zeeland de provincie of het dorpje zeeland?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:39 schreef SCH het volgende:
Ik ga slapen, morgen de hele dag naar Zeeland met Desmond - die normaal gesproken 3 x per minuut vraagt hoe ver het nog is dus dat wordt genieten![]()
de kwaliteit van het geld?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:40 schreef SCH het volgende:
[..]
geld is het probleem niet, maar kwaliteit wel![]()

Aha, ik dacht dat hij juist zijn geld wilde gaan verdienen met het verkopen van programma's.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee want hij maakt zelf niks. Het is de basis voor een multimediaal platform wat later een vervolg zal krijgen met digitale TV en diverse internettoepassingen

de provincie - hij zat in een boek te bladeren toen ik vroeg naar welke stad hij nog eens wilde in de vakantie en hij was net bij de V (van vlissingen). Niets helpt dan meer. Dat hij auitorijden normaal na 20 minuten al niet meer trekt ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeeland de provincie of het dorpje zeeland?

nee helaas, dat plan hadden ze destijds bij Endemol wel, een zender beginnen die als proeftuin kon dienen maar dat is er nooit van gekomen. John ziet inmiddels (terecht) weinig brood meer in het produceren van programma'squote:Op maandag 8 augustus 2005 00:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Aha, ik dacht dat hij juist zijn geld wilde gaan verdienen met het verkopen van programma's.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:45 schreef SCH het volgende:
[..]
de provincie - hij zat in een boek te bladeren toen ik vroeg naar welke stad hij nog eens wilde in de vakantie en hij was net bij de V (van vlissingen). Niets helpt dan meer. Dat hij auitorijden normaal na 20 minuten al niet meer trekt ook niet![]()

Desmond houdt niet van vreemden en al helemaal niet van zulke vreemdenquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:47 schreef rubbereend het volgende:ga je nog ff bij sand en bloemetje langs?

quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:49 schreef Suijk het volgende:
Is Desmond je geadopteerde negertje?

k ben als kind ook vaak zat dagjes weggeweest in Zeeland, klein Walcheren zit daar ook in buurt, soort madurodamquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is blank als rijstepap - hij is 13 en autistisch en ik pas met een zekere regelmaat op hem in die zin dat we leuke dingen gaan doen. Of minder leuke, zoals morgen
![]()

De tering, en dat middenin de zomerquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:52 schreef Suijk het volgende:
Veel plezier, het wordt morgen 11 graden in Zeeland en er is een matige zuidwesterstorm. De delta-sluizen zijn al dicht.

veel plezier want ik ga nu naar bedquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:58 schreef SCH het volgende:
Het wordt lekker 28 graden, overal waar wij zijn

kan je toch nog een keer gaan slapenquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:02 schreef Againzender het volgende:
zo, weer even verder werken. hopelijk levert mij dat wat tijd op morgen.

dat is inderdaad de bedoelingquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan je toch nog een keer gaan slapen

suc6quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is inderdaad de bedoeling

dank u!quote:

ja, goed idee laat k nu maar echt gaanquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
dank u!
en weltrusten jij, je ging toch naar bed

weltrusten!quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, goed idee laat k nu maar echt gaan

Haiquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoi!

Hij wel ja....quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Axeltje slaapt?

Hoi!quote:

Daar zijn ze voorquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoi!
Ik heb gisteren even op Axel zijn homepage gelurkt en de leuke foto's daar bekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |