Zecke ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
Met welke naam speelt Andreas Neuendorf van Hertha op zijn shirt?
iemand ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:21 schreef Bjoro het volgende:
noem de 3 tweetallen die voldaan aan ALLE onderstaande criteria:
-international zijn (geweest) van Nederland
-geen familie van elkaar zijn
-op dezelfde datum geboren zijn
Methodmich wist v Nistelrooij en Kluivert, wie weet de andere 2 ?
Ja. Van de Veeke was FC Zwolle.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:00 schreef Radegast het volgende:
Jordi Boogers - Dordrecht'90?
stond bv. vorige week ofzo in de sportweek, daar had ik het gelezen en onthoudenquote:
Ik stel relevante vragen uit de geschiedenisquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
stond bv. vorige week ofzo in de sportweek, daar had ik het gelezen en onthouden
en hoe moet je al die dingen van jou weten dan
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik stel relevante vragen uit de geschiedenis
Danny wilde weg uit Nederland ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:57 schreef tong80 het volgende:
Wat is de ware rede dat Cruijff ooit wegging bij Ajax bijvoorbeeld
af en toe een "nice-to-know" vraagje tussendoor moet toch kunnen !quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik stel relevante vragen uit de geschiedenis
Nee ze gingen kiezen wie er aanvoerder5 moest zijn. Cruijff werd niet gekozenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:00 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Danny wilde weg uit Nederland ?
Nee niet echt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
af en toe een "nice-to-know" vraagje tussendoor moet toch kunnen !
Ik heb wel altijd bij dit soort vragen dat ik dit wel onthoud !
Heb jij dat niet ?
Johan Cruijffquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
btw...noem eens een trainer die GEEN cliches uitbraakt...
Nou ik ben geen fan van hemquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:54 schreef methodmich het volgende:
Peter Boeve is goed!
Karelquote:
België ?quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
Waar komt de naam Beerschot vandaan?
zie Voetbal International van afgelopen week...quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
En dus is het antwoord?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:19 schreef fanneke het volgende:
[..]
zie Voetbal International van afgelopen week...
Schot als in schotten (hekken) tegen beren danquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
Cop[pens is goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:20 schreef fanneke het volgende:
Rik Coppens
Altintop, omdat hij geen tweelingbroer heeftquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:
Wie hoort niet in dit rijtje en waarom?
Dennis de Nooijer
Frank de Boer
Hamit Altintop
Damiano Zenoni
Piet denquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:12 schreef tong80 het volgende:
Aan welke de Boer heeft Ajax de minst prettige herinnering ?
Greene heeft nooit bij Ajax gebald?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Nog een rijtje. Wie hoort er niet bij en waarom?
Michael Mols
Nigel de Jong
Serginho Greene
Dave van den Bergh
Oftewel: wie is de Jack van Gelder onder de Talpa-medewerkers?
Is goed!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Andoni Zubizarreta
kan niets meer bedenkenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Niemand nog een idee?
Romario is nooit topscorer op een WK geweestquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:18 schreef methodmich het volgende:
Niet onaardig.
Wie hoort niet in dit rijtje thuis en waarom?
Ronaldo
Davor Suker
Romário
Oleg Salenko
Piet Keizer.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:48 schreef tong80 het volgende:
Wie hoort er niet in het rijtje thuis ?
Dick Nanninga
Theo de Jong
Piet Keizer
Rene van der Kerkhof.
van Basten heeft nooit op een wk gescoordquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:54 schreef tong80 het volgende:
En deze ?
Marco van Basten
Garry Lineker
Dennis Bergkamp
Rudi Völler
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:07 schreef dndiek het volgende:
Bryan Roy
Er staat me iets bij van VVV en SVV, maar ben niet zekerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:26 schreef methodmich het volgende:
Prima Bos.
Bij welke Nederlandse clubs speelde Jos zoal?
Vera Pauw ?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:25 schreef tong80 het volgende:
Wie is coach van het Nederlands dames elftal ?
Wenenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:29 schreef tong80 het volgende:
Noem alle steden waar Ajax ooit een EC won.
oh oke...zover dacht ik niet !quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:54 schreef tong80 het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk dat ie er 7 jaar heeft gespeeld en in 1976 met 7-1 van ze verloor in de EC-1
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:22 schreef methodmich het volgende:
Welke trainer uit de eredivisie heeft de grootste ogen?
Hijzelf ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:29 schreef methodmich het volgende:
Helemaal goed hoor!
Wiljan schreef ooit voor Den Bosch een rapport, waaruit maar één geschikte kandidaat voor de functie van hoofdtrainer naar voren kwam. Wie was dat?
lekkere vraagquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:22 schreef methodmich het volgende:
Welke trainer uit de eredivisie heeft de grootste ogen?
Menzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:31 schreef methodmich het volgende:
Weer helemaal goed Bos!
Welke trainers van een eerste divisieclub kwamen ooit uit voor Oranje?
Luc Nijholt ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:35 schreef methodmich het volgende:
Theo Bos inruilen voor Ernie Brandts inderdaad en je hebt ze alle vier.
Weet je ook welke eerste divisie trainer deze spelersloopbaan had:
ZVV - Haarlem - AZ - FC Utrecht - BSC Old Boys - Motherwell - Swindon Town - FC Volendam
Frank Mill ?quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:44 schreef tong80 het volgende:
Tegen wie zei Hans van Breukelen in 88 'Ich hoffe dass du fucking sterbst' ?
Waarom zei hij dat?quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:44 schreef tong80 het volgende:
Tegen wie zei Hans van Breukelen in 88 'Ich hoffe dass du fucking sterbst' ?
Omdat ie een algehele bloedhekel aan moffen heeftquote:
Omdat ie geschorst wasquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:13 schreef tong80 het volgende:
Blind miste de EC-2 finale tegen Lok Leipzig. Hoe kwam dat ?![]()
quote:
Zo die is maanden geleden voor het laatst gesignaleerd.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]Ik zie m nog steeds staan
Waar is trouwens het cryptogrammen topic naar toe gevlogen?
Door wie?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:20 schreef tong80 het volgende:
Blind raakte bij een spelletje strandhandbal geblesseerd aan z'n knie.
Voetbalcryptogrammentopic #13quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]Ik zie m nog steeds staan
Waar is trouwens het cryptogrammen topic naar toe gevlogen?
Dat is 90 kiloquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:23 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Frank Rijkaard viel op zijn knie.
Helemaal goed! Hij lijkt een beetje op Ridge Forresterquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:58 schreef Bos81 het volgende:
Is dat niet Alan Hansen ?
Yep. Volgende...quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Colin Hendry
Nee.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Jermain Pennant?
Toch wel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
Toch niet Carlton Palmer?
Klopt in de tunnel voor de westrijd werd Liverpool al uitgescholden dsoor Vinnie Jones en companen.quote:
Hoezo Lucky Ajax?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:39 schreef dndiek het volgende:
Ik ga slapen
Het antwoord was...
Ajax verloor van AZ '67 met 2-1 in de achtste finales, maar omdat er maar 7 achtste finales waren, werd 1 van de 7 verliezers uitgeloot. Dit was Ajax en zij wonnen vervolgens de beker!
Italie won na een tossquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:52 schreef tong80 het volgende:
Wat was het rare bij de winst van Italië tegen Rusland in de halve finale van het EK-68 ?
nederland lootte ook ooit op een tournooiquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:55 schreef tong80 het volgende:
Had Nederland later die kans maar gehad
Volgens mij was dat in een van de eerste tournooien waar aan ze mee deden, met maar heel weinig deelnemers.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nederland lootte ook ooit op een tournooi
wanneer?
WK 1990quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nederland lootte ook ooit op een tournooi
wanneer?
Nu ik dit zie, komt me dat ook wel heel bekend voor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
WK 1990
Omdat ze gelijk waren geeindigd met Ierland. (even veel punten, doelpunten voor en doelpunten tegen)
Zelfs Engeland had precies dezelfde cijfers.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
WK 1990
Omdat ze gelijk waren geeindigd met Ierland. (even veel punten, doelpunten voor en doelpunten tegen)
Hierdoor werd Nederland derde in de groep en Ierland tweede
Nee,quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfs Engeland had precies dezelfde cijfers.
Bij de wedstrijd in Moskou kwamen vele supporters om.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:49 schreef tong80 het volgende:
Wat was achteraf het trieste van het europese avontuur van Haarlem ?
Wat was er gebeurd dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij de wedstrijd in Moskou kwamen vele supporters om.
Dit werd echter pas jaren later bekend gemaakt.
Spartak Moskou - Haarlem ik schat zo 1982. Wedstrijd was vrijwel afgelopen en toeschouwers v erlieten het inmense stadion. Spartak scoorde toch nog een doelpunt. Toewschouwers wilden terug het vak in. Men liep tegen elkaar in en er ontstond paniek. Er werd achteraf niks door de communisten naar buiten gebracht. Pas na de perestroika kwam er naar buiten dat er vermoedelijk meer dan 100 mensen overleden op die trap. Haarlem spelers zeiden achteraf wel dat ze ziekenwagens hadden gezien maar hadden geen idee van de rampquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:59 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Wat was er gebeurd dan?
Nog nooit gehoord
Dit verhaal had ik wel eens gehoord ja, wist niet dat het over een wedstrijd van Haarlem ging.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Spartak Moskou - Haarlem ik schat zo 1982. Wedstrijd was vrijwel afgelopen en toeschouwers v erlieten het inmense stadion. Spartak scoorde toch nog een doelpunt. Toewschouwers wilden terug het vak in. Men liep tegen elkaar in en er ontstond paniek. Er werd achteraf niks door de communisten naar buiten gebracht. Pas na de perestroika kwam er naar buiten dat er vermoedelijk meer dan 100 mensen overleden op die trap. Haarlem spelers zeiden achteraf wel dat ze ziekenwagens hadden gezien maar hadden geen idee van de ramp
Meen je dat nou ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:09 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dit verhaal had ik wel eens gehoord ja, wist niet dat het over een wedstrijd van Haarlem ging.
Ik dacht net eigenlijk dat er 100 supporters van Haarlem waren overleden.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:12 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ja echt, dacht al, dat zou ik toch wel al een keer gehoord moeten hebben zoiets.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |