Pimp my Ride in het Duits : Bitte, motz meine Karre auf!! Meine Karre ist jah so geil aufgemotzt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Will komst du mal hier! Wass ist Onkcel Phill? Ich habt er mal gesagt nicht zum Arcade zu gehen!
Vrienden belden afquote:
Nee, op een forum zitten is niet sneu wou je zeggenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vrienden belden afEn om nou in m'n remi te gaan is ook weer zo...
zit je dan gezellie met al je vriendenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die Velgen sind genau zweiunzwanzig inch, wass sagt du da von X!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
Pimp my Ride in het Duits : Bitte, motz meine Karre auf!! Meine Karre ist jah so geil aufgemotzt.![]()
Minder eenzaam dan met de kat op de bank sekslijnadvertenties afzappenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, op een forum zitten is niet sneu wou je zeggen![]()
Dass ist jah totall voll die Kakkequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die Velgen sind genau zweiunzwanzig inch, wass sagt du da von X!
Manta Manta,quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
Pimp my Ride in het Duits : Bitte, motz meine Karre auf!! Meine Karre ist jah so geil aufgemotzt.![]()
hoe weet jij datquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Minder eenzaam dan met de kat op de bank sekslijnadvertenties afzappen
Kan wel, leer je nieuwe vrienden kennen en misschien nog een leuke meidquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dan rukken, en dan precies als je klaarkomt, komt de kat je een kopje geven, kun je dat hele beest gaan schoonamkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Minder eenzaam dan met de kat op de bank sekslijnadvertenties afzappen
kut ding zo kan ik toch niet zien of er wat op komt.... oh wacht schiet me net te binnen dat we anal + hebben, maar dan moet ik opstaanquote:
Kut je hebt gelijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
Kan wel, leer je nieuwe vrienden kennen en misschien nog een leuke meid
Drank is sowieso aanwezig dus...
bij elke zender teleteks 222quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
kut ding zo kan ik toch niet zien of er wat op komt.... oh wacht schiet me net te binnen dat we anal + hebben, maar dan moet ik opstaan![]()
Onze ervaringsdeskundige?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dan rukken, en dan precies als je klaarkomt, komt de kat je een kopje geven, kun je dat hele beest gaan schoonamken
http://images.google.nl/images?q=pimp+fahrrad&hl=nl&btnG=Google+zoekenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
Peu en ik hadden de Duitse MTV in mijn appartement op vakantie![]()
Ze hadden ook Pimp my Fahrrad![]()
wahahahaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
Beste programma ooit gezien, op de Arubaanse staats TV:quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |