Dank daarvoor.quote:Op maandag 5 september 2005 10:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind wel dat je gelijk hebt en heb het topic gesloten. Het is nu aan jou.
Sorry dude! Ik kon het vervolg niet zo snel vindenquote:Op maandag 5 september 2005 09:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[Zentral topic] WK 2006 Deutschland - Teil Zwei!
Zoals jullie weten heb ik veel werk in het centrale WK 2006 topic gestoken. Ik had een maand geleden al de OP klaar liggen voor het tweede deel. Deze zou nog uitgebreider en beter zijn. Tot mijn verbazing zie ik ineens een tweede deel geopend door een onbekend iemand met een afschuwelijke TT en OP waarbij die laatste letterlijk van mij is overgekopieerd waar ook nog eens fouten in zitten. Ik ben hier niet zo blij mee en had heel graag het topic wat een beetje als die van mij aanvoelde, zelf geopend met de juiste updates, meer persoonlijke inbreng, en wel een normale TT.
Mijn vraag is, wat te doen? Gezien de weinig bijdragende en offtopic posts van de mensen tot nu toe, stel ik een slotje voor en nu wel met een goede start van het tweede deel beginnen.
Ok, dank je.quote:Op maandag 5 september 2005 10:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Sorry dude! Ik kon het vervolg niet zo snel vinden. Maar ik gun jou bij deze dan de eer!
Nee, die discussieert in tegenstelling tot jou wel met argumenten, daar waar jij het laat bij persoonlijke aanvallen en sneren en uitlokken.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:28 schreef SCH het volgende:
Vind je ook dat Doc provoceert in het Van Basten topic?
Dus mensen die het wel met jou eens zijn gebruiken argumenten en de anderen gebruiken snerenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, die discussieert in tegenstelling tot jou wel met argumenten, daar waar jij het laat bij persoonlijke aanvallen en sneren en uitlokken.
Lees je eigen laatste posts daar nog maar eens na en vertel mij waar je ook maar 1 inhoudelijk argument plaatst.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus mensen die het wel met jou eens zijn gebruiken argumenten en de anderen gebruiken sneren
n?
Kom op joh, je draaft door - ik besteedt gvd veel tijd om serieus over Van Basten te discussieren.
Je valt me echt vies tegen nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |