quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:59 schreef gr8w8 het volgende:
[afbeelding]
Steven: Klaar! Kom je kijken?
Yannis: Hmz, nou, wat zal ik ervan zeggen. Ik vind het nog niet voldoende voor je veter-en-strik-diploma hoor.
Steven: Neeeeeeee.![]()
idd ja, beetje creatief gejat zeg maar.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:35 schreef showmelove het volgende:
Die vind ik wel een beetje "toevallig", SD
was ook toevallig, klikte op de reageer-knop voordat de inzending van showmelove er stond...quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:35 schreef showmelove het volgende:
Die vind ik wel een beetje "toevallig", SD
ach dan komen jouw olympische spelen vast nog welquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:01 schreef Chielus het volgende:
Tering, weer 4de.... ik voel mn een beetje Gerard van Velde
Uit eigen ervaring kan ik mede delen dat het vrij snel kan gaan . . .quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:24 schreef Chielus het volgende:
dat hoop ik wel, moet er ook even inkomen, doe pas net mee.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:37 schreef -Schorpioen- het volgende:
1. gr8w8
Steven: Klaar! Kom je kijken?
Yannis: Hmz, nou, wat zal ik ervan zeggen. Ik vind het nog niet voldoende voor je veter-en-strik-diploma hoor.
Steven: Neeeeeeee.
2. TheVulture
Cursus Zuid-Afrikaans van Anastasiou laat nog te wensen over: "Ach gossie, hebbie auw gedaan nie?"
3. showmelove
"Ik had je toch gezegd dat die rare manier van juichen je ooit een keer zou opbreken?"
4. Chielus
Anastasiou: Da's nou een tackle op z'n grieks.
Succes met de volgende foto !!
Grachtwacht, gefeliciteerd !!!
ikk ben al op zoek gegaan naar een mooie foto.....(je weet maar nooit)quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring kan ik mede delen dat het vrij snel kan gaan . . .
had ik ook gedaan. de vorige foto was namelijk van mij terwijl ik niet had gewonnenquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:42 schreef Chielus het volgende:
[..]
ikk ben al op zoek gegaan naar een mooie foto.....(je weet maar nooit)
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
PSV zoekt heil bij Braziliaanse ballet-selectie na Almeloos debakel
Het was eerlijk gezegd het eerste wat me opvielquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:38 schreef wlsandman het volgende:
grappig om te zien dat sommige mensen nu iets doen met die 'bobbel' in zijn broek....
geloof ik best, ik vond het al vreemd dat het anderen nog niet opgevallen wasquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was eerlijk gezegd het eerste wat me opviel![]()
Ik had jouw ondertitel nog niet gelezen, dat zweer ik
ja ik begin bijna aan mezelf te twijfelen dat een bobbel het eerste is wat me opvalt bij een foto.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:41 schreef wlsandman het volgende:
[..]
geloof ik best, ik vond het al vreemd dat het anderen nog niet opgevallen was![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom bij de V&D der webfora.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |