Je hebt echt niets te doenquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:08 schreef CherryLips het volgende:
mijn debuut
25 en nog nooit een relatie gehad - Deel 3
ik weet nog wel iemand die tijd heeft vanavond en filmpjes heeft liggenquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:08 schreef PhaE het volgende:
Pfffff, fok! traag, dus ach, dan ga je maar aan het werk, denk je dan...
Mot er potverdrieeurodubbeltjes wel werk zijn
Mahja, weer thuis
Verveel me alleen rot, dus denk dat ik HEUL snel met een boek en een fles (witte) wijn op de bank ga kruipen, dekentje eroverheen, zacht muziekje op de achtergrond, heerlijk..
Of of of een film kan ook!
Jahaaa...
Nee toch maar niet.
Kvoel me een beetje >niet nader te noemen user< nu.
Toppunt van verveling zal het wel zijn, gewoon doortypen PhaE!
Je kunt het, kom op...
Blablabla, etc.
Pfff..
Maandag
Ze kan niet wachten, ze stuitert van ongeduldquote:
Ze heeft chocola op en in je nek gekotstquote:
Wat? Vond je dat je als stalker recht had op een monopoliepositie?quote:
CherryLips was van de chocolaquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze heeft chocola op en in je nek gekotst
quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:36 schreef broer het volgende:
Overigens is het wel grappig dat veel mensen, uitgerekend nu je zo weinig kunt posten, hun kostbare posts besteden aan de melding dat het zo traag gaat.
Je zou zeggen dat mensen hun posts beter konden gebruiken.
Hij staat in Singles. Hoe kan het dan ooit nuttig zijn?quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:37 schreef Christine het volgende:
Was dit een wél zinnig besteede post??
Nietquote:Op maandag 8 augustus 2005 21:42 schreef broer het volgende:
[..]
Hij staat in Singles. Hoe kan het dan ooit nuttig zijn?
Euh, niet. Maar het was wel nuttiger dan een post waarin ik klaag dat het forum zo traag is, toch???quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:42 schreef broer het volgende:
[..]
Hij staat in Singles. Hoe kan het dan ooit nuttig zijn?
Hoezo in een cynische bui geschreven?quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:08 schreef CherryLips het volgende:
mijn debuut
25 en nog nooit een relatie gehad - Deel 3
Neequote:
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:49 schreef Christine het volgende:
Euh, niet. Maar het was wel nuttiger dan een post waarin ik klaag dat het forum zo traag is, toch???
I wish I didn't . . .quote:
Goed zo!quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben braaf aan het luisteren.![]()
Ik zeg gewoon Kieros.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:00 schreef broer het volgende:
Overigens, Q: leuke nick, maar spreek hem in hemelsnaam anders uit. 'Kwieros' klinkt echt nergens naar.
Spreek het desnoods uit als 'Gerrit', of zo...
Ik ben nog in de studioquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:01 schreef fembol het volgende:
Ik ook.. heb ik je gemist?
Het forum is weer redelijk snelquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:00 schreef broer het volgende:
Overigens, Q: leuke nick, maar spreek hem in hemelsnaam anders uit. 'Kwieros' klinkt echt nergens naar.
Spreek het desnoods uit als 'Gerrit', of zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |