Ja, halloooo. Seborik zat ook al van "ik wil al je Autechre-cd's."quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:55 schreef Mark het volgende:
Mag ik je CD's hebben?
* meldt *quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:14 schreef Seborik het volgende:
Hey, net alsof mijn Zorn-cd's geen reden tot discussie zijn wanneer ik de tering krijg.
voel je je als dood zijnde erg gekwetst als ik de erfenis verwerp?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:49 schreef Liejannuh het volgende:
Willen jullie ook al intekenen voor mijn New Kids On The Block cd??
Vroegere vriendin wil opgraving lichaam Rolling Stonequote:De vroegere vriendin van Rolling Stones-gitarist Brian Jones beweert dat er nieuw bewijsmateriaal is, dat aantoont dat Jones in 1969 werd vermoord. Ze wil dan ook een nieuw gerechtelijk onderzoek. Ook moet volgens haar het lichaam van de overleden gitarist worden opgegraven. Officieel zou Jones in 1969 in zijn zwembad in Londen zijn overleden door een overdosis drugs.
De zaak kwam aan het rollen naar aanleiding van de film 'The Wild and Wycked World of Brian Jones', die volgend weekend in première gaat op het filmfestival van Edinburgh. Producent Stephen Woolley zou in de film aantonen dat Frank Thorogood, een toenmalige vriend van Jones die inmiddels ook is overleden, de gitarist vermoord heeft.
Thorogood zou Jones voor de grap onder water geduwd hebben, omdat hij zijn schulden niet had betaald. De grap resulteerde echter in de dood van de gitarist. Een nieuwe getuige zou nieuwe bewijzen voor deze hypothese hebben. De Britse politie is echter nog niet van plan de zaak te heropenen. Wel worden de bevindingen in het aangeleverde dossier grondig doorgenomen.
Vraag je je toch af... Welke platen zou dat meisje destijds van haar wijlen vriendje hebben geërfd..quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:10 schreef Seborik het volgende:
[..]
Vroegere vriendin wil opgraving lichaam Rolling Stone
Er is natuurlijk altijd een kans dat er nog een handgeschreven brief van Brian in een verzegeld gouden kistje in het graf ligt, waarop Brian Jones meldt dat hij vermoord is. Met handtekening en datumstempel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:25 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vraag me eerder af wat er na 35 jaar onder de grond nog van zo'n lichaam over is...
Nee, het ding is maar 28 vragen. Dus theoretisch zou je zeggen "dat vul je toch even in", ware het niet dat zo ongeveer iedere vraag bij mij dusdanig veel frustratie en irratitie vanwege de vage vraagstelling oproept, dat ik het maar niet ga invullen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:14 schreef Grobbel het volgende:
Liejannuh, die enquete is zeker een pagina of 40 dik? Toen ik nog in Eindhoven woonde hadden ze daar ook een handje van.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:39 schreef Liejannuh het volgende:
cijferneukers
* Liejannuh is een officiele Arcee, wist je dat niet?quote:
Wat een deceptie.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:10 schreef Seborik het volgende:
[..]
Vroegere vriendin wil opgraving lichaam Rolling Stone
Een officiële Arcee zou 'officiële' schrijven.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:45 schreef Liejannuh het volgende:
* Liejannuh is een officiele Arcee, wist je dat niet?
Ik vind Thorogood wel een coole naam, op zich.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Wat een deceptie.Ik heb altijd gedacht dat Mick J. (om hem gelijk maar zijn criminele naam te geven
) het gedaan had. Daar was toch ook ooit sprake van, dacht ik? En nu blijkt het ene Frank Thorogood te zijn geweest, waar ik nog nooit van gehoord heb. Ik ken alleen George Thorogood...
Zeker voor een moordenaar!quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind Thorogood wel een coole naam, op zich.
Oh ja, dat heb ik ook.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:39 schreef Liejannuh het volgende:
sorry, ik ben een vragenlijstpurist geworden sinds ik bij het nationale bureau de cijferneukers werk.
Praet uut de Straet!quote:
De hoofdredacteur van Wonen in Tholen.nl heet Rien Tholenaar!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:04 schreef Seborik het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik ook.
Maar om te laten zien dat het nog erger kan dan jouw enquete.
http://www.wonenintholen.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |