abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29758213
Ze spuiten met chemische rotzooi op die mensen.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 18:12:13 #202
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_29758220
Inclusief chemical agents, gotta love 'em.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_29758335

de chemische zooi van de idioten

de belegering van afstand
pi_29758442
Gooien ze chemische troep op het Israelische leger?
pi_29758553
Yep.... zo zie je maar hoe goed ze het voor hebben met hun land.
Het zijn gewoon extremisten van het ergste soort die je op 1 lijn met Osama Bin Laden kan
zetten ondanks dat ze dwepen dat zij de enige echte joden zijn.
Ze zonderen zich ook af in Israel en hoeven niet in het leger te dienen (vanwege geloof) en meer
van die uitzonderingen. In dat opzich kun je op 1 lijn zetten van die moslim-extremisten in Nederland die hun bek vol hebben over hoe slecht Nederland is en hoe erg hun rechten worden geschonden en voor alles hun geloof als excuus aanvoeren en dus de Nederlandse regelgeving maar moet wijken.

UPDATE:

Nu wordt er gemeld dat de kolonisten salpterzuur hebben gebruikt om naar de politie te gooien!
Daarom renden agenten snel naar beneden zonder kleding om met veel water te worden besprenkelt!

Nou...als het aan mij ligt gebruikt de politie nu zwaar geweld en wapens tegen deze gekken!

Info Salpeterzuur.

[ Bericht 18% gewijzigd door i-spy24 op 18-08-2005 18:40:32 ]
  donderdag 18 augustus 2005 @ 18:34:57 #206
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_29758744
Hmm, in eerste instantie dacht men dat het blauwe kleurstoffen en terpentine waren, nu blijkt het een soort zuur (acid) te zijn.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_29758826
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 15:20 schreef SteveBallmer het volgende:
niet dat gezeik met belegeren, onderhandelen etc. etc.
Hup, brandbom erin, klaar.
pi_29759132
Bedankt kolonisten! Goede antireclame voor hoe geloof en politiek samen gaan.
En ook nog mijn dank voor het theater. Het was topamusement.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_29759450
Waarom maken ze geen gebruik van een helikopter

Lijkt mij makkelijker dan van beneden af van alles over je heen te krijgen.
pi_29759948
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:51 schreef Mikrosoft het volgende:
Men moet zaken niet heilig verklaren, de grootste nonsens die ooit is uitgevonden, zonder dat woordje was iedereen vriendelijk vertrokken en was er uberhaupt geen conflict.
Yeah baby Yeah!
pi_29760355
Zow, zag iemand net die vader met dat jochie op RTL nieuws?
pi_29760554
Ik zag zojuist op CNN wel een kolonist die dreigde zijn baby naar beneden te gooien als ze zijn huis zouden bestormen.
Zo zie je dus dat al dat gelul van die gasten die hun mond vol hebben over * eer en geweten * en * Huis van God * gebazel die zij dienen niks anders een smoke-screen is voor hun extremistische ideeen die ze netzo als de moslim-extremisten zij op anderen willen overbrengen en alles omdat zij zo geloven moet wijken.
Je kind zo willen opofferen ( het meest zwakste) en willen doden omdat JIJ ze zin in je geloof niet kan krijgen is dus een teken dat je dus echt niet goed snik bent en indien gearresteerd op zijn minst levenslang verdiend.
  † In Memoriam † donderdag 18 augustus 2005 @ 23:23:13 #213
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_29768063
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:51 schreef Mikrosoft het volgende:

De vijanden van Israel zijn altijd de (religieuze) extremisten in hun eigen midden en eigen regering geweest. En die interne dreiging groeit alleen maar. Ik moet nog zien of het zaakje bij elkaar te houden is.
pi_29768136
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:23 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

De vijanden van Israel zijn altijd de (religieuze) extremisten in hun eigen midden en eigen regering geweest. En die interne dreiging groeit alleen maar. Ik moet nog zien of het zaakje bij elkaar te houden is.
Of de terugtrekking uit de Gaza nu echt vrede in de hand werkt is voor mij ook nog de vraag, zowel van Extreem Israelische als Palestijnse kant.
Yeah baby Yeah!
pi_29768229
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:24 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Of de terugtrekking uit de Gaza nu echt vrede in de hand werkt is voor mij ook nog de vraag, zowel van Extreem Israelische als Palestijnse kant.
Nee, ik vrees dat dit geen vrede gaat geven. Zeker niet zolang de extremisten elkaar blijven bestrijden, en dat gaan ze vast hun elven lang doen.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_29768655
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:26 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Nee, ik vrees dat dit geen vrede gaat geven. Zeker niet zolang de extremisten elkaar blijven bestrijden, en dat gaan ze vast hun elven lang doen.
En nu heb je dus een Gazastrook waar je vanalles van kan verwachten, een broeinest dat z'n weerga niet kent..
Persoonlijk denk ik dat de rust pas terugkeert als de oden hun biezen pakken, maar dát doen ze begrijpelijkerwijs weer niet...
Het wordt tijd dat Nederland daar heen gaat om eesn wat zee in te polderen.
Yeah baby Yeah!
  † In Memoriam † donderdag 18 augustus 2005 @ 23:49:34 #217
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_29769019
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:24 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Uiteraard niet. De West Bank en Jeruzalem zijn nog steeds bezet. Op dit moment worden er honderden huizen en complexen in Jeruzalem gebouwd waar alleen joden mogen wonen (dezelfde etnische zuivering als in Gaza werd toegepast). In de West Bank worden vier kleine nederzettingen verwijderd maar komen er tig nieuwe bij. Is men nog steeds bezig met een muur dwars door Palestijns gebied heen.

Maakt niet uit waar je sympathie naar uitgaat, iedereen kan bedenken dat er zo in geen duizend jaar iets van vrede kan ontstaan.
pi_29769333
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:49 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Uiteraard niet. De West Bank en Jeruzalem zijn nog steeds bezet. Op dit moment worden er honderden huizen en complexen in Jeruzalem gebouwd waar alleen joden mogen wonen (dezelfde etnische zuivering als in Gaza werd toegepast). In de West Bank worden vier kleine nederzettingen verwijderd maar komen er tig nieuwe bij. Is men nog steeds bezig met een muur dwars door Palestijns gebied heen.

Maakt niet uit waar je sympathie naar uitgaat, iedereen kan bedenken dat er zo in geen duizend jaar iets van vrede kan ontstaan.
ik denk ook eigenlijk niet dat er een oplossing is namelijk, men wil beiden op dezelfde heilige zandkorrels wonen en zelfs korrelklonen is gen oplossing...
De rust keert terg als een der partijen uitgeroeid is lijkt het, dus als het Westen Israel laat vallen of als de Arabische steun aan de Palestijnen ophoudt..

Beide zie ik niet gebeuren.
Yeah baby Yeah!
pi_29769490
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:49 schreef NorthernStar het volgende:

Wat een onzin.

Jeruzalem hoort als één geheel bij de staat Israël. Niets geen bezet gebied.

De West Bank is noodzakelijk om de veiligheid te garanderen van Israël idem geldt voor de veiligheidsmuur. Het zal niet de eerste keer zijn dat vijandige buren Israël proberen te vernietigen.
Israël heeft het recht om haar burgers en grondgebied te beschermen.

De Palestijnen moeten stoppen met hun strijd, wat een doel an sich is geworden ipv een middel. Ik geloof namelijk dat de Palestijnen geen echte vrede willen. Wat zouden ze in godsnaam moeten zonder strijd? Ze leven van de strijd en Israël treedt daar volkomen terecht tegen op.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:08:33 #220
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29769623
De strijd eindigt als de olie aldaar op is, denk ik zo.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_29769651
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:08 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat is logisch omdat de wereld dan als geheel eindigt
pi_29769691
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:08 schreef HarigeKerel het volgende:
Nee, ik denk dat dit er 1 is die nou eens niet om olie gaat.
stupidity has become as common as common sense was before
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:23:54 #223
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29770028
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:10 schreef marcb1974 het volgende:

Nee, ik denk dat dit er 1 is die nou eens niet om olie gaat.
Het gaat ook niet om olie, als de olie weg is hebben de Arabieren geen geld meer voor hun steun aan de pallestijnen en krijgt het Midden-Oosten gewoon minder aandacht van de VS en EU en dus zullen die ook geen geld meer sturen.
Dan is het snel gedaan.
Misschien kan men dan eindelijk zich eens richten op de echte bezetting van bv Tibet, als er dan nog een Tibetaan over is that is
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  † In Memoriam † vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:24:07 #224
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_29770032
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:58 schreef Elgigante het volgende:

[..]

ik denk ook eigenlijk niet dat er een oplossing is namelijk, men wil beiden op dezelfde heilige zandkorrels wonen en zelfs korrelklonen is gen oplossing...
De rust keert terg als een der partijen uitgeroeid is lijkt het, dus als het Westen Israel laat vallen of als de Arabische steun aan de Palestijnen ophoudt..

Beide zie ik niet gebeuren.
Opheffing van de hele bezetting of er één groot land van maken. Dat zijn de twee oplossingen.

Beide opties heeft Israel verworpen. Waarom? Ze willen wel het land maar niet de mensen.
pi_29770375
1 groot land zal het uiteindelijk toch worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')