Het leven is geweldig als je mijn linkervoet/enkel buiten beschouwing laat!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:08 schreef Anton het volgende:
Al die negatieve mensen altijd met hun sombere voorspellingen... het leven is geweldig! En het wordt alleen maar steeds beter
Het is ook altijd wat met jou, de vorige keer was je ook al ziek geloof ik... Dan haal je het op 3 oktober maar in, tijdens de kermisquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:17 schreef Liejannuh het volgende:
Maar afijn, Anton, ik had ongeveer een half jaar geleden beloofd dat ik zaterdag op je verjaardag zou komen (dat staat tenminste op mijn kalender), maar gezien het feit dat ik niet normaal kan lopen, staan of zitten (zonder pijn dan tenminste), lijkt het mij niet zo verstandig om mn huis te verlaten.
Kortom: ik kom een andere keer stappen in Leiden!
doe dat ff lekker zelfquote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:09 schreef -Angel- het volgende:
Kan iemand mijn laatste twee posts uit het topic Fok! Audioscrobbler group deel II verwijderen.
Als we jou moesten geloven dan zou je minstens 6 jaar moeten wachten voordat je met heel veel mazzel uberhaupt ergens anders kan wonen dan in een cel van 2 bij 2 met als buren 2 junks en een Estlandse hoer.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:07 schreef thaleia het volgende:
www.woningnet.nl
Hier in Nijmegen heb ik nu vier jaar wachttijd, dat brengt je ook nog bepaald niet ver. Maar goed, ik woon op zich acceptabel, en erg goedkoop
Met nestelende duiven als huisdier.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:48 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Als we jou moesten geloven dan zou je minstens 6 jaar moeten wachten voordat je met heel veel mazzel uberhaupt ergens anders kan wonen dan in een cel van 2 bij 2 met als buren 2 junks en een Estlandse hoer.
makkelijk toch, dan hoef je voor sex, drugs en rock 'n' roll tenminste je straat niet meer uit!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:48 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Als we jou moesten geloven dan zou je minstens 6 jaar moeten wachten voordat je met heel veel mazzel uberhaupt ergens anders kan wonen dan in een cel van 2 bij 2 met als buren 2 junks en een Estlandse hoer.
vliegende rattenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Met nestelende duiven als huisdier..
Heb je 'm al gehoord?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:15 schreef zodiakk het volgende:
blablabla, boards of canada.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |