Ik vind deze leuker dan je eerstequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:03 schreef existenz het volgende:
Deze doet niet mee (Is 2e inzending!), maar zelf vond ik hem best ok:
[afbeelding]
"Feminisme slaat toe in de voetbalstadions: Daar hoort borsthaar op!"
Ik ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind deze leuker dan je eerste![]()
Hij is leukquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:54 schreef MaxPower het volgende:
[afbeelding]
Kalou: "Zo, even goed die rochel uitsmeren, voordat ik die idioot die mij wisselt een hand ga geven..."
quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:07 schreef MaxPower het volgende:
Moet ik nu een nieuwe foto zoeken trouwens?
ga jij nou maar een nieuwe foto zoekenquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ga jij nou maar een nieuwe foto zoeken![]()
feli trouwens
Waarschijnlijk wel. Ik vond alle inzendingen wel leuk dit keer. Gevarieerd ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:09 schreef gr8w8 het volgende:
Hmz, ben ik nou de enieg die Gronkjaer zo veel op Kahn vond lijken dan?
FOK! is ook zo snel he!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:48 schreef tong80 het volgende:
Ik heb niet eens de kans gehad iets te plaatsen
Ja begon om 16.00 uur met typen was dus net te laat.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:39 schreef BB-King het volgende:
1. gr8w8: vN: Als ze nou iets meer zo plat tegen je hoofd zouden zitten.
2. tong80: Jezus Ed.....zelfs m'n duim past in je oor
3. Bluezz: Ruud, niet zo met me sarren
Succes met het volgende plaatje!
Scherp.quote:
Helaas zag je jury de scherpheid niet.....een tekst uitleggen doe ik niet, al is dat soms misschien dus wel nodig.quote:
daar heb ik ook wel eens is last van...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:44 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Helaas zag je jury de scherpheid niet.....een tekst uitleggen doe ik niet, al is dat soms misschien dus wel nodig.
sja.. wie niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:08 schreef wlsandman het volgende:
[..]
daar heb ik ook wel eens is last van...
Ik zag het wel... hij was goed verzonnen alleen voor mij net niet komisch genoeg.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:44 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Helaas zag je jury de scherpheid niet.....een tekst uitleggen doe ik niet, al is dat soms misschien dus wel nodig.
Ja ik wil m'n prijs wel eens in ontvangst nemen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Uitslag misschien?
Ja ik wil m'n prijs wel eens in ontvangst nemen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Uitslag misschien?
De volgende ronde dan, doe ik:quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:08 schreef methodmich het volgende:
Dat is natuurlijk weer een feit. Hoebahoebahoebahophophop had ik moeten doen, bedenk ik me nu.
Het is http://www.ajaxfotoside.nl/brondby/IMG_4606.jpgquote:
Ja dat weet ik, ik heb al meegedaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:00 schreef existenz het volgende:
Het is http://www.ajaxfotoside.nl/brondby/IMG_4606.jpg
Was meer stille hint van: "Vind een andere blauwe en laat hem het fixen"quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, ik heb al meegedaan
idd tijd voor de uitslag... was wel een moeilijke deze keer....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:47 schreef TheVulture het volgende:
waar blijft de ontknoping?
Volgens mij is er iemand voortijdig in slaap gevallen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:03 schreef -Schorpioen- het volgende:
Er zijn naar mijn mening nog te weinig reacties....en mis nog een paar vaste klanten.
Moet er wel bij zeggen dat het een lastige foto is om leuk mee te doen.
Vanavond rond 22:00 uur kijk ik wel of er dan genoeg reacties zijn voor een uitslag.
Voor de rest: Prettig weekend !!! Het weekend dat de competitie weer begint, alleen jammer genoeg is mijn eerste thuiswedstrijd een paar maanden uitgesteld ...
idd wat een pauper... nu kan ik de uitslag pas maandag zienquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:54 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Volgens mij is er iemand voortijdig in slaap gevallen.![]()
![]()
Dan mag jij die foto plaatsen...kan namelijk zelf even niks vinden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:22 schreef toma het volgende:
, ik had net zo'n mooi plaatje gevonden. Naja volgende keer beter
Coole icon gozerquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:54 schreef toma het volgende:
ok , bedankt maat
ik zou er even rechterscheenbeen van maken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:14 schreef One_conundrum het volgende:
[i]Yannis: "Daar zit zo'n plekje he, daar op je linkerscheenbeen en dat doet pijn jonge."
haha, zal ik dat er even doenquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:26 schreef Chielus het volgende:
[..]
ik zou er even rechterscheenbeen van maken.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:59 schreef gr8w8 het volgende:
[afbeelding]
Steven: Klaar! Kom je kijken?
Yannis: Hmz, nou, wat zal ik ervan zeggen. Ik vind het nog niet voldoende voor je veter-en-strik-diploma hoor.
Steven: Neeeeeeee.![]()
idd ja, beetje creatief gejat zeg maar.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:35 schreef showmelove het volgende:
Die vind ik wel een beetje "toevallig", SD
was ook toevallig, klikte op de reageer-knop voordat de inzending van showmelove er stond...quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:35 schreef showmelove het volgende:
Die vind ik wel een beetje "toevallig", SD
ach dan komen jouw olympische spelen vast nog welquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:01 schreef Chielus het volgende:
Tering, weer 4de.... ik voel mn een beetje Gerard van Velde
Uit eigen ervaring kan ik mede delen dat het vrij snel kan gaan . . .quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:24 schreef Chielus het volgende:
dat hoop ik wel, moet er ook even inkomen, doe pas net mee.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:37 schreef -Schorpioen- het volgende:
1. gr8w8
Steven: Klaar! Kom je kijken?
Yannis: Hmz, nou, wat zal ik ervan zeggen. Ik vind het nog niet voldoende voor je veter-en-strik-diploma hoor.
Steven: Neeeeeeee.
2. TheVulture
Cursus Zuid-Afrikaans van Anastasiou laat nog te wensen over: "Ach gossie, hebbie auw gedaan nie?"
3. showmelove
"Ik had je toch gezegd dat die rare manier van juichen je ooit een keer zou opbreken?"
4. Chielus
Anastasiou: Da's nou een tackle op z'n grieks.
Succes met de volgende foto !!
Grachtwacht, gefeliciteerd !!!
ikk ben al op zoek gegaan naar een mooie foto.....(je weet maar nooit)quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring kan ik mede delen dat het vrij snel kan gaan . . .
had ik ook gedaan. de vorige foto was namelijk van mij terwijl ik niet had gewonnenquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:42 schreef Chielus het volgende:
[..]
ikk ben al op zoek gegaan naar een mooie foto.....(je weet maar nooit)
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
PSV zoekt heil bij Braziliaanse ballet-selectie na Almeloos debakel
Het was eerlijk gezegd het eerste wat me opvielquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:38 schreef wlsandman het volgende:
grappig om te zien dat sommige mensen nu iets doen met die 'bobbel' in zijn broek....
geloof ik best, ik vond het al vreemd dat het anderen nog niet opgevallen wasquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was eerlijk gezegd het eerste wat me opviel![]()
Ik had jouw ondertitel nog niet gelezen, dat zweer ik
ja ik begin bijna aan mezelf te twijfelen dat een bobbel het eerste is wat me opvalt bij een foto.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:41 schreef wlsandman het volgende:
[..]
geloof ik best, ik vond het al vreemd dat het anderen nog niet opgevallen was![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom bij de V&D der webfora.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |