geel en zwartquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:15 schreef vosss het volgende:
Mooie auto; maar hij haalt het IMO niet bij de F355 spider
Toyotaquote:
Het was niet eens zo slecht bedoeld... Ik dacht echt dat die jongen geilde op vrouwen met oranje pruikenquote:
Asl je deze auto hebt, en er hangt regen in de lucht, neem je gewoon een andere auto om te rijdenquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:22 schreef Uddel het volgende:
Leuk bakkie die 575 Superamerica.. alleen uhm.. als je met het dak los rijdt en het gaat regenen, klap je het dak dicht, maar heb je de plas water die achterop het dak lag in je nek..Nu zal het wel zo gemaakt zijn dat daar geen plas kan komen te liggen, maar je hebt wel allemaal druppels aan de onderkant van je dak hangen..
Hij is ontworpen met het oog op de Amerikaanse marktquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:36 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom heet dat ding eigenlijk superamericaFerrari heeft toch helemaal niks met amerika te maken
Kutamerikanenquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:38 schreef Uddel het volgende:
[..]
Hij is ontworpen met het oog op de Amerikaanse markt
Opeens kwam ik erop, is idd een Applause, maar jij was me voor..quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:04 schreef M5 het volgende:
Daihatsu applause.
en de superamerica kon je hier ook gewoon kopen. en de naam is gewoon uit het verleden geplukt, d'r zijn meer modellen van ferrari met America of Superamerica. en die waren wel speciaal voor de amerikaanse markt. deze niet.
quote:Datum Evenement: 06-08-2005
· Naam Evenement: City Life
· Korte omschrijving evenement: Urban style party
· Hoe laat begint het evenement? 12:00 uur
· Tijd aanwezig: 11:00 uur !!!!!!
· Hoe laat is het afgelopen? 24:00 uur
· Hoeveel mensen verwacht u voor het evenement? XXXXX
Adres & Contactgegevens:
· Adres: Lloyd Multiplein (Lloyd Kwartier)
· Plaats: Rotterdam
Hey ja, inderdaadquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:04 schreef M5 het volgende:
Daihatsu applause.
en de superamerica kon je hier ook gewoon kopen. en de naam is gewoon uit het verleden geplukt, d'r zijn meer modellen van ferrari met America of Superamerica. en die waren wel speciaal voor de amerikaanse markt. deze niet.
Wat voor 155 heb je?quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:21 schreef PeuRac het volgende:
met een flink zware voet haal ik gewoon nog 1 op 11.3![]()
![]()
![]()
Een simpele 1.8 8v TS met 127pk, maar dat is voldoende om flink te planken met 1200 kilo. Ik weet dat het niks is bij jou 230 (of de nieuwere 250pk) 5 cilinder Turboquote:
Dus ff een headcheck in PTA SC. Wat denken jullie?quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:29 schreef Space-Chinees het volgende:
Hier heb je een foto van de TS.
Via zijn eigen site gevonden.
http://www.tech-ware.nl/CZ2003/photos/photo12.jpg
Volgens een oud klasgenote van hem danquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Mark heeft grotere oren en meer pukkels
Hahahah daarom vraag ik het niet:D en maat van me heeft een 1.7 en die heeft moeite om 1 op 10 te halen dus vandaar dat ik het vraagquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een simpele 1.8 8v TS met 127pk, maar dat is voldoende om flink te planken met 1200 kilo. Ik weet dat het niks is bij jou 230 (of de nieuwere 250pk) 5 cilinder Turbo
Meer pukkels?quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Mark heeft grotere oren en meer pukkels
Dat is ze vergeten... mark heeft geen grote indruk op haar gemaaktquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:46 schreef _IsaBella_ het volgende:
[..]
Meer pukkels?
Ik ben de naam ff kwijt, hoe betitelden de klasgenoten Mark eigenlijk?
Met welke chip? Mijn RICA-chip perst niet meer dan 218 pk´s uit.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
edit: Oh en ja mijn T5 is 226 pk en de T5-R Heeft 250 pk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |