Het gaat om de eindstand op de ranglijst.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:12 schreef DIGGER het volgende:
Leeds - Southampton is nu bezig en op dit moment staat mijn club 2-1 voor tegen die sukkels van Methodmich
volgens mij ben je in de war met Andrew 'Andy' Johnson, maar die speelt nog steeds bij Crystal Palace.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:41 schreef DeVinger het volgende:
Weet iemand waar Damien Johnson (Crystal Palace) is gebleven, echt raar dat hij vorig jaar niet is overgekocht door een PL club. Jong, scoort veel etc. Speelt hij nog steeds bij Crystal Palace?
Juist, maar nog steeds niet weggekocht dusquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:09 schreef spurs het volgende:
[..]
volgens mij ben je in de war met Andrew 'Andy' Johnson, maar die speelt nog steeds bij Crystal Palace.
Damien Johnson speelt bij birmingham City en heeft volgens mij nog nooit voor Crystal Palace gespeeld.
Sheffield United redt het volgens mij al jaren net niet, zullen ze het nu dan eindelijk eens redden....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:31 schreef M0NTANA het volgende:
Ik denk/hoop dat Sheffield United en Leeds United rechtstreeks promoveren en dat Southampton via de play-offs naar de PL promoveert, het seizoen duurt echter nog 31 wedstrijden, dus álles is mogelijk.
Mwah laat liever Wolverhampton maar weer terug keren.quote:Op maandag 7 november 2005 17:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
Het zou voor Reading het debuut zijn op het hoogste niveau. Nog nooit speelden ze daar, net als Wigan dit jaar. Ik zou het wel leuk vinden, hoewel Reading me op zich weinig zegt, maar die verandering vind ik wel mooi.
Reading is toch van 1 of andere rijke zakenman?quote:Op maandag 7 november 2005 17:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
Het zou voor Reading het debuut zijn op het hoogste niveau. Nog nooit speelden ze daar, net als Wigan dit jaar. Ik zou het wel leuk vinden, hoewel Reading me op zich weinig zegt, maar die verandering vind ik wel mooi.
Ze grijpen iig elke kans aan om in een PL-stadion te komen.quote:Op maandag 7 november 2005 22:53 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ja, van Madejski. Daarom heet het stadion ook het Madejski Stadium. Ik heb weinig met die club en ook met het stadion, maar van mij mogen ze best een jaartje PL spelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |