Zoek je een breezahquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Moet ik een brief naar de Fancy schrijven want dan ben ik een jaar vrijgezel
Dat hebben die van mij ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja de mijne op het snoertje van m'n muis. En dan mag ik hem niet gebruiken want dan valt ze me aan. En aangezien ik van schrik altijd me hand terug trek zijn lange halen gegarandeerd
ze is trouwens ook verslaafd aan ijs, waar je het schoteltje ook plaatst
[afbeelding]
Ja, en wat was ik dan nu gelukkig getrouwd geweest zegquote:
Ne, maar had je wel recht op de helft van haar troepquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, en wat was ik dan nu gelukkig getrouwd geweest zeg
Ja en dan kan ze me overal naar toe brengen achter op de scooter!quote:
Troep dekt de lading welquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ne, maar had je wel recht op de helft van haar troep
Ga JunkieSytse neuken, kun je meteen Neon boekenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja en dan kan ze me overal naar toe brengen achter op de scooter!
Dan had ik wel een hoop Senseo's gehadquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ne, maar had je wel recht op de helft van haar troep
Trustequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:04 schreef Mukie het volgende:
Mensjes, muuk is naar bedje toe.
Slaap lekker allemaal
Ja neon! Ik wordt al helemaal opgewonden!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga JunkieSytse neuken, kun je meteen Neon boeken
En vast niet door een rondborstige gewillige dame ofwelquote:
Ik mag van supra_man geen SC's meer openenquote:
nee door een overmatige behaarde poesquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En vast niet door een rondborstige gewillige dame ofwel
ik van mezelf niet meerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik mag van supra_man geen SC's meer openen
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee door een overmatige behaarde poes![]()
* BoJo poes weer uit kamer slingertquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
leuk als er nog een stukje poep aan de kont hangt, of ze ineen smoet kosten
Leuk johquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
leuk als er nog een stukje poep aan de kont hangt, of ze ineen smoet kosten
Tis ook best een forse hoop nogquote:
Dit is eerder niveau keukenrol iddquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Past niet in een tissue, dat je het even discreet weg kunt halen
Hogedrukspuitquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dit is eerder niveau keukenrol idd
Je zal d'r maar naast wakker worden, en opeens snap je waarom de anale seks niet zo vlot ging gisterquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je zal d'r maar naast wakker worden, en opeens snap je waarom de anale seks niet zo vlot ging gister
Toevallig ooit Trainspotting gezien? Zit een scene in die dit probleem aardig weergeeft, wat te doen als je in je bed schijtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Of dat er ineens een kat naast zit zdie het probeert te begraven onder je dekends
Tot grote ergenris van Sandra heb ik m op DVD, met een heel pakket er bij, poster en boek en zoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Toevallig ooit Trainspotting gezien? Zit een scene in die dit probleem aardig weergeeft, wat te doen als je in je bed schijt
Boek is geweldigquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tot grote ergenris van Sandra heb ik m op DVD, met een heel pakket er bij, poster en boek en zo
Ja, waar is BoJo ineens gebrleve inderdaadquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:19 schreef Sjoewe het volgende:
De vrouw is weg en we hebben het gelijk over poep
Probeer dat de dokter maar eens uit te leggen de volgende dagquote:
Net als die vrouw in het uberchristelijke diorp die op zondagochtend ineen seen afgebroken wortel in de vagina hadquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Probeer dat de dokter maar eens uit te leggen de volgende dag
Winterpeen moet je ook goed inweken voor je 'm in de hutspot stoptquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Net als die vrouw in het uberchristelijke diorp die op zondagochtend ineen seen afgebroken wortel in de vagina had
'goh U bent anders nooit op zondag in de tuin aan het werk'
Een maand lang tietjes voor 7,50
Ik geef die krenegn altijd aan de caviasquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Winterpeen moet je ook goed inweken voor je 'm in de hutspot stopt
Die weten er wel raad mee?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik geef die krenegn altijd aan de cavias
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |