abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29758213
Ze spuiten met chemische rotzooi op die mensen.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 18:12:13 #202
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_29758220
Inclusief chemical agents, gotta love 'em.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_29758335

de chemische zooi van de idioten

de belegering van afstand
pi_29758442
Gooien ze chemische troep op het Israelische leger?
pi_29758553
Yep.... zo zie je maar hoe goed ze het voor hebben met hun land.
Het zijn gewoon extremisten van het ergste soort die je op 1 lijn met Osama Bin Laden kan
zetten ondanks dat ze dwepen dat zij de enige echte joden zijn.
Ze zonderen zich ook af in Israel en hoeven niet in het leger te dienen (vanwege geloof) en meer
van die uitzonderingen. In dat opzich kun je op 1 lijn zetten van die moslim-extremisten in Nederland die hun bek vol hebben over hoe slecht Nederland is en hoe erg hun rechten worden geschonden en voor alles hun geloof als excuus aanvoeren en dus de Nederlandse regelgeving maar moet wijken.

UPDATE:

Nu wordt er gemeld dat de kolonisten salpterzuur hebben gebruikt om naar de politie te gooien!
Daarom renden agenten snel naar beneden zonder kleding om met veel water te worden besprenkelt!

Nou...als het aan mij ligt gebruikt de politie nu zwaar geweld en wapens tegen deze gekken!

Info Salpeterzuur.

[ Bericht 18% gewijzigd door i-spy24 op 18-08-2005 18:40:32 ]
  donderdag 18 augustus 2005 @ 18:34:57 #206
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_29758744
Hmm, in eerste instantie dacht men dat het blauwe kleurstoffen en terpentine waren, nu blijkt het een soort zuur (acid) te zijn.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_29758826
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 15:20 schreef SteveBallmer het volgende:
niet dat gezeik met belegeren, onderhandelen etc. etc.
Hup, brandbom erin, klaar.
pi_29759132
Bedankt kolonisten! Goede antireclame voor hoe geloof en politiek samen gaan.
En ook nog mijn dank voor het theater. Het was topamusement.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_29759450
Waarom maken ze geen gebruik van een helikopter

Lijkt mij makkelijker dan van beneden af van alles over je heen te krijgen.
pi_29759948
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:51 schreef Mikrosoft het volgende:
Men moet zaken niet heilig verklaren, de grootste nonsens die ooit is uitgevonden, zonder dat woordje was iedereen vriendelijk vertrokken en was er uberhaupt geen conflict.
Yeah baby Yeah!
pi_29760355
Zow, zag iemand net die vader met dat jochie op RTL nieuws?
pi_29760554
Ik zag zojuist op CNN wel een kolonist die dreigde zijn baby naar beneden te gooien als ze zijn huis zouden bestormen.
Zo zie je dus dat al dat gelul van die gasten die hun mond vol hebben over * eer en geweten * en * Huis van God * gebazel die zij dienen niks anders een smoke-screen is voor hun extremistische ideeen die ze netzo als de moslim-extremisten zij op anderen willen overbrengen en alles omdat zij zo geloven moet wijken.
Je kind zo willen opofferen ( het meest zwakste) en willen doden omdat JIJ ze zin in je geloof niet kan krijgen is dus een teken dat je dus echt niet goed snik bent en indien gearresteerd op zijn minst levenslang verdiend.
  † In Memoriam † donderdag 18 augustus 2005 @ 23:23:13 #213
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_29768063
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:51 schreef Mikrosoft het volgende:

De vijanden van Israel zijn altijd de (religieuze) extremisten in hun eigen midden en eigen regering geweest. En die interne dreiging groeit alleen maar. Ik moet nog zien of het zaakje bij elkaar te houden is.
pi_29768136
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:23 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

De vijanden van Israel zijn altijd de (religieuze) extremisten in hun eigen midden en eigen regering geweest. En die interne dreiging groeit alleen maar. Ik moet nog zien of het zaakje bij elkaar te houden is.
Of de terugtrekking uit de Gaza nu echt vrede in de hand werkt is voor mij ook nog de vraag, zowel van Extreem Israelische als Palestijnse kant.
Yeah baby Yeah!
pi_29768229
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:24 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Of de terugtrekking uit de Gaza nu echt vrede in de hand werkt is voor mij ook nog de vraag, zowel van Extreem Israelische als Palestijnse kant.
Nee, ik vrees dat dit geen vrede gaat geven. Zeker niet zolang de extremisten elkaar blijven bestrijden, en dat gaan ze vast hun elven lang doen.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_29768655
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:26 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Nee, ik vrees dat dit geen vrede gaat geven. Zeker niet zolang de extremisten elkaar blijven bestrijden, en dat gaan ze vast hun elven lang doen.
En nu heb je dus een Gazastrook waar je vanalles van kan verwachten, een broeinest dat z'n weerga niet kent..
Persoonlijk denk ik dat de rust pas terugkeert als de oden hun biezen pakken, maar dát doen ze begrijpelijkerwijs weer niet...
Het wordt tijd dat Nederland daar heen gaat om eesn wat zee in te polderen.
Yeah baby Yeah!
  † In Memoriam † donderdag 18 augustus 2005 @ 23:49:34 #217
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_29769019
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:24 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Uiteraard niet. De West Bank en Jeruzalem zijn nog steeds bezet. Op dit moment worden er honderden huizen en complexen in Jeruzalem gebouwd waar alleen joden mogen wonen (dezelfde etnische zuivering als in Gaza werd toegepast). In de West Bank worden vier kleine nederzettingen verwijderd maar komen er tig nieuwe bij. Is men nog steeds bezig met een muur dwars door Palestijns gebied heen.

Maakt niet uit waar je sympathie naar uitgaat, iedereen kan bedenken dat er zo in geen duizend jaar iets van vrede kan ontstaan.
pi_29769333
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:49 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Uiteraard niet. De West Bank en Jeruzalem zijn nog steeds bezet. Op dit moment worden er honderden huizen en complexen in Jeruzalem gebouwd waar alleen joden mogen wonen (dezelfde etnische zuivering als in Gaza werd toegepast). In de West Bank worden vier kleine nederzettingen verwijderd maar komen er tig nieuwe bij. Is men nog steeds bezig met een muur dwars door Palestijns gebied heen.

Maakt niet uit waar je sympathie naar uitgaat, iedereen kan bedenken dat er zo in geen duizend jaar iets van vrede kan ontstaan.
ik denk ook eigenlijk niet dat er een oplossing is namelijk, men wil beiden op dezelfde heilige zandkorrels wonen en zelfs korrelklonen is gen oplossing...
De rust keert terg als een der partijen uitgeroeid is lijkt het, dus als het Westen Israel laat vallen of als de Arabische steun aan de Palestijnen ophoudt..

Beide zie ik niet gebeuren.
Yeah baby Yeah!
pi_29769490
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:49 schreef NorthernStar het volgende:

Wat een onzin.

Jeruzalem hoort als één geheel bij de staat Israël. Niets geen bezet gebied.

De West Bank is noodzakelijk om de veiligheid te garanderen van Israël idem geldt voor de veiligheidsmuur. Het zal niet de eerste keer zijn dat vijandige buren Israël proberen te vernietigen.
Israël heeft het recht om haar burgers en grondgebied te beschermen.

De Palestijnen moeten stoppen met hun strijd, wat een doel an sich is geworden ipv een middel. Ik geloof namelijk dat de Palestijnen geen echte vrede willen. Wat zouden ze in godsnaam moeten zonder strijd? Ze leven van de strijd en Israël treedt daar volkomen terecht tegen op.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:08:33 #220
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29769623
De strijd eindigt als de olie aldaar op is, denk ik zo.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_29769651
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:08 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat is logisch omdat de wereld dan als geheel eindigt
pi_29769691
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:08 schreef HarigeKerel het volgende:
Nee, ik denk dat dit er 1 is die nou eens niet om olie gaat.
stupidity has become as common as common sense was before
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:23:54 #223
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29770028
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:10 schreef marcb1974 het volgende:

Nee, ik denk dat dit er 1 is die nou eens niet om olie gaat.
Het gaat ook niet om olie, als de olie weg is hebben de Arabieren geen geld meer voor hun steun aan de pallestijnen en krijgt het Midden-Oosten gewoon minder aandacht van de VS en EU en dus zullen die ook geen geld meer sturen.
Dan is het snel gedaan.
Misschien kan men dan eindelijk zich eens richten op de echte bezetting van bv Tibet, als er dan nog een Tibetaan over is that is
  † In Memoriam † vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:24:07 #224
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_29770032
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:58 schreef Elgigante het volgende:

[..]

ik denk ook eigenlijk niet dat er een oplossing is namelijk, men wil beiden op dezelfde heilige zandkorrels wonen en zelfs korrelklonen is gen oplossing...
De rust keert terg als een der partijen uitgeroeid is lijkt het, dus als het Westen Israel laat vallen of als de Arabische steun aan de Palestijnen ophoudt..

Beide zie ik niet gebeuren.
Opheffing van de hele bezetting of er één groot land van maken. Dat zijn de twee oplossingen.

Beide opties heeft Israel verworpen. Waarom? Ze willen wel het land maar niet de mensen.
pi_29770375
1 groot land zal het uiteindelijk toch worden.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 01:29:11 #226
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29771281
Op een gegeven moment is het daar zo heet en dor dat niemand er meer wil wonen
pi_29771725
Geweldig hoe het Israelische leger en de Israelische politie vandaag weer heeft gehandeld.
Was weer een genot om naar te kijken. Ben reuze trots op ze Laten we hopen dat de palestijnse politie ook zo gaat handelen om hun hammas-leden in bedwang te houden.
  Moderator vrijdag 19 augustus 2005 @ 02:10:48 #228
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_29772000
palestijnse politie zal echt een stuk harder op moeten treden hoor, vergeet niet dat die hamas figuren zwaarbewapend zijn itt tot de gemiddelde kolonist
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_29772144
De meeste kolonisten hebben hun wapens vooraf ingeleverd. Een aantal ultra-ortodoxe hebben ze waarschijnlijk nog wel en zijn zo g*dsdienstweaanzinnig dat ze nog in staat zijn ze te gebruiken. Tja, ieder geloof waar het woordje "te " voorstaat moeten ze in de kiem smoren zowel bij deze ultra-ortodoken joden, zowel bij de terroristische moslim allah gasten als de Hammas als bij ultra-christenwaanzinnigen. Ik zie dat kaliber gelovigen als sekteleden.

Eigelijk zouden ze die ultra-orthodoxe joden achter moeten laten in die zandbak, een grote veiligheidsmuur om gaza moeten bouwen en ze achter laten bij die palestijnen. Daar passen ze wat extremissche denkwijze heel goed bij.
  Moderator vrijdag 19 augustus 2005 @ 03:01:20 #230
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_29772384
hey begrijp me niet verkeerd, als Hamas de wapens inlevert hoeft het van mij ook niet met harde hand hoor maar ik heb daar een heel heel erg hard hoofd in

verder ben ik het wel met je betoog eens
  † In Memoriam † vrijdag 19 augustus 2005 @ 07:08:44 #231
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_29773019
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 02:10 schreef sp3c het volgende:
palestijnse politie zal echt een stuk harder op moeten treden hoor, vergeet niet dat die hamas figuren zwaarbewapend zijn itt tot de gemiddelde kolonist
Zolang de bezetting duurt is verzet legitiem.
pi_29773193
Het verplaatsen van kolonisten naar een ander gebied verandert weinig aan de situatie in de Gaza strook.
Israel blijft de baas en het vormt een onderdeel van het israelische territorium.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_29783610
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 03:01 schreef sp3c het volgende:
hey begrijp me niet verkeerd, als Hamas de wapens inlevert hoeft het van mij ook niet met harde hand hoor maar ik heb daar een heel heel erg hard hoofd in

verder ben ik het wel met je betoog eens
Ik heb er net zo,n hard hoofd in als jij dus begrijp je niet verkeerd hoor.

Nu gaat alles ivm de sjabbat over een aantal uren stoppen. Wel gaat het leger de verlaten nederzettingen af op zoek naar zwerfkatten, huiskatten en honden zodat ze daar niet hoeven achter te blijven. De zwerfkatten worden gebracht naar natuurgebieden in Israel en de katten/honden worden opgevangen in asiels zodat ze daar door hun rechtmatige eigenaars opgehaald kunnen worden.

In de nederzetting die gisteren is ontruimd (Neve Ketalim) is nog 1 echtpaar. De vrouw was 4 jaar geleden invalide geworden door een kassam-racket afgeschoten door de palestijnen. Zij worden binnen een paar uur opgehaald met speciaal vervoer en kunnen dan hun intrek nemen in een nieuwe woning dat totaal aangepast en ingericht is zodat ze daar hun sjabbath kunnen vieren.
  Moderator vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:51:51 #234
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_29784831
dat gehandicapte vrouwtje wordt expres als allerlaatst geevacueert neem ik aan of verzette die zich ook tegen de verhuizing?
pi_29785050
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:51 schreef sp3c het volgende:
dat gehandicapte vrouwtje wordt expres als allerlaatst geevacueert neem ik aan of verzette die zich ook tegen de verhuizing?
Nee, dit is volledig in overleg met de vrouw en de Israelische regering overlegd. Het leger zal ook de verhuizing en het inrichten van hun nieuwe rolstoeltoegankelijke woning regelen omdat zij en haar man dat niet alleen kunnen.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:00:07 #236
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29785086
Toch fijn om te weten dat ze de dieren niet aan de nukken van de pallestijnen overlaten, die hebben nou eenmaal een andere kijk op het welzijn van dieren.
pi_29785172
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:59 schreef Frances het volgende:
Nee, dit is volledig in overleg met de vrouw en de Israelische regering overlegd. Het leger zal ook de verhuizing en het inrichten van hun nieuwe rolstoeltoegankelijke woning regelen omdat zij en haar man dat niet alleen kunnen.
De Israelische regering is sowieso niet kinderachtig met de vergoedingen en hulp.
3 ton $ per gezin en alle mogelijke maatschappelijke en logistieke hulp.
Ik heb weleens slechtere regelingen gezien.
pi_29785206
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 16:02 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

De Israelische regering is sowieso niet kinderachtig met de vergoedingen en hulp.
Zoals het van hun land schoppen/schieten van Palestijnen en er een muur/staat/waterleiding bouwen?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_29785327
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 16:03 schreef Mwanatabu het volgende:
Zoals het van hun land schoppen/schieten van Palestijnen en er een muur/staat/waterleiding bouwen?
Ontegenzeggelijk een mindere regeling.
pi_29785514
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 16:02 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Ook de militairen krijgen psychische hulp om te voorkomen dat ze een PTSS(post traumatische stres stoornis) door dit hele gebeuren oplopen. Veel van de soldaten die deze taak moeten uitvoeren zijn jongens en meisjes tussen de 18 en 22 jaar en worden, nadat ze afgelost zijn door een nieuwe groep militairen, meteen opgevangen door maatschappelijk werkers en traumadeskundigen waarmee ze kunnen praten. Ook al hebben ze hiervoor een speciaale training hiervoor gekregen dan nog gaat dit ze niet in de koude kleren zitten.Ook daar is dus oog voor gelukkig.
pi_29785709
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 16:03 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Volgens mij staat er om gaza nog geen veiligheidsmuur maar het blijft natuurlijk een goede optie. Een andere optie is ook nog om een muur in de zee te plaatsen tussen de kuststrook van gaza en Israel. Hopelijk is dat niet nodig maar een optie blijft het altijd. Kijk maar hoeveel zelfmoordaanslagen door palestijnen er minder zijn geweest in het afgelopen jaar; de veiligheidsmuur die er momenteel al is heeft dus zijn doel bewezen. Dus zeker een goede optie.
pi_29785756
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 16:18 schreef Frances het volgende:

[..]

Volgens mij staat er om gaza nog geen veiligheidsmuur maar het blijft natuurlijk een goede optie. Een andere optie is ook nog om een muur in de zee te plaatsen tussen de kuststrook van gaza en Israel. Hopelijk is dat niet nodig maar een optie blijft het altijd. Kijk maar hoeveel zelfmoordaanslagen door palestijnen er minder zijn geweest in het afgelopen jaar; de veiligheidsmuur die er momenteel al is heeft dus zijn doel bewezen. Dus zeker een goede optie.
Maar waarom krijgen die Palestijnen dan niet zo'n goede compensatie?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_29785867
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 16:20 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Maar waarom krijgen die Palestijnen dan niet zo'n goede compensatie?
Palestijnen krijgen ook een vergoeding hoor maar dan van Saoedie Arabie. Iedere familie waarvan een familielid omkomt in een zelfmoordaanslag krijgt 25.000 dollar.
pi_29785933
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 16:23 schreef Frances het volgende:

[..]

Palestijnen krijgen ook een vergoeding hoor maar dan van Saoedie Arabie. Iedere familie waarvan een familielid omkomt in een zelfmoordaanslag krijgt 25.000 dollar.
Ja, heel leuk, maar waarom compenseert de Israëlische regering een bevolkingsgroep die nota bene ergens illegaal woont wel riant, en een andere die er legaal woont niet?
pi_29786472
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 16:23 schreef Frances het volgende:

[..]

En Amerika maar dikke maatjes blijven met SA.
pi_29815691
door het terug geven van de gazastrook komen er meer aanslagen vrees ik
kijk maar naar het oslo akoord ,in tijden toen rabin nog leefde en president was en de aanslagen golf wat daar uit voort kwam .
pi_29831061
Dit is gewoon simpel weg een overwinning voor terrorisme.
Zie dit b.v :
quote:
Hamas to move attacks to West Bank and Jerusalem

By Reuters

The Palestinian Islamic militant group Hamas said on Saturday it would fight to drive Israel out of the West Bank and Jerusalem after Israel completes its withdrawal from the Gaza Strip.

"Gaza is not Palestine," a masked spokesman for Hamas's armed wing told a news conference in Gaza City.

"As for Jerusalem and the West Bank, we will seek to liberate them by resistance just as the Gaza Strip was liberated," said the spokesman, surrounded by gunmen and militants with rocket launchers.

The pullout is seen by the Palestinian leadership and international community as a step towards reviving negotiations on statehood in the West Bank and Gaza Strip.

But militants see the first removal of settlements from land Palestinians want for a state as a victory for an armed uprising that surged after peace talks failed in 2000.

Abbas hopes to coax the militants along a political track and Hamas is expected to make a strong showing in parliamentary elections scheduled for January 25, 2006, but the group has rejected an question of disarmament.

"Our arms removed the Zionist enemy and therefore we will not abandon our weapons and we will not hand the over to anybody," said the Hamas spokesman. He said the issue "was not up for discussion."
Zo hebben we nou onze zin?
Volgende week wordt er weer een bus vol burgers opgeblazen in Jeruzalem en dan gaan we weer fijn een paar jaar door

Had amerika eens moeten doen na de aanslagen van sept11.
Amerikaanse troepen terug trekken uit een deel van het midden oosten.
Goed.. kan Israel ook niet kwalijk genomen worden met al die politieke druk van Europa en anderen.
pi_29831199
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 03:06 schreef logisnack het volgende:
Dit is gewoon simpel weg een overwinning voor terrorisme.
Zie dit b.v :
[..]

Zo hebben we nou onze zin?
Volgende week wordt er weer een bus vol burgers opgeblazen in Jeruzalem en dan gaan we weer fijn een paar jaar door

Had amerika eens moeten doen na de aanslagen van sept11.
Amerikaanse troepen terug trekken uit een deel van het midden oosten.
Goed.. kan Israel ook niet kwalijk genomen worden met al die politieke druk van Europa en anderen.
Als Israël zich uit de Gazastrook zou willen terugtrekken, maar dit niet zou doen omdat Hamas toch wel door zou gaan met aanslagen, dan zou men niet buigen voor terrorisme?
pi_29839794
Ehm.. nee.
Want het doel van o.a Hamas is om Israel te verdrijven.
De aanslagen opzich kan Israel wel voorkomen met gerichte acties.
Maargoed.. als ze dat doen is het ook weer niet goed, want dan schenden ze de mensenrechten zogenaamd.
Terroristen aanpakken mag geloof ik ook niet meer tegenwoordig.
Israel mag dat niet iig.
  zondag 21 augustus 2005 @ 15:33:02 #250
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_29840197
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 15:17 schreef logisnack het volgende:
Ehm.. nee.
Want het doel van o.a Hamas is om Israel te verdrijven.
De aanslagen opzich kan Israel wel voorkomen met gerichte acties.
Maargoed.. als ze dat doen is het ook weer niet goed, want dan schenden ze de mensenrechten zogenaamd.
Terroristen aanpakken mag geloof ik ook niet meer tegenwoordig.
Israel mag dat niet iig.
Terroristen? Vrijheidsstrijders man.
Era Vulgaris
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')