abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 september 2005 @ 08:57:33 #51
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_30156679
quote:
Derby kon wel de twee sterspelers Idiakez en Rasiak, ondanks veel interesse van andere clubs, behouden.
Ik las dat de Spurs gisteren ook nog Grzegorz Rasiak hebben aangetrokken, is dit een buitenspeler op een échte nummer 10??? Directe versterking of talent voor de toekomst???

Edit: ik lees net op Spurs.co.uk dat het een spits is, de vervanger van Kanouté dus...

[ Bericht 11% gewijzigd door P0RN0STAR op 01-09-2005 09:21:21 ]
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_30157533
Hoe zit het eigenlijk met de bestuursperikelen bij QPR? Nog wat vuurwapens gesignaleerd in de bestuurskamer de laatste tijd?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_30483009
Ondertussen is de zevende speelronde achter de rug. Sheffield United blijft het goed doen en staat nu met 18 punten uit 7 wedstrijden bovenaan. Zou het ze eindelijk lukken? Sheffield United is toch al tijden een grote club in de Championship. Ze spelen er sinds het seizoen 1994/1995, nadat ze het jaar ervoor degradeerde uit de Premier League samen met Swindon en Oldham. Sheffield is dan wel de kleinere club in Sheffield, maar het zijn zeker geen koekenbakkers. De clubs speelde bijvoorbeeld van 1894 tot 1934 op het hoogste niveau. De club werd in 1898 zelfs kampioen van Engeland. Ook de 4 FA Cup staan mooi in de prijzenkast. Van mij mag deze club dan ook wel promoveren, hoewel dat waarschijnlijk zal betekenen dat de Steel City Derby weer een jaar niet zal plaatsvinden.

Op nummer 2 staat momenteel Reading. Op zich geen verrassing, want ze hebben dit seizoen aanvallend sterk ingekocht. Vorig seizoen deed de club het al aardig en als het ze dit jaar lukt hebben we na Wigan een nieuwe debutant op het hoogste niveau.

Ook Luton staat, evenals Reading, op 14 punten. De Hatters doen het verrassend goed. Vorig seizoen waren ze dan wel kampioen geworden, maar op de transfermarkt werd weinig bijzonders gedaan (de transfer van Nathan Tyson van Wycombe naar Luton mislukte bijvoorbeeld) en de club werd een plaats in de zeer grijze middenmoot voorspelt. De club doet het echter heel erg goed en staat op een knappe derde plaats. Vier jaar geleden kwam deze club nog uit op het laagste niveau en nu zijn ze de 23ste club van Engeland.

Een plaatsje lager dan Luton staat grote rivaal Watford met evenveel punten. Dit is ook een club die positief verrast. Er werd weinig van ze verwacht en de grote sterspeler Helguson was verdwenen. Manager Adrian Boothroyd heeft een goed collectief gesmeed van de spelersgroep.

Onder Watford bezetten 2 titelfavorieten, Southampton en Wolves, de overige playoffplekken op 12 punten. Southampton had een zwakke start met 2 nederlagen, maar heeft zich goed herstelt. Ik zou niet verrast zijn als deze club weer terugkomt na een jaar. Gisteren was er toch een kleine tegenvaller in de vorm van een 1-1 tegen QPR. De Wolves kunnen de komende weken misschien wat plekken stijgen, want er liggen twee thuiswedstrijden tegen laagvliegers (Leicester & Millwall) in het verschiet. De Wolves hebben op dit moment nog steeds een 100% score op Molineux.

Net onder de playoffplaatsen staat Leeds, hoewel hierbij moet worden aangetekend dat ze hun 11 punten hebben verzameld in slechts 6 wedstrijden. Virtueel staat de club dus gedeeld tweede. Opvallend is dat er gisteren weer niet gewonnen kon worden tegen een van de zwakke broeders in de competitie. Na de nederlaag tegen Cardiff was er nu een 3-3 tegen Brighton. De absolute vedette, Jean Grègán, maakte zelfs een eigen doelpunt. Een club die ook 11 punten heeft zijn de vriendjes van BlauwVinger. Na een zwakke start zijn ze nu toch aan een opmars bezig. Uit twee uitwedstrijden werden 6 punten gehaald. Met name de 0-4 tegen Ipswich was imponerend.

Daarna komen er 3 clubs met 10 punten, waarbij moet worden aangetekend dat Palarse slechts 6 wedstrijden speelde. Palarse is ook bezig met een opmars na de ontzettend slechte start. De laatste 3 wedstrijden op rij werden gewonnen en met het spitsenduo Johnson-Morrison staat er misschien wel de sterkste aanval van The Chamionship. De mannen van Johan Boskamp, Ipswich en Derby (met 9 punten uit 6, vanmiddag nog een wedstrijd tegen Crewe) completeren het linkerrijtje.

Echte middenmotors zijn Hull, QPR en Leicester met 9 uit 7. Weinig bijzonders te melden over deze clubs. Hull lijkt niet de three-in-a-row te kunnen completeren. Zou wel een stunt zijn. QPR zie ik persoonlijk graag terugkomen, maar het lijkt er niet in te zitten. Leicester was een dark horse voor de competitie, maar met het verkopen van David Connolly lijkt ook de ambitie uit de ploeg te zijn verdwenen.

Op plaats 16 staat Brighton, een van de grootste degradatiekandidaten, met 7 punten. Gaat de ploeg op deze wijze door dan lijkt handhaving zeker voor ze. Ook 7 punten hebben de Sky Blues van Coventry. De ploeg had het nadeel van 3 uitwedstrijden in het begin, maar de Ricoh Arena lijkt nog niet echt een enorme boost te hebben gegeven. De supporters hadden op een relaxt jaar gerekend, maar het lijkt opnieuw naar onder kijken te worden.

De grote tegenvaller van dit jaar staat op plaats 18, Norwich City. De club behield spelers als Green en Ashton, maar stond vrijdag nog op de een-na-laatste plaats. Gelukkig voor ze wonnen ze van Plymouth, wat Williamson van Plymouth zijn baan kostte. Het was pas de eerste overwinning dit jaar van Norwich. Misschien kunnen ze opnieuw een reeks neerzetten; de club begon met 3 nederlagen, daarna 3 nederlagen en misschien worden het nu 3 overwinningen?

Daarna komen voor mij de echte degradatiekandidaten. Crewe begon met een overwinning, maar staat nu met 6 uit 6 (straks tegen Derby) op plaats 19. De mannen van de spoorweg moeten snel die tweede overwinning halen willen ze niet in het moeras wat degradatievoetbal heet, belanden. De twee clubs onder Crewe, Burnley & Cardiff, zetten gisteren een klassieke hoge uitslag neer; 3-3. Allebei de clubs schoten er niet veel mee op, maar ze staan nog steeds niet op een degradatieplaats.

Wel op degradatieplaatsen staan Plymouth (4 punten), Wednesday (3 punten) en Millwall (1 punt). Plymouth heeft zijn manager eruit gegooid om het tij te keren. Kijken wat het oplevert. Wednesday behoudt (terecht) zijn vertrouwen in zijn manager. Sturrock is een goede manager en moet werken met matig materiaal. Punten moeten de komende weken wel gehaald worden. Eerst staat er een wedstrijd tegen Leeds (die vaak punten verliezen tegen laaggeplaatste teams) op het programma en daarna de 6 puntenwedstrijd tegen Millwall. Ook is er nog een inhaalwedstrijd tegen Cardiff. Helemaal onderaan staat Millwall. Dit laatste is slecht nieuws voor de wannabe hooligans in Nederland, want hun clubje lijkt het tij niet te kunnen teren en rechtstreeks eruit te gaan. Anderhalf jaar geleden de hemel in de vorm van een FA Cup final en nu de hel in de vorm van de laatste plaats in The Championship. Enige positief punt zou kunnen zijn dat, op een 5-0 tegen Reading na, de nederlagen werden geleden met het kleinste verschil.
  zondag 11 september 2005 @ 14:41:37 #54
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30484068
Millwall verloren,altijd leuk
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30487690
Soton heeft de weg naar boven gevonden inderdaad, met Theo Walcott als verrassend nieuw talent.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30722710
Millwall zo waar uit de degradatiezone na winst bij Sheffield Wednesday
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_30755854
We zijn weer 2 speelrondes verder en de Blades blijven doorgaan met winnen. Sheffield United moest twee keer afdalen naar het zuiden en boekte eerst een regelmatige overwinning op Brighton (0-1) en afgelopen zaterdag was er het spektakelstuk tegen concurrent Watford (2-3, na een 2-0 achterstand). Wie kan de Blades stoppen als ze deze vorm volhouden? De volgende twee wedstrijden worden thuis op Bramall Lane gespeeld tegen Derby en Plymouth, dat moeten eigenlijk overwinningen worden in deze vorm en ze staan nu 7 punten los van plaats 3, dus dat kunnen wel een leuke weken worden voor de fans.

Reading blijft de belangrijkste uitdager. Waar vorig jaar het scoren een groot probleem was, is dat dit jaar anders. Grote favoriet Crystal Palace werd met 3-2 verslagen (mooi voor manager Steve Coppell, mister Crystal Palace) en werd weer wat teruggeworpen in hun opmars. Afgelopen zaterdag was er weer een echte Reading uitslag; 1-0 tegen Crewe. Reading heeft eigenlijk alles wat een promotiekandidaat moet hebben; een sterke keeper, goede verdediging en scorend vermogen. Ik zou er niet van staan te kijken als Reading promoveert.

De buren Luton en Watford blijven op de plaatsen 3 & 4 staan met evenveel punten. Afgelopen week wonnen de clubs 1 wedstrijd en verloren 1 wedstrijd. Beide doen dus nog goed mee met hun 17 punten. Op een punt van deze clubs staat verrassend genoeg het Stoke van Jan Boskamp. Dankzij twee zuinige 0-1 overwinningen op Hull en Preston staat de club ineens op een playoffplek. Dit weekeinde is er het mooie affiche tegen de Wolves. Op papier vind ik dat een van de mooiste wedstrijden: Stoke City v Wolverhampton Wanderers doet me denken aan voetbal uit de jaren ’50. Prachtig.

Daarchter begint de grote middenmoot met Southamtpon en Leeds als aanvoerders. Soton speelde deze week twee keer met 2-2 gelijk en dat viel de mannen van Redknapp wat tegen. Er was de verwachting dat de club nu in een keer zou doorstomen naar de topplaatsen, maar dat viel dus wat tegen. In de laatste wedstrijd merkte je ook frustratie bij the Saints, want er werd maar liefst 9 gele kaarten gepakt. Ook Leeds viel me wat tegen deze week. Een nederlaag tegen laagvliegers Sheffield Wednesday was eigenlijk niet echt verrassend, want de vorige keer vertelde ik al dat Leeds het altijd slecht doet tegen laag geklasseerde clubs. Wel een mooie wedstrijd tussen 2 ex-kampioenen, die 10 jaar geleden nog op het hoogste niveau plaatsvond. Gelukkig voor Leeds werd er wel gewonnen op Loftus Road, zodat er nog steeds aansluiting is met de playoffplekken.

Een andere tegenvaller voor mij zijn de Wolves. Ze slaagden erin om als eerste club te verliezen van Millwall en dan nog wel thuis. Slechte zaak voor Hoddle en zijn mannen. Afgelopen zaterdag tegen Leicester had het goed gemaakt kunnen worden, maar wederom werd het een teleurstelling: 0-0. Derby, Preston en QPR zitten vlak achter de Wolves en kabbelen voort. Een van deze clubs moet een keer een goede reeks neerzetten en ze doen ineens weer mee.

Cardiff, een van dé degradatiekandidaten heeft zich wonderbaarlijk hersteld. Zowel Leicester als Palace werden met 1-0 verslagen en de Welshmen vinden zich terug in het linkerrijtje, met nog een wedstrijd tegoed.

Koploper van het rechterrijtje is Ipswich. Er was dit jaar, na de leegloop, ook niet echt veel van verwacht. Afgelopen week moest de club twee wedstrijden spelen tegen degradanten uit de PL. Van de 2-2 tegen Soton zal niemand wakker liggen, maar de thuisnederlaag tegen rivaal Norwich (wat op dat moment op de 22e plaats stond) doet pijn. Met name doordat Huckerby, een gehate speler, het enige doelpunt maakte. Achter Ipswich staat het tegenvallende Palace. Ze leken de geest gevonden te hebben maar 2 nederlagen later vinden ze zichzelf terug op plaats 14.

Achter Palace staan Leicester en Coventry. Ooit PL-materiaal nu niet meer dan grijze muizen in The Championship. Ook Norwich, Hull, Brighton, Crewe en Plymouth (wat van Burnley, shockeffect bestaat dus) staan met respectievelijk 9 en 8 punten nog net boven de degradatiestreep.

Wel onder de degradatiestreep staan Millwall, maar die zijn bezig met een opvallende revival. Vorige week stond de club nog op 1 punt en nu hebben ze er 7. Trips naar grote stadions als Molineux en Hillsborough leverden beide een 1-2 overwinning op. Vooral die op mede-degradatiekandidaat Wednesday zal gevierd zijn in de gevangenissen. Met Wednesday noem ik meteen het tweede team wat onder de streep staan. Eerst was er de mooie overwinning op Leeds. Had de club gewonnen van Millwall, dan waren ze terecht gekomen in de grijze middenmoot. Nu staan de Owls onderaan (hoewel ze nog een wedstrijd tegoed hebben). De derde club die onderin staat is Burnley. De club speelt wel heel grijs; een 0-0 tegen Preston en een 0-1 tegen Plymouth zijn niet echt resultaten waar de liefhebber warm van wordt. De volgende twee thuiswedstrijden tegen Brighton en Ipswich worden dus heel erg belangrijk voor de club.

1 Sheff Utd 9 11 24
2 Reading 9 12 20
3 Watford 9 7 17
4 Luton 9 4 17
5 Stoke 9 -1 16
6 Southampton 9 3 14
7 Leeds 8 3 14
8 Wolverhampton 9 1 13
9 Derby 9 2 12
10 Preston 9 1 12
11 QPR 9 -3 12
12 Cardiff 8 -1 11
13 Ipswich 9 -5 11
14 Crystal P. 8 1 10
15 Leicester 9 -2 10
16 Coventry 9 -2 9
17 Norwich 9 -2 9
18 Hull 9 -2 9
19 Brighton 9 -3 8
20 Crewe 9 -4 8
21 Plymouth 9 -6 8
22 Millwall 9 -8 7
23 Burnley 9 -2 6
24 Sheff Wed 8 -4 6
pi_31010567
Leeds met nog een kwartier 3-0 voor met een echte hattrick van Hulse in een kwartiertje
  woensdag 28 september 2005 @ 23:01:51 #59
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31012515
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:41 schreef methodmich het volgende:
Soton heeft de weg naar boven gevonden inderdaad, met Theo Walcott als verrassend nieuw talent.
Niet echt verrassend, afgelopen zomer was hij al dichtbij een vertrek naar een grotere club:
quote:
Engelse topclubs volgen 16-jarige Walcott van Southampton

De 16-jarige Theo Walcott van Southampton staat in de belangstelling van de Top 3 uit Engeland: Chelsea, Arsenal en Manchester United. De spits wordt in eigen land gezien als één van de grootste talenten en eerder deze zomer wees zijn club al een bod af ter waarde van ruim vijf miljoen euro. Voorzitter Rupert Lowe heeft daarop de vraagprijs bekend gemaakt, Walcott moet liefst twaalf miljoen euro opbrengen. De spits is de jongste speler die zijn debuut maakte voor de Saints en zijn voorzitter ziet hem als de nieuwe Wayne Rooney. Door de vraagprijs lijkt Walcott echter nog ver weg van een transfer.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_31034061
Ja, maar daarom is het nog wel een verrassing. Had nog geen duel gespeeld.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 29 september 2005 @ 20:56:56 #61
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31038852
Een verrassing is als niemand iets verwacht, de verwachtingen rond Theo Walcott waren juist (zéér) hooggespannen, ik ben het dus niet met je eens.

On topic: Leeds gaat direct promoveren, hoop ik. Zij horen ook in de PL thuis.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_31042940
Zo waar, ergens heeft Montana toch nog iets van smaak gevonden
  donderdag 29 september 2005 @ 22:45:35 #63
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31043103
quote:
Op donderdag 29 september 2005 22:41 schreef DIGGER het volgende:
Zo waar, ergens heeft Montana toch nog iets van smaak gevonden
Mwah,op naar de League one met die hap
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 29 september 2005 @ 23:00:49 #64
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31043612
Dat Leeds in de PL thuishoort, heeft niets met smaak te maken, het is namelijk geen favoriet van me.

Club Atlético Boca Juniors en Club Atlético de Madrid S.A.D. konden er overigens toch wel mee door?
pi_31049793
Boskamp doet het ook aardig bij Stoke City en ben het met Montana eens dat Leeds in de PL thuis hoort.
volgende wedstrijden:
  vrijdag 30 september 2005 @ 10:49:44 #66
67174 Dos37
Come on Twente
pi_31052535
Come on Millwall
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 30 september 2005 @ 16:11:51 #67
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31062349
quote:
Op donderdag 29 september 2005 23:00 schreef M0NTANA het volgende:
Dat Leeds in de PL thuishoort, heeft niets met smaak te maken, het is namelijk geen favoriet van me.

Club Atlético Boca Juniors en Club Atlético de Madrid S.A.D. konden er overigens toch wel mee door?
Met Boca heb ik niets en Atletico is wel OK,verder zitten wij niet bepaald op 1 lijn wat clubs betrefd.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 30 september 2005 @ 16:12:09 #68
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31062358
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:49 schreef Dos37 het volgende:
Come on Millwall
en die mogen dus met Leeds mee naar de League One
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31071146
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:49 schreef Dos37 het volgende:
Come on Millwall
Ze luisteren want ze staan 0-1 voor bij Hull.
pi_31099342
Brynjar Gunnarsson
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_31099610
Reading - Sheffield Utd 2-1, knappe zege inderdaad
  maandag 3 oktober 2005 @ 11:27:34 #72
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31140090
Carl Cort van de Wolverhampton Wanderers doet het wel lekker, zou niet misstaan in de PL.
pi_31143527
Daar is hij geflopt bij Newcastle (mede door blessures). Laat hem voorlopig maar bij de Wolves. Misschien kan hij ze meehelpen te promoveren en dan het laten zien in de PL.
pi_31152747
Cort was bij Wimbledon ook altijd al wel aardig, maar idd, die blessures nekten hem later.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 6 oktober 2005 @ 10:33:22 #75
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31224167
De 25-jarige Roemeen Alin Stoica is op dit moment op proef bij Southampton.
pi_31234111
Hmm, lijkt me geen goede aankoop, beetje te lui en te zwaar.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:43:09 #77
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31252728
Op 25-jarige leeftijd valt daar nog aan te werken, in potentie is het een voetballer die voor Soton een versterking is, zeker nu ze geen PL spelen.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:57:06 #78
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31353457
Ook Shola Ameobi (Newcastle United) en Szilard Németh (Middlesbrough) worden nu met Soton in verband gebracht, ambitieuze aankopen.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:58:08 #79
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_31354704
Hull .

Je speelt eens FM 2005. Beland op een blauwe maandag bij Hull en komt er achter dat het wel een leuke club. Zo ben ik 10 jaar geleden ook fan van Middlesbrough geworden .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_31545863
Leeds - Southampton is nu bezig en op dit moment staat mijn club 2-1 voor tegen die sukkels van Methodmich
pi_31549664
Sheffield United blijft maar doorgaan met winnen. Dit keer 0-4 tegen hooliganclub Millwall.

Overigens heeft ex-Excelsior speler El Hamdaoui de 1-1 gemaakt voor Derby tegen de Wolves.
pi_31558862
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 22:12 schreef DIGGER het volgende:
Leeds - Southampton is nu bezig en op dit moment staat mijn club 2-1 voor tegen die sukkels van Methodmich
Het gaat om de eindstand op de ranglijst.
www.thuisuiteten.nl
pi_31576301
Weet iemand waar Damien Johnson (Crystal Palace) is gebleven, echt raar dat hij vorig jaar niet is overgekocht door een PL club. Jong, scoort veel etc. Speelt hij nog steeds bij Crystal Palace?
pi_31576821
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:41 schreef DeVinger het volgende:
Weet iemand waar Damien Johnson (Crystal Palace) is gebleven, echt raar dat hij vorig jaar niet is overgekocht door een PL club. Jong, scoort veel etc. Speelt hij nog steeds bij Crystal Palace?
volgens mij ben je in de war met Andrew 'Andy' Johnson, maar die speelt nog steeds bij Crystal Palace.

Damien Johnson speelt bij birmingham City en heeft volgens mij nog nooit voor Crystal Palace gespeeld.
volgende wedstrijden:
pi_31577541
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 11:09 schreef spurs het volgende:

[..]

volgens mij ben je in de war met Andrew 'Andy' Johnson, maar die speelt nog steeds bij Crystal Palace.

Damien Johnson speelt bij birmingham City en heeft volgens mij nog nooit voor Crystal Palace gespeeld.
Juist, maar nog steeds niet weggekocht dus Koopt Liverpool Crouch, als counterploegje kennen ze beter Andy kopen
pi_31579739
Andy is nog bij Palace, maar heeft wat blessures.
www.thuisuiteten.nl
pi_31629992
Het 16-jarige supertalent van Southampton, Theo Walcott, heeft tot nu er weer twee inliggen. Dit keer de 0-1 en 0-2 tegen Millwall. Vorige week scoorde deze jongen ook al tegen Leeds.
pi_31631428
Prima speler inderdaad. Maar of hij de Saints omhoog kan schieten?
www.thuisuiteten.nl
pi_31632038
Een van zijn doelpunten is nu toegewezen aan Ricardo Fuller. Overigens een monsteruitslag in deze divisie: Cardiff City v Crewe 6-1
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:31:10 #90
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31675351
Ik denk/hoop dat Sheffield United en Leeds United rechtstreeks promoveren en dat Southampton via de play-offs naar de PL promoveert, het seizoen duurt echter nog 31 wedstrijden, dus álles is mogelijk.
pi_31717641
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:31 schreef M0NTANA het volgende:
Ik denk/hoop dat Sheffield United en Leeds United rechtstreeks promoveren en dat Southampton via de play-offs naar de PL promoveert, het seizoen duurt echter nog 31 wedstrijden, dus álles is mogelijk.
Sheffield United redt het volgens mij al jaren net niet, zullen ze het nu dan eindelijk eens redden....
volgende wedstrijden:
  donderdag 27 oktober 2005 @ 10:44:43 #92
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31718903
Steven Kabba en Neil Shipperley scoorden samen al veertienmaal, daarbij doet ook Paul Ifill (ex-Millwall toch?) het ook netjes. Ik hoop dat Sheffield United het dit seizoen langer volhoudt, maar ook Leeds United en Southampton mogen van mij wel weer naar de PL.
  donderdag 3 november 2005 @ 11:27:17 #93
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31922875
Theo Walcott wordt opnieuw in verband gebracht met een transfer in de komende transferperiode, ik hoop voor Southampton dat ze hem in elk geval nog tot de zomer weten te behouden.
pi_32059725
Reading doet het uitstekend. Maar drie punten achter Sheffield, en inmiddels al 'n flink gat met de nummer drie. Tevens zijn The Royals nu 20 wedstrijden op rij ongeslagen...

Vooral de maand oktober was met vier overwinningen (oa 2-1 tegen Sheffield) en twee draws uitermate succesvol. Hiervoor kreeg de club begin dan ook twee awards. De Senegalese international, Ibrahima Sonko, werd uitgeroepen tot speler van de maand oktober. En zijn coach, Steve Coppell, was de beste manager van de maand.
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_32061922
Het zou voor Reading het debuut zijn op het hoogste niveau. Nog nooit speelden ze daar, net als Wigan dit jaar. Ik zou het wel leuk vinden, hoewel Reading me op zich weinig zegt, maar die verandering vind ik wel mooi.
pi_32062281
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
Het zou voor Reading het debuut zijn op het hoogste niveau. Nog nooit speelden ze daar, net als Wigan dit jaar. Ik zou het wel leuk vinden, hoewel Reading me op zich weinig zegt, maar die verandering vind ik wel mooi.
Mwah laat liever Wolverhampton maar weer terug keren.
  maandag 7 november 2005 @ 18:21:39 #97
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_32063436
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
Reading is toch van 1 of andere rijke zakenman?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_32072206
Ja, van Madejski. Daarom heet het stadion ook het Madejski Stadium. Ik heb weinig met die club en ook met het stadion, maar van mij mogen ze best een jaartje PL spelen.
pi_32072208
Ja, van Madejski. Daarom heet het stadion ook het Madejski Stadium. Ik heb weinig met die club en ook met het stadion, maar van mij mogen ze best een jaartje PL spelen.
  maandag 7 november 2005 @ 22:57:52 #100
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_32072374
quote:
Op maandag 7 november 2005 22:53 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ze grijpen iig elke kans aan om in een PL-stadion te komen.
Hun 5800 kaartjes voor het LC duel tegen Arsenal op Highbury waren in no-time weg.
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')