abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29519551
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:40 schreef hippo-clippo het volgende:

[..]

k dacht dat het probleem lag dat de NS maar voor 1 club treinen beschikbaar wou stellen. En voor zondag zou dat voor ADO zijn en dat jullie daarom met de bus moeten. Aangezien dat feestje niet doorgaat, zouden jullie met de trein kunnen komen. Ik denk dat de politie in Rotterdam zijn wonden inmiddels al hebben gelikt
Daar hadden wij ook op gehoopt.. maar om een of andere reden mogen we toch niet met de trein.
Iets met de weinig agenten ofzo.. wat volgens mij een bullshit reden is.
- NAC Breda -
pi_29519836
Ik zie niet in waarom er zoveel meer agenten moeten worden ingezet als je met de trein gaat. In beide gevallen komen de groepen supporters elkaar tegen op het plein voor, waar in beide gevallen de Ratjes worden geleid naar de tunnel die ze direct naar het uitvak brengt.

Wel is het zo dat de supporters groep met de trein wat groter is dan met een bus (dus minder mensen tegelijk te verwerken, maar wanneer de wedstrijd weer afgelopen is zit je toch met die hele groep. Beetje vaag argument dat van de politie imo.

Mssn weet iemand een goede verklaring?
pi_29520314
Ik snap et ook niet.. Als je uit die trein stapt kan je echt nergens anders heen dan naar die tunnel.. Als je zou proberen over dat hek te klimmen is dat je reinste zelfmoord. Ach ja.. we hebben ons er maar weer bij neergelegd.
- NAC Breda -
pi_29520379
Persoonlijk vind ik een bus combi relaxter als met de trein, dan kan je tenminste bier meenemen en je eigen muziek, al zijn ze tegenwoordig een stuk strenger. Ik ga ook niet meer zo vaak met de combi.
pi_29520483
Met de treincombi naar Rotterdam is altijd wel leuk, ook al woon in in Zwijndrecht
Eerst met een flinke groep indrinken voor de Pint bij station Breda en dan met zijn alleen naar de trein lopen. Altijd gezellig
- NAC Breda -
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 15:29:38 #256
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29520876
Heel dat contract is nep. Er staat dat Jorien van den Herik erbij was namens Feyenoord, maar dan zou Willem Scholten tekenen? Wat een gelul. Alleen hierom klopt er al niets van.

Daarnaast maak je niet voor 2 spelers eenzelfde contract.
Bij de handtekeningen staat geen naam etc etc.

AD is gewoon uiterst dom geweest en dit is wederom een enorme journalistieke blunder van het AD omtrent Feyenoord.

Daarnaast is het NV Feyenoord Rotterdam en niet Sportclub Feyenoord Rotterdam.

Spuit 11
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_29520959
Hmm door je laatste opmerking is het geen spuit 11 meer. Ik weet eigenlijk niet wat de juiste constitutie voor Feyenoord is, even een kvktje doen
pi_29521028
Inderdaad ik kan alleen maar vinden Feyenoord Rotterdam N.V. waar je ook nog een verwijzing krijgt naar www.feyenoord.nl en Sportclub Feyenoordbetreft die amateurvereniging die er naast zit denk ik. Ook is er een stichting feyenoord waar vast ook een en ander is ondergebracht, daar deze dezelfde vestigingsplaats heeft als Feyenoord Rotterdam N.V.

Goh nog even en we hebben een a4tje vol met onjuistheden
pi_29521257
Dat had ik al in het andere topic gepost
pi_29521465
sorry dan, maar het forum is zo traag dat ik alleen deze ff bijhoudt. (en ja ik weet ook de reden, magoed blijft kut)

Iig ga ik nu ff koken, straks tentamen.... men dit is toch geen tijd om te eten
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 16:19:25 #261
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_29521485
Vaag verhaal. Ik geloof Feyenoord wel in elk geval.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_29521572
Erasmusch: gaaf filmpje, van Kiprich. Goeie vent: "Wat isse de puffe?"
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_29521831
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 16:19 schreef TC03 het volgende:
Vaag verhaal. Ik geloof Feyenoord wel in elk geval.
de vraag is wie Feyenoord in dit geval nou is, ik geloof Wotte in ieder geval niet.
too much is not enough....
pi_29522231
Die SMSjes van Wotte zijn ook wel erg kneuterig, als die echt geciteerd zouden zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 17:27:51 #265
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29522233
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 16:50 schreef WaStEd het volgende:

[..]

de vraag is wie Feyenoord in dit geval nou is, ik geloof Wotte in ieder geval niet.
pi_29522646
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 17:27 schreef methodmich het volgende:
Die SMSjes van Wotte zijn ook wel erg kneuterig, als die echt geciteerd zouden zijn.
Je hebt een nieuwe avatar, irritant
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:57:10 #267
53267 TC03
pi_29523366
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 17:27 schreef methodmich het volgende:
Sowieso dat ze dit soort zaken via SMS bespreken.
pi_29523483
Ik denk dat het een enkeltje Urker weekblad wordt voor Chris van Nijnatten.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29523643
Zojuist de huisjurist van Feyenoord op Sbs6 om het betreffende document nog eens als "broddelwerk" te bestempelen, en om aan te geven dat de handtekeningen ook in de verste verte niet lijken op de handtekeningen van de mensen om wie het zou gaan bij Feyenoord.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:34:23 #270
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_29524072
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 15:29 schreef Tomasso het volgende:

Daarnaast maak je niet voor 2 spelers eenzelfde contract.
Dat vooral ja.. .
-
pi_29524268
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 16:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Erasmusch: gaaf filmpje, van Kiprich. Goeie vent: "Wat isse de puffe?"
Mooi was die tijd...
snabbi, had niet jouw verhaal in zn geheel gepost, maar goed, succes met tentamens. Ik heb me bachelor binnen, dus een relaxte zomer
pi_29525854
Voorschoten '97 - Feyenoord 0 - 6 trouwens.

Scoreverloop:

17´ Schreuder 0-1
19´ Kuyt 0-2
52´ Kuyt 0-3
58´ Boussaboun 0-4
74´ Kuyt 0-5
82´ Kuyt 0-6
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_29526551
Zegt genoeg dat de aandacht totaal niet meer naar de voorbereiding uit gaat.
pi_29527058
Leuk voor Alfred dat ie ook zijn doelpuntje meepikt!
- NAC Breda -
pi_29527091
Jezus, nog een wedstrijd?

Hoeveel speelt Feyenoord er en waarom zoveel
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 23:26:18 #276
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_29528074
t was de laatste oefenpartij..
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_29528236
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:48 schreef Erasmusch het volgende:
Mooi was die tijd...
snabbi, had niet jouw verhaal in zn geheel gepost, maar goed, succes met tentamens. Ik heb me bachelor binnen, dus een relaxte zomer
Thnx hij ging wel redelijk, was mijn laatste herkansing. Gefeliciteerd met je bachelor. Ik moet alleen mijn thesis nog afronden wat nog wel wat werk is, aangezien mn begeleider er ook een publicatie van wil maken.

Dat oefenpotje is imo ook zo overbodig. Straks roepen we weer dat we een overvol schema hebben enzo.
pi_29529352
quote:
Wotte weg bij Feyenoord?
[Bron: Elf]

De website van voetbalblad Elf komt met een opmerkelijk bericht over Mark Wotte. Volgens die website wordt Mark Wotte het slachtoffer van alle 'transferproblemen' bij Feyenoord. Ook voor de soap rond Salomon Kalou en Dirk Kuijt wordt Mark Wotte verantwoordelijk gehouden.

De website berust zich op het feit dat Mark Wotte niet aanwezig was bij de wedstrijd Voorschoten '97 - Feyenoord. Eerder werd op radio Rijnmond al gemeld dat Mark Wotte op vakantie is. Toch heeft het er alle schijn van dat Mark Wotte vertrekt bij Feyenoord, aldus Elf.

FR-Fans.nl: Waar Elf dit gerucht vandaan heeft is onduidelijk. Misschien hebben ze een vals document (ontslagbrief), ondertekend door Jorien van den Herik?
Tjah, zou het niet erg vinden maar het zou toch geen reet uitmaken. dan stellen ze wel weer een nieuwe trekpop aan....
pi_29529465
Klinkt mij meer als een broodje aap. Hij gaat echt niet vanwege de wedstrijd tegen Voorschoten naar huis vliegen ofzo.

Wel vind ik de periode (vlak voor het sluiten van de transfermarkt) vaag voor een vakantie.
pi_29529829
Wotte heeft tijdens die 'vakantie' toch nog voor de camera's van de NOS gereageerd (maandag zeker)
  woensdag 10 augustus 2005 @ 00:25:03 #281
6941 APK
Factual, I think.
pi_29529868
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Voorschoten '97 - Feyenoord 0 - 6 trouwens.

Scoreverloop:

17´ Schreuder 0-1
19´ Kuyt 0-2
52´ Kuyt 0-3
58´ Boussaboun 0-4
74´ Kuyt 0-5
82´ Kuyt 0-6
Deed Kalou niet mee, of is zijn fenomenale inzet opeens verminderd
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_29530009
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:25 schreef APK het volgende:

[..]

Deed Kalou niet mee, of is zijn fenomenale inzet opeens verminderd
6 assists he
  woensdag 10 augustus 2005 @ 00:43:57 #283
53267 TC03
pi_29530423
Mooi filmpje in je signature Erasmusch.
pi_29535669
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:09 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Tjah, zou het niet erg vinden maar het zou toch geen reet uitmaken. dan stellen ze wel weer een nieuwe trekpop aan....
Ik zie sowieso niet in waarom de club Feyenoord daar geen sterke man neer wil zetten, men komt aan met verwijfde relnichten zoals Rob Baan en Mark Wotte, totaal géén enkel charisma of overtuiging en ideale voetveegkleedjes voor capo di capi Jorien.
Zolang die constructie blijft vliegt er elke 2 jaar een TD uit, zonder dat het probleem wordt aangepakt.
Yeah baby Yeah!
pi_29536484
Zou Bahia in de basis staan tegen NAC?
  woensdag 10 augustus 2005 @ 10:54:08 #286
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29536674
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:43 schreef jpzegthallo het volgende:
Zou Bahia in de basis staan tegen NAC?
Ik denk het wel. Lijkt mij ook wel goed genoeg om hem als vaste kracht achterin te zetten. Iig tot Saïdi weer op z'n goede niveau is.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 10:56:03 #287
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_29536717
Ik denk dat Bahia dit seizoen vaste kracht is, hij heeft zich een week lang opgesloten in een klooster zodat hij redelijk goed Nederlands spreekt, en een Nederlands sprekend centrum is voor Koeman denk ik heel belangrijk. Daarom zullen Greene en Bahia dit seizoen het centrum vormen.
En dan Östlund en Snoyl op de backs.
The Most Incredible, Baby
pi_29537036
quote:
Danko Lazovic praat met Bayer Leverkusen

Servische spits praat vandaag met Rudi Völler over verhuizing naar Bundesliga

Door Marcel van der Kraan

Danko Lazovic speelt de rest van dit seizoen zo goed als zeker bij Bayer Leverkusen. De Servische spits, die bij Feyenoord al twee jaar geen kans ziet om een basisplaats te veroveren, heeft vandaag een ontmoeting met Bayers directeur Rudi Völler en trainer Klaus Augenthaler. Feyenoord zal hem niet verkopen, maar voorlopig voor een jaar verhuren aan de Duitse topclub.

Rotterdam/Leverkusen - Leverkusen werd afgelopen seizoen zesde in de Bundesliga en reikte tot de achtste finales in de Champions League. De Duitsers hebben net als Feyenoord twee sterke spitsen, de Russen Berbatov en Voronin, maar vinden dat niet voldoende om het hele jaar mee rond te komen. Lazovic staat open voor een (tijdelijk) vertrek uit de Kuip. Doordat hij veel tijd op de reservebank doorbrengt is hij behoorlijk gefrustreerd geraakt.

Bij de vriendschappelijke wedstrijd van Feyenoord tegen Hertha BSC zag het legioen hoe geërgerd de 22-jarige aanvaller is. Hij schopte na een doelpunt in de slotfase tegen reclameborden, maakte wilde gebaren en schreeuwde onverstaanbare dingen. Na afloop beweerde Lazovic dat hij zo blij was, maar Feyenoord legde de reacties van de in 2003 voor zes miljoen euro aangetrokken spits wel degelijk uit als provocaties.

Voor alle partijen is het waarschijnlijk het beste dat de Serviër een tijdje elders bivakkeert. Lazovic, eveneens een speler van voetbalmakelaar Rodger Linse, heeft ook in zijn derde seizoen bij Feyenoord geen uitzicht op een basisplaats. Trainer Erwin Koeman kiest, begrijpelijk, voor Dirk Kuijt en Salomon Kalou in de voorste linie. ADO Den Haag wilde Lazovic graag overnemen, maar die club kon het salaris niet betalen.

Danko Lazovic speelde in zijn eerste jaar 23 competitiewedstrijden, scoorde daarin zes keer, maar kwam in zijn tweede seizoen nog maar tot 18 duels (drie goals...). Onder Ruud Gullit raakte hij zelfs gebrouilleerd met diens assistent Zeljko Petrovic, al legde de laatste voortdurend uit dat hij als landgenoot niets kon doen aan de situatie waarin de international was geraakt. ,,Danko moet het allemaal zelf laten zien, ik kan hem niet voortrekken omdat ik toevallig uit hetzelfde land kom,'' legde de assistent-coach destijds uit.

Met Bayer Leverkusen hoeft Lazovic niet van een degradatie te spreken. De immer Europees spelende club uit de Bundesliga heeft met de Bayerarena een schitterend stadion, dat bij thuiswedstrijden goed gevuld is. Zaterdag speelt Leverkusen thuis de topper tegen Bayern Munchen. De ploeg van trainer Augenthaler won de openingswedstrijd van het seizoen met 4-1 van Eintracht Frankfurt.

De selectie van Feyenoord zal nog verder moeten worden afgeroomd, omdat die op papier nog altijd meer dan 34 man telt. Magrao, Leonardo, Basto en Paauwe hoorden eerder al dat Feyenoord een vertrek niet zal tegenhouden. Maar inmiddels is ook een aardig aantal spelers door blessures uitgeschakeld. Shinji Ono, Cory Gibbs, Patrick Mtiliga en Nicky Hofs hebben allen nog een lange weg te gaan.
Bij Bayer zal ie wel iets meer leren dan bij ADO. Als ie daar tenminste in de basis staat...
pi_29537344
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:18 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Bij Bayer zal ie wel iets meer leren dan bij ADO. Als ie daar tenminste in de basis staat...
als ie al gaat is het voor de breedte ben ik bang.. met Berbatov en Voronin
too much is not enough....
pi_29538015
Tja allicht is het daar op de bank nog beter voor zijn carriere dan bij ado. Mssn mag af en toe even invallen, ik ben iig niet van hem gecharmeerd omdat hij met zn frustraties te veel zelf probeert op te lossen.
  Moderator woensdag 10 augustus 2005 @ 13:56:01 #291
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_29538501
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 13:03 schreef snabbi het volgende:
Tja allicht is het daar op de bank nog beter voor zijn carriere dan bij ado. Mssn mag af en toe even invallen, ik ben iig niet van hem gecharmeerd omdat hij met zn frustraties te veel zelf probeert op te lossen.
Ik vind het maar een raar mannetje, die Lazovic.
Hij heeft nu in totaal toch enkele tientallen wedstrijden de kans gehad om te laten zien dat hij écht zo goed is als hij zelf vindt. Maar nee, dan scoort meneer een keer tegen Berlin en dan moet-ie weer zo achterlijk gaan doen. Het is zeker nog niet onrustig genoeg binnen Feyenoord.
Komt bij dat ie dat vorig seizoen ook al een keer flikte, en dat hij slecht is voor de groepssfeer. Een medespeler (Goor) een klap voor zijn bek geven na een stevige tackle, laat 'm dat maar lekker bij die Duitsers doen.
En die schwalbes van 'm de hele tijd, vind ik ook maar niks. Feyenoord moet gewoon het verlies pakken en die vent wegdoen.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_29539298
mja en die tackle was niet eens op hem... vaag ventje ja
pi_29540165
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 18:57 schreef TC03 het volgende:

[..]

Sowieso dat ze dit soort zaken via SMS bespreken.
Nou, dat gebeurt wel vaker tegenwoordig. Alleen de tekstjes.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29553790
Het AD heeft al een rectificatie geplaatst. Zo weer een SOAP ten einde. What's next.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 09:02:16 #295
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29554046
quote:
Kuijt naar Engeland, Koné naar Rotterdam?

Vandaag heeft Feyenoord zich bij de zaakwaarnemer van Roda JC-aanvaller Arouna Koné gemeld. Dit heeft diezelfde zaakwaarnemer, Serge Trimpont, bevestigd tegenover De Jonge Journalist. De Ivoriaanse international zal de plaats moeten innemen van Feyenoord-aanvaller Dirk Kuijt. De Engelse club Tottenham Hotspur, waar de Nederlanders Edgar Davids en Martin Jol (trainer) al actief zijn, heeft volgens Trimpont een bod op tafel gelegd. De zaakwaarnemer beweert dat het om een bedrag van meer dan 12,5 miljoen euro gaat.

Indien deze transfers voor het verstrijken van de transferdeadline eind augustus doorgang vinden, zal Feyenoord waarschijnlijk aanvaller Danko Lazovic aan Roda JC willen verkopen. Lazovic is in de havenstad niet zeker van een basisplaats en staat open voor een vertrek.

De namen van Dirk Kuijt en Arouna Koné zijn de afgelopen maanden meerdere malen in de transfercarrousel genoemd.

De transferrechten van Kuijt zouden volgens het Algemeen Dagblad voor vijftig procent verkocht zijn aan een Portugese investeringsmaatschappij. Feyenoord ontkent dit en beweert dat het dagblad in het bezit is van valse documenten.

Arouna Koné zou medio vorig seizoen vertrekken naar Ajax, maar kwam niet door de medische keuring wegens hartproblemen. De medische staf van Roda JC liet haar aanvaller opnieuw onderzoeken en het bleek een vergroot sporthart te zijn, hetgeen geen probleem is voor het spelen van betaald voetbal. Na het afketsen van de transfer naar Amsterdam meldden zich Olympique Lyon, AC Milan en PSV. Ook Feyenoord had vorig jaar interesse in de diensten van de Roda JC-speler. Desondanks verlengde Roda JC het contract van Koné tot de zomer van 2009, met een optie voor nog eens twee seizoenen. Naar schatting zal Feyenoord nu voor ongeveer tien miljoen euro Koné contracteren.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_29554391
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 08:35 schreef snabbi het volgende:
Het AD heeft al een rectificatie geplaatst. Zo weer een SOAP ten einde. What's next.
Waar heeft het AD nu weer rectificatie van geëist

Het AD heeft hun eerder ingezonden stuk in elk geval wél gerecificeert, dus de kou is voor even uit de lucht.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 09:49:21 #297
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29554625
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 09:02 schreef PyTh het volgende:

[..]
Feyenoord gaat Kuyt voor 12,5 miljoen verkopen ja . En dan wordt Koné zijn vervanger . Twee totaal verschillende types...

En Lazovic wordt bij de deal betrokken. Sure, daarom staat al voor 90% vast dat hij op huurbasis naar Leverkussen gaat...
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 09:32 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Waar heeft het AD nu weer rectificatie van geëist

Het AD heeft hun eerder ingezonden stuk in elk geval wél gerecificeert, dus de kou is voor even uit de lucht.
De kous is voor altijd uit de lucht, leer dat nou eens. Er klopt helemaal niets van dat contract, dus ook niet van dat verhaal.
quote:
ALGEMEEN DAGBLAD RECTIFICEERT BERICHTGEVING KUYT/KALOU
Het Algemeen Dagblad heeft donderdagochtend op de voorpagina haar eerdere berichtgeving over de verkoop van Dirk Kuyt en Salomon Kalou gerectificeerd. Feyenoord sommeerde het Algemeen Dagblad dat maandag reeds te doen. Het AD is uiteindelijk vrijwillig tot rectificatie overgegaan. Feyenoord heeft de kort geding-procedure die in gang was gezet, ingetrokken. Feyenoord rekent erop dat hiermee de zaak is afgedaan.

De volledige tekst zoals die vanochtend op de voorpagina van het AD verscheen:

Rectificatie Feyenoord

In deze krant hebben wij op 6 en 8 augustus 2005 gepubliceerd, dat Feyenoord de spelers Salomon Kalou en Dirk Kuyt, of de transferrechten van die spelers, achter hun rug om zou hebben verkocht aan een investeringsmaatschappij. Tevens hebben wij gepubliceerd dat dit zou zijn vastgelegd in een document dat zou zijn voorzien van de handtekening van een gevolmachtigd lid van de Raad van Commissarissen van Feyenoord.

Alvorens tot publicatie over te gaan hebben wij onvoldoende zorgvuldigheid betracht door het betreffende document niet voor commentaar aan Feyenoord voor te leggen. Inmiddels heeft Feyenoord onderzoek uit laten voeren waaruit is gebleken dat het document niet is ondertekend door een van de leden van de directie of Raad van Commissarissen van Feyenoord. Het is dus niet juist, dat er een transferdocument is, waaruit blijkt dat Feyenoord Salomon Kalou en Dirk Kuyt, of de transferrechten van die spelers, heeft verkocht aan een investeringsmaatschappij. Wij betreuren deze gang van zaken, met name jegens de spelers Salomon Kalou en Dirk Kuyt en jegens Commissaris Willem Scholten.

De Hoofdredactie
pi_29554860
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 09:49 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Feyenoord gaat Kuyt voor 12,5 miljoen verkopen ja . En dan wordt Koné zijn vervanger . Twee totaal verschillende types...

En Lazovic wordt bij de deal betrokken. Sure, daarom staat al voor 90% vast dat hij op huurbasis naar Leverkussen gaat...
[..]

De kous is voor altijd uit de lucht, leer dat nou eens. Er klopt helemaal niets van dat contract, dus ook niet van dat verhaal.
[..]
Dan blijft de vraag over welke rol de SMS-jes van TD Wotte in het verhaal hebben....

Waarom zou je niet een ander type speler kunnen halen als je een eigen speler verkoopt?

maar het is in elk geval goed nieuws voor Feyenoord.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 10:16:43 #299
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29555128
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:02 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dan blijft de vraag over welke rol de SMS-jes van TD Wotte in het verhaal hebben....
De sms-jes die genoemd werden door Linse? Ja, die moet je nog serieus nemen
quote:
Waarom zou je niet een ander type speler kunnen halen als je een eigen speler verkoopt?
Omdat het m.i. belachelijk is een type Kalou als vervanger van Kuijt te gaan halen. Dan kan je nog beter Huntelaar halen als vervanger van Kuijt ipv Koné. Goede voetballer is het hoor, die Koné, maar die moet dan samen met Kuijt in de spits, niet met Kalou...
  donderdag 11 augustus 2005 @ 10:17:01 #300
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_29555134
Einde van Van Nijnatten? ach, denk het niet....
Nou doe je het weer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')