vooral bier. ik heb op jouw gestemd trouweenns.quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hey spinnenman
Vanavond wel iets aan in je web weten te vangen ?
Slaapzzzzzequote:Op zondag 7 augustus 2005 07:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weer thuis is. Zo maar eens mijn bedje opzoeken en slapen tot een uurtje of 5.
Mogguhquote:Op zondag 7 augustus 2005 09:38 schreef Eilanden het volgende:
En goedemorgen aan de rest uiteraard!
quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:21 schreef Spideyman het volgende:
[..]
vooral bier. ik heb op jouw gestemd trouweenns.
komt ie dan he:
Jari Litmanen-award (voor de netste poster)
Bos81
(Staat niet bij de genomineerden maar hoort deze prijs rte winnen)
Greetz,
Spideyman
Nee, helaas niet.quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:38 schreef Noca het volgende:
Wil het werk zoeken al wat vlotten Bos?
Ongeveer hetzelfde, niet al te veel op het moment maar ik heb nog 3 dingetjes lopen nu. Even afwachten wat daarmee gebeurt.quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, helaas niet.
Best wel weinig vacatures op dit moment, zoals in (bija) iedere branch eigenlijk
Hoe zit het met jou, al iets anders op het oog?
Laten we hopen dat het wat wordtquote:Op zondag 7 augustus 2005 10:49 schreef Noca het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde, niet al te veel op het moment maar ik heb nog 3 dingetjes lopen nu. Even afwachten wat daarmee gebeurt.
Eerste week september stopt het bij de KPN, dus hoop dan wat anders te hebben.
Ga nu ff hardlopen
Same herequote:Op zondag 7 augustus 2005 11:08 schreef VoreG het volgende:
Mogguh ik was verdomme al m 9 uur uit mn nest
Zijn rug insoppenquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:38 schreef clauwheee het volgende:
Hé SCH, wat doe je in mijn douche?!
Tja ik ben benieuwdquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:38 schreef clauwheee het volgende:
Leuk Sientje!!
Hé SCH, wat doe je in mijn douche?!
he psstquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:36 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen
Zometeen naar Amersfoort... ontmoet de mensen die ook naar Oz gaan.. ben benieuwd.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:10 schreef F1Bas het volgende:
Mogguh, ik heb net gehoord over je blunder van gisteren Appelsientje
Was het dat ik een dealer aan de lijn had.. maar dat nog niet helemaal doorhadquote:Op zondag 7 augustus 2005 10:10 schreef F1Bas het volgende:
Mogguh, ik heb net gehoord over je blunder van gisteren Appelsientje
Dat je de klant had uitgescholden en dat je ondertussen al een andere klant aan de lijn had die het hoordequote:Op zondag 7 augustus 2005 12:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Was het dat ik een dealer aan de lijn had.. maar dat nog niet helemaal doorhad![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:15 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat je de klant had uitgescholden en dat je ondertussen al een andere klant aan de lijn had die het hoorde
Flierp lulletjequote:Op zondag 7 augustus 2005 03:44 schreef Spideyman het volgende:
Flierp kutje
Awwwwquote:Dione de Graaf-award (voor de beste vrouwelijke user)
Bluezz
(Een vrouw om van te houden)
Inderdaad.quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Hele peloton van de Eneco tour is verkeerd gereden.De wedstrijdleiding is op zoek naar een oplossing.
Wat is dit nou voor een vakantie man, in Hools postenquote:Op zondag 7 augustus 2005 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Hallo vanuit een mooi Saint Malo
We zijn op zoek naar een kroegje om Arse te kijken, nog niets gevonden helaas...
Typen op een azerty is trouzens niet okay...
Idd, gebeurt eindelijk wat in die saaie Eneco tour.quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een chaos zeg!
Dag ome mitchquote:Op zondag 7 augustus 2005 15:29 schreef methodmich het volgende:
CD: Cursive - The Difference Between Houses And Homes
Slecht weer hier, maar nu even droog.
Oh nee, eigenlijk rondje op mijn kosten.
* methodmich wordt oom.
Oom, grats!quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:29 schreef methodmich het volgende:
CD: Cursive - The Difference Between Houses And Homes
Slecht weer hier, maar nu even droog.
Oh nee, eigenlijk rondje op mijn kosten.
welke kroeg?quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:42 schreef VoreG het volgende:
Mooi! Vanavond weer de vesting in, 1 grote kan bier voor 3 euro
Best een leuke hippieplaat inderdaad. Nog niet aangeschaft overigens.quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:40 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dag ome mitch
Ken je The Magic Numbers met hun gelijknamige album al?
Hij krijgt van mij 4 Spideyman-sterren
Ik word oom, de baby moet nog even doorgroeien in de buik van de moeder... Januari, is de bedoeling. Winterkindje.quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:50 schreef Suijk het volgende:
Feli MM, wat is de naam geworden?
* Superheld brabbelt iets over belgen en iqquote:
ja jij begon ermee.quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:01 schreef VoreG het volgende:
Heeft iedereen opeens het woordje klucht ontdekt? Ik zie overal klucht
Verrek, het wordt hier gewoon uitgezonden.quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:38 schreef Superheld het volgende:
Chelsea-Arsenal 1-0
sorry voor de mensen die het niet willen weten.![]()
Waar zie je dat ?quote:
Ja.quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:16 schreef methodmich het volgende:
Is dat een Vlaamse?
Anal plus, iig ik.quote:
Der untergangquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kan deze week eindelijk ook weer eens wat films gaan kijken.
24, Sin City, Der Untergang en nog een zooi.
Ik ook niet, hopelijk beginnen ze met slechte wedstrijden om vervolgens leukere uit te zenden.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan nog niet echt warm of koud worden van dat Belgisch voetbal
quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:53 schreef pascalheister het volgende:
kwam dit nog tegen, een van de mooiste collectie's en compleetste die ik ooit heb gezien
Foto van je DVD-Collectie Deel #4
nu Fear and Loathing in Las Vegas kijken is
Hier nog steeds regen, 16 graden en een traag forum. Cervezas, dat dan weer welquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:35 schreef DeTolk het volgende:
Hola Los Hools!
Hier even een update vanuit het zonnige Spanje.
Nog steeds een zeer aangename temperatuur, aangename senoritas en muchos Cervezas
Hoe gaat het hier?
Ik wou al zeggen Clau ....quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Euh ja, was een edit dus. Maar ja, traag forum hè.
Was inderdaad een mooie overwinningquote:Op zondag 7 augustus 2005 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Geweldige race van Gatlin zeg, en hola Tolk en de rest!
Sorryquote:Op zondag 7 augustus 2005 21:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen Clau ....Posts editten zodat mijn grap als een *** op een drumstel slaat is niet leuk
hardlopen op een zondagochtendquote:Op zondag 7 augustus 2005 21:17 schreef clauwheee het volgende:
Noca is na het hardlopen van vanochtend nu aan de halters hiero. Hij is goed bezig![]()
dan hoor je je nog een keertje om te draaienquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan hoor je je nog een keertje om te draaien
modder@Dance Valley:
[afbeelding]
gelukkig was t niet overal zo erg. En geen klompen maar kistenquote:Op zondag 7 augustus 2005 21:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
![]()
lekker stampen. Doe de klompen maar aan
oowja kisten.quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gelukkig was t niet overal zo erg. En geen klompen maar kisten
verhangen allemaal die gastenquote:Op zondag 7 augustus 2005 21:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
oowja kisten.
Fok is nog steeds traag zeg. lees net dat het mede door vele Ddos aanvallen komt achterlijk volk
is dat zo bijzonder danquote:Op zondag 7 augustus 2005 21:52 schreef pascalheister het volgende:bij jambers net, een man die met een camera in de tas onder de rokjes gluurt van dames
quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:50 schreef SCH het volgende:
* SCH pakt zijn waterpistooltje en schiet 10 dDossers dood
Wat zijn dat eigenlijk????
quote:DDOS
DDOS staat voor Distributed Denial Of Service. Dit i een utgebreide Denial Of Service-aanval. Het is een aanval op een computer-systeem waaraan vele via het Internet verbonden computers gelijktijdig deelnemen. Dit deelnemen gebeurt vaak zonder dat de eigenaar van het systeem daarvan op de hoogte is. In feite wordt dan de computer gekaapt (bijvoorbeeld door een virus) voor een dergelijke aanval. Bij zo'n aanval worden er in korte tijd zoveel aanvragen vanaf deze PC's uitgevoerd dat de ontvangende server het niet meer aan kan. Deze geeft dan niet meer thuis: Denial Of Service. Voor de eerste de beste webserver is dit niet zo erg. Die herstart je en dan is die er weer. Maar het Internet trekt steeds meer mensen aan en mensen worden steeds meer afhankelijk van de aanwezigheid van Internet. Daarom kan een dergelijke aanval op veelgebruikte servers tot problemen leiden. Men heeft ook al eens een aanval uitgevoerd op de rootservers van het DNS-systeem. Dit zijn een aantal servers die de pijlers van het Internet vormen. Mochten deze allemaal uitvallen dan ligt binnen enkele dagen het hele Internet plat. Het lastige is dat iemand zich moeilijk kan wapenen tegen een DDOS-aanval. Dit kan slechts met zeer geavanceerde software die een dergelijke aanval als het ware ziet aankomen en zich daartegen beschermt.
Werkse!quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat aan den arbeid
Ik meld me tijdens de nacht wel weer
dat rijtje ga ik ook kijkenquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Werkse!
Ik ga Lama's nog even kijken, gister gemist en daarna Studio voetbal.
modder op festivals is geen probleem, mn broek zat tot kniehoogte onder de modderquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:40 schreef rubbereend het volgende:
en Bluezz, mijn eendjes zijn gewoon geil
quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Die eendjes he, die verkleuren waar je bij ligt
Niet te vertrouwen...
quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
Foto's zien er leuk uit Rubber, maar die buiten podia gaan echt steeds meer lijken op die van Q-dance op ML vorig jaar. Die van Thunderdome op Dominator leek er ook al op, en deze van DV ook (kwa opbouw dan he
)
Ha, een lotgenootquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat aan den arbeid
Ik meld me tijdens de nacht wel weer
Jep, die vierkantjes. Maar idd volgend jaar gebruiken ze allemaal weer wat anders. Ik denk dat die vierkantjes ook makkelijk zijn om een podium te bouwen en je kan er spiegels inknallen om je lasers te reflecteren enzo.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]die vierkantjes? ach volgend jaar is t weer wat anders
t was erg leuk, zaterdag FFWD mrD en t weer ziet er goed uitgaan joh
je moet echt gaan, tis echt leuk en t kost geen fluit. Lekker middagsje stampen met je eigen bier altijd lekker. Hab trouwens gisteren VIP kaarten gekregen voor t eindfeest dus dat is ook gratis voor mijquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jep, die vierkantjes. Maar idd volgend jaar gebruiken ze allemaal weer wat anders. Ik denk dat die vierkantjes ook makkelijk zijn om een podium te bouwen en je kan er spiegels inknallen om je lasers te reflecteren enzo.
En ik spreek van de week wat mensen erover dus wie weet
quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
Voor de papa's en mama's:
Kindercrèche tijdens Mystery Land
Al maanden paniekerig een betrouwbare oppas aan het zoeken voor 27 augustus? Dat is niet meer nodig: Mystery Land heeft het voor je geregeld.
Een piepjonge generatie potentiële feestgangers verwelkomt ID&T op Mystery Land natuurlijk met liefde, ware het niet dat wij paps en mams ook graag een dagje feestelijke vrolijkheid gunnen. Zonder poepluiers en gekrijs om lolly’s. Kinderen van 18 maanden tot 8 jaar kunnen voor een spotprijsje worden ondergebracht in een gerenommeerde crèche op slechts vijf rijden en 20 minuten lopen van het festivalterrein: ieder zijn eigen paradijs. Voor slechts zestig euro kun je je kind van 10.00 tot 19.00 uur in de crèche onderbrengen, en dat bedrag is inclusief de toegang tot Mystery Land!
De kinderopvang (www.borus.nl) voldoet aan alle eisen en zal niet alleen jou, maar ook je kind een feestje garanderen!
Inschrijven kan van 5 tot en met 25 augustus door het formulier op de website te downloaden. Download hier het inschrijfformulier en mail deze naar lisca.wiebenga@id-t.com
![]()
En ik hoop dat ik kan Rubber, maar een vriend van me heeft z'n vriendin uit The States over de vloer en misschien dat we naar de zomerfeesten alhier gaan zaterdag maar overdag de FFWD en daarna de zomerfeesten
niks verklappen ben het aan het opnemenquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:38 schreef SCH het volgende:
Zou Louis van Gaal goed zijn in bed? Stijf is ie al.
Zal wel lachen zijn iddquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]gaaf idee
k hoop t MrD zouden we eindelijk eens tegelijk op een feest zijn geweest
voor 60 euro breng je hem eerder naar moeder's of oma denk ikquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
Voor de papa's en mama's:
Kindercrèche tijdens Mystery Land
Al maanden paniekerig een betrouwbare oppas aan het zoeken voor 27 augustus? Dat is niet meer nodig: Mystery Land heeft het voor je geregeld.
Een piepjonge generatie potentiële feestgangers verwelkomt ID&T op Mystery Land natuurlijk met liefde, ware het niet dat wij paps en mams ook graag een dagje feestelijke vrolijkheid gunnen. Zonder poepluiers en gekrijs om lolly’s. Kinderen van 18 maanden tot 8 jaar kunnen voor een spotprijsje worden ondergebracht in een gerenommeerde crèche op slechts vijf rijden en 20 minuten lopen van het festivalterrein: ieder zijn eigen paradijs. Voor slechts zestig euro kun je je kind van 10.00 tot 19.00 uur in de crèche onderbrengen, en dat bedrag is inclusief de toegang tot Mystery Land!
De kinderopvang (www.borus.nl) voldoet aan alle eisen en zal niet alleen jou, maar ook je kind een feestje garanderen!
Inschrijven kan van 5 tot en met 25 augustus door het formulier op de website te downloaden. Download hier het inschrijfformulier en mail deze naar lisca.wiebenga@id-t.com![]()
En ik hoop dat ik kan Rubber, maar een vriend van me heeft z'n vriendin uit The States over de vloer en misschien dat we naar de zomerfeesten alhier gaan zaterdag maar overdag de FFWD en daarna de zomerfeesten
moet hem ook nog kijken alleen nou geen zin aan.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:43 schreef pascalheister het volgende:
Zo ik ga Psycho kijken op de Belg
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zal wel lachen zijn idd
Ben al met Jawi tegelijk op één feest geweest, die ziet me (achter de hardcore tent op Defqon) denkt me te herkennnen, maar komt niet ff naar me toe ofzo en vraagt de dag erna of ik het was die hij zag
Denk het ook niet neejquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]de kans dat wij elkaar tegenkomen is vrij klein denk k, we lopen vast niet achter dezelfde wagen aan
ja beetje jammer, weet eigenlijk niet hoeveel er rijden tussen de 40 trucksquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Denk het ook niet neej
Trouwens gister was er op Rijnmond nog een interview met DJ Paul die aangaf dat ie het zeer jammer vond dat de organisatie van de FFWD weinig Hardcore durfde te prikken op de Parade
Geen een had Paul het over gisteren.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja beetje jammer, weet eigenlijk niet hoeveel er rijden tussen de 40 trucks
en weltrusten
de Eredivisie begint volgend weekend pasquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:12 schreef SCH het volgende:
Het wekelijkse haantjesbal is weer begonnen
quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik trek die film van zomergasten niet meer
quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:24 schreef SCH het volgende:Je blijft een weirdo rubber, maar wel mijn weirdo
een aantal veelbelovende series, een paar leuke programma's en de eredivisiequote:Op maandag 8 augustus 2005 00:31 schreef SCH het volgende:
Honger naar talpa - je bent steeds minder mijn rubber
wil je dr over praten?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:35 schreef SCH het volgende:
Ik heb een heel ander soort honger vrees ik
nee want hij maakt zelf niks. Het is de basis voor een multimediaal platform wat later een vervolg zal krijgen met digitale TV en diverse internettoepassingenquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:37 schreef Suijk het volgende:
Talpa wordt toch de proeftuin van John de Mol? Als een programma aanslaat wil hij het zo snel mogelijk verkopen aan de rest van de wereld, toch?
dat kost extraquote:
zeeland de provincie of het dorpje zeeland?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:39 schreef SCH het volgende:
Ik ga slapen, morgen de hele dag naar Zeeland met Desmond - die normaal gesproken 3 x per minuut vraagt hoe ver het nog is dus dat wordt genieten![]()
de kwaliteit van het geld?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:40 schreef SCH het volgende:
[..]
geld is het probleem niet, maar kwaliteit wel![]()
Aha, ik dacht dat hij juist zijn geld wilde gaan verdienen met het verkopen van programma's.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee want hij maakt zelf niks. Het is de basis voor een multimediaal platform wat later een vervolg zal krijgen met digitale TV en diverse internettoepassingen
de provincie - hij zat in een boek te bladeren toen ik vroeg naar welke stad hij nog eens wilde in de vakantie en hij was net bij de V (van vlissingen). Niets helpt dan meer. Dat hij auitorijden normaal na 20 minuten al niet meer trekt ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeeland de provincie of het dorpje zeeland?
nee helaas, dat plan hadden ze destijds bij Endemol wel, een zender beginnen die als proeftuin kon dienen maar dat is er nooit van gekomen. John ziet inmiddels (terecht) weinig brood meer in het produceren van programma'squote:Op maandag 8 augustus 2005 00:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Aha, ik dacht dat hij juist zijn geld wilde gaan verdienen met het verkopen van programma's.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:45 schreef SCH het volgende:
[..]
de provincie - hij zat in een boek te bladeren toen ik vroeg naar welke stad hij nog eens wilde in de vakantie en hij was net bij de V (van vlissingen). Niets helpt dan meer. Dat hij auitorijden normaal na 20 minuten al niet meer trekt ook niet![]()
Desmond houdt niet van vreemden en al helemaal niet van zulke vreemdenquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:47 schreef rubbereend het volgende:ga je nog ff bij sand en bloemetje langs?
quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:49 schreef Suijk het volgende:
Is Desmond je geadopteerde negertje?
k ben als kind ook vaak zat dagjes weggeweest in Zeeland, klein Walcheren zit daar ook in buurt, soort madurodamquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is blank als rijstepap - hij is 13 en autistisch en ik pas met een zekere regelmaat op hem in die zin dat we leuke dingen gaan doen. Of minder leuke, zoals morgen
![]()
De tering, en dat middenin de zomerquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:52 schreef Suijk het volgende:
Veel plezier, het wordt morgen 11 graden in Zeeland en er is een matige zuidwesterstorm. De delta-sluizen zijn al dicht.
veel plezier want ik ga nu naar bedquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:58 schreef SCH het volgende:
Het wordt lekker 28 graden, overal waar wij zijn
kan je toch nog een keer gaan slapenquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:02 schreef Againzender het volgende:
zo, weer even verder werken. hopelijk levert mij dat wat tijd op morgen.
dat is inderdaad de bedoelingquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan je toch nog een keer gaan slapen
suc6quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is inderdaad de bedoeling
dank u!quote:
ja, goed idee laat k nu maar echt gaanquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
dank u!
en weltrusten jij, je ging toch naar bed
weltrusten!quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, goed idee laat k nu maar echt gaan
Haiquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoi!
Hij wel ja....quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Axeltje slaapt?
Hoi!quote:
Daar zijn ze voorquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoi!
Ik heb gisteren even op Axel zijn homepage gelurkt en de leuke foto's daar bekeken.
Heb nog een jetlag.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Suijk ook nog wakker, ga slapen man!
Klassieker en zeer vaak gekopieerd daarna, maar nooit meer geëvenaard.quote:
Hitchcock is ook niet te evenaren, kan nou al niet meer wachten op de grote box die in oktober uit komtquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Klassieker en zeer vaak gekopieerd daarna, maar nooit meer geëvenaard.![]()
Fristi is voor kleutersquote:Op maandag 8 augustus 2005 02:12 schreef pascalheister het volgende:
ik ga voor fristi, jij ook één?
we zijn allemaal nog klein hequote:Op maandag 8 augustus 2005 02:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Fristi is voor kleuters![]()
Bacootje bitte
"we" ?quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
we zijn allemaal nog klein he
ik nog niet,de groetenquote:Op maandag 8 augustus 2005 02:23 schreef pascalheister het volgende:
ik weet niet wat jij doet maar ik duik erin
truste
mwoah....quote:Op maandag 8 augustus 2005 06:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goedemorgen AZ!
Mooie tijd voor de maandagochtend
dan heb jij vast al een mooie nieuwe hools klaarstaan?quote:Op maandag 8 augustus 2005 06:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jawel joh, dan kun je maximaal genieten van de lekkerste ochtend van de week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |