1 en 3 zijn goed, 2 nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:19 schreef peaceman het volgende:
Kane - Fearless
Akon - Lonely
Shakira - La turtado (of zoiets)
?
Zo dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Akon - Lonely Kane - Fearless
Mariah Carey - Weetikveelhoedieheet
Shakira - La Tortura
sorry Sack maar ik zocht ook de titel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:24 schreef peaceman het volgende:
We belong together heet die...
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kane?
Nee Nickelback vind ik een andere slechte soort dan Kanequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En jij zei bij Nickelback dat ik niet in de buurt zat...
Kut, hoe heet die single? What if ofzo?
Jaaaaaaaa! Zo simpel was ie nou.....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
fearless?
Sorry hoor, maar Nickelback staat tot Kane als Velhuis en Kemper tot Acda en de Munnik staan...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee Nickelback vind ik een andere slechte soort dan Kane![]()
Denk recent....
Vind ik niet.... Al is er een wel een overeenkomst: Beide overschatte bands...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Nickelback staat tot Kane als Velhuis en Kemper tot Acda en de Munnik staan...
quote:Some of the work gets kinda hard
This ain't no place to be
If you planned on bein' a star
Let me tell you it's always cool
And the boss don't mind sometimes
If ya act the fool
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:22 schreef Charmian het volgende:
Car wash - Rose royce
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:41 schreef ranja het volgende:
Volgens mij zijn het Vanity 6 en Appolonia 6, beide Prince bandjes en met 2 dezelfde dames.
Vraag is dan nog wie is wie, bovenste zal wel Vanity zijn en onderste Appolonia.
hint: het is een top 40 hit geweest.quote:You're the seventh son
Of the seventh son
Maybe that's why you're such a strange
And special one
wow, snelquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:05 schreef Charmian het volgende:
Sheena Easton - You could have been with me?
had ik nog niet eens bedachtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:44 schreef Charmian het volgende:
Was min of meer vervolgvraagje
Tsja nu zit ik in dubio, de titels zijn goed maar Alberti en de Leeuw had ik niet als antwoord bedacht (die versie ken ik eigenlijk niet eens). Ik bedoelde eigenlijk meer de artiesten die het ook in de jaren 70 uitbrachten. What to do, what to do?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
paroles, paroles
willeke alberti en paul de leeuw - gebabbel, gebabbel
voila
Daar wordt het voor mij niet echt makkelijker door.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Nope. Om het meteen wat makkelijker te maken. Het is een engelstalig lied met een geheel andere titel.
spiegelbeeld?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Daar wordt het voor mij niet echt makkelijker door.
Ik ken het hele nummer niet.![]()
Een liefhebber, gelukkigquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:40 schreef belsen het volgende:
Het kan natuurlijk ook Perry Como zijn.
Spiegelbeeld, vertel eens even, ben ik heus zo oud als jij, is het waar ben ik nu 20, is mijn 10-ertijd voorbij.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:14 schreef belsen het volgende:
Is het van de ex-man van Tammy Wynette, de countryheld...
Heel lief van Peaceman dat 'ie doet alsof ie niet weet wie dit is, maar het punt gaat naar Neleos!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:18 schreef Neleos het volgende:
Charlotte Church
Sterker nog... hij wist het echt nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heel lief van Peaceman dat 'ie doet alsof ie niet weet wie dit is, maar het punt gaat naar Neleos!
Nee, veel later en Amerikaans.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ringo Starr?
Idd, knap gezien. Waar herken je hem aan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:34 schreef Z het volgende:
Marolyn Manson
Hmm, ik stel nogal vaak vragen die al zijn geweestquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:37 schreef ranja het volgende:
die is 2 weken geleden nog geweest... maar wist 'm nu al niet meer
Eehm, dat weet ik eigenlijk niet meer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waar heb je die kinderfoto vandaan?
Ik ken die foto.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
Idd, knap gezien. Waar herken je hem aan?
Z + 1
Maar niet te druk om te antwoorden...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:54 schreef Z het volgende:
[..]
Ik ken die foto.
Ik heb het allleen te druk voor een vraag, sorry ...
quote:Thewere a one-off session band assembled by Bob Keane of Del-Fi Records to record a single album, Hollywood Drag, in early 1964. A cash-in on the emerging market for hot rod tunes exploited by albums like Capitol Record's Shut Down Volume One, Hollywood Drag is actually an odd mix of Herb Alpert and the Tijuana Brass-style instrumentals and twangy surf guitar, with hot rod noises overdubbed on top. The complete list of participants is lost to history, but it's confirmed that the Dick Dale-style lead guitar on Hollywood Drag was played by Glen Campbell, then less than a year away from replacing Brian Wilson in the touring lineup of the Beach Boys. Other
probably include Pat Vasquez and Lolly Vasquez (who would later form Redbone) on guitar and bass, Leon Russell on keyboards, Hal Blaine on drums and possibly guitarists Tommy Tedesco and David Gates. The market for hot rod tunes was short-lived, and a follow-up to Hollywood Drag never appeared.
Yes sirrie!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Waren dat niet The Feelies, van die hoes?
ja, maar ik wist zelf het antwoord nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:Die vraag over het Beatlesalbum laten staan was wel een coole zet geweest.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:50 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, maar ik wist zelf het antwoord niet
ik wilde het wel doen.. maarja...
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:16 schreef bartrid het volgende:
jacqueline van Krezip?
ze lijkt er wel erg op he?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Jem?
tom! jij hier?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Esthero.
Ik lurkte toevallig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:21 schreef timbob het volgende:
tom! jij hier?
klopt geheel.
Tom_Tom- + 1
Veel plezier, waar je ook maar heengaat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:31 schreef bigshadow het volgende:
Hello all, ik ben een weekje op vakantie
Veel trivia plezier in de tussentijd!
Prettige vakantie!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:31 schreef bigshadow het volgende:
Hello all, ik ben een weekje op vakantie
Veel trivia plezier in de tussentijd!
Dat zijn er al 2.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Christina Aguilera en Sting?
Ja, die Lassie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:31 schreef timbob het volgende:
lekker lekker, van lassie?
Ah, net op het nippertje van de parkeerstand geredquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:27 schreef Berkery het volgende:
Guns 'n Roses - The Spaghetti Incident?
Lekker begin van de dag jaquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Aqua die doen alsof ze instrumenten kunnen bespelen?
quote:Named after French painter Jean Debuffet's definition of outsider art — art by prisoners, loners, the mentally ill, and other marginalized people, and made without thought to imitation or presentation — South London'smake brilliantly simple, cleverly stupid art-punk.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:36 schreef Captain_Redbeard het volgende:
art brut dus
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:50 schreef peaceman het volgende:
Geen idee....
Toch maar een vage electroproducer doen dan ??quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:50 schreef peaceman het volgende:
Geen idee....
Dequote:
Lijkt me niet, die hebben volgens mij nooit ondertitels gebruikt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:09 schreef peaceman het volgende:
Iets van Led Zeppelin?
Ik heb 'm ook opgezochtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:58 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Jullie kennen 'm allemaal![]()
ja ik ben nog niet wakkerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:10 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Dewas absoluut terecht zeker
![]()
Niet Led Zeppelin, maar qua genre zit je verrekte dichtbij![]()
quote:
ik vond Leo Slayer nou juist zo leukquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:50 schreef peaceman het volgende:
lama
Tja typisch geval van het bijna weten...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:51 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik vond Leo Slayer nou juist zo leukDe metalversie....
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Muse.
yep. Tom_Tom- +1quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Muse.
RichardQuest +1quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:36 schreef RichardQuest het volgende:
Pretty Hate Machine?
quote:caught a lite sneeze
dreamed a little dream
made my own pretty hate machine
Da's snel. Fan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Detroit Grand Pubahs?
Vind ze wel oke, maar ik moet me er nog eens goed in gaan verdiepen. Sandwiches was erg cool...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:47 schreef RichardQuest het volgende:
Da's snel. Fan?
Da's snel. Fan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:56 schreef peaceman het volgende:
Britney Spears
Een paar liedjes zijn wel grappig....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Da's snel. Fan?
ik stiekem wel een beetje
heb je krafty kuts' remix van sandwiches gehoord?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Vind ze wel oke, maar ik moet me er nog eens goed in gaan verdiepen. Sandwiches was erg cool...
Nieuwe vraag: Wie?
[afbeelding]
Weet niet, zal 'm eens gaan uhm, uhm, opzoeken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:00 schreef timbob het volgende:
[..]
heb je krafty kuts' remix van sandwiches gehoord?
die is tof
Of de mix met The Beach (New Order) door 2 many dj'squote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:00 schreef timbob het volgende:
[..]
die is tof
Die is erg lekker jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:00 schreef timbob het volgende:
[..]
die is tof
Goede gokquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:32 schreef ranja het volgende:
Peaches?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:45 schreef ranja het volgende:
Miss Kittin?
als ik je zeg dat haar naam iets 'buitenaards' heeft ??quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:52 schreef timbob het volgende:
[..]
hij komt me heel bekend voor..
dit is vast zo'n "ohja" vraag
Ik vertrek donderdagochtend naar het Land der Bartridten, dus ik ben daar ook wel regelmatig in de pub te vinden denk ikquote:
ellen alienquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:00 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
als ik je zeg dat haar naam iets 'buitenaards' heeft ??
quote:
wie kent 'm niet...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:19 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Sash! ??
Ikquote:
de 'wat' vroeg ik niet eens... dacht dat het misschien te onbekend zou zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:09 schreef RichardQuest het volgende:
Freezepop. Bike Thief.
Ik herkende hem van een compilatieplaat, vandaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:17 schreef ranja het volgende:
[..]
de 'wat' vroeg ik niet eens... dacht dat het misschien te onbekend zou zijn
RichardQuest +1
Op dit moment is puntenteller Prep2Fight op vakantie. Belsen is terug, maar wacht op de puntentelling van Prep2Fight. De punten van afgelopen week moeten volgens mij sowieso nog geteld worden. Maar zoals ze in Zuid-Afrika zeggen: "Alles zal regkom"quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:27 schreef RichardQuest het volgende:
Worden de punten uberhaupt nog door iemand geteld trouwens?
Captain_Redbeard + 1quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:36 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Clear van Cybotron??
In geval van hiphop gebruik ik altijd het woord 'jatten', puur toeval, heb ik verder geen extra bedoelingen mee hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:04 schreef RichardQuest het volgende:
Ik ben het met je eens over het goed jatten, hoewel samplen een beter woord is
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:02 schreef RichardQuest het volgende:
"James Murphy".
"Disco Infiltrator" van LCD Soundsystem lijkt er ook wel een beetje op....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
In geval van hiphop gebruik ik altijd het woord 'jatten', puur toeval, heb ik verder geen extra bedoelingen mee hoor
Vind ik eigenlijk van nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
"Disco Infiltrator" van LCD Soundsystem lijkt er ook wel een beetje op....
Ben ik nou gekquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk van niet![]()
Hint: het is het logo van een technocommunity met dj's, platen, feesten, merchandise etc. Het focust zich op een bepaalde substroming binnen de techno.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Over je vraag: geen idee...
Aan het agressieve koppie van de smilie te zien zou het om Schranz kunnen gaan???quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:35 schreef RichardQuest het volgende:
Hint: het is het logo van een technocommunity met dj's, platen, feesten, merchandise etc. Het focust zich op een bepaalde substroming binnen de techno.
lijkt mij een goed ideequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:14 schreef Charmian het volgende:
Misschien de laatste vraag in de koelkast en een nieuwe om het tot leven te wekken?
Ik denk Jezus redt Jezus redtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:21 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Da's Jezus, maar welk album weet ik niet![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:25 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Aerosmith
Tuurlijk, een erg alternatieve setlist zonder the black albumquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:47 schreef dolle_hond het volgende:
metallica?
Acid!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:03 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
minimal?
mag ik even? ---->quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:45 schreef Berkery het volgende:
Acid Wars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |