Zoiets had ik ook gehoord.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:05 schreef Refragmental het volgende:
Marlyn Manson iemand? Had altijd gedacht dat die jongen met bril uit The Wonder Years Marlyn Manson was.
Inderdaad... daarom ben ik benieuwd hoe hij er dan uitzag vroeger.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook gehoord.
Maar werd in het vorige topic niet gezegd dat dat niet zo was?
Dat "nu" is van 2000, ook al weer 5 jaar geleden. Ze is nu 18, daar 13.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:01 schreef fratsman het volgende:
Mara Wilson uit "Matilda"
toen;
[afbeelding]
Nu;
[afbeelding]
Je hebt een puntquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:38 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Waren Marilyn Manson en George Clooney bekend dan vroeger??
In amerika waren Marilyn Manson and The Spooky Kids wel erg bekend vanwege hun ruige optredens. Toen was MM (brian warner een jaar of 16).. dus ja, MM was vroeger ook bekend, maar niet internationaal.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:38 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Waren Marilyn Manson en George Clooney bekend dan vroeger??
quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:25 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Jerry O'Connell
In "My Secret Identity"
[afbeelding]
http://www.weht.net/WEHT/Josh_Saviano.htmlquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:05 schreef Refragmental het volgende:
Marlyn Manson iemand? Had altijd gedacht dat die jongen met bril uit The Wonder Years Marlyn Manson was.
Maar daar staan ook veel andere dingen op. En het is leuker om het hier meteen te zien met foto'squote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:06 schreef Rio het volgende:
Overigens is dit topic vullen easy: Die site is helemaal aan dit onderwerp gewijd.
Die valt toch best mee? Bovendien zie ik bij bijv. Ralph Macchio geen huidige foto, of ik moet miskijken.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:21 schreef Rio het volgende:
Ik bedoel specifieker dit lijstje met childhood stars
Maar ten tijde van The Karate Kid was Ralph Macchio alles behave een kinderster hoor, hij was 23 bij de opnames. Hij lijkt wel een jaar of 15 in die film, wat een babyface. En in de volgende delen lijkt hij niet veel ouder.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:34 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Die valt toch best mee? Bovendien zie ik bij bijv. Ralph Macchio geen huidige foto, of ik moet miskijken.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:16 schreef Toewan het volgende:
Maar ten tijde van The Karate Kid was Ralph Macchio alles behave een kinderster hoor, hij was 23 bij de opnames. Hij lijkt wel een jaar of 15 in die film, wat een babyface. En in de volgende delen lijkt hij niet veel ouder.
Die is toch goed opgedroogd beter als de meeste kindersterretje in dit topicquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:46 schreef merry77 het volgende:
Lindsay Lohan
Parent trap
[afbeelding]
recenter
[afbeelding]
Om vervolgens door te stomen naar een aan anorexia lijdend dametje....quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:51 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Die is toch goed opgedroogd beter als de meeste kindersterretje in dit topic
beiden niet lelijker op geworden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:46 schreef merry77 het volgende:
Anna Chlumsky
My girl
[afbeelding]
[afbeelding]
Lindsay Lohan
Parent trap
[afbeelding]
recenter
[afbeelding]
M'n Simon, wat doe jequote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:57 schreef Christine het volgende:
Uit 7th Heaven:
Mackenzie Rosman:
[afbeelding]
[afbeelding]
David Gallagher:
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |