was ook toevallig, klikte op de reageer-knop voordat de inzending van showmelove er stond...quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:35 schreef showmelove het volgende:
Die vind ik wel een beetje "toevallig", SD
ach dan komen jouw olympische spelen vast nog welquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:01 schreef Chielus het volgende:
Tering, weer 4de.... ik voel mn een beetje Gerard van Velde
Uit eigen ervaring kan ik mede delen dat het vrij snel kan gaan . . .quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:24 schreef Chielus het volgende:
dat hoop ik wel, moet er ook even inkomen, doe pas net mee.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:37 schreef -Schorpioen- het volgende:
1. gr8w8
Steven: Klaar! Kom je kijken?
Yannis: Hmz, nou, wat zal ik ervan zeggen. Ik vind het nog niet voldoende voor je veter-en-strik-diploma hoor.
Steven: Neeeeeeee.
2. TheVulture
Cursus Zuid-Afrikaans van Anastasiou laat nog te wensen over: "Ach gossie, hebbie auw gedaan nie?"
3. showmelove
"Ik had je toch gezegd dat die rare manier van juichen je ooit een keer zou opbreken?"
4. Chielus
Anastasiou: Da's nou een tackle op z'n grieks.
Succes met de volgende foto !!
Grachtwacht, gefeliciteerd !!!
ikk ben al op zoek gegaan naar een mooie foto.....(je weet maar nooit)quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring kan ik mede delen dat het vrij snel kan gaan . . .
had ik ook gedaan. de vorige foto was namelijk van mij terwijl ik niet had gewonnenquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:42 schreef Chielus het volgende:
[..]
ikk ben al op zoek gegaan naar een mooie foto.....(je weet maar nooit)
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
PSV zoekt heil bij Braziliaanse ballet-selectie na Almeloos debakel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |