Reading heeft indertijd een keer pech gehad dat de PL van 22 naar 20 clubs ging, waardoor ze niet promoveerden. Voor de rest is het inderdaad niet een veelzeggende club.quote:Op maandag 7 november 2005 17:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
Het zou voor Reading het debuut zijn op het hoogste niveau. Nog nooit speelden ze daar, net als Wigan dit jaar. Ik zou het wel leuk vinden, hoewel Reading me op zich weinig zegt, maar die verandering vind ik wel mooi.
Ja, dat weet ik. Toen werden ze tweede. Ben benieuwd of het ze dit keer wel lukt. Het heeft er in ieder geval wel alle schijn van.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:02 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Reading heeft indertijd een keer pech gehad dat de PL van 22 naar 20 clubs ging, waardoor ze niet promoveerden. Voor de rest is het inderdaad niet een veelzeggende club.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:28 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Sorry hoor MM:
Southampton - Leeds
Na 45 minuten 3-0
20 minuten voor tijd nog steeds 3-0
Eindstand 3-4![]()
![]()
Dramatisch weggegeven natuurlijk. Direct terugkeren is uitgesloten, lijkt me.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:28 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Sorry hoor MM:
Southampton - Leeds
Na 45 minuten 3-0
20 minuten voor tijd nog steeds 3-0
Eindstand 3-4![]()
![]()
quote:Machtswissel bij Millwall
Millwall heeft de internationale zakenman Peter de Savary benoemd als nieuwe voorzitter.
De 61-jarige zal zijn nieuwe functie bekleden vanaf 29 november aanstaande. Hij volgt Theo Paphitis op. Met die Paphitis had de Savary enkele gesprekken voordien en beiden hielden er een wederzijds goed gevoel aan over.
De Savary gaf aan dat hij denkt de juiste man op het juiste tijdstip te zijn en wil opnieuw met Millwall succestijden beleven. Dit laatste zal gemakkelijker gezegd dan gedaan zijn, want de Londense ploeg staat momenteel laatste in the Championship.
Hopen dat het nu beter gaat.quote:
Hij heeft er in ieder geval wel vertrouwen inquote:De Savary sets Premiership target
New Millwall chairman Peter De Savary
De Savary is up for the challenge at Millwall
New Millwall chairman Peter de Savary has targeted the Premiership in five years but is aware there are problems that will not be solved quickly.
The 61-year-old, who led Britain's America's Cup challenge in 1983, started the position on 29 November.
De Savary said: "Within five years we want to be one of the top 15 clubs in the country.
"The odds are against us, most of my friends felt I was barking mad to join Millwall - but that's the challenge."
De Savary added: "The invitation from the board to become chairman of Millwall was one about which I was initially apprehensive, and I wasn't sure that I would be the right person.
"But once I understood everything, I saw that it would be a great challenge and a great opportunity.
"I'm going to sit down with the management, and make a short-term plan, a medium-term plan and a long-term plan."
Ik heb goede hoop dat Reading het tot het eind kan uitzingen. Ze hebben dit seizoen nog niet verloren en zijn alweer 20 wedstrijden op rij ongeslagen in the Championship.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:17 schreef M0NTANA het volgende:
Zou ook wel mooi zijn als Reading FC promoveert naar de PL, Kevin Doyle doet het prima dit seizoen. Toch zou ik mijn geld zetten op Sheffield United of Leeds United, Millwall overigens érg slecht.
Zelfs met een Hagenees aan het roer haat ik dequote:Op woensdag 21 december 2005 10:10 schreef M0NTANA het volgende:
Mark Wotte en Cees Lok naar Southampton, kijken of er ineens ook honderden Nederlanders supporter worden van de Saints net als toen Martin Jol manager werd bij de Spurs.
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zelfs met een Hagenees aan het roer haat ik despurs
nog net zo veel als altijd.
DIGGER, wanneer komt nou eens het besef dat je geen verstand van voetbal hebt? Leuk dat je het allemaal zo fanatiek volgt, maar smaak heb je gewoon niet, dat lijkt me duidelijk!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zelfs met een Hagenees aan het roer haat ik despurs
nog net zo veel als altijd.
Geen smaak.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
DIGGER, wanneer komt nou eens het besef dat je geen verstand van voetbal hebt? Leuk dat je het allemaal zo fanatiek volgt, maar smaak heb je gewoon niet, dat lijkt me duidelijk!
Over smaak valt niet te twisten, Cart_man. En dat ik smaak heb, lijkt mij duidelijk!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |