abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29519551
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:40 schreef hippo-clippo het volgende:

[..]

k dacht dat het probleem lag dat de NS maar voor 1 club treinen beschikbaar wou stellen. En voor zondag zou dat voor ADO zijn en dat jullie daarom met de bus moeten. Aangezien dat feestje niet doorgaat, zouden jullie met de trein kunnen komen. Ik denk dat de politie in Rotterdam zijn wonden inmiddels al hebben gelikt
Daar hadden wij ook op gehoopt.. maar om een of andere reden mogen we toch niet met de trein.
Iets met de weinig agenten ofzo.. wat volgens mij een bullshit reden is.
- NAC Breda -
pi_29519836
Ik zie niet in waarom er zoveel meer agenten moeten worden ingezet als je met de trein gaat. In beide gevallen komen de groepen supporters elkaar tegen op het plein voor, waar in beide gevallen de Ratjes worden geleid naar de tunnel die ze direct naar het uitvak brengt.

Wel is het zo dat de supporters groep met de trein wat groter is dan met een bus (dus minder mensen tegelijk te verwerken, maar wanneer de wedstrijd weer afgelopen is zit je toch met die hele groep. Beetje vaag argument dat van de politie imo.

Mssn weet iemand een goede verklaring?
pi_29520314
Ik snap et ook niet.. Als je uit die trein stapt kan je echt nergens anders heen dan naar die tunnel.. Als je zou proberen over dat hek te klimmen is dat je reinste zelfmoord. Ach ja.. we hebben ons er maar weer bij neergelegd.
- NAC Breda -
pi_29520379
Persoonlijk vind ik een bus combi relaxter als met de trein, dan kan je tenminste bier meenemen en je eigen muziek, al zijn ze tegenwoordig een stuk strenger. Ik ga ook niet meer zo vaak met de combi.
pi_29520483
Met de treincombi naar Rotterdam is altijd wel leuk, ook al woon in in Zwijndrecht
Eerst met een flinke groep indrinken voor de Pint bij station Breda en dan met zijn alleen naar de trein lopen. Altijd gezellig
- NAC Breda -
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 15:29:38 #256
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29520876
Heel dat contract is nep. Er staat dat Jorien van den Herik erbij was namens Feyenoord, maar dan zou Willem Scholten tekenen? Wat een gelul. Alleen hierom klopt er al niets van.

Daarnaast maak je niet voor 2 spelers eenzelfde contract.
Bij de handtekeningen staat geen naam etc etc.

AD is gewoon uiterst dom geweest en dit is wederom een enorme journalistieke blunder van het AD omtrent Feyenoord.

Daarnaast is het NV Feyenoord Rotterdam en niet Sportclub Feyenoord Rotterdam.

Spuit 11
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_29520959
Hmm door je laatste opmerking is het geen spuit 11 meer. Ik weet eigenlijk niet wat de juiste constitutie voor Feyenoord is, even een kvktje doen
pi_29521028
Inderdaad ik kan alleen maar vinden Feyenoord Rotterdam N.V. waar je ook nog een verwijzing krijgt naar www.feyenoord.nl en Sportclub Feyenoordbetreft die amateurvereniging die er naast zit denk ik. Ook is er een stichting feyenoord waar vast ook een en ander is ondergebracht, daar deze dezelfde vestigingsplaats heeft als Feyenoord Rotterdam N.V.

Goh nog even en we hebben een a4tje vol met onjuistheden
pi_29521257
Dat had ik al in het andere topic gepost
pi_29521465
sorry dan, maar het forum is zo traag dat ik alleen deze ff bijhoudt. (en ja ik weet ook de reden, magoed blijft kut)

Iig ga ik nu ff koken, straks tentamen.... men dit is toch geen tijd om te eten
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 16:19:25 #261
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_29521485
Vaag verhaal. Ik geloof Feyenoord wel in elk geval.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_29521572
Erasmusch: gaaf filmpje, van Kiprich. Goeie vent: "Wat isse de puffe?"
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_29521831
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 16:19 schreef TC03 het volgende:
Vaag verhaal. Ik geloof Feyenoord wel in elk geval.
de vraag is wie Feyenoord in dit geval nou is, ik geloof Wotte in ieder geval niet.
too much is not enough....
pi_29522231
Die SMSjes van Wotte zijn ook wel erg kneuterig, als die echt geciteerd zouden zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 17:27:51 #265
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29522233
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 16:50 schreef WaStEd het volgende:

[..]

de vraag is wie Feyenoord in dit geval nou is, ik geloof Wotte in ieder geval niet.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_29522646
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 17:27 schreef methodmich het volgende:
Die SMSjes van Wotte zijn ook wel erg kneuterig, als die echt geciteerd zouden zijn.
Je hebt een nieuwe avatar, irritant
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:57:10 #267
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_29523366
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 17:27 schreef methodmich het volgende:
Sowieso dat ze dit soort zaken via SMS bespreken.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_29523483
Ik denk dat het een enkeltje Urker weekblad wordt voor Chris van Nijnatten.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29523643
Zojuist de huisjurist van Feyenoord op Sbs6 om het betreffende document nog eens als "broddelwerk" te bestempelen, en om aan te geven dat de handtekeningen ook in de verste verte niet lijken op de handtekeningen van de mensen om wie het zou gaan bij Feyenoord.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:34:23 #270
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_29524072
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 15:29 schreef Tomasso het volgende:

Daarnaast maak je niet voor 2 spelers eenzelfde contract.
Dat vooral ja.. .
-
pi_29524268
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 16:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Erasmusch: gaaf filmpje, van Kiprich. Goeie vent: "Wat isse de puffe?"
Mooi was die tijd...
snabbi, had niet jouw verhaal in zn geheel gepost, maar goed, succes met tentamens. Ik heb me bachelor binnen, dus een relaxte zomer
pi_29525854
Voorschoten '97 - Feyenoord 0 - 6 trouwens.

Scoreverloop:

17´ Schreuder 0-1
19´ Kuyt 0-2
52´ Kuyt 0-3
58´ Boussaboun 0-4
74´ Kuyt 0-5
82´ Kuyt 0-6
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_29526551
Zegt genoeg dat de aandacht totaal niet meer naar de voorbereiding uit gaat.
pi_29527058
Leuk voor Alfred dat ie ook zijn doelpuntje meepikt!
- NAC Breda -
pi_29527091
Jezus, nog een wedstrijd?

Hoeveel speelt Feyenoord er en waarom zoveel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')