en die gaan dus keihard op hun bek dit jaar,op naar relegationquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:04 schreef Dos37 het volgende:
hup Millwall
Nog niet, ik maakte hem belachelijk in een ander topic en toen weigerde hij..quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:52 schreef DIGGER het volgende:
(btw DVD via DD al gekregen?)
Yup,die bungelen inmiddels alweer bijna onderaan in League One.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:17 schreef Biertjuhhhh het volgende:
waar is Nottingham Forrest gebleven? zijn ze weer eens gedegradeerd?
ja jammer genoeg welquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:17 schreef Biertjuhhhh het volgende:
waar is Nottingham Forrest gebleven? zijn ze weer eens gedegradeerd?
vraag het in de FBquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:41 schreef Barnet_Bee het volgende:
Kan het andere topic Championship-topic dan hierin worden geplaatst?
Heb je OP erbij gezet.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:41 schreef Barnet_Bee het volgende:
Kan het andere topic Championship-topic dan hierin worden geplaatst?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:57 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hmm, de stand werkt niet zie ik. Even een nieuwe stand neerzetten. Eerst staan er het aantal wedstrijden dan het doelsaldo en dan het aantal punten. Ik krijg om een of andere reden de tabel niet gekopieerd.
1 Sheff Utd 2 4 6
2 Luton 2 2 6
3 Plymouth 2 1 4
4 Crewe 2 1 4
5 Preston 2 1 4
6 QPR 2 1 4
7 Wolverhampton 2 1 4
8 Reading 2 1 3
9 Leeds 2 0 3
10 Cardiff 2 0 3
11 Ipswich 2 0 3
12 Leicester 2 -1 3
13 Derby 2 0 2
14 Norwich 2 0 2
15 Coventry 2 0 2
16 Hull 2 0 2
17 Sheff Wed 2 0 2
18 Watford 2 -1 1
19 Southampton 2 -1 1
20 Millwall 2 -1 1
21 Stoke 2 -2 1
22 Brighton 2 -2 1
23 Burnley 2 -2 0
24 Crystal Palace 2 -2 0
Who caresquote:
Op grond waarvan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind dat Southampton wel op het hoogste niveau hoort.
Maar die vliegen er dit jaar weer uitquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:27 schreef methodmich het volgende:
We houden ons maar vast aan Sunderland, die verloren vorig seizoen de eerste 2 duels en promoveerden alsnog.
CP komt wel weer terug. Norwich v Palace was een goede wedstrijd van beide kanten en ik denk dat Johnson wel een clausule in zijn contract heeft staan, dat hij weg mag voor een bepaald bedrag als CP niet promoveert.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:37 schreef Ludacriss het volgende:
Wolves doen het ook aardig, 7 punten uit 3 wedstrijden. Niet verwacht toen ik ze dramatisch zag spelen tegen Ado Den Haag in de voorbereiding. Hoop dat ze het redden.
Btw wat is CP dramatisch bezig zegDomme keus van Johnson om daar bij te tekenen.
De teller stopte bij 5-0quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:29 schreef DutchGooner het volgende:
Nu al weer met 10 man 2-0 achter bij Reading nadat ze de eerste 2 wedstrijden verloren hadden
http://www.ladbrokes.comquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:29 schreef DutchGooner het volgende:
Waar kan ik mijn geld op degradatie zetten voor Millwall?
Nu al weer met 10 man 2-0 achter bij Reading nadat ze de eerste 2 wedstrijden verloren hadden
Ik las dat de Spurs gisteren ook nog Grzegorz Rasiak hebben aangetrokken, is dit een buitenspeler op een échte nummer 10??? Directe versterking of talent voor de toekomst???quote:Derby kon wel de twee sterspelers Idiakez en Rasiak, ondanks veel interesse van andere clubs, behouden.
Niet echt verrassend, afgelopen zomer was hij al dichtbij een vertrek naar een grotere club:quote:Op zondag 11 september 2005 16:41 schreef methodmich het volgende:
Soton heeft de weg naar boven gevonden inderdaad, met Theo Walcott als verrassend nieuw talent.
quote:Engelse topclubs volgen 16-jarige Walcott van Southampton
De 16-jarige Theo Walcott van Southampton staat in de belangstelling van de Top 3 uit Engeland: Chelsea, Arsenal en Manchester United. De spits wordt in eigen land gezien als één van de grootste talenten en eerder deze zomer wees zijn club al een bod af ter waarde van ruim vijf miljoen euro. Voorzitter Rupert Lowe heeft daarop de vraagprijs bekend gemaakt, Walcott moet liefst twaalf miljoen euro opbrengen. De spits is de jongste speler die zijn debuut maakte voor de Saints en zijn voorzitter ziet hem als de nieuwe Wayne Rooney. Door de vraagprijs lijkt Walcott echter nog ver weg van een transfer.
Mwah,op naar de League one met die hapquote:Op donderdag 29 september 2005 22:41 schreef DIGGER het volgende:
Zo waar, ergens heeft Montana toch nog iets van smaak gevonden
Met Boca heb ik niets en Atletico is wel OK,verder zitten wij niet bepaald op 1 lijn wat clubs betrefd.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:00 schreef M0NTANA het volgende:
Dat Leeds in de PL thuishoort, heeft niets met smaak te maken, het is namelijk geen favoriet van me.
Club Atlético Boca Juniors en Club Atlético de Madrid S.A.D. konden er overigens toch wel mee door?
en die mogen dus met Leeds mee naar de League Onequote:Op vrijdag 30 september 2005 10:49 schreef Dos37 het volgende:
Come on Millwall
Ze luisteren want ze staan 0-1 voor bij Hull.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:49 schreef Dos37 het volgende:
Come on Millwall
Het gaat om de eindstand op de ranglijst.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:12 schreef DIGGER het volgende:
Leeds - Southampton is nu bezig en op dit moment staat mijn club 2-1 voor tegen die sukkels van Methodmich
volgens mij ben je in de war met Andrew 'Andy' Johnson, maar die speelt nog steeds bij Crystal Palace.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:41 schreef DeVinger het volgende:
Weet iemand waar Damien Johnson (Crystal Palace) is gebleven, echt raar dat hij vorig jaar niet is overgekocht door een PL club. Jong, scoort veel etc. Speelt hij nog steeds bij Crystal Palace?
Juist, maar nog steeds niet weggekocht dusquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:09 schreef spurs het volgende:
[..]
volgens mij ben je in de war met Andrew 'Andy' Johnson, maar die speelt nog steeds bij Crystal Palace.
Damien Johnson speelt bij birmingham City en heeft volgens mij nog nooit voor Crystal Palace gespeeld.
Sheffield United redt het volgens mij al jaren net niet, zullen ze het nu dan eindelijk eens redden....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:31 schreef M0NTANA het volgende:
Ik denk/hoop dat Sheffield United en Leeds United rechtstreeks promoveren en dat Southampton via de play-offs naar de PL promoveert, het seizoen duurt echter nog 31 wedstrijden, dus įlles is mogelijk.
Mwah laat liever Wolverhampton maar weer terug keren.quote:Op maandag 7 november 2005 17:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
Het zou voor Reading het debuut zijn op het hoogste niveau. Nog nooit speelden ze daar, net als Wigan dit jaar. Ik zou het wel leuk vinden, hoewel Reading me op zich weinig zegt, maar die verandering vind ik wel mooi.
Reading is toch van 1 of andere rijke zakenman?quote:Op maandag 7 november 2005 17:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
Het zou voor Reading het debuut zijn op het hoogste niveau. Nog nooit speelden ze daar, net als Wigan dit jaar. Ik zou het wel leuk vinden, hoewel Reading me op zich weinig zegt, maar die verandering vind ik wel mooi.
Ze grijpen iig elke kans aan om in een PL-stadion te komen.quote:Op maandag 7 november 2005 22:53 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ja, van Madejski. Daarom heet het stadion ook het Madejski Stadium. Ik heb weinig met die club en ook met het stadion, maar van mij mogen ze best een jaartje PL spelen.
Reading heeft indertijd een keer pech gehad dat de PL van 22 naar 20 clubs ging, waardoor ze niet promoveerden. Voor de rest is het inderdaad niet een veelzeggende club.quote:Op maandag 7 november 2005 17:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ja, dat weet ik. Toen werden ze tweede. Ben benieuwd of het ze dit keer wel lukt. Het heeft er in ieder geval wel alle schijn van.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:02 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Reading heeft indertijd een keer pech gehad dat de PL van 22 naar 20 clubs ging, waardoor ze niet promoveerden. Voor de rest is het inderdaad niet een veelzeggende club.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:28 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Sorry hoor MM:
Southampton - Leeds
Na 45 minuten 3-0
20 minuten voor tijd nog steeds 3-0
Eindstand 3-4![]()
![]()
Dramatisch weggegeven natuurlijk. Direct terugkeren is uitgesloten, lijkt me.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:28 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Sorry hoor MM:
Southampton - Leeds
Na 45 minuten 3-0
20 minuten voor tijd nog steeds 3-0
Eindstand 3-4![]()
![]()
quote:Machtswissel bij Millwall
Millwall heeft de internationale zakenman Peter de Savary benoemd als nieuwe voorzitter.
De 61-jarige zal zijn nieuwe functie bekleden vanaf 29 november aanstaande. Hij volgt Theo Paphitis op. Met die Paphitis had de Savary enkele gesprekken voordien en beiden hielden er een wederzijds goed gevoel aan over.
De Savary gaf aan dat hij denkt de juiste man op het juiste tijdstip te zijn en wil opnieuw met Millwall succestijden beleven. Dit laatste zal gemakkelijker gezegd dan gedaan zijn, want de Londense ploeg staat momenteel laatste in the Championship.
Hopen dat het nu beter gaat.quote:
Hij heeft er in ieder geval wel vertrouwen inquote:De Savary sets Premiership target
New Millwall chairman Peter De Savary
De Savary is up for the challenge at Millwall
New Millwall chairman Peter de Savary has targeted the Premiership in five years but is aware there are problems that will not be solved quickly.
The 61-year-old, who led Britain's America's Cup challenge in 1983, started the position on 29 November.
De Savary said: "Within five years we want to be one of the top 15 clubs in the country.
"The odds are against us, most of my friends felt I was barking mad to join Millwall - but that's the challenge."
De Savary added: "The invitation from the board to become chairman of Millwall was one about which I was initially apprehensive, and I wasn't sure that I would be the right person.
"But once I understood everything, I saw that it would be a great challenge and a great opportunity.
"I'm going to sit down with the management, and make a short-term plan, a medium-term plan and a long-term plan."
Ik heb goede hoop dat Reading het tot het eind kan uitzingen. Ze hebben dit seizoen nog niet verloren en zijn alweer 20 wedstrijden op rij ongeslagen in the Championship.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:17 schreef M0NTANA het volgende:
Zou ook wel mooi zijn als Reading FC promoveert naar de PL, Kevin Doyle doet het prima dit seizoen. Toch zou ik mijn geld zetten op Sheffield United of Leeds United, Millwall overigens érg slecht.
Zelfs met een Hagenees aan het roer haat ik dequote:Op woensdag 21 december 2005 10:10 schreef M0NTANA het volgende:
Mark Wotte en Cees Lok naar Southampton, kijken of er ineens ook honderden Nederlanders supporter worden van de Saints net als toen Martin Jol manager werd bij de Spurs.
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zelfs met een Hagenees aan het roer haat ik despurs
nog net zo veel als altijd.
DIGGER, wanneer komt nou eens het besef dat je geen verstand van voetbal hebt? Leuk dat je het allemaal zo fanatiek volgt, maar smaak heb je gewoon niet, dat lijkt me duidelijk!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zelfs met een Hagenees aan het roer haat ik despurs
nog net zo veel als altijd.
Geen smaak.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
DIGGER, wanneer komt nou eens het besef dat je geen verstand van voetbal hebt? Leuk dat je het allemaal zo fanatiek volgt, maar smaak heb je gewoon niet, dat lijkt me duidelijk!
Over smaak valt niet te twisten, Cart_man. En dat ik smaak heb, lijkt mij duidelijk!quote:
Zegt de man die ajax,sperz,lazio en anderlecht aanhangtquote:Op woensdag 21 december 2005 21:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
DIGGER, wanneer komt nou eens het besef dat je geen verstand van voetbal hebt? Leuk dat je het allemaal zo fanatiek volgt, maar smaak heb je gewoon niet, dat lijkt me duidelijk!
Een uitstekende keuze zou ik zo zeggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:13 schreef M0NTANA het volgende:
Theo Walcott van Southampton, het grootste talent uit de Coca-Cola Championship en misschien wel van heel Engeland, vertrekt naar Arsenal. Ondanks interesse van Manchester United, Chelsea en de Spurs.
Beroerde keuze dus!![]()
Ik zou zeggen, het is geeneens een keuze, maar een principe kwestie. Niet ten faveure van arsenal, maar wel duidelijk tegen de andere 3 geinteresseerdenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:13 schreef M0NTANA het volgende:
Theo Walcott van Southampton, het grootste talent uit de Coca-Cola Championship en misschien wel van heel Engeland, vertrekt naar Arsenal. Ondanks interesse van Manchester United, Chelsea en de Spurs.
Beroerde keuze dus!![]()
Hier dacht ik dus direct aan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:51 schreef DutchGooner het volgende:
Dat het maar geen 2e Zamora mag worden
Een goed begin is het halve werk.quote:Droomdebuut Berry Powel bij Millwall
'Thank you Berry much', was te lezen op de website van Millwall. Berry Powel maakte direct indruk voor zijn nieuwe club.
Powel, die vorige week bij FC Den Bosch vertrok, maakte tegen Cardiff City zijn debuut voor Millwall. Het was er eentje om niet snel te vergeten. Binnen drie minuten na zijn entree was het al raak. Het doelpunt van de Utrechtse spits leverde Millwall een punt op (1-1).
'Hij heeft zijn doelpunt meegepikt en toonde zich een speler met vertrouwen', toonde Millwall-manager Dave Tuttle zich tevreden over de inbreng van zijn nieuwe spits. Ondanks het punt blijft de Londense club veroordeeld tot de voorlaatste plaats in het Championship.
Powel kreeg niet te maken met Glenn Loovens. De verdediger zat bij Cardiff de hele wedstrijd op de bank. Manager Dave Jones achtte de Feyenoord-huurling nog niet fit genoeg voor een plaats in de basis en had hem gaandeweg de wedstrijd ook niet nodig.
Nog vier overwinningen....quote:TW LW Chg Team Pld W D L F A GD Pts
1 1 Reading 37 27 8 2 80 24 56 89
2 2 Sheffield United 37 22 9 6 64 37 27 75
3 4 1 Leeds United 36 20 9 7 51 29 22 69
4 3 1 Watford 37 19 11 7 67 43 24 68
5 5 Crystal Palace 36 17 9 10 53 36 17 60
6 6 Preston North End 34 13 16 5 45 25 20 55
7 8 1 Cardiff City 37 15 10 12 51 43 8 55
8 7 1 Wolverhampton Wndrs 36 13 15 8 40 30 10 54
9 9 Ipswich Town 36 13 11 12 42 48 -6 50
10 12 2 Norwich City 37 14 7 16 45 52 -7 49
11 10 1 Luton Town 37 14 6 17 56 58 -2 48
12 11 1 Coventry City 37 12 12 13 48 54 -6 48
13 15 2 Plymouth Argyle 36 11 13 12 33 38 -5 46
14 13 1 Queens Park Rangers 36 12 10 14 41 50 -9 46
15 14 1 Burnley 36 12 7 17 41 47 -6 43
16 16 Stoke City 35 13 4 18 38 50 -12 43
17 17 Southampton 36 8 17 11 34 37 -3 41
18 20 2 Leicester City 37 9 13 15 41 50 -9 40
19 19 Derby County 37 7 18 12 45 54 -9 39
20 18 2 Hull City 37 9 11 17 41 49 -8 38
21 21 Sheffield Wednesday 37 8 10 19 27 47 -20 34
22 22 Millwall 37 6 14 17 28 50 -22 32
23 23 Brighton & Hove Albion 37 5 14 18 32 58 -26 29
24 24 Crewe Alexandra 36 5 12 19 41 75 -34 27
Millwall vliegt er ook wel uit,schijtclub eerste klas natuurlijk.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:16 schreef Barnet_Bee het volgende:
Jammer dat Millwall heeft gewonnen. Ik hoop dat die eruit vliegen en Derby County en Leicester City meenemen.
Reading gaat sowieso maar Sheffield is het de laatste weken behoorlijk aan het weggeven.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:51 schreef Erasmusch het volgende:
Leeds en Sheffield hoop ik iig
Ik ook maar die staan al zover voor....die zijn niet meer te achterhalenquote:Op zondag 5 maart 2006 16:55 schreef Erasmusch het volgende:
Reading vind ik maar een kutclubje.
yupquote:BHA is toch met een soort ateltiekstadion?
Yepsquote:Op zondag 5 maart 2006 17:45 schreef Erasmusch het volgende:
Speelt Barmby daar nog?
Ik denk dat dat wel goed komt. George Burley is echt een topmanager.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:49 schreef methodmich het volgende:
Soton toch beschamend hoor, 17e. Moet volgend seizoen echt drastisch beter.
Heeft die Powel eigenlijk al iets gepresteerd bij Millwall?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Millwall vliegt er ook wel uit,schijtclub eerste klas natuurlijk.
Zelfs met de beste spits uit de GGD breken ze nog geen potten.
Het eerste jaar heeft Swansea het toen verrassend goed gedaan, ik geloof dat ze 6e zijn geworden. Het jaar daarna zijn ze echter vrij kansloos gedegradeerd.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ja, dat was Swansea onder John Toshack. Cardiff was ergens in de jaren-60 voor het laatst.
Waar ze jaren hebben rondgehangen en zelfs bijna naar de Conference gedegradeerd zijn. Inmiddels lijkt de weg omhoog echter weer ingezet te zijn en misschien spelen ze volgend jaar wel in het Championship.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:23 schreef Barnet_Bee het volgende:
En het jaar erop degradeerde ze weer, en 2 jaar later weer en toen stonden ze weer in de laagste klasse.
Het was inderdaad een mooie documentaire.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:35 schreef Barnet_Bee het volgende:
Het nieuwe stadion heeft ze wel een boost gegeven. Het lijkt nu een beetje uitgewerkt, maar de playoffs moeten zeker gehaald kunnen worden. Ik hoop dat Swansea promoveert, sinds ik daar vorig jaar ben geweest (en de docu van Tom Egberts en Kees Jongkind) heb ik er sympathieėn voor. Sowieso voor Wales in het algemeen.
Ja, Noord-Ierland heeft in 1982 en 1986 aan het WK meegedaan en in 1982 zelfs de tweede ronde gehaald. Ierland doet sinds het EK'88 af en toe mee aan een groot toernooi, terwijl Schotland zich tot eind jaren negentig regelmatig voor de grote toernooien wist te plaatsen. Om daar vervolgens steevast in de eerste ronde uitgeschakeld te worden. Wales heeft zich daarentegen pas één keer (in 1958) voor een eindronde geplaatst.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:18 schreef Barnet_Bee het volgende:
Voor het EK 2004 was het bijna gelukt, maar helaas stranden ze toen op Rusland. Afgelopen WK-kwalificatie was het weer niets. De andere landen op de Britse eilanden doen het trouwens ook niet goed. Ierland was 4e en Schotland volgens mij ook. Het voetbal zit wat in een dip. Noord-Ierland is eigenlijk altijd te zwak (behalve de jaren-80), maar had wel een mooi succesje met die 1-0 op Engeland afgelopen jaar.
Wie si die gastquote:Oldham rocked by injury to Stam
Oldham have been hit by the news that defender Stefan Stam has been ruled out for the rest of the season.
Stam will miss the remainder of the Latics' play-off push with a hernia problem, which requires surgery.
The Dutch centre-back, 26, has a hard time enduring an injury-hit campaign in which he has restricted him to just nine starting appearances.
Stam joins Andy Liddell and Rob Scott, who will also miss the end of season run-in due to injury, on the sidelines.
Oldham speelt volgens mij momenteel helemaal niet in het Championship. Maar goed, dat is mierenneuken in het kwadraat.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:40 schreef Barnet_Bee het volgende:
Van PSV en daarna FC Eindhoven
Ook nog bij Huizen gezeten dacht ik.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:40 schreef Barnet_Bee het volgende:
Van PSV en daarna FC Eindhoven
quote:Na Reading promoveert ook Sheffield United
15/4/2006 21:22
Na een afwezigheid van twaalf seizoenen keert Sheffield United terug op het hoogste niveau in Engeland. The Blades wonnen zelf op vrijdag met 1-0 van Cardiff City en zagen Leeds United op zaterdag met 1-1 gelijkspelen tegen Reading, dat al eerder promotie afdwong.
Drie jaar geleden was Sheffield ook al dicht bij promotie, maar toen ging het fout in de finale van de play-offs. Wolverhampton Wanderers bleek te sterk. De afgelopen twee seizoenen eindigde United tweemaal als achtste in het Championship.
Dit seizoen lukte het de ploeg van manager Phil Warnock wel om promotie af te dwingen. 'Als ik terugkijk, had ik in mijn stoutste dromen niet kunnen denken dat we ooit naar het Premiership konden promoveren', aldus de manager die halverwege het seizoen nog werd gepolst om manager van Portsmouth te worden.
Dat zal hard aankomen bij Millwall. Hoeven we tenminste er niet meer aan te denken dat ze ooit naar de PL zouden promoverenquote:Op maandag 17 april 2006 13:22 schreef DutchGooner het volgende:
Het gaat een mooie dag worden,vandaag gaat Millwall degraderen
In Southampton zal wel een flinke politiemacht op de been zijn.quote:Op maandag 17 april 2006 13:22 schreef DutchGooner het volgende:
Het gaat een mooie dag worden,vandaag gaat Millwall degraderen
Ze hebben het niet in eigen hand.quote:Op maandag 17 april 2006 13:41 schreef Ludacriss het volgende:
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren zou Millwall erin willen blijven?
Met Southend en één club uit het trio Brentford, Colchester en Huddersfield komen er trouwens weinig aansprekende clubs terug. Alhoewel Huddersfield op zich best een aardige club is, hopelijk promoveert daarnaast Nottingham Forest via de play-offs.quote:Op maandag 17 april 2006 13:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ze hebben het niet in eigen hand.
Als Sheffield Wednesday bij Brighton wint dan staan gelijk alle 3 de degradanten vast; Crewe,Brighton en Millwall
Zelfs Huddersfield vind ik erg aardig qua stadion, ondanks dat het vrij modern is.quote:Op maandag 17 april 2006 13:46 schreef DutchGooner het volgende:
Brentford is cult dus die zijn absoluut welkom en Colchester en Southend zijn absoluut aanwinsten wat stadionnetjes betrefd.
Maar wel met Berry Powel in de basisquote:Op maandag 17 april 2006 16:16 schreef DutchGooner het volgende:
Millwall staat zelf trouwens nu ook achter
Die wanker heet trouwens Neil en niet Phil ...quote:
Gooi er wat bacardi bij en ik kom er bij zittenquote:Op maandag 17 april 2006 18:00 schreef Ludacriss het volgende:
Millwall gedegradeert
Tijd voor een colaatje
Mits Cardiff erin blijft.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:16 schreef Barnet_Bee het volgende:
Nee, erg jammer. Hoopte heel erg op Swansea. Nu maar hopen dat ze volgend jaar kampioen worden.
Die blijven er wel in. Die hebben een goed seizoen gedraaid en Southend en Colchester moeten ze toch wel achter zich kunnen laten (+ nog een 3 club).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |