abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31234111
Hmm, lijkt me geen goede aankoop, beetje te lui en te zwaar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:43:09 #77
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31252728
Op 25-jarige leeftijd valt daar nog aan te werken, in potentie is het een voetballer die voor Soton een versterking is, zeker nu ze geen PL spelen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:57:06 #78
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31353457
Ook Shola Ameobi (Newcastle United) en Szilard Németh (Middlesbrough) worden nu met Soton in verband gebracht, ambitieuze aankopen.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:58:08 #79
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_31354704
Hull .

Je speelt eens FM 2005. Beland op een blauwe maandag bij Hull en komt er achter dat het wel een leuke club. Zo ben ik 10 jaar geleden ook fan van Middlesbrough geworden .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_31545863
Leeds - Southampton is nu bezig en op dit moment staat mijn club 2-1 voor tegen die sukkels van Methodmich
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_31549664
Sheffield United blijft maar doorgaan met winnen. Dit keer 0-4 tegen hooliganclub Millwall.

Overigens heeft ex-Excelsior speler El Hamdaoui de 1-1 gemaakt voor Derby tegen de Wolves.
pi_31558862
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 22:12 schreef DIGGER het volgende:
Leeds - Southampton is nu bezig en op dit moment staat mijn club 2-1 voor tegen die sukkels van Methodmich
Het gaat om de eindstand op de ranglijst.
www.thuisuiteten.nl
pi_31576301
Weet iemand waar Damien Johnson (Crystal Palace) is gebleven, echt raar dat hij vorig jaar niet is overgekocht door een PL club. Jong, scoort veel etc. Speelt hij nog steeds bij Crystal Palace?
pi_31576821
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:41 schreef DeVinger het volgende:
Weet iemand waar Damien Johnson (Crystal Palace) is gebleven, echt raar dat hij vorig jaar niet is overgekocht door een PL club. Jong, scoort veel etc. Speelt hij nog steeds bij Crystal Palace?
volgens mij ben je in de war met Andrew 'Andy' Johnson, maar die speelt nog steeds bij Crystal Palace.

Damien Johnson speelt bij birmingham City en heeft volgens mij nog nooit voor Crystal Palace gespeeld.
volgende wedstrijden:
pi_31577541
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 11:09 schreef spurs het volgende:

[..]

volgens mij ben je in de war met Andrew 'Andy' Johnson, maar die speelt nog steeds bij Crystal Palace.

Damien Johnson speelt bij birmingham City en heeft volgens mij nog nooit voor Crystal Palace gespeeld.
Juist, maar nog steeds niet weggekocht dus Koopt Liverpool Crouch, als counterploegje kennen ze beter Andy kopen
pi_31579739
Andy is nog bij Palace, maar heeft wat blessures.
www.thuisuiteten.nl
pi_31629992
Het 16-jarige supertalent van Southampton, Theo Walcott, heeft tot nu er weer twee inliggen. Dit keer de 0-1 en 0-2 tegen Millwall. Vorige week scoorde deze jongen ook al tegen Leeds.
pi_31631428
Prima speler inderdaad. Maar of hij de Saints omhoog kan schieten?
www.thuisuiteten.nl
pi_31632038
Een van zijn doelpunten is nu toegewezen aan Ricardo Fuller. Overigens een monsteruitslag in deze divisie: Cardiff City v Crewe 6-1
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:31:10 #90
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31675351
Ik denk/hoop dat Sheffield United en Leeds United rechtstreeks promoveren en dat Southampton via de play-offs naar de PL promoveert, het seizoen duurt echter nog 31 wedstrijden, dus álles is mogelijk.
pi_31717641
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:31 schreef M0NTANA het volgende:
Ik denk/hoop dat Sheffield United en Leeds United rechtstreeks promoveren en dat Southampton via de play-offs naar de PL promoveert, het seizoen duurt echter nog 31 wedstrijden, dus álles is mogelijk.
Sheffield United redt het volgens mij al jaren net niet, zullen ze het nu dan eindelijk eens redden....
volgende wedstrijden:
  donderdag 27 oktober 2005 @ 10:44:43 #92
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31718903
Steven Kabba en Neil Shipperley scoorden samen al veertienmaal, daarbij doet ook Paul Ifill (ex-Millwall toch?) het ook netjes. Ik hoop dat Sheffield United het dit seizoen langer volhoudt, maar ook Leeds United en Southampton mogen van mij wel weer naar de PL.
  donderdag 3 november 2005 @ 11:27:17 #93
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31922875
Theo Walcott wordt opnieuw in verband gebracht met een transfer in de komende transferperiode, ik hoop voor Southampton dat ze hem in elk geval nog tot de zomer weten te behouden.
pi_32059725
Reading doet het uitstekend. Maar drie punten achter Sheffield, en inmiddels al 'n flink gat met de nummer drie. Tevens zijn The Royals nu 20 wedstrijden op rij ongeslagen...

Vooral de maand oktober was met vier overwinningen (oa 2-1 tegen Sheffield) en twee draws uitermate succesvol. Hiervoor kreeg de club begin dan ook twee awards. De Senegalese international, Ibrahima Sonko, werd uitgeroepen tot speler van de maand oktober. En zijn coach, Steve Coppell, was de beste manager van de maand.
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_32061922
Het zou voor Reading het debuut zijn op het hoogste niveau. Nog nooit speelden ze daar, net als Wigan dit jaar. Ik zou het wel leuk vinden, hoewel Reading me op zich weinig zegt, maar die verandering vind ik wel mooi.
pi_32062281
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
Het zou voor Reading het debuut zijn op het hoogste niveau. Nog nooit speelden ze daar, net als Wigan dit jaar. Ik zou het wel leuk vinden, hoewel Reading me op zich weinig zegt, maar die verandering vind ik wel mooi.
Mwah laat liever Wolverhampton maar weer terug keren.
  maandag 7 november 2005 @ 18:21:39 #97
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_32063436
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
Reading is toch van 1 of andere rijke zakenman?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_32072206
Ja, van Madejski. Daarom heet het stadion ook het Madejski Stadium. Ik heb weinig met die club en ook met het stadion, maar van mij mogen ze best een jaartje PL spelen.
pi_32072208
Ja, van Madejski. Daarom heet het stadion ook het Madejski Stadium. Ik heb weinig met die club en ook met het stadion, maar van mij mogen ze best een jaartje PL spelen.
  maandag 7 november 2005 @ 22:57:52 #100
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_32072374
quote:
Op maandag 7 november 2005 22:53 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ze grijpen iig elke kans aan om in een PL-stadion te komen.
Hun 5800 kaartjes voor het LC duel tegen Arsenal op Highbury waren in no-time weg.
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')