Toch wel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
Toch niet Carlton Palmer?
Klopt in de tunnel voor de westrijd werd Liverpool al uitgescholden dsoor Vinnie Jones en companen.quote:
Hoezo Lucky Ajax?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:39 schreef dndiek het volgende:
Ik ga slapen
Het antwoord was...
Ajax verloor van AZ '67 met 2-1 in de achtste finales, maar omdat er maar 7 achtste finales waren, werd 1 van de 7 verliezers uitgeloot. Dit was Ajax en zij wonnen vervolgens de beker!
Italie won na een tossquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:52 schreef tong80 het volgende:
Wat was het rare bij de winst van Italië tegen Rusland in de halve finale van het EK-68 ?
nederland lootte ook ooit op een tournooiquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:55 schreef tong80 het volgende:
Had Nederland later die kans maar gehad
Volgens mij was dat in een van de eerste tournooien waar aan ze mee deden, met maar heel weinig deelnemers.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nederland lootte ook ooit op een tournooi
wanneer?
WK 1990quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nederland lootte ook ooit op een tournooi
wanneer?
Nu ik dit zie, komt me dat ook wel heel bekend voor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
WK 1990
Omdat ze gelijk waren geeindigd met Ierland. (even veel punten, doelpunten voor en doelpunten tegen)
Zelfs Engeland had precies dezelfde cijfers.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
WK 1990
Omdat ze gelijk waren geeindigd met Ierland. (even veel punten, doelpunten voor en doelpunten tegen)
Hierdoor werd Nederland derde in de groep en Ierland tweede
Nee,quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfs Engeland had precies dezelfde cijfers.
Bij de wedstrijd in Moskou kwamen vele supporters om.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:49 schreef tong80 het volgende:
Wat was achteraf het trieste van het europese avontuur van Haarlem ?
Wat was er gebeurd dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij de wedstrijd in Moskou kwamen vele supporters om.
Dit werd echter pas jaren later bekend gemaakt.
Spartak Moskou - Haarlem ik schat zo 1982. Wedstrijd was vrijwel afgelopen en toeschouwers v erlieten het inmense stadion. Spartak scoorde toch nog een doelpunt. Toewschouwers wilden terug het vak in. Men liep tegen elkaar in en er ontstond paniek. Er werd achteraf niks door de communisten naar buiten gebracht. Pas na de perestroika kwam er naar buiten dat er vermoedelijk meer dan 100 mensen overleden op die trap. Haarlem spelers zeiden achteraf wel dat ze ziekenwagens hadden gezien maar hadden geen idee van de rampquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:59 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Wat was er gebeurd dan?
Nog nooit gehoord
Dit verhaal had ik wel eens gehoord ja, wist niet dat het over een wedstrijd van Haarlem ging.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Spartak Moskou - Haarlem ik schat zo 1982. Wedstrijd was vrijwel afgelopen en toeschouwers v erlieten het inmense stadion. Spartak scoorde toch nog een doelpunt. Toewschouwers wilden terug het vak in. Men liep tegen elkaar in en er ontstond paniek. Er werd achteraf niks door de communisten naar buiten gebracht. Pas na de perestroika kwam er naar buiten dat er vermoedelijk meer dan 100 mensen overleden op die trap. Haarlem spelers zeiden achteraf wel dat ze ziekenwagens hadden gezien maar hadden geen idee van de ramp
Meen je dat nou ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:09 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dit verhaal had ik wel eens gehoord ja, wist niet dat het over een wedstrijd van Haarlem ging.
Ik dacht net eigenlijk dat er 100 supporters van Haarlem waren overleden.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:12 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ja echt, dacht al, dat zou ik toch wel al een keer gehoord moeten hebben zoiets.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |