geel en zwartquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:15 schreef vosss het volgende:
Mooie auto; maar hij haalt het IMO niet bij de F355 spider
Toyotaquote:
Het was niet eens zo slecht bedoeld... Ik dacht echt dat die jongen geilde op vrouwen met oranje pruikenquote:
Asl je deze auto hebt, en er hangt regen in de lucht, neem je gewoon een andere auto om te rijdenquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:22 schreef Uddel het volgende:
Leuk bakkie die 575 Superamerica.. alleen uhm.. als je met het dak los rijdt en het gaat regenen, klap je het dak dicht, maar heb je de plas water die achterop het dak lag in je nek..Nu zal het wel zo gemaakt zijn dat daar geen plas kan komen te liggen, maar je hebt wel allemaal druppels aan de onderkant van je dak hangen..
Hij is ontworpen met het oog op de Amerikaanse marktquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:36 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom heet dat ding eigenlijk superamericaFerrari heeft toch helemaal niks met amerika te maken
Kutamerikanenquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:38 schreef Uddel het volgende:
[..]
Hij is ontworpen met het oog op de Amerikaanse markt
Opeens kwam ik erop, is idd een Applause, maar jij was me voor..quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:04 schreef M5 het volgende:
Daihatsu applause.
en de superamerica kon je hier ook gewoon kopen. en de naam is gewoon uit het verleden geplukt, d'r zijn meer modellen van ferrari met America of Superamerica. en die waren wel speciaal voor de amerikaanse markt. deze niet.
quote:Datum Evenement: 06-08-2005
· Naam Evenement: City Life
· Korte omschrijving evenement: Urban style party
· Hoe laat begint het evenement? 12:00 uur
· Tijd aanwezig: 11:00 uur !!!!!!
· Hoe laat is het afgelopen? 24:00 uur
· Hoeveel mensen verwacht u voor het evenement? XXXXX
Adres & Contactgegevens:
· Adres: Lloyd Multiplein (Lloyd Kwartier)
· Plaats: Rotterdam
Hey ja, inderdaadquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:04 schreef M5 het volgende:
Daihatsu applause.
en de superamerica kon je hier ook gewoon kopen. en de naam is gewoon uit het verleden geplukt, d'r zijn meer modellen van ferrari met America of Superamerica. en die waren wel speciaal voor de amerikaanse markt. deze niet.
Wat voor 155 heb je?quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:21 schreef PeuRac het volgende:
met een flink zware voet haal ik gewoon nog 1 op 11.3![]()
![]()
![]()
Een simpele 1.8 8v TS met 127pk, maar dat is voldoende om flink te planken met 1200 kilo. Ik weet dat het niks is bij jou 230 (of de nieuwere 250pk) 5 cilinder Turboquote:
Dus ff een headcheck in PTA SC. Wat denken jullie?quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:29 schreef Space-Chinees het volgende:
Hier heb je een foto van de TS.
Via zijn eigen site gevonden.
http://www.tech-ware.nl/CZ2003/photos/photo12.jpg
Volgens een oud klasgenote van hem danquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Mark heeft grotere oren en meer pukkels
Hahahah daarom vraag ik het niet:D en maat van me heeft een 1.7 en die heeft moeite om 1 op 10 te halen dus vandaar dat ik het vraagquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een simpele 1.8 8v TS met 127pk, maar dat is voldoende om flink te planken met 1200 kilo. Ik weet dat het niks is bij jou 230 (of de nieuwere 250pk) 5 cilinder Turbo
Meer pukkels?quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Mark heeft grotere oren en meer pukkels
Dat is ze vergeten... mark heeft geen grote indruk op haar gemaaktquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:46 schreef _IsaBella_ het volgende:
[..]
Meer pukkels?
Ik ben de naam ff kwijt, hoe betitelden de klasgenoten Mark eigenlijk?
Met welke chip? Mijn RICA-chip perst niet meer dan 218 pk´s uit.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
edit: Oh en ja mijn T5 is 226 pk en de T5-R Heeft 250 pk![]()
Ik denk dat jij de 2.5 turbo hebt?quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:51 schreef _IsaBella_ het volgende:
[..]
Met welke chip? Mijn RICA-chip perst niet meer dan 218 pk´s uit.
Wat lul je nou! Ik heb wél een T5.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de 2.5 turbo hebt?
Dat is weer iets anders als een T5 dat is namelijk een 2.3 Turbo
die 2.5 turbo van jou heeft standaard 193 pk en de T5 heeft standaard 226
Maar heb je een 850?![]()
Dan moet hij eens uit de stad blijven en de snelweg opgaan. Ik rij 90% van mn kilometers op de snelweg met snelheden tussen de 130 en 160 (ik rij veel 's nachts). Dus 1 op 12 moet makkelijk te halen zijn. BoJo had ook een 1.8 en hij haalde ook de 1 op 10 niet, maar hij reed ook veel in de stad meende ik.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hahahah daarom vraag ik het niet:D en maat van me heeft een 1.7 en die heeft moeite om 1 op 10 te halen dus vandaar dat ik het vraag
Maar de volgende keer neem je maar fijn een V6 goed?
edit: Oh en ja mijn T5 is 226 pk en de T5-R Heeft 250 pk![]()
Ben je dezelfde als van net?quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:09 schreef ToxicSoup het volgende:
[..]
Wat lul je nou! Ik heb wél een T5.
En inderdaad, een 850.![]()
Totdat een of andere vadsige teut het leuk vond om mij te bannen. Ze is rapper dan ik dacht.quote:
Tja, het is een ouder model, met andere turbo erin. Ik kan je wel de specs meelen. Nog iets, ik ben het wachtwoord van mijn kloon Broemm vergeten. Weet iemand toevallig een tool, waarmee je wachtwoorden kunt nalopen?quote:[..] Maar met een standaard chip hoor je 226 pk te hebben dus ik snap niet waarom je met een Rica chip 218 pk hebt
Als ik er een rica chip in tief zit ik aan de 250 pk
Pas op wat je in de SC zegt, er leest hier meer blauw mee dan je soms wilt.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:26 schreef ToxicSoup het volgende:
[..]
Totdat een of andere vadsige teut het leuk vond om mij te bannen. Ze is rapper dan ik dacht.
[..]
Tja, het is een ouder model, met andere turbo erin. Ik kan je wel de specs meelen. Nog iets, ik ben het wachtwoord van mijn kloon
Wat ook kan is dat je een italiaans model hebt? een 2.0 T5quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:26 schreef ToxicSoup het volgende:
[..]
Totdat een of andere vadsige teut het leuk vond om mij te bannen. Ze is rapper dan ik dacht.
[..]
Tja, het is een ouder model, met andere turbo erin. Ik kan je wel de specs meelen. Nog iets, ik ben het wachtwoord van mijn kloon Broemm vergeten. Weet iemand toevallig een tool, waarmee je wachtwoorden kunt nalopen?
zodra we de camera terugkrijgen welquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Toch wel verslag met foto's he?
Ik ga de Llama's kijken, lees het verslagje zo wel
Nee het was echt een volgeladen ZX, die dacht een bochtje dat vlak na een afrit komt net zo te nemen als ik dat deed, maar eindigde op een baan verder naar links, waar je eik (nog) niet heen mag, verder op weer wel..quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Een oud klasgenoot van me voldoet aan die beschrijving....
Alhoewle ik hem er niet voor aan zie met ene auto vol vrienden ergerns naar toe te gaan
Dat is nog ergens in een topic gezegd.. Volgensmij in dat topic over die Porsche replica..quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zodra we de camera terugkrijgen welfilmen is verboden op de ring zijn we achtergekomen
![]()
Ben nog in 't centrum geweest, alleen wat gehoord was mij te druk dus ben maar wat gaan winkelen en bij paps bedelen voor Videocam zodat ik die 4 sept mee kan slepen en dan enkele meet-filmpjes kan maken..quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Yeah, Monaco aan de Maas en daarna een biertje gedronken en Top Gear gekeken enzo![]()
Wij hadden idd een vrij aardige plek, maar niet meesterlijk ofzo...quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ben nog in 't centrum geweest, alleen wat gehoord was mij te druk dus ben maar wat gaan winkelen en bij paps bedelen voor Videocam zodat ik die 4 sept mee kan slepen en dan enkele meet-filmpjes kan maken..
Daar kwam ik ook achter jaquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee het was echt een volgeladen ZX, die dacht een bochtje dat vlak na een afrit komt net zo te nemen als ik dat deed, maar eindigde op een baan verder naar links, waar je eik (nog) niet heen mag, verder op weer wel..
Daar zit echt zo'n hobbel in het wegdek waarvan je met veel auto's op hogere snelheid gewoon een sprongetje maakt heel licht en dan doorglijdt met je voorwielen..
Ja dit was dan ook de domste dag van het jaar om met de auto te gaanquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat wel klote was is dat je bij geen enkele parkeergarage kon komen of wat dan ook, heb in allerijl de auto maar ergens in een straatje achter CS gedumpt en de rest maar gaan lopen.. (Was zowat de enige plek die te bereiken was met auto)
Vanaf grootouders is het naar 't centrum makkelijker en sneller te doen met de auto..quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja dit was dan ook de domste dag van het jaar om met de auto te gaanIk neem aan dat je dat zelf ook wel had kunnen bedenken
A20 valt nog wel mee, moet je de A15 doen, en dan afslag Ahoy nemen, als je die verkeerd inschat maak je echt een zijwaardse schuiver..quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook achter jakwam gisteren met 4 wielen los van de grond volgens mij 1x op de A20
tering wat een giga hobbels daar rond rotterdam.
Niet op dit soort dagenquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vanaf grootouders is het naar 't centrum makkelijker en sneller te doen met de auto..
Valt best mee die afslagquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
A20 valt nog wel mee, moet je de A15 doen, en dan afslag Ahoy nemen, als je die verkeerd inschat maak je echt een zijwaardse schuiver..
En nu ga ik ff shoarma oppeuzelen en dan kijk ik daarna mss nog even en dan ga ik rap pitten, morgen weer heerlijk om kwart voor 6 op..
Ha!quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:15 schreef Fugie het volgende:
herman, wappe utrechtwannabehippiematherfacker
zo hoort he toch zondags om half 12quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ha!
Die slaat tenminste echt nergens op
vond het vooral vaag, oprijden geen probleem terwijl ze hem zeker hebben zien zitten en uitrijden boze meneerquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:23 schreef hermandeperman het volgende:
Mooi verhaal TF!
Jammer van die camera zeg
quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vond het vooral vaag, oprijden geen probleem terwijl ze hem zeker hebben zien zitten en uitrijden boze meneer![]()
maja dit gaat zeker herhaald worden want circuit is echthadden we met de pta meet heen moeten gaan
![]()
![]()
ja oke heb je ook gelijk in, tis ook een flink stukje duurder, benzine allesquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is zoveel gedoe dat er bijna niemand meegaat denk ik
Maar wel echt een strak idee om een keer te gaan doen ja
En we hebben er weer een fan bijquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ja oke heb je ook gelijk in, tis ook een flink stukje duurder, benzine alles![]()
maja is duizend keer beter dan wat anders....autorai, concours is er niets bij![]()
Nu weten we nog niet hoeveel een rondje ring kostquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:05 schreef hermandeperman het volgende:
ah
Nee, TF is rukken ofzo denk ikquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nu weten we nog niet hoeveel een rondje ring kost
Alexxxx er is werkelijk NIEMAND die zich druk maakt om postcouts hier behalve jijquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Bazzos ik heb je bijna ingehaald qua postaantal zag ik zonet
Nou en?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alexxxx er is werkelijk NIEMAND die zich druk maakt om postcouts hier behalve jij
Ik wou net zeggen, lekker belangrijk, ik wist tot zonet niet eens hoeveel posts ik hadquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alexxxx er is werkelijk NIEMAND die zich druk maakt om postcouts hier behalve jij
sowiesoquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou en?Wat ik ook zeg, het boeit zowiezo neimand hier
Dus wat is het verschil?
Ik ben zo gaar als boterquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Raar trekje van jou, al sje geen weerwoord hebt ga je spelfouten verbeteren
als je er eenmaal geweest bent wordt je automatisch fan lijkt het welquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En we hebben er weer een fan bij![]()
Wat kost dat eigenlijk per rondje als je je eigen auto meeneemt
als je daar gelijk op tijd ga rijden rij je jezelf in de prak dus maar niet gedaan, eerste rondje rustig aangedaan, daarna steeds sneller, het is net alsof je maar 3 minuten onderweg bent per rondje.....zo geconcentreerd op het rijden dat je volledig de tijd niet door hebt!quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:55 schreef BazzoS het volgende:
TFNog onder de 9 minuten gekomen?
Sund van je camera
Ja hiep hoi drie truckjes die ik vorige week alle drie heb zien rijden/racenquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:42 schreef Sjoewe het volgende:
Alexxxxx je hebt wat gemist vandaag hoor
En een Unimogquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja hiep hoi drie truckjes die ik vorige week alle drie heb zien rijden/racen
Jaquote:
't was een rooie met rolkooiquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Zal wel dezelfde zijn als zaterdag. Lijkt me neit dat Anne Kies naar Rotjeknor is geweest.
[afbeelding]
Dis toch een 3200GT?
En dat doet permban lekker morgen want daar heeft hij nu geen zin inquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja
Ik heb 'm op de foto, maar permban moet 'm nog ff posten
Je bent zelfs te lui om te googlen?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Zal wel dezelfde zijn als zaterdag. Lijkt me neit dat Anne Kies naar Rotjeknor is geweest.
[afbeelding]
Dis toch een 3200GT?
Luie hund dat je bentquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dat doet permban lekker morgen want daar heeft hij nu geen zin in
Brakke hund ben ik.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Luie hund dat je bentMet je verkeerslicht
Was dei Rooie van Hans Stacey weer zn pootjes aan het optillen?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:49 schreef hermandeperman het volgende:
En ik heb voor het eerst van mijn leven een vrachtwagen zijdelings over een circuit zien gaan
Sieuwe het wandelende condoomquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Brakke hund ben ik.
Met je poncho
Idem, dat ding driftte harder dan menig sportwagenquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:49 schreef hermandeperman het volgende:
En ik heb voor het eerst van mijn leven een vrachtwagen zijdelings over een circuit zien gaan
Nee een ander waarvan mij de naam even ontschoten isquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Was dei Rooie van Hans Stacey weer zn pootjes aan het optillen?
Op het festival donderde hij ook al telkens omDie dingenb zijn ook niet gebouwd om de bocht mee om te gaan
Dat klinkt als Hans Beckxquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee een ander waarvan mij de naam even ontschoten isMaar die zat lekker zijn shaggie te roken en toen ging het mis
Dan johquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Idem, dat sing driftte harder dan menig sportwagen
Zeker beter als die mieten 360's
Hugo weet het welquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat klinkt als Hans Beckx
[afbeelding]
Ja diequote:Op maandag 8 augustus 2005 00:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat klinkt als Hans Beckx
[afbeelding]
Een shagrokende trucker die z'n unit bijna de baan uitslingert, hoe kan ik zijn naam vergetenquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een shagrokende trucker die z'n unit bijna de baan uitslingert, hoe kan ik zijn naam vergeten
Dat was de pace car manquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:56 schreef Sjoewe het volgende:
Maar waarom die tyfus smartroadster er nou steeds tussen reed
Nee die Spyker C8 was de pace carquote:
Dat gastje dat bijna twee mensen een oog uitstap met z'n parapluquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:57 schreef hermandeperman het volgende:
Ik zit me nu trouwens te bedenken dat het jammer is dat we niet al die hersenloze lampies op de foto hebben gezet
En die dude die zijn aldi-merk-shag aanstak en gewoon in zijn mondhoek liet hangen en oproken zonder te hijsenquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat gastje dat bijna twee mensen een oog uitstap met z'n paraplu
Muuuuuuhhhhhhhhhquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En die dude die zijn aldi-merk-shag aanstak en gewoon in zijn mondhoek liet hangen en oproken zonder te hijsenMet een schaapachtige blik erbij
Negerslaafquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En mensen die je quoten om punten te scoren bij hun vrienden/familie zijn ook fijn
quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:09 schreef Sjoewe het volgende:
"Het saus is op"
Prachtig stukje autotechniekquote:
Of een 190Equote:
We hebben wel aan je gedacht hoorquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:15 schreef Alexxxxx het volgende:
ach, julie hebben in ieder geval genoten.
Als 'ie nou ook nog ruitjesbinnenbekleding heeftquote:
Benquote:
En dobbelstenen aan zijn spiegelquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als 'ie nou ook nog ruitjesbinnenbekleding heeft![]()
We hebben je reputatie juist een beetje bijgeschaafdquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh fijn, beledigen julie me nu ook al buiten het forum om
Daar gaat mn reputatie in Rotyterdam
Beledigen?quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh fijn, beledigen julie me nu ook al buiten het forum om
Daar gaat mn reputatie in Rotyterdam
75PK, wat een monster is het tochquote:
Nee en morgen iedereen welquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Beledigen?Dan heb je mij nog niet met Hugo's poncho aan gezien
quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee en morgen iedereen wel!
M'n gangstercredebility, wat doe je!quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
M'n gangstercredebility, wat doe je!
14.gifquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee en morgen iedereen wel!
Aan dat tuigje ging het toch primaquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
We zijn trouwens wel blij dat we je niet zijn kwijtgeraakt
Helmjostiquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Volgende keer zet ik een zwaailamp op je harses
Utereg meh stadjie doar gebeur van aaaales wat, in 't hardjie van 't laaandquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:27 schreef hermandeperman het volgende:
Ik was trouwens wel blij dat we gewoon ook even "oud-Utrechts" hebben gesproken
JALAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JALALALALALAJALAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Utereg meh stadjie doar gebeur van aaaales wat, in 't hardjie van 't laaand
Dikke vriendin nemen voor de 'dawnfors'quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Waar is hier de grindbak?"
Of een ventilator monterenquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dikke vriendin nemen voor de 'dawnfors'
Das een Cadillac.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand welk merk (en eventueel type) auto dit is?
*Flop flop flop flop*quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zit hier nu gewoon weer keihard te lachen![]()
![]()
![]()
Douwe ouwequote:Op maandag 8 augustus 2005 01:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
*Flop flop flop flop*
"Volgens mij loopt 'ie op een cilinder"
Goh
Jos the Bossquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Of een ventilator monteren
Hele kop naar de klote door al die G'squote:Op maandag 8 augustus 2005 01:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jos the Boss
Die andere minardisjaak met z'n kutkop dan
Rolstoel racersquote:
ZeHkAzZquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:33 schreef Sjoewe het volgende:
Die corvette was dan wel weer meesterlijk
Zie het als een dure vorm van euthenasiequote:Op maandag 8 augustus 2005 01:32 schreef hermandeperman het volgende:
Of om een boom vouwen met zo'n patientje
"Mhwah, hij was toch al terminaal"
KenKeH HaRd GeLuiwD UiWt DiE pIJpAH!quote:
pIJpAHquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
KenKeH HaRd GeLuiwD UiWt DiE pIJpAH!
Klere brommer was datquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, wel van de zeepkistenrace
Die bolle sjaak met 25 er achteraanknorren terwijl al die anderen zo ongeveer op hun achterwiel redenquote:
Ach, als het fout is krijg ik vroeg of laat wel een mail van een betweterige Amerikanenkennerquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dacht ik tenminste, tis het eerste wat in me op kwam. Het 2de was de film "The Car"![]()
Over de rode unimog dromenquote:
Prachtig stukje autotechniekquote:
Als jij over auto's droomt droom je tenminste niet over tracktorsquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik over auto;s ga dromen, weet ik dat ik mn hobby even op een laag pitje moet zetten
met auto's bedoelde ik gemotoriseerde voertuigenquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als jij over auto's droomt droom je tenminste niet over tracktors
Een tractor is GEEN autoquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met auto's bedoelde ik gemotoriseerde voertuigen
Ja wel kut als je een luxe en zeer snelle auto hebt op je 23stequote:
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem nu, alleen is mijne niet zeer snelquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja wel kut als je een luxe en zeer snelle auto hebt op je 23stealles wat hierna komt ga je vergelijken met wat je nu hebt
Maar ik rij hierna nog 1 volvo en dan stap ik over op porsche en ferrari.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja wel kut als je een luxe en zeer snelle auto hebt op je 23stealles wat hierna komt ga je vergelijken met wat je nu hebt
anders quote je jezelfquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar ik rij hierna nog 1 volvo en dan stap ik over op porsche en ferrari.
V70 T5 een keerquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
anders quote je jezelf![]()
Welke Volvo en waar haal je het geld vandaan voor derest![]()
succesquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
V70 T5 een keer
En die porsches en ferrari ga ik kopen als mijn eigen zaak die ik nog niet begonnen ben goed loopt
Nog niet verkocht?quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem nu, alleen is mijne niet zeer snel![]()
Kom maar met een goede foto, ik doe het welquote:Op maandag 8 augustus 2005 13:39 schreef BazzoS het volgende:
sjoewe, nieuwe fotosoep uitdaging. een standaard 190D tjoenen ende pimpen
Doe dat eens manquote:Op maandag 8 augustus 2005 13:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee en ik moet hem weer overal op te koop gaan zetten. Maar nog geen tijd voor gemaakt.
ik weet nog niet wat ik terug wil kopen en ik heb een auto nodig om op m'n werk te komen. Dus er komt ook een stukje planning bij kijkenquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Doe dat eens man
je gaat op mij lijken
qua planning lijk je ook op Xquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik weet nog niet wat ik terug wil kopen en ik heb een auto nodig om op m'n werk te komen. Dus er komt ook een stukje planning bij kijken
*ril*quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:32 schreef VanDread het volgende:
Paste wel hier bij de harde kern dacht ik zo.....
Het manneke van het Ferrari netwerk al vergeten?
Nou hier is het dan! Het hoogtepunt van 15 jarig autofan nederland:
http://www.supercar-world.com/forum/index.php
Hoog puberpost topic gehaltemoest wel lachen om dat domme gezwets, alleen maar nl ventjes en stug engels blijven lullen en niet weten waar je het over hebt met je matige engels vocabulair ^^
LOLquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*ril*
Toen ik dit al zag kreeg ik al de kriebels:
"Supercars
All & Everything about them"
Ik weet niet wat jij de afgelopen maand gerookt hebt, maar dit hebben ze al minstens een maand zo hoorquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben ik slaapdronekn of zijn Hugster en Sjoewe elkaars klonen geworden ?
En heeft hermna ook de fanboy Gangster style profiel straks?
goedemorgen
Ja, een paarquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:52 schreef Xtreem het volgende:
Herm of andere josti's: zjin er pics van jullie minimeet?
wel 15 hele topcisquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:32 schreef VanDread het volgende:
Paste wel hier bij de harde kern dacht ik zo.....
Het manneke van het Ferrari netwerk al vergeten?
Nou hier is het dan! Het hoogtepunt van 15 jarig autofan nederland:
http://www.supercar-world.com/forum/index.php
Hoog puberpost topic gehaltemoest wel lachen om dat domme gezwets, alleen maar nl ventjes en stug engels blijven lullen en niet weten waar je het over hebt met je matige engels vocabulair ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |