abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19950409
25 en nog nooit een relatie gehad - Deel 3

25 en nog nooit een relatie gehad Deel 2
25 en nog nooit een relatie gehad

Hier verder
pi_19950497
Conclusie van thread 2 was een beetje dat je toch gewoon moet proberen en maar goed moet kijken hoe anderen het doen (tenminste dat haalde ik er uit).

Misschien is het leuk om wat tips van meiden te horen hoe zij aan hun relatie gekomen zijn?
  woensdag 16 juni 2004 @ 22:42:56 #3
61424 Cheshire
boldly going nowhere
pi_19950791
ik ben nou wel benieuwd waar je nou heen wilt met dit topic... ik kreeg in elk geval het gevoel dat het vorige topic meer over je frustraties uiten ging..
heel begrijpelijk maar dan ben ik weg.. want daar kan ik niks mee !
the butterfly of doubt emerged and flapped an experimental wing... all unaware of what chaos theory has to say about this sort of thing
pi_19951427
mijn broer is 24 en heeft ook nog nooit een relatie gehad....date?
  woensdag 16 juni 2004 @ 23:57:47 #5
86634 Pectos
mind wide open
pi_19952717
Was thread 2 niet geeindigd met een cliffhanger, waar de TS zou gaan vertellen hoe zijn gesprek bij de psycholoog was??
Despair and Deception, Love's ugly little twins
pi_19953561
Ik ben 18 en ben niet verder gekomen dan wat zoenen en handwerk. So I join the club
Maar ach, ik prbeer het wel. Ik ga elke vrijdagavond naar de kroeg, zaterdag naar de discotheek, spreek elke keer wel een paar meisjes en langzaam boek ik progressie. Vergeleken met anderhalf jaar geleden kan ik veel meer.
Dus Plato, Dina en de rest, gewoon proberen!!!!
Je kan wel naar oorzaken gaan zoeken, maar alsjeblieft, doe het voor jezelf en probeer het tenminste.
Ook al ben je 25, ga dan naar een danscafe ofzo. Probeer gewoon een praatje aan te knopen zonder om je heen te kijken (zenuwachtig) en zonder hele tijd naar dr tieten te staren , daar praat je tenslotte niet mee.
Kijk hier eens, nuttige tips. Stond in sig van een medefok!ker.
http://home.wanadoo.nl/~har.schut/ikhaatblauwtjes.htm
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_19953957
Ik ben 22, nog nooit een relatie gehad, zelfs nog nooit gezoend, en weet je wat? Ik ben nu op zo'n moment dat het me niet meer boeit, eigenlijk. Alsof m'n leven minder compleet is nu zonder ooit een relatie te hebben gehad?
Wat me erger lijkt is dat ik dus helemaal geen ervaring heb, dus als het er ooit op aan komt ik best stakkerig over kom misschien, maargoed, m'n leven is niet zinloos ofzo.
EN ik ben erachter dat 't stiekem wel een beetje m'n eigen schuld is, het is niet zo dat ik nooit de kans heb gehad; ik ben wel zon enorme lafaard eigenlijk, dus ik heb ook geen recht van miepen.
Tap tap tap
pi_19954136
Nog een paar jaar en ik mag me hier ook melden.
pi_19954638
Goed ik heb de vorige topics niet goed doorgelezen maar dit was de openingspost:
quote:
Laatst 25 geworden. Ik heb echter nog nooit een relatie met een meisje gehad. Moet ik me hier zorgen over beginnen te maken? Toen ik laatst bij mijn ouders was, kon mijn moeder er in ieder geval niet over op houden.
Ik begrijp dat het vooral vooral anderen zijn die willen dat je een relatie krijgt? Zelf maak je je er nog niet zo druk over?

Iedereen zeurt nl. ook constant tegen mij dat het wel eens tijd wordt dat ik een vriendin krijg... (en dat ik, mocht ik homo zijn daar best wel voor uit mag komen.. ) Ik heb daardoor een een hele tijd paniekerig rondgelopen... * help ik moet een vriendin! *

(hm ok hier stond een onsamenhangend verhaal wat ik maar weglaat.. en ik heb ook geen zin om het te verbeteren want ik wil echt naar bed. )

Maar laat je niet opnaaien. Ja, iedereen verwacht van je dat je een relatie krijgt... maar da's hun probleem.
Alsof het onmogelijk is om gelukkig te zijn zonder.
pi_19955374
Ja en weet je, een relatie beginnen omdat je denkt dat het moet is echt geen succes. Ik heb - om andere redenen - twee relaties gehad waarin ik het niet naar m'n zin had en die ik het liefst zou uitwissen... Beter geen relatie dan een relatie waar je niet achterstaat. En laat je niet pushen. Mijn oma vindt ook iedereen op foto's geweldig en dan vraagt ze of ik dat nou geen leuke jongens vindt en zo, en er zijn nog steeds mensen in mijn omgeving die denken dat ik heus ooit wel achter een kinderwagen kom te lopen, want geen kinderen willen is puberaal protestgedrag. Laat ze gewoon lekker. Doe wat je wilt, doe vooral niet wat je niet wilt en ga jezelf niet wijs maken dat er wat mis is met je omdat je niet direct krijgt wat je wilt... Er zijn genoeg mensen met dit 'probleem', ondanks het taboe dat er heerst.... Ik heb nu besloten voorlopig alleen te willen blijven, en daar doen mensen al raar over. (Ja maar wanneer heb je dan voor het laast sex gehad? word je non of zo?) Dus ik begrijp een beetje hoe het voelt. Kop op, statistisch gezien heb je nog een jaar of 60 te gaan =)
Sanity is (not) statistical
pi_19955431
Ik heb ook nog nooit eens relatie gehad (ben nu 21) maar dat bevalt me wel. Lekker ongebonden. Overigens is het niet zo dat ik nog nooit gevraagd ben voor een relatie, ik antwoordde tot nu toe (keer of 6) altijd 'nee'. Doe mij maar goede vrienden en vriendinnen.
pi_19956939
Plato jongen, ik begrijp je echt voor de volle 10.000 %! Ach joh, ik weet het ook allemaal niet meer. Probeer gewoon maar met verschrikkelijke kleine stapjes vooruit te komen.
Gaap Goals rulezzz!
pi_19957116
Daarbij, mensen schijnen nog steeds niet te begrijpen dat het voor Plato en ik GEEN optie is om naar kroegen en discotheken te gaan want nogmaals, daar HOUDEN WIJ NIET VAN. Ik voel mij ook uitermate ongemakkelijk in dat soort gelegenheden en ik kom er daarom dus ook niet. Andere vergelijking, als iemand echt niet van hockey houdt zal diegene zich daar ook nooit voor aanmelden.
Gaap Goals rulezzz!
pi_19957144
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:34 schreef dyna18 het volgende:
Conclusie van thread 2 was een beetje dat je toch gewoon moet proberen en maar goed moet kijken hoe anderen het doen (tenminste dat haalde ik er uit).

Misschien is het leuk om wat tips van meiden te horen hoe zij aan hun relatie gekomen zijn?
Precies, 100 keer een meid aanspreken en hopelijk zit daar eentje bij die jou niet als een kansloos projectje wil defineren.
pi_19957145
Vervolg. Ja, en wat blijft er dan over? Mensen zomaar op straat aanspreken en daar heb ik dus nog erg veel moeite mee. Dus je ziet, het een houdt het ander in stand. Daarom ben ik ook bang dat ik er nooit uitkom, baal!
Gaap Goals rulezzz!
pi_19957166
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 23:57 schreef Pectos het volgende:
Was thread 2 niet geeindigd met een cliffhanger, waar de TS zou gaan vertellen hoe zijn gesprek bij de psycholoog was??
Nee, dat was ik niet. Was een andere zoekende
pi_19957197
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:06 schreef M_Schtoppel het volgende:
Vervolg. Ja, en wat blijft er dan over? Mensen zomaar op straat aanspreken en daar heb ik dus nog erg veel moeite mee. Dus je ziet, het een houdt het ander in stand. Daarom ben ik ook bang dat ik er nooit uitkom, baal!
Schtoppel, niet verkeerd opvatten maar ik begin haast te denken dat je iets van contactgestoord bent.
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:12:51 #18
97579 uberbadeend
Live Life: Do Your Wife!
pi_19957216
Lol, Ik ben 20 en heb ook nog nooit een relatie gehad, (duh, daar is deze topic voor). Ik heb genoeg vrouwen gehad en heb ze om eerlijk te zijn nog steeds. Maar no way dat ik een relatie ga beginnen voor mijn 25ste Jaar. Ik heb genoeg vrienden die wel een "relatie" hebben, en ik zie ze steeds minder. En het is heel moeilijk een vriendin te vinden die: En van bier houdt, en van auto's en dat ze je vrienden niet zat wordt. .
Ik heb dus nu een soort back up. Als ik 25 ben en al mijn studie's heb afgemaakt. Ga ik met een uberchick (vriendin van me) samenwonen en ons hele leven alleen maar luxe leven en genieten van ons biertje/wijntje na werk. Met onze vrienden erbij...

Mooie toekomst
Beffen is uit! Spugen is in!
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:13:10 #19
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_19957223
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:03 schreef M_Schtoppel het volgende:
Daarbij, mensen schijnen nog steeds niet te begrijpen dat het voor Plato en ik GEEN optie is om naar kroegen en discotheken te gaan want nogmaals, daar HOUDEN WIJ NIET VAN. Ik voel mij ook uitermate ongemakkelijk in dat soort gelegenheden en ik kom er daarom dus ook niet. Andere vergelijking, als iemand echt niet van hockey houdt zal diegene zich daar ook nooit voor aanmelden.
Zijt gij mij vergeten??
Voor mij is dat ook absoluut geen optie
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_19957229
Nou ja, misschien ben ik dat ook wel. Als ik geen reden zie om iemand zomaar aan te spreken vind ik het inderdaad erg moeilijk om dat wel te doen. Bij nader inzien, echt contactgestoord ben ik niet want ik heb al met twee mensen van MF afgesproken terwijl ik die nog nooit had gezien. Wel mee geemailed trouwens.
Gaap Goals rulezzz!
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:19:03 #21
61424 Cheshire
boldly going nowhere
pi_19957315
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:34 schreef dyna18 het volgende:
Ik had wel al wat kriebels maar ik heb eerst een tijdje de kat uit de boom gekeken... ook omdat er mensen waren die het niet leuk zouden vinden als hij en ik wat met elkaar zouden krijgen.
we zagen elkaar wel op vriendschappelijke basis af en toe....volgens mij is dat nog steeds de beste manier om iemand te leren kennen... en dat kan ook prima met iemand die je in de kroeg ontmoet!
uiteindelijk heb ik de stoute schoenen aangetrokken trouwens en een sms gestuurd heel dappper jaja maar ik ben ook niet zo'n held hoor
en t werkte wèl!
the butterfly of doubt emerged and flapped an experimental wing... all unaware of what chaos theory has to say about this sort of thing
pi_19957350
Het belangrijkste vergeet je, namelijk wat er in die sms stond.
Gaap Goals rulezzz!
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:22:45 #23
61424 Cheshire
boldly going nowhere
pi_19957364
ben ook wel eens gekoppeld aan iemand trouwens... en ondanks dat dat heeeeeeeel ongemakkelijk is enzo werkte het wel
waar is die koffie???
pi_19957367
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou ja, misschien ben ik dat ook wel. Als ik geen reden zie om iemand zomaar aan te spreken vind ik het inderdaad erg moeilijk om dat wel te doen. Bij nader inzien, echt contactgestoord ben ik niet want ik heb al met twee mensen van MF afgesproken terwijl ik die nog nooit had gezien. Wel mee geemailed trouwens.
Tis ook niet zo dat je op elke vrouw moet afstappen die je voorbij ziet komen. Maar een simpele 'hallo' kan dur altijd vanaf. Je weet maar nooit hoe het allemaal kan uitpakken..
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:24:03 #25
97579 uberbadeend
pi_19957384
Maar is het dan niet makklijker om gewoon naar een kroeg tegaan, jezelf helemaal te bezatten, en dan gewoon LoL te hebben? Kijk het kan ook aan mij liggen dat ik geen behoefte heb aan een relatie, en mijn vrienden zeggen ook dat ik geen respect voor vrouwen heb WAT OVERIGENS NIET WAAR IS.

Maar je komt de ware heus altijd tegen, daar ben ik van overtuigd.

Voorbeeld: Mijn broer heeft 3 jaar geleden voor het eerst een vriendin gekregen. Hij had daarvoor nooit echt contact met vrouwen enz. En morgen gaat hij al weer trouwen en hij is 25 jaar.
Broer, Ik wens je succes
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:25:12 #26
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_19957404
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:19 schreef Cheshire het volgende:

[..]

Ik had wel al wat kriebels maar ik heb eerst een tijdje de kat uit de boom gekeken... ook omdat er mensen waren die het niet leuk zouden vinden als hij en ik wat met elkaar zouden krijgen.
we zagen elkaar wel op vriendschappelijke basis af en toe....
En op dit punt ben ik nu belandt met die meid, waar ik het in deel2 over had...
Alleen nu zit ik vast. Ze zegt steeds dat ze graag naar hier wil komen, ze spreekt ook steeds iets af. Maar een dag van tevoren zegt ze weer af. Dat was nu al 3 keer. Vandaag was ook zo'n dag dat ze zou komen.
IK weet niet wat ik daarvan moet denken
HELLUP!!!!!!
pi_19957435
Dat probeer ik ook als stap 1 te doen, het hoi zeggen tegen sommige leuke vrouwen. Een vriend van mij raad dat echter af omdat hij denkt dat zo'n vrouw dan denk van huh, ken ik die gast ergens van? Maar goed, ik ga het toch proberen.
Gaap Goals rulezzz!
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:27:44 #28
61424 Cheshire
boldly going nowhere
pi_19957436
automatic_rock!
dat klinkt wel vaag idd.... en er is geen duidelijke reden dat ze steeds afbelt?
ha koffie.. word weer beetje wakker hoor

[ Bericht 6% gewijzigd door Cheshire op 17-06-2004 09:35:51 ]
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:29:04 #29
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_19957453
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:22 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik gok iets in de trant van:
Hoi ***,
Een beetje raar.., maar ik meot je iets vertellen. Ik ben stiekum meer om je gaan geven dan ik eerst dacht.. Ik ben verliefd
liefs, ***

Zoiets??
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:32:54 #30
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_19957487
Eigenlijk komt het er gewoon op neer dat als je een introvert persoontje bent dat veel achter de pc zit en zich niet prettig voelt in uitgaansgelegenheden en sportclubs,geen humor hebt of makkelijk praat.... maar je bent dan wel weer zo aanhankelijk ingesteld dat je naar een relatie verlangt...

dan heb je gewoon een klote combinatie eigenschappen. Want het betekent dat je jezelf in een positie moet gaan forceren waar je je helemaal niet prettig bij voelt. M.a.w. je moet je anders voordoen dan je bent om aan een vriendin te komen. Je moet uitgaan terwijl je dat niet leuk vindt, sportclubs bezoeken dat je niet leuk vind, zomaar met meiden gaan praten waar je extreem tegenop ziet, proberen een beetje humor in je bestaan te brengen terwijl je helemaal niet humoristisch bent...

Dat zuigt gewoon

Gelukkig sport ik zelf veel, heb ik humor, praat makkelijk (behalve zomaar iemand aanspreken hehe) en ga ik graag uit. Ik heb het dus aan mezelf te danken dat ik zo lang heb zitten toekijken hoe iedereen uit mijn omgeving samen ging wonen en verzuimd heb direkt nieuwe uitgaansvrienden te krijgen.
Religie maakt meer kapot dan je lief is
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:34:35 #31
61424 Cheshire
boldly going nowhere
pi_19957515
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:22 schreef M_Schtoppel het volgende:
ik ga je dat niet letterlijk vertellen hoor...
maar er stond in elk geval in dat ik m wel meer dan zomaar leuk vond en of hij ergens naartoe wou gaan.. heb wel minuten staan stressen voor ik dat verstuurde want was bang dat de vriendschap voorbij zou zijn als...
maar ik vond wel dat ik het moest doen.. want voor mij was het toch niet echt alleen een vriendschap en dat voelt dan een beetje onoprecht... je wilt stiekum toch wat anders tenslotte.
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:35:10 #32
97579 uberbadeend
pi_19957527
goed gesproken vamos, jij begrijpt hem!
pi_19957543
Ik kan het nog bonter maken: Ik ben bijna 38 en heb ook nooit seks en/of relatie gehad. Ik zit me meer en meer af te vragen, of dat eigenlijk voor mij is weggelegd.
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:37:17 #34
61424 Cheshire
boldly going nowhere
pi_19957573
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:35 schreef uberbadeend het volgende:
goed gesproken vamos, jij begrijpt hem!
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:39:10 #35
50712 bassieman
... Optiften!
pi_19957596
quote:
Tsja, als je nooit ergens komt dan maak je het je wel heel erg moeilijk denk ik. Je zou nog online kunnen kijken, sites als OneHello doen het goed en voor mensen die wat minder makkelijk 'in real life' iemand aanspreken doen dat in de anonimiteit van het internet vaak wat makkelijker.
Als je op zich geen agorafobie hebt of sociaal grote problemen dan zou ik gewoon op zoek gaan naar iets wat je wel leuk vind, tenslotte is er genoeg te doen waar je mensen tegen komt. Ik denk nog steeds dat een groepsvakantie altijd wel een goede manier is om je open te stellen voor mensen. Een ander punt is ook wel dat je de contacten die je opdoet niet direct moet bekritiseren en af moet kappen als het niet precies is wat je zoekt. Vriendschappen en relaties komen in veel vormen, je kan zo een duidelijk beeld hebben over een relatie of een vriendschap dat je 99% van de mensen die je tegenkomt direct al afwijst omdat er 'iets' is wat je niet aanstaat. Wat dan vaak vergeten wordt is dat die mensen ook weer vrienden en kennissen hebben en misschien zit daar wel een potentiele vriendin of vriend ofzo tussen.
I'm really enjoying not talking to you ... Let's not talk again REAL soon ...
pi_19957612
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:32 schreef Vamos het volgende:
Eigenlijk komt het er gewoon op neer dat als je een introvert persoontje bent dat veel achter de pc zit en zich niet prettig voelt in uitgaansgelegenheden en sportclubs,geen humor hebt of makkelijk praat.... maar je bent dan wel weer zo aanhankelijk ingesteld dat je naar een relatie verlangt...
Als je zo ingesteld bent dan vraag ik me af waarom je dan graag een relatie wilt en wat je dan in hemelsnaam in een relatie zoekt? Ik bedoel in een relatie moet je je constant sociaal opstellen en rekening houden met je vriendin. Daarnaast onderneem je veel leuke dingen met haar waarbij je veelal onder de mensen komt. Dat is geen sterke punten van jouw karakter zijn en je bent niet bereikt hiermee te oefenen waarom wil je dan een relatie? Gewoon om een vriendin te hebben omdat iedereen dat heeft? Kom toch, je bent toch geen kudde dier. Leef je eigenlijk leven, doe dingen die jij prettig vindt, dan kom je heus op een dag wel iemand tegen. Maar laat je je vooral niet opnaaien van ik moet een vriendin hebben dus ga ik op mijn bek op dit te kunnen bereiken.
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:40:15 #37
61424 Cheshire
boldly going nowhere
pi_19957613
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:29 schreef Automatic_Rock het volgende:

Ik gok iets in de trant van:
Hoi ***,
Een beetje raar.., maar ik meot je iets vertellen. Ik ben stiekum meer om je gaan geven dan ik eerst dacht.. Ik ben verliefd
liefs, ***

Zoiets??
bijna goed dat verliefd dat was dan weer te moeilijk...
hey maar over jouw date... komt het initiatief om af te spreken ook van haar? want dan vind ik dat je er wel naar mag vragen hoor.. waarom ze afzegt.. zou je toch ook bij vrienden doen denk ik?
pi_19957657
Ja precies Vamos, DAT is het grote probleem, combinatie van eigenschappen! Overigens, ik ben echt niet saai of zo hoor, heb drie jaar op parachutespringen gezeten. Ik heb wel meer interesses alleen zijn dat zoals ik al vaker heb aangegeven geen groepsactiviteiten.
Gaap Goals rulezzz!
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:47:27 #39
97579 uberbadeend
pi_19957731
Weet je wat trouwens ook helpt, Ik woon in Leiden en ik ga standaard elke zondag avond door de binnenstad joggen. Na een paar weken word je in de kroeg echt wel door zo'n chick aangesproken van: Eeehz, Zie ik jou niet elke x door de binnenstad joggen..

Aight aight,

En dat is dan stap 1
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:48:06 #40
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_19957747
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:27 schreef Cheshire het volgende:
automatic_rock!
dat klinkt wel vaag idd.... en er is geen duidelijke reden dat ze steeds afbelt?
ha koffie.. wordt weer beetje wakker hoor
Cheshire!! M'n gastenboek is weer online, hihi
Het is idd vaag. Ze heeft wel redenen (geen tijd), maar die komen op mij over als smoesjes omdat ze wel tijd heeft om naar andere mensen te gaan
Kan natuurlijk zijn dat ze mij minder leuk vindt dan ik dacht, maar dan vraag ik me af waarom ze steeds zegt dat ze graag naar hier wil komen, en dat ze zo blij is dat ze mij heeft leren kennen...
Kan ook zijn dat ze niet durft....
In dat geval weet ik niet wat ik moet doen, ik zou me erg ongemakkelijk voelen als ik d'r tegen haar zin in hier heen sleep...

Iets meer ontopic. Ik kan me van het Plato-topic nog herinneren dat hij, en ik dacht Schtoppel ook, dat hun er erg tegen op zagen om te vertellen tegen hun meisje/vrouw dat ze nog helemaal geen ervaring hadden.
Nou, 2 weken geleden zat ik bij haar thuis, en zei had het wat over haar relaties, en toen kwam natuurlijk de vraag; "Hoe is het met jou en je vriendinnetjes gegaan??"
IK heb gewoon gezegd dat her er nooit van gekomen is. Ik hou echt niet van liegen. Gewoon verteld dat ik gewoon een beetje pech gehad heb, zonder gefrusteerd over te komen
Maar ze leek niet geschrokken ofzo hoor. Verder nog een hele gezellige avond gehad
pi_19957830
No way, dat ga ik dus niet doen. Ik heb al een scenario in mijn hoofd, ik ga er dus wel om liegen. Wil niet het risico lopen dat ze me alleen daarom al afwijst.

Trouwens, ik ga toch ook wel regelmatig naar die fastdate avonden? En ik ben ook wel aangesloten bij Lexa en One Hello. Dus de dingen die ik KAN ondernemen, onderneem ik ook heus wel. Ben dus niet geheel passief.

He wat hoor ik nu net? Ben ik mijn eerste plaats verloren aan Hanskamp? Niet lullig bedoeld hoor.
Gaap Goals rulezzz!
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:54:10 #42
97579 uberbadeend
pi_19957886
Ik heb respect voor mensen die naar zo'n fast date gaan. Dat zou ik dus echt niet durven. Terwijl ik wel altijd een grote bek heb tegen een leuke meid als ik die tegen kom.
pi_19957896
Schtoppel,

Hoe oud ben jij dan? (Ik heb een paar berichten even vluchtig doorgelezen en een een paar aandachtig, en ik heb gemist hoe oud jij bent)
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:56:52 #44
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_19957945
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:32 schreef Vamos het volgende:
Ja hoewel je in je leven nou eenmaal eens dingen moet doen die je mischien op het eerste gezicht wat minder leuk vind omdat het goed voor je is. Natuurlijk ontstaan lang niet alle relaties in het uitgaansleven. Maar ik heb wle gemerkt dat je er veel van kan leren als je je ogen goed open houd. Zoals ik in het vorige topic al zei: Nergens is het aantal signalen zo groot als in het uitgaansleven. Je leert ze zo sneller kennen als je een beetje rondkijkt naar anderen. Ik weet niet wat je ervaringen met uitgaan zijn maar er is wel meer dan alleen die boerenstamptent waar idd geen leuke meisjes komen.

Bij mij was het bij een optreden van Hardfloor. Had van te voren geen moment gedacht aan versieren. Tot dat ene leuke meisje ineens zo dicht bij me danste. Ik dacht: Die andere jongens die er soms veel minder goed uitzien kunnen het, ik zie hoe ze het doen, nou dan doe ik ze toch gewoon na. Dat lijkt heel moeilijk maar ergens lijkt het of je een soort automatische piloot hebt die het dan van je overneemt. Een paar pilsjes (niet teveel) wil ook wel helpen.
pi_19957972
Hans, ik ben 35. Waar denk je dat het bij jou aan ligt dan?
Gaap Goals rulezzz!
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:59:20 #46
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_19957985
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:51 schreef M_Schtoppel het volgende:
No way, dat ga ik dus niet doen. Ik heb al een scenario in mijn hoofd, ik ga er dus wel om liegen. Wil niet het risico lopen dat ze me alleen daarom al afwijst.
Er omheen lullen zou ik ook nog wel doen. Kijk, als ze het 'subtiel' vraagt, dan heb je altijd wel wat ruimte om er omheen te lullen en de kern te ontwijken. Maar ze vroeg het zo direct dat ik alleen maar kon kiezen voor de waarheid, of een keiharde leugen...
En keiharde leugens brengen op de lange duur altijd een hoop schade...
Ik denk dat ik een goeie keuze gemaakt heb....
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:59:43 #47
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_19957997
quote:
Maar het is wel breder dan Hockey natuurlijk. Maar waarom voel je je eigenlijk ongemakkelijk. En wat zijn je ervaringen?
  donderdag 17 juni 2004 @ 10:02:32 #48
61424 Cheshire
boldly going nowhere
pi_19958050
gaan liegen over je ervaring lijkt me GEEN goed idee!!!
ze komt er toch wel achter.. en wat voor indruk maak je dan denk je???
ik vind het erger dat iemand liegt/ iets verzwijgt dan dat hij gebrek aan ervaring heeft
AR doe 'es kijken dan sloompie
pi_19958095
Ben ooit toen ik veel jonger was wel eens met een vriend meegegaan. Waarom ik me daar zo ongemakkelijk voel is omdat ik niet weet wat ik daar moet doen. Ik vermaak me daar gewoon niet, mede omdat ik ook niet van dansen houd. En natuurlijk omdat ik niet wist/weet hoe een meisje aan te spreken. Ik heb dacht ik 1 keer een meisje aangesproken maar ze keek me nauwelijks aan en was ook meteen weer weg.
Gaap Goals rulezzz!
pi_19958098
Maar sommige mensen hebben die automatische piloot niet. En als je dan ook nog andere dingen tegen je hebt, dan komt het allemaal nogal stuntelig over. Nou ja, humor is het dan weer wel

Bv. Als je niet van uitgaan houdt, sta je daar ook niet echt op je gemak te zijn hoor. Ik ben van mijn leven nooit naar een disco geweest, ik hou totaal niet van de muziek (dance of nog erger, top 40 shit) die ze daar draaien. Ik moet er ook niet aan denken hoe ik daar dan erbij zou staan. Soms moet je jezelf in bescherming nemen, dus in een disco kom je me niet tegen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')