k ben als kind ook vaak zat dagjes weggeweest in Zeeland, klein Walcheren zit daar ook in buurt, soort madurodamquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is blank als rijstepap - hij is 13 en autistisch en ik pas met een zekere regelmaat op hem in die zin dat we leuke dingen gaan doen. Of minder leuke, zoals morgen
![]()
De tering, en dat middenin de zomerquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:52 schreef Suijk het volgende:
Veel plezier, het wordt morgen 11 graden in Zeeland en er is een matige zuidwesterstorm. De delta-sluizen zijn al dicht.
veel plezier want ik ga nu naar bedquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:58 schreef SCH het volgende:
Het wordt lekker 28 graden, overal waar wij zijn
kan je toch nog een keer gaan slapenquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:02 schreef Againzender het volgende:
zo, weer even verder werken. hopelijk levert mij dat wat tijd op morgen.
dat is inderdaad de bedoelingquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan je toch nog een keer gaan slapen
suc6quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is inderdaad de bedoeling
dank u!quote:
ja, goed idee laat k nu maar echt gaanquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
dank u!
en weltrusten jij, je ging toch naar bed
weltrusten!quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, goed idee laat k nu maar echt gaan
Haiquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoi!
Hij wel ja....quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Axeltje slaapt?
Hoi!quote:
Daar zijn ze voorquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoi!
Ik heb gisteren even op Axel zijn homepage gelurkt en de leuke foto's daar bekeken.
Heb nog een jetlag.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Suijk ook nog wakker, ga slapen man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |