3. een mailtje naar abuse-nl of zoietsquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:06 schreef Tijger_m het volgende:
Werkt anders, je kan twee kanten op hiermee.
1. Simpelweg de provider inlichten die dan verantwoordelijk is om gepaste maatregelen richting klant te nemen, (D)DoS is over het algemeen een afsluiting van de klant.
2. Klacht indienen bij de politie, (D)DoS is een misdrijf.
Dit meen je toch hopelijk niet serieus?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:44 schreef Monidique het volgende:
Hebben jullie Sidekick niet goed verstaan, ofzo? Over dat forum dat niet over Fok! gaat met z'n gebruikers die geen interesse meer hebben in Fok!, zouden en mogen en zullen we het niet meer hebben. Wil je wat kwijt, dan kun je dat mooi daar kwijt.
Mja, ik gun die losers eigenlijk ook geen aandacht.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:23 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dit meen je toch hopelijk niet serieus?![]()
Jammer dat je deze onzin serieus neemt. En FOK! hiervoor de schuld geeft.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:06 schreef Tijger_m het volgende:
PS: Ik kap er even mee met posten op FOK, ik voel er niets voor om door een stel trieste Wilders aanhangertjes digitaal achtervolgd en aangevallen te worden. FOK is een forumpje op het internet en bedoeld ter verstrooiing, niet voor dit soort lafhartig gedoe.
Als ik oproepen lees om mijn auto te gaan zoeken dan gaat het te ver, ik wil niet eens weten waartoe dit soort tuig in staat is, waarschijnlijk niets openlijks want daar zijn ze natuurlijk wel te laf voor maar toch.
Maar dat is wat anders dan het verbieden. het wordt allemaal wel een beetje kinderachtigquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mja, ik gun die losers eigenlijk ook geen aandacht.
''Boost'' kan ze wel spellen, maar ''betekenen'' kan ze niet vervoegen.quote:
Kon ik me ook al niet voorstellenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:35 schreef RichardQuest het volgende:
Sidekick verbood het volgens mij ook niet....
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''Boost'' kan ze wel spellen, maar ''betekenen'' kan ze niet vervoegen..
We vinden het erg jammer dat het zo heeft moeten lopen,
en willen haar bedanken voor alle tijd die ze als mod in het forum heeft gestoken.
Jacob Cats met assonantie..
't Is ook maar een slappe bomneknuffelaar hè.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Kon ik me ook al niet voorstellen![]()
Eindelijk plaats je iets waar ik ook wat aan heb.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:27 schreef RichardQuest het volgende:
http://www.amazon.com/exe(...)766-3727058?v=glance
FOK heeft geen enkele schuld of verantwoordelijkheid hierin, dat komt puur op het conto van de misselijke individuen die daar posten.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:28 schreef Drugshond het volgende:
Jammer dat je deze onzin serieus neemt. En FOK! hiervoor de schuld geeft.
Vraag me trouwens nog steeds af waarom de beheerder van die content die lasterlijke website nog open laat staan.
En mijn infantiele doodsverwensingen dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Eindelijk plaats je iets waar ik ook wat aan heb.
Dat is een kwestie van definitie.quote:
Ben ik daar dan ooit absent geweest?quote:Wanneer kom je weer terug naar de beschaving?
Kan k er wat aan doen, piem0l?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:49 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En mijn infantiele doodsverwensingen dan?
Lijfelijk, onze (quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Ben ik daar dan ooit absent geweest?
Stoere coverquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:27 schreef RichardQuest het volgende:
http://www.amazon.com/exe(...)766-3727058?v=glance
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |