetrokken om te farmen voor gasten ofzo ???
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_29506801
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:21 schreef R_o_N het volgende:
Hey zijn we al weer in deeltje 41 beland... gaat hard ( erg slechte tvp )

on topic:Ik word gek van die lange wachtrijen op Bloodscalp de laatste paar dagen... is er een blik jappanners opengetrokken om te farmen voor gasten ofzo ???
Inderdaad, er zijn nu gewoon 400 wachtenden voor me.

Misschien kunnen we binnenkort weer van server veranderen .
......
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:08:01 #11
32422 engessa
Who's dirty?
pi_29508541
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 17:59 schreef existenz het volgende:
Die vishengel
Welke?
pi_29508553
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:08 schreef engessa het volgende:

[..]

Welke?
De TT
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:45:38 #13
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_29511131
Hoe is 't bij jullie op de server ?
Bij mij (Azjol_nerub) stoppen steeds meer mensen met WoW , vanwege de eentonigheid en het gebrek aan 'end-game'.
Ik speel zelf eigenlijk haast ook niet meer zo vaak .
Heb Everquest 2 maar weer opgepikt en ik moet eerlijk zeggen dat dat toch wel wat meer diepgang heeft, okay quests zijn wat ingewikkelder in EQ2 en het lvlen gaat wat trager maar voor de rest .
Niet dat ik WoW niks meer aan vind maar ik ben bang dat die Amerikanen een klein beetje gelijk hadden die op Amerikaanse fora al klaagden dat WoW na lvl 60 niet echt veel meer aan is
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 01:07:37 #14
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_29511805
Vandaag m'n http://www.thottbot.com/?i=37796 verkregen
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_29515425
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 00:45 schreef Enchanter het volgende:
Bij mij (Azjol_nerub) stoppen steeds meer mensen met WoW , vanwege de eentonigheid en het gebrek aan 'end-game'.
Heb Everquest 2 maar weer opgepikt en ik moet eerlijk zeggen dat dat toch wel wat meer diepgang heeft, okay quests zijn wat ingewikkelder in EQ2 en het lvlen gaat wat trager maar voor de rest .
Niet dat ik WoW niks meer aan vind maar ik ben bang dat die Amerikanen een klein beetje gelijk hadden die op Amerikaanse fora al klaagden dat WoW na lvl 60 niet echt veel meer aan is
Ik ben een paar weekjes geleden ook gestopt. Het werd gewoon té eentonig. Ik had het wel gezien, eigenlijk. En de frustraties bij het vinden van een maatje voor een quest werden gewoon te groot. Een paar uur wachten om vervolgens nog steeds geen guild leden met je mee te krijgen, nee dank je.

BF2 vind ik wat prettiger op het moment. Geen gezeik, meteen actie. Al moet ik zeggen dat ik WoW soms mis. Maar ik denk dat als ik nu weer zou spelen, dat ik binnen een dag weer zou stoppen. 'Nostalgie' roept, maar ik hou het lekker zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Disorder op 09-08-2005 08:03:19 ]
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 08:04:16 #16
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_29515461
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 00:45 schreef Enchanter het volgende:
Ik ben nog niet 100% gestopt, maar de behoefte om elke avond te spelen is wel over. End game is saai en je kunt niet even een uurtje een paar quests gaan doen. Als je iets questerigs wil doen, moet je meteen 3-4 uur uittrekken voor een instance. Verder kun je nog PvP'en, maar als Paladin is dat ook niet echt leuk (tussen de Horde gaan staan, Divine Shield aan, Consecration spammen, en wegrennen, hopen dat je langer leeft dan degenen die je geraakt hebt, zodat je wat HKs krijgt).
Ik heb nog wel een rogue alt, maar de quests die ik met 'm doe heb ik grotendeels al een keer gedaan. Verder heb ik de wereld ook wel gezien, dus ook daar is niks interessants meer te vinden.
Ik zie 't ook in 't guild, mensen zijn minder vaak online, tenzij ze met een alt of een < lvl 60 char bezig zijn. M'n abo loopt nog tot oktober, maar ik moet nog even bezien of ik 't verleng.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:01:34 #17
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_29517516
Zeg....ik heb bij een alt als proffession maar eens enchantment gekozen....ff om te proberen...maar goed wat een fijne manier om dat te gaan lvl-en zeg maar? Een paar 100 goedkope items aanschaffen en dat maar gaan enchanten...even er vanuit gaande dat ik lekker snel genoeg ingredienten bij elkaar dan dischanten....

Beetje vaag verhaal dit...maar goed.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_29517679
Is er iemand hier al in geslaagd om de 1e baas in BWL te verslaan, zo ja hoe heb je het gedaan dan? Mijn guild probeert het al een tijdje maar hebben nog steeds geen goeie taktiek gevonden.
pi_29518630
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 08:04 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Ik ben nog niet 100% gestopt, maar de behoefte om elke avond te spelen is wel over. End game is saai en je kunt niet even een uurtje een paar quests gaan doen. Als je iets questerigs wil doen, moet je meteen 3-4 uur uittrekken voor een instance. Verder kun je nog PvP'en, maar als Paladin is dat ook niet echt leuk (tussen de Horde gaan staan, Divine Shield aan, Consecration spammen, en wegrennen, hopen dat je langer leeft dan degenen die je geraakt hebt, zodat je wat HKs krijgt).
Ik heb nog wel een rogue alt, maar de quests die ik met 'm doe heb ik grotendeels al een keer gedaan. Verder heb ik de wereld ook wel gezien, dus ook daar is niks interessants meer te vinden.
Ik zie 't ook in 't guild, mensen zijn minder vaak online, tenzij ze met een alt of een < lvl 60 char bezig zijn. M'n abo loopt nog tot oktober, maar ik moet nog even bezien of ik 't verleng.
ik heb dus een 60 druid en daar gaat pvpen ook amper mee, ik heb ook niet meer echt de behoefte om te spelen, me mage alt is nu ook lvl 59, die maak ik nog ff lvl 60 en dan stop ik ook met spelen, kheb vorige week me abo opgezegd dus kheb nu nog tot begin oktober wow en dan ga ik mischien weer verder met de add on.
tis gewoon te irritant, al die isntances over en over en over en over doen hopen dat jou item dropped, tis gewoon steeds etzelfde.
AV en WSG zijn ook niet leuk om te doen aangezien je vaak een uur moet wachten voor je aan de beurt bent
pi_29518647
op bloodscalp zijn er 2 guilds die em hebben nu, de tactiek is gewoon zowveel mogelijk CC, en alle eiotjes zow snel mogelijk slopen
hardcoholic
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 13:19:45 #21
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_29519233
*kuch* kutshamans.*kuch*
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:12:50 #22
69994 seto
-|||--------|||-
pi_29522718
Vandaag menig Alliance kennis laten maken met mijn nieuwe wapen.

Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:39:20 #23
34726 Fratz
Max
pi_29524148
ik zie dat de verveling een beetje toeslaat bij veel mensen hier. het is ook een beetje veel van hetzelfde, kill x beesten, verzamel x aantal bloemetjes, enz. wat andere dingen erbij zou leuk zijn!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_29524624
Zoals?
pi_29525259
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:08 schreef Migwi het volgende:
Zoals?
de onyxia pre quest in Stormwind was erg gaaf om te doen/zien
of die quest in zul farak dat je die waves van vijanden moest verslaan boven op die tempel was erg gaaf.
gewoon meer van dat soort quests zou fijn zijn, waar je niet het idee hebt dat je een pizzajonge bent die pizzas gaat halen en wegbrengen.
die waves van zul farak is aleen te vergelijken met die quest in STV, waarbij je die golven van apen moet hakken dat zijn de leukere missies
pi_29525331
quests zijn allemaal niet leuk

en shamans zijn neit voerpowered in pve

pallys zijn daar beter , die healen tenminste

shamans willen altiojd DPS zijn
hardcoholic
pi_29525476
Die server bloodscalp... Die zie ik er helemaal niet bij staan? Spelen jullie op de Amerikaanse servers, ofzo? Dat zou jammer zijn.

Ik zit nu op een high server en als ik nu wil inloggen zijn er 300 (!) wachtende voor mij. Ik wil graag van server veranderen, maar nu doet de world of warcraft Europe site het niet.

Het zit ook niet mee..
They laugh because I'm different; but I laugh because there all the same
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 21:17:48 #28
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_29525705
gvd vandaag deze zwaard gedropt.
http://www.thottbot.com/?i=19910
Rol verloren kut, want ik had hem zo erg nodig
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_29525908
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:04 schreef Toot het volgende:
Die server bloodscalp... Die zie ik er helemaal niet bij staan? Spelen jullie op de Amerikaanse servers, ofzo? Dat zou jammer zijn.

Ik zit nu op een high server en als ik nu wil inloggen zijn er 300 (!) wachtende voor mij. Ik wil graag van server veranderen, maar nu doet de world of warcraft Europe site het niet.

Het zit ook niet mee..
je kan ook niet zomaar van server verwissellen waneer je wilt, dat word van te voren aangekondigt
pi_29528191
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:50 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

of die quest in zul farak dat je die waves van vijanden moest verslaan boven op die tempel was erg gaaf.
gewoon meer van dat soort quests zou fijn zijn, waar je niet het idee hebt dat je een pizzajonge bent die pizzas gaat halen en wegbrengen.
die waves van zul farak is aleen te vergelijken met die quest in STV, waarbij je die golven van apen moet hakken dat zijn de leukere missies
Ony pre quest was idd leuk, dat stuk in SW dan waar je gewoon AFK kon gaan op 't einde. De rest was geen flikker aan
ZF was idd subliem!
En meer van die zooi zou idd leuk zijn.
Meer zones ook. Ik heb alles wel gezien nu, meer land!!!!
Northrend met Arthas als raid boss!
Meer world events ftw!
pi_29528198
Oops.. Dubbel
pi_29528230
2 uur geleden was ik nog een lvl 9 priest alt die geen zin had in Elwynn Forest quests en daarom naar Westfall vertrok, nu ben ik een lvl 11 priest alt die alle quests in Westfall die ik kan hebben afgerondt heb (er komt nog een vervolg op defias, maar das voor een later lvl) en een nieuwe area moet zoeken om te questen Bedankt Thiona en Slomy Morgen Loch Modan?
pi_29528799
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 23:31 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ony pre quest was idd leuk, dat stuk in SW dan waar je gewoon AFK kon gaan op 't einde. De rest was geen flikker aan
ZF was idd subliem!
En meer van die zooi zou idd leuk zijn.
Meer zones ook. Ik heb alles wel gezien nu, meer land!!!!
Northrend met Arthas als raid boss!
Meer world events ftw!
mwah boeiende world events dan, invasie van the burning legion zou brilliant zijn, zoals judgement day op het einde van de EU beta, die darkmoon fairy boeit me geen fuck daar is niks te beleven en de rewards voor die tickets zijn ook ruk als je ziet wat je ervoor moet doen.
en dan die beast , elemental warlord en nog iets decks zijn super lastig bijelkaar te krijgen.
enigste voordeel is het goedkope drank en heavy leather balls voor 20c.
maar mee world events zou erg gaaf zijn idd aleen dan wel leukere
pi_29529108
Kun je dan niet in het reuzenrad op die fair?
  woensdag 10 augustus 2005 @ 05:07:23 #35
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_29533958
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
gvd vandaag deze zwaard gedropt.
http://www.thottbot.com/?i=19910
Rol verloren kut, want ik had hem zo erg nodig
jaaaaaaaaa na mijn 2e run strath baron heb ik hem.
lol dan te bedenken dat ik 2 van deze uber wapens op mijn rug kon hebben
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 06:59:29 #36
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_29534059
(tevens TVP)
Vandaag dropte mijn mageblade http://www.thottbot.com/?i=37329 eindelijk, en wonder boven wonder kon ik hem nog krijgen ook . Nu nog op zoek naar een goeie offhand. Natuurlijk ga ik rollen op http://www.thottbot.com/?i=40360 als ie dropt, maar wellicht is het toch de moeite waard om http://www.thottbot.com/?i=40582 eens te kopen, mocht ik me dood vervelen in alterac valley
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_29534974
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 06:59 schreef Maanvis het volgende:
(tevens TVP)
Vandaag dropte mijn mageblade http://www.thottbot.com/?i=37329 eindelijk, en wonder boven wonder kon ik hem nog krijgen ook . Nu nog op zoek naar een goeie offhand. Natuurlijk ga ik rollen op http://www.thottbot.com/?i=40360 als ie dropt, maar wellicht is het toch de moeite waard om http://www.thottbot.com/?i=40582 eens te kopen, mocht ik me dood vervelen in alterac valley

trouwens, BWL loot :

pi_29536558
quote:
In the next patch, at level 44 Paladins will have a new spell available to them called "Hammer of Wrath". This spell, useable only on wounded targets is a ranged attack which does holy damage. This spell is primarily designed to give Paladins greater control when fighting enemies which choose to flee.

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN=wow-paladin&T=338065&P=1
Omg, ranged plated casters .
Overigens zijn offtank mages ook erg leuk
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN=wow-realm-elune&T=33109&P=9

[ Bericht 20% gewijzigd door Bacow op 10-08-2005 12:15:40 ]
  woensdag 10 augustus 2005 @ 12:43:52 #39
69994 seto
-|||--------|||-
pi_29537843
En op Burning Blade heeft Bionic vandaag eindelijk rank 14 gekregen

Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 10 augustus 2005 @ 16:16:43 #40
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_29539786
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 09:11 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

trouwens, BWL loot :

[afbeelding]
Mmm die embrace of the blackwing is zo uber, dat het haast wel fake moet zijn.
En waarom classes : warlock, priest?
AAARGGHH
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 16:43:06 #41
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_29540154
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 16:16 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Mmm die embrace of the blackwing is zo uber, dat het haast wel fake moet zijn.
En waarom classes : warlock, priest?
AAARGGHH
*Forged in Shadow*?

Klinkt een beetje neppe nep nep. En als je daar een priest op laat rollen/bidden ben je insane.
pi_29549346
Geen idee of ie nep is, stond op het warlock forum.

Net mijn nieuwe crit record gehaald :

pi_29549505
net na 1 uur en 45 minuten wachten op de AV queue maar offline gegaan, wat een slechte zaak
ik wil niet 2 ~3 uur wachten voor ik AV in kan.
vind 30 minuten redelijk, een uur het uiterste.
waarom plaatsen die aapen niet meer battleground servers? wat een onzin
pi_29549692
Garr met zijn adds is gayish, na 3x wipen op adds Garr tot 47% gekregen terwijl er nog 2 adds over waren :/
pi_29549846
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:45 schreef Platina het volgende:
Garr met zijn adds is gayish, na 3x wipen op adds Garr tot 47% gekregen terwijl er nog 2 adds over waren :/
Banish banish banish
je moet zoiezo de laatse 3 adds ofzo ff gebanisht houden, garr slopen en dan die 3 pakken.
als je alle adds eerst pakt laat gaar de laatste paar ontploffen voor aardig wat dmg
pi_29552397
quote:

[..]

trouwens, BWL loot :

[afbeelding]
Mjah je kan me veel vertellen maar dit geloof ik niet. To much, zelfs voor BWL loot.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  donderdag 11 augustus 2005 @ 03:04:13 #47
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_29552761
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:45 schreef Platina het volgende:
Wacht, probeer je nou Garr te killen terwijl je nog adds tankt?

Gewoon idd in het begin er 4 warlocks voor meenemen en dan 2-3 adds banishen (meer warlocks tegen resists etc) en dan ze 1 voor 1 afmaken. Er zit nog 1 trucje aan het killen van die adds maar die mag je zelf uitvogelen .
  donderdag 11 augustus 2005 @ 03:18:46 #48
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_29552882
Het grootste probleem met Garr is het ervoor zorgen dat iedereen z'n juiste target heeft, het gevecht zelf is vrij simpel. Je tankt vier adds en Garr, houdt vier adds gebanished, slacht de vier adds die je niet gebanished hebt, dan Garr, dan de andere adds.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 03:38:35 #49
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_29553010
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 02:24 schreef Rodie83 het volgende:
Mjah je kan me veel vertellen maar dit geloof ik niet. To much, zelfs voor BWL loot.
Duidelijk fake. De requirements-lijn voor classes heeft nooit een punt achter de classes, en flavour text op items is altijd in het goud, niet in het wit
pi_29553046
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 03:38 schreef Leshy het volgende:

[..]

Duidelijk fake. De requirements-lijn voor classes heeft nooit een punt achter de classes, en flavour text op items is altijd in het goud, niet in het wit
Jup. Bovendien is +67 stam en vervolgens een dergelijke passive echt way way to much.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  donderdag 11 augustus 2005 @ 04:30:32 #51
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_29553135
+67 is best mogelijk hoor. http://www.thottbot.com/?i=27456 (robes of prophecy) bijvoorbeeld hebben 20+27+17= 64 statpunten en da's nog MC lewt.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 04:32:23 #52
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_29553138
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Geen idee of ie nep is, stond op het warlock forum.

Net mijn nieuwe crit record gehaald :

[[url=http://img53.imageshack.us/img53/9203/crit23wy.th.jpg]afbeelding][/URL]
Arrgh *Jaloers is*
Mijn hoogste ligt ergens in de 2100-ish.. maargoed ik heb dan ook geen SM/Ruin spec
Net ff alle reagents gefarmd voor een spellpower (+30) enchant op mijn mageblade, dat moet alvast een wat kunnen schelen.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 11 augustus 2005 @ 04:38:45 #53
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_29553149
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 04:30 schreef Max_Dark het volgende:
+67 is best mogelijk hoor. http://www.thottbot.com/?i=27456 (robes of prophecy) bijvoorbeeld hebben 20+27+17= 64 statpunten en da's nog MC lewt.
Maar zoveel stamina zal je nergens terugvinden.
Voor warlocks is spirit namelijk helemaal niet belangrijk en intellect ook niet zo... ze kunnen immers HP in (vaak wat meer) mana converteren.
Een gedicht over Maanvis
pi_29553209
Vanavond voor de tweede keer ragnaros gekilled...

Na 2 wipes maandag ging het vandaag opeens verbazend makkelijk.... erg vreemd

Heb het gerecord... als iemand het wil zien: linkz0r 77mb

Nieuwste xvid codec nodig btw

filmpje sucked zwaar overigens... 10 minuten werk met sony vegas, had geen zin om er iets goeds van te maken

ik wacht ongeduldig nog dat mijn Eye of Sulfuras dropt
  donderdag 11 augustus 2005 @ 08:05:17 #55
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_29553584
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 05:18 schreef The-Sorcerer het volgende:
Vanavond voor de tweede keer ragnaros gekilled...

Na 2 wipes maandag ging het vandaag opeens verbazend makkelijk.... erg vreemd

Heb het gerecord... als iemand het wil zien: linkz0r 77mb

Nieuwste xvid codec nodig btw

filmpje sucked zwaar overigens... 10 minuten werk met sony vegas, had geen zin om er iets goeds van te maken

ik wacht ongeduldig nog dat mijn Eye of Sulfuras dropt
Tof om te zien dat hier ook nog mensen van mijn servertje posten (Scalare hier btw)
Anyway, wij hopen Rag ook binnenkort een keer down te krijgen.. maar voorlopig zijn we allemaal ff een hoop fire resistance gear aan het farmen.

Interessant filmpje trouwens.. Ziet er duidelijk allemaal heel professioneel en georganiseerd uit.
Een gedicht over Maanvis
pi_29555558
Erg interessant artikel over MMO's :

http://www.kuro5hin.org/story/2005/8/7/162558/7544
quote:
Instead of distinguishing players based on human skill, MMOGs use a much different method. The only thing that separates the weakest MMOG player from the strongest is the amount of time he or she invests in the game. Combat in an MMOG is typically resolved with hardly any intervention from the player, aside from clicking a few buttons every half-minute or so. Lightning reflexes and sharp coordination are not important, thus making these games very accessible to a general audience. This, in conjunction with MMOGs strong social component, also explain why a greater percentage of females enjoy this genre over traditional skill-based games.
quote:
Because time is precious and finite, it is quite impossible to succeed in real-life and also succeed in the game. Some players will inevitably notice that their new hobby is causing them to neglect the rest of their life, and they choose to give the game up. These are the lucky ones. The true addicts will become so engrossed with the game world that the negative real-world consequences only occur in their periphery. Any people who care about this person and try to intervene in this player's addiction will be ignored in favor of their online friends who also share the same addiction and so are obviously supportive. These people become worthless husks of human flesh, another unfortunate burden for society to bear.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 10:45:41 #57
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_29557739
klopt opzich wel, ik heb wow ook opgezegd, kheb et tot oktober, kost je veel te veel tijd en wat doe je nou eigenlijk?
constant dezelfde handelingen, zelfde isntance, zelfde land, je doet gewoon constant etzelfde.
wat doe je als je aan het lvlen bent? constant hetzelfde met een mage bijv:
Frostbolt, fire burst,firebolt , firebolt, frostnova, fire bolt, firebolt fire burst
iets in die trent, het lijkt alsof je tof bezig bent maar het is zo herhalend als de pest.
ergens ben ik ook blij dat ik uit die hardcore guild ben gekicked op me server, ik zat hele zondagen iedere week MC te doen dat eigenlijk weinig intresant is
pi_29557856
quote:

[..]

trouwens, BWL loot :

[afbeelding]
Als die echt is, dan wil ik em
Ik kan op het moment kiezen tussen de Felheart Robe en de Robe of the Void, ga maar eens beginnen met 2 'sets' maken. 1 voor de damage, andere voor de stats
Mijn equipment sinds gisteren: http://wow.allakhazam.com/profile.html?165516
En ja, ik heb nieuwe pants nodig. Ik heb geen geluk als het op broeken aankomt . Hopelijk dropt Ragnaros de Nemesis, maar dan krijg je weer geirriteerde opmerkingen vanaf de guild
pi_29558027
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 12:46 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Ik kan op het moment kiezen tussen de Felheart Robe en de Robe of the Void, ga maar eens beginnen met 2 'sets' maken. 1 voor de damage, andere voor de stats
En ja, ik heb nieuwe pants nodig. Ik heb geen geluk als het op broeken aankomt . Hopelijk dropt Ragnaros de Nemesis, maar dan krijg je weer geirriteerde opmerkingen vanaf de guild
Ik heb ook een damage suit en een stamina/intellect suit.

In die damage suit heb ik 2.9k health en 4.2k mana unbuffed met +241 shadow/spell-dmg.

In die stamina/intellect suit (6/8 Dreadmist met wat andere troep erbij) heb ik 3.6k health en 4.7k mana unbuffed, maar iets van +60 shadow/spell dmg.

Draag dan ook het liefst de damage suit.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 13:28:05 #61
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_29558657
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 04:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Maar zoveel stamina zal je nergens terugvinden.
Voor warlocks is spirit namelijk helemaal niet belangrijk en intellect ook niet zo... ze kunnen immers HP in (vaak wat meer) mana converteren.
Dit item is dan wel fake, maar ik zeg alleen dat dergelijke *BWL* lewt best mogelijk kan zijn.
pi_29560251
Heb net cosmos voor het eerst gebruikt en er is nu rechtsonderin permanent een actionbar zichtbaar en 1-tje erboven als je met je muis er overheen 'hovert'. Ik heb de standaard actionbars van WOW even uitgezet en in het cosmos menu ook alle actionbars uitgezet + de optie hide empty bars. En toch blijft die actionbar zichtbaar. Hoe krijg je die weg?
pi_29560399
Ik denk maar dat ik cosmos eraf gooi eigenlijk. Iemand een tip welke mods must-have zijn?
pi_29560517
Begin met ui.worldofwar.net door te spitten. Paar must-haves zijn; "Gatherer", "Auctioneer", "Atlas", "Scrolling Combat Text (sct)" en natuurlijk "Titan Panel" + diverse addons voor titan die je leuk lijken.

Verder kan je CT_Mod proberen, best goeie AddOn pack (net als cosmos). Of Gyspy, ook een leuke verzamel pack.

En als je ff zegt welke class je het meeste speelt, kunnen we ook nog een paar doorgeven die een must-have zijn voor je class.

[ Bericht 1% gewijzigd door neliz123 op 11-08-2005 15:14:57 ]
That which you give thought to, is that which you invite into your reality. Give though only to what you are wanting to see and forget what you do not wish to see.
pi_29560767
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:02 schreef nikk het volgende:
Ik denk maar dat ik cosmos eraf gooi eigenlijk. Iemand een tip welke mods must-have zijn?
www.ometh.com

download Ometh nmod, en je hebt niets anders meer nodig.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 16:39:50 #66
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_29561981
CT_Mod en Nurfed = bonus. Vooral als healer.
pi_29561989
Ik heb op dit moment atlas, titan en auctioneer erop staan. Heb er een half uurtje meer lopen kloten en het bevalt me goed moet ik zeggen

Raar dat ik dit spel vanaf het begin (+ open beta) speel en pas vanaf vandaag in de wereld van mods en UI's duik.
pi_29562002
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 08:05 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Tof om te zien dat hier ook nog mensen van mijn servertje posten (Scalare hier btw)
Anyway, wij hopen Rag ook binnenkort een keer down te krijgen.. maar voorlopig zijn we allemaal ff een hoop fire resistance gear aan het farmen.

Interessant filmpje trouwens.. Ziet er duidelijk allemaal heel professioneel en georganiseerd uit.
Mwhahahaha Scalare
pi_29562034
Ohja, ik heb niet echt een class waar ik het meest mee speel. Alhoewel m'n mage verreweg het hoogste lvl heeft (lvl52, bijna 53). Ik had ooit een lvl 60 druid, maar die heb ik ge-delete.

Eigenlijk speel ik alle classes wel... Maar vooral een mage dus
pi_29562282
Ik ben te lui om een pvp/pve gear te farmen, ik heb nu unbuffed 3670 health en 5500 mana met 170 universal +damage en ik zit erom te denken om binnenkort (al dan niet tijdelijk) mijn account op te zeggen omdat ik er niet meer zoveel te doen is .

En waarom zou jeje lvl 60 druid deleten, sowieso snap ik al niet waarom iemand dat zou doen maar een druid is al helemaal zonde
pi_29562751
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 12:46 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Die Flaming Band of the Eagle is best leuk
pi_29562770
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 16:45 schreef nikk het volgende:
Ohja, ik heb niet echt een class waar ik het meest mee speel. Alhoewel m'n mage verreweg het hoogste lvl heeft (lvl52, bijna 53). Ik had ooit een lvl 60 druid, maar die heb ik ge-delete.

Eigenlijk speel ik alle classes wel... Maar vooral een mage dus
Voor mage is "Waterboy" en "SheepWatch en/of NovaWatch" wel relaxed. Waterboy is wel lachen als je iets gaat raiden en je moet weer water uitdelen aan alle priests. SheepWatch en NovaWatch geven je een metertje die aftelt hoelang je sheep en nova nog duren, die vind ik persoonlijk enorm handig.
That which you give thought to, is that which you invite into your reality. Give though only to what you are wanting to see and forget what you do not wish to see.
pi_29562966
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 17:06 schreef Bacow het volgende:
Ik ben te lui om een pvp/pve gear te farmen, ik heb nu unbuffed 3670 health en 5500 mana met 170 universal +damage en ik zit erom te denken om binnenkort (al dan niet tijdelijk) mijn account op te zeggen omdat ik er niet meer zoveel te doen is .

En waarom zou jeje lvl 60 druid deleten, sowieso snap ik al niet waarom iemand dat zou doen maar een druid is al helemaal zonde
Ik wou er gewoon van af zeg maar. Was m'n eerste character en voor een lvl 60 had ie maar matige items, weinig cash, klote reputations, etc...
pi_29565015
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 17:06 schreef Bacow het volgende:

ik delete niks als je mij bedoelt, ik laat ze staan voor evt add on
pi_29576590
Ik hou van Hearthglen.

Gisteravond 20g verdient daaro.
pi_29577139
ik hou van mijn secret grind spot, in 2 dagen daar 370 gold verdient

@ djnivek, MC is ook gewoon een warlock/hunter instnace :x
hardcoholic
pi_29577806
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:43 schreef Ferdii het volgende:
ik hou van mijn secret grind spot, in 2 dagen daar 370 gold verdient

Vertel je secret, kom op !
pi_29577919
Arathi Basin Ziet er tof uit er komen wel veel nieuwe dingen in de volgende patch, zal ook nog wel een tijd duren
pi_29578035
Bijna level 30!
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:11:13 #80
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29578551
Heeft er iemand toevallig voor mij een goeie private server
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:03:29 #81
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_29581655
Ikke ben lvl 60 :D

Wat is een goede cloth set voor een mage?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_29581963
Hoe reset je eigenlijk je chat kanalen? Die klote cosmos heeft van alles lopen verneuken...
pi_29582081
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 15:03 schreef borisz het volgende:
Ikke ben lvl 60 :D

Wat is een goede cloth set voor een mage?
Magister's of Dreadmist, al is die laatste voor Warlocks bedoeld.
pi_29582191
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Magister's of Dreadmist, al is die laatste voor Warlocks bedoeld.
Magister is duidelijk beter voor een mage. Al zijn die een stuk lastiger te vinden dan Dreadmists of Devouts.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:51:46 #85
104428 Bacow
Leader Unit
pi_29582560
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 15:32 schreef nikk het volgende:

[..]

Magister is duidelijk beter voor een mage. Al zijn die een stuk lastiger te vinden dan Dreadmists of Devouts.
Ik zou niet zeggen dat magister duidelijk beter is voor mage's, voor veel is dreadmist een beter alternatief.
Zelf zou ik gaan voor iets als dit als je niet voor de pvp/MC/etc gear gaat; http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-mage&t=307595&p=1&tmp=1#post307595

[ Bericht 1% gewijzigd door Bacow op 12-08-2005 16:00:43 ]
pi_29582813
zon lijstje zou ik ook wel voor de druid willen hebben ..

wildheart set vind ik nie zo'n superset
de bonussen zijn het nie echt waard vind ik

heb liever + healing gear / fire resist voordat ik naar MC ga denk ik:)

----

weet iemand hoe je reputatie met de shen'dralar kan verhogen en of dit nog iets oplevert? recipe ofzo?

-x-
pi_29583012
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 15:51 schreef Bacow het volgende:

[..]

Ik zou niet zeggen dat magister duidelijk beter is voor mage's, voor veel is dreadmist een beter alternatief.
Zelf zou ik gaan voor iets als dit als je niet voor de pvp/MC/etc gear gaat; http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-mage&t=307595&p=1&tmp=1#post307595
Mwah. Dreadmist heeft ongeveer 50 meer stamina en Magister ongeveer 50 meer intellect. Voor de rest zijn de stats redelijk gelijk. Alleen de set bonussen zijn bij Magister duidelijk voor een mage en bij Dreadmist voor een warlock:

Dreadmist:
3 pieces: +4 Fire Resistance.
3 pieces: +4 Shadow Resistance.
5 pieces: Increases damage done to Demons by magical spells and effects by up to 14.
6 pieces: Increases damage done by Shadow spells and effects by up to 21.
7 pieces: Restores 2 health every 5 sec.
8 pieces: Improves your chance to get a critical strike with Shadow spells by 2%.

Magister:
3 pieces: Increases damage done by Frost spells and effects by up to 7.
5 pieces: +5 Arcane Resistance.
5 pieces: +5 Fire Resistance.
5 pieces: +5 Frost Resistance.
6 pieces: Increases damage done by Arcane spells and effects by up to 21.
7 pieces: Increases damage done by Fire spells and effects by up to 27.
8 pieces: +10 Intellect.
8 pieces: Restores 8 mana every 5 sec.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:07:07 #88
17061 mvt
blame Canada
pi_29585585
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:50 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Die heb je bijvoorbeeld ook in desolace met de centaurs boven maraudon en met die centaurs bij de undeads in het zuidoosten (die geesten) . Ook heb je ze in Un Goro crater bij die insecten onderin (onderdeel van een flinke questreeks)
We were to understand there would be pie and punch?
pi_29585758
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 19:07 schreef mvt het volgende:

[..]

Die heb je bijvoorbeeld ook in desolace met de centaurs boven maraudon en met die centaurs bij de undeads in het zuidoosten (die geesten) . Ook heb je ze in Un Goro crater bij die insecten onderin (onderdeel van een flinke questreeks)
klopt maar die waren niet echt boeiend , bij zul farak draai je je om en er staat 150 man beneden
pi_29601144
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:43 schreef Ferdii het volgende:
Begin jij nu ook al?

Sommige guilds hebben echt amper warlock loot, wij hebben inderdaad (kijkend naar onze hoeveelheid warlocks) wel erg veel warlock drops. Van de nu 5 warlocks die we hebben, heeft er 1 de volle set, 1 mist de belt, ik mis legs, slippers en belt. De andere 2 weet ik zo 1-2-3 niet.
Ben gelukkig wel van mijn groene legs af sinds gisteren, Ragnaros dropte de Nemesis Leggings. Heb meteen m'n Arcane Leggings ritueel gedisenchant.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:27:53 #91
62182 Georges
That's the shit
pi_29602682
Mijn tweede char is nu ook bijna 60, nog twee levels, maar het valt me steeds meer op dat pre-60 heel anders is dan daarna.
Voor mensen die niet zo houden van PvP blijft er gewoon echt niks over. Hoop dat ze dat wat gaan veranderen.

De end game instances zijn alleen maar om nieuwe betere gear te halen voor AV en Warsong.
Of je kan voor de AH op je epic gaan staan de hele dag.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:56:41 #92
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_29603179
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 14:27 schreef Georges het volgende:
De end game instances zijn alleen maar om nieuwe betere gear te halen voor AV en Warsong.
Of je kan voor de AH op je epic gaan staan de hele dag.
Heb je Nefarian al omgelegd?
pi_29628303
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 14:56 schreef Leshy het volgende:

[..]

Heb je Nefarian al omgelegd?
Of Ragnaros? (om het nog makkelijk te houden)
pi_29628331
Nog 66g te gaan en ik kan mijn Epic Mount gaan halen.
pi_29630808
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 14:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Nog 66g te gaan en ik kan mijn Epic Mount gaan halen.
nog 3 dagjes te gaan en ik kan mijn epic mount halen (pvp rank update. rank 3 = 100g korting )
pi_29634881
Magister is utter crap, ik heb ongeveer evenveel hp als iemand met magister, niet veel minder mana dan iemand met Magister. (Testserver niet geloven, daar hebben ze PvE mages met Trindlehaven enzovoort.), en veel meer + dmg. En dan moet ik nog wat upgraden ook. (Staff en Hoed.)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_29635041
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Magister is utter crap, ik heb ongeveer evenveel hp als iemand met magister, niet veel minder mana dan iemand met Magister. (Testserver niet geloven, daar hebben ze PvE mages met Trindlehaven enzovoort.), en veel meer + dmg. En dan moet ik nog wat upgraden ook. (Staff en Hoed.)
ik wil zelf ook voor die set gaan die op de andere bladzijde gepost is, + 500dmg totaal is über geil
pi_29640232
Trouwens, werkt die pvp korting ook met de hoogst behaalde rank, ik heb namelijk wel eens rank 3 gehaald, maar ben nu weer lager, ik zou wel graag die korting willen enzo of moet ik dan weer die rank halen
pi_29640626
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:50 schreef Ancient het volgende:
Trouwens, werkt die pvp korting ook met de hoogst behaalde rank, ik heb namelijk wel eens rank 3 gehaald, maar ben nu weer lager, ik zou wel graag die korting willen enzo of moet ik dan weer die rank halen
volgens mij niet
pi_29645019
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:04 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

volgens mij niet
Werkt inderdaad dan niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')