Daar hadden wij ook op gehoopt.. maar om een of andere reden mogen we toch niet met de trein.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:40 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
k dacht dat het probleem lag dat de NS maar voor 1 club treinen beschikbaar wou stellen. En voor zondag zou dat voor ADO zijn en dat jullie daarom met de bus moeten. Aangezien dat feestje niet doorgaat, zouden jullie met de trein kunnen komen. Ik denk dat de politie in Rotterdam zijn wonden inmiddels al hebben gelikt![]()
de vraag is wie Feyenoord in dit geval nou is, ik geloof Wotte in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:19 schreef TC03 het volgende:
Vaag verhaal. Ik geloof Feyenoord wel in elk geval.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:50 schreef WaStEd het volgende:
[..]
de vraag is wie Feyenoord in dit geval nou is, ik geloof Wotte in ieder geval niet.
Je hebt een nieuwe avatar, irritantquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:27 schreef methodmich het volgende:
Die SMSjes van Wotte zijn ook wel erg kneuterig, als die echt geciteerd zouden zijn.
Sowieso dat ze dit soort zaken via SMS bespreken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:27 schreef methodmich het volgende:
Die SMSjes van Wotte zijn ook wel erg kneuterig, als die echt geciteerd zouden zijn.
Dat vooral ja..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:29 schreef Tomasso het volgende:
Daarnaast maak je niet voor 2 spelers eenzelfde contract.
Mooi was die tijd...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Erasmusch: gaaf filmpje, van Kiprich. Goeie vent: "Wat isse de puffe?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |