Neenee, de Pabo is de nederlandse postorderservice van Beate Ushe, die onder andere ook eigenaar is van de Christine le Duc ketenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:39 schreef Bupatih het volgende:
Pabo? Doe jij een lerarenopleiding dan?
Nederlandse versie van Beate Usequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:39 schreef Bupatih het volgende:
Hier komt de PABO met de TPG...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:35 schreef Alexxxxx het volgende:
folderbezorgjochie
Whahaha ja ..de discrete bruine envelop..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:39 schreef MrX1982 het volgende:
Gelukkig is de Pabo discreet verpakt
Ik werk bij de post en verbaas me erover hoeveel mensen de pabo krijgen, waarvan je het niet verwacht. Je herkent een mailing van de pabo uit duizenden
4560 AG Hulstquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:51 schreef helldeskr het volgende:
Whahaha ja ..de discrete bruine envelop..
Berucht en gevreesdquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:52 schreef JDude het volgende:
4560 AG Hulst
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:26 schreef Ashram het volgende:
Oh ja, de gratis PABO catalogus.....
voor mensen die te gierig zijn om een DVD, video of boekje te kopen
Moet wel toegeven dat ikzelf in mijn erg jonge jaren er ook wel eens in piepte, geestverruimend op die leeftijd!
Je makat ze dus wel openquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:20 schreef root1980 het volgende:
Pabo ontvang dat ding al 2 jaar op naam van de vorige bewoner, en elke keer staat erop "als u nu niets besteld dan is het uw laatste pabo" ik denk YES ! eindelijk van die onzin af....
Maar nee hoor, een paar maanden later weer een nieuwe...
Ja natuurlijk maak ik ze open, ben nog opzoek naar een goede tarzan voor men vriendinquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je makat ze dus wel openEn als je wel iets besteld krijg je ze nog vaker.
Maar dit topic is niet over de Pabo, dit gaat Over TIETJES!
Onder welke steen woon jijquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:39 schreef Bupatih het volgende:
*kuch*quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:26 schreef Ashram het volgende:
Oh ja, de gratis PABO catalogus.....
voor mensen die te gierig zijn om een DVD, video of boekje te kopen
Moet wel toegeven dat ikzelf in mijn erg jonge jaren er ook wel eens in piepte, geestverruimend op die leeftijd!
Haha, had precies hetzelfde, maar op het laatst hield het wel op.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:20 schreef root1980 het volgende:
Pabo ontvang dat ding al 2 jaar op naam van de vorige bewoner, en elke keer staat erop "als u nu niets besteld dan is het uw laatste pabo" ik denk YES ! eindelijk van die onzin af....
Maar nee hoor, een paar maanden later weer een nieuwe...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |