Ja. Van de Veeke was FC Zwolle.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:00 schreef Radegast het volgende:
Jordi Boogers - Dordrecht'90?
stond bv. vorige week ofzo in de sportweek, daar had ik het gelezen en onthoudenquote:
Ik stel relevante vragen uit de geschiedenisquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
stond bv. vorige week ofzo in de sportweek, daar had ik het gelezen en onthouden
en hoe moet je al die dingen van jou weten dan
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik stel relevante vragen uit de geschiedenis
Danny wilde weg uit Nederland ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:57 schreef tong80 het volgende:
Wat is de ware rede dat Cruijff ooit wegging bij Ajax bijvoorbeeld
af en toe een "nice-to-know" vraagje tussendoor moet toch kunnen !quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik stel relevante vragen uit de geschiedenis
Nee ze gingen kiezen wie er aanvoerder5 moest zijn. Cruijff werd niet gekozenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:00 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Danny wilde weg uit Nederland ?
Nee niet echt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
af en toe een "nice-to-know" vraagje tussendoor moet toch kunnen !
Ik heb wel altijd bij dit soort vragen dat ik dit wel onthoud !
Heb jij dat niet ?
Johan Cruijffquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
btw...noem eens een trainer die GEEN cliches uitbraakt...
Nou ik ben geen fan van hemquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:54 schreef methodmich het volgende:
Peter Boeve is goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |