quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ga jij nou maar een nieuwe foto zoeken![]()
feli trouwens
Waarschijnlijk wel. Ik vond alle inzendingen wel leuk dit keer. Gevarieerd ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:09 schreef gr8w8 het volgende:
Hmz, ben ik nou de enieg die Gronkjaer zo veel op Kahn vond lijken dan?
FOK! is ook zo snel he!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:48 schreef tong80 het volgende:
Ik heb niet eens de kans gehad iets te plaatsen
Ja begon om 16.00 uur met typen was dus net te laat.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:39 schreef BB-King het volgende:
1. gr8w8: vN: Als ze nou iets meer zo plat tegen je hoofd zouden zitten.
2. tong80: Jezus Ed.....zelfs m'n duim past in je oor
3. Bluezz: Ruud, niet zo met me sarren
Succes met het volgende plaatje!
Scherp.quote:
Helaas zag je jury de scherpheid niet.....een tekst uitleggen doe ik niet, al is dat soms misschien dus wel nodig.quote:
daar heb ik ook wel eens is last van...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:44 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Helaas zag je jury de scherpheid niet.....een tekst uitleggen doe ik niet, al is dat soms misschien dus wel nodig.
sja.. wie niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:08 schreef wlsandman het volgende:
[..]
daar heb ik ook wel eens is last van...
Ik zag het wel... hij was goed verzonnen alleen voor mij net niet komisch genoeg.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:44 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Helaas zag je jury de scherpheid niet.....een tekst uitleggen doe ik niet, al is dat soms misschien dus wel nodig.
Ja ik wil m'n prijs wel eens in ontvangst nemen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Uitslag misschien?
Ja ik wil m'n prijs wel eens in ontvangst nemen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Uitslag misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |