I knowquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:50 schreef BoJo het volgende:
m'n kat staat voor m'n deur te miauwen net zoals vanochtend om 6 uur
Mit meiner neues Fahrrad bin ich jetzt gans dem Kupplerquote:
Gemiste kansquote:
Ja mooi niet, wacht maar op supraventjequote:
Morgen nog een kansquote:
Daarom laat ik dat beest na tienen ook niet meer buiten, ik heb d'r al vier keer bij de marokkaanse buurman van zolder moeten halenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak, maar dan vier keer zo vaak
ik heb haar maar binnen gelaten, dat gebleer is errug irritant. vanochtend was ik het zo zat dat ik de deur open trok en schreeuwend een sprintje trok richting dat beest. Daarna kwam ze pas weer 5 minuten voordat m'n wekker af gingquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak, maar dan vier keer zo vaak
Ik heb nog tot 20 septemberquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:55 schreef Sjoewe het volgende:
Mijn kat is een aandachtsgeile sloerie
en dan?quote:
die van mij is een watje, soms komt er een kater brokjes jatten bij ons, dan hoort ze hem wel maar gaat er niet op af. Pas als ik of me pa naar de keuken rent dan durft ze mee te gaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben wel blij dat 1 van de 4 nooit mauwt.. maar die is gigantisch groot en zwaar, dus je hoort elke stap die hij zet![]()
![]()
Mijn oude kat ging altijd op mn keyboard liggen danquote:
Moet ik een brief naar de Fancy schrijven want dan ben ik een jaar vrijgezelquote:
Had haar ten huwlijk gevraagdquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Moet ik een brief naar de Fancy schrijven want dan ben ik een jaar vrijgezel
ja de mijne op het snoertje van m'n muis. En dan mag ik hem niet gebruiken want dan valt ze me aan. En aangezien ik van schrik altijd me hand terug trek zijn lange halen gegarandeerdquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mijn oude kat ging altijd op mn keyboard liggen dan
Die van mij gaat er dan op zitten zodat ik én het beeld niet meer kan zien én niet meer kan tiepen oftwel geheid aandachtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mijn oude kat ging altijd op mn keyboard liggen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |