Heje ook mosterd?quote:
En nu in het Hollands?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:54 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet zo gaan maffen, anders is het eerste dat ik morgen kan doen om peuken..
Kom je er ff een paar halenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:54 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet zo gaan maffen, anders is het eerste dat ik morgen kan doen om peuken..
Het eerste wat ik morgen ga doen, is die berg beklimmen!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En nu in het Hollands?
Begrijp hieruit dat je nu moet gaan pitten omdat je anders morgen geen peuken meer hebt?
* HekManiac telt zijn peuken: 6quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:57 schreef LudoSanders het volgende:
Als ik op blijf rook ik mijn pakje op en dan moet ik morgen meteen om peuken..
Daarom koop ik de peuken met een slof tegelijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga morgen als eerste wakker wordenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het eerste wat ik morgen ga doen, is die berg beklimmen!
Het eerste wat Alex had moeten doen, was ontbijten![]()
Is ook een onnodig tijdverdrijf iddquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ga morgen als eerste wakker worden
Ontbijten?
Dat doe ik nooit
Kopen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:00 schreef Poit- het volgende:
Ik ook gelukkig.
iemand nog een leuke avatar te leen?
Ik heb m'n laatste om 0:23 gehad (ik dacht dat ik nog een pakje had). Nu moet ik tot morgen-vroeg zonder.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:57 schreef LudoSanders het volgende:
Geven ze ook mee als je erop probeert te kauwen?quote:
That's gonna be a bad dayquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:01 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik heb m'n laatste om 0:23 gehad (ik dacht dat ik nog een pakje had). Nu moet ik tot morgen-vroeg zonder.![]()
Eensch.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is ook een onnodig tijdverdrijf idd
Het is net kauwgomquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:01 schreef HekManiac het volgende:
[..]
Geven ze ook mee als je erop probeert te kauwen?
Damn, weer dat liedjequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mwah steeds diezelfde kont gaat vervelen.![]()
* Schenkt er ook nog 1 inquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:04 schreef LudoSanders het volgende:
Om in de trant van de TT te blijven, ik neem er nog één! Proost.
Die hebben er geen verstand vanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Eensch.
Wat lult iedereen toch dat het zou moeten enzo
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mwah steeds diezelfde kont gaat vervelen.![]()
Dan ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:05 schreef Poit- het volgende:
Lul je zuipt sneller als mijGoed plan trouwens.
Texas bbqquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:05 schreef HekManiac het volgende:
[..]
Aardappelkaugom met (vul-maar-in smaak)![]()
Da's vroeg terug?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:06 schreef Aurelium het volgende:
proost dan maar, net terug uit de stad, heb goed gzopen enzo
Valt wel mee, ik heb hier nog genoeg drank.quote:
't is dat ik weet dat je niet drinkt maar anders....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gqa solliciteren voor Fok spellingscontrole :[w
Ben jij die dude die op KL ook deze ava had?quote:
Netjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik heb hier nog genoeg drank.![]()
Bovendien ga ik wel eens vaker een paar dagen/weken zonder.![]()
Ik moet ff trainen nogquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:06 schreef LudoSanders het volgende:
Oefening baart kunst, ik ben in vorm voor de 13e.
Ik heb deze ava nog niet zo lang, en aangezien ik niet weet wat KL is denk ik het nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ben jij die dude die op KL ook deze ava had?
Ik maak mn eigen antistoffen aanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is dat ik weet dat je niet drinkt maar anders....
Koninklijke Luchtmachtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb deze ava nog niet zo lang, en aangezien ik niet weet wat KL is denk ik het niet
Och, ligt eraan hoe vroeg je gaat en hoe vroeg alles dicht gaat. Maar tis wel weer mooi geweest voor vanavondquote:
Da's waarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:09 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Och, ligt eraan hoe vroeg je gaat en hoe vroeg alles dicht gaat. Maar tis wel weer mooi geweest voor vanavond
Lijkt me idd niet logisch danquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb deze ava nog niet zo lang, en aangezien ik niet weet wat KL is denk ik het niet
Wel van gehoord, nooit op geweestquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lijkt me idd niet logisch dan
KL was het KansLosersforum, blijkt niet meer online te zijn dus kan geen link plaatsen
Hup, naar PUB, jij!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu dus te laatquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wel van gehoord, nooit op geweest
Das al bijna oudquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, ik ben tenslotte pas 21
Ga je me nu ook nog lekker zitten te maken met een dode mus?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nu dus te laat
Was wel geinig daar
Oja, Proostquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:12 schreef Poit- het volgende:
Proosten we trouwens niet meer ?
Ik heb weer een nieuwe namelijk. PROOST
Jonger als de meesten daar!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, ik ben tenslotte pas 21
Das een stuk minder erg dan met een dooie biefstukquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga je me nu ook nog lekker zitten te maken met een dode mus?![]()
Die zijn dan waarschijnlijk op zoek naar jong spulquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:13 schreef HekManiac het volgende:
[..]
Jonger als de meesten daar!
* HekManiac houdt zijn mond al
*Biertje aanpakt en zelf opdrinktquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:13 schreef Poit- het volgende:
[..]
Hou me biertje ff vast ik ga ff pissen.
Zeg, we zijn hier niet in de kroegquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:13 schreef Poit- het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das een stuk minder erg dan met een dooie biefstuk
Ghehehehe, je hebt geen peuken meer hé?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:13 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben al tijdje bezig mijn nicotine verslaving te onderdrukken!
*hoek geeft*quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:14 schreef HekManiac het volgende:
[..]
*Biertje aanpakt en zelf opdrinkt
Goed voorbeeld doet goed volgen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ghehehehe, je hebt geen peuken meer hé?![]()
* Peukie opsteekt
Karbonaadjes daarentegenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Levende biefstukken stinken alleen vaak zo
* Gezellig rookt samen met hermandepermanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet goed volgen.
* Peukie opsteekt![]()
* Ook een opsteektquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet goed volgen.
* Peukie opsteekt![]()
Heb jij je handjes wel netjes gewassen, je bent zo snel terug?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:13 schreef Poit- het volgende:
[..]
*Nieuw biertje voor Poit haalt en zak ijs op oog legtquote:
* Voelt wat opbloeienquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Gezellig rookt samen met hermandeperman
Nu een peukie roken, maffen, wakker worden, peukie roken, naar de sigarettenboer rennen en er dan achterkomen dat je nog 1 peuk in je oude pakkie had zittenquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
* Voelt wat opbloeien
Samen roken is veel gezelliger
Is het een boer bij jullie daar?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
naar de sigarettenboer rennen
Huhquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:18 schreef Alexxxxx het volgende:
huuu! 3 pagina's :[W
Huhquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:18 schreef Alexxxxx het volgende:
huuu! 3 pagina's :[W
Lees mijn profielquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:19 schreef HekManiac het volgende:
[..]
Is het een boer bij jullie daar?
quote:
Ik mag jou welquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is het beste plan ooit![]()
HJ triple daarintegenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kan er niet aan tippen
(een goede 2e, dat wel)
Heb ik gedaan, hoor.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor Friese meuk?
Blauw worden is wat anders dan blauw zijnquote:
Ze is lief he?quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik jou ook wel![]()
Rook je toevallig ook nog Gauloises?
Ojaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]een modje hier
Er zijn meer mods dan Tjabbo, TF en MutZ alleen
Er is nog maar 1 mod gesignaleerd in dit topic.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]een modje hier
Er zijn meer mods dan Tjabbo, TF en MutZ alleen
* PrintScreen tevreden snortquote:
* HekManiac pakt alvast de verbandtrommel, want het poesje van PS ziet er nogal wild uitquote:
Die is nog steeds aan het rennen denk ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:24 schreef Poit- het volgende:
[..]
Er is nog maar 1 mod gesignaleerd in dit topic.
Toch niet de koelkast gemist hoop ik voor hemquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die is nog steeds aan het rennen denk ik
* PrintScreen poesje op commando nageltjes thuis laat houdenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:25 schreef HekManiac het volgende:
[..]
* HekManiac pakt alvast de verbandtrommel, want het poesje van PS ziet er nogal wild uit
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen tevreden snort
Prrrrrrrrrrrrrrrt
bochels zijn oaky mits er geld inzitquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:26 schreef LudoSanders het volgende:
Meestal geen goed teken, zo'n bolle rug toch?
Ik zei toch: tevreden?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoalng er maar geen neon onder zitDan boek ik je door een bushokje
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoalng er maar geen neon onder zitDan boek ik je door een bushokje
*rustig aan hand uitsteekt voor aaiquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen poesje op commando nageltjes thuis laat houden
Pisnichtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:29 schreef Poit- het volgende:
Nou moet ik alweer pissen. *drinkt snel bier leeg voordat HekManiac het weer opdrinkt*
* Kopjes geeftquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:30 schreef HekManiac het volgende:
[..]
*rustig aan hand uitsteekt voor aai
*teleurgesteld leeg glas vindquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:29 schreef Poit- het volgende:
Nou moet ik alweer pissen. *drinkt snel bier leeg voordat HekManiac het weer opdrinkt*
Mag je poesje bij mij slapen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:32 schreef PrintScreen het volgende:
Eigenlijk moet ik gaan slapen
Morgen naar Ameland voor het roggefeest en ik heb nog zoveel te doen voor ik wegga
Wordt het morgen nou net niet kutweer daar?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:32 schreef PrintScreen het volgende:
Morgen naar Ameland voor het roggefeest en ik heb nog zoveel te doen voor ik wegga
Ik was daar maandagquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:32 schreef PrintScreen het volgende:
Om nou te zeggen dat je een twijfelaar bent?quote:
Ik ben al geweestquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:34 schreef LudoSanders het volgende:
Nog acht nachtjes slapen en dan ga ik lekker op vakantie.
Het is maar dat je het weet..
Heb je zin in een biertje?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:35 schreef HekManiac het volgende:
*ongeduldig wacht tot Poit weer moet pissen
HA ik ben net geweestquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:35 schreef HekManiac het volgende:
*ongeduldig wacht tot Poit weer moet pissen
Dat zit die rare Fries idd te doen ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:35 schreef LudoSanders het volgende:
Zit je daar trouwens op Junkiesietze te doelen?
quote:
Piet voorspelde niet veel goedsquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wordt het morgen nou net niet kutweer daar?
Zo ff kijken :quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was daar maandag
hier de foto's
HOe kom je dáááár nou weer bijquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:35 schreef LudoSanders het volgende:
Zit je daar trouwens op Junkiesietze te doelen?
I thought you would never askquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je zin in een biertje?
Da's dan mooi rukquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:36 schreef PrintScreen het volgende:
Piet voorspelde niet veel goeds![]()
[..]
nachtelijk actiefquote:
Dat is dan vrij onhandigquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:36 schreef HekManiac het volgende:
[..]
I thought you ould never ask
* HekManiac is vergeten bier te halen bij booschappen doen
foto's?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:38 schreef HekManiac het volgende:
*Met open armen staand voor PrintScreen's poesje
Trusten enzoquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:39 schreef PrintScreen het volgende:
Mensen ik ben er vandoor, hoop over 12 uur op de boot naar Ameland te zitten
Trusten voor straks enzo![]()
*proost zegt en geniet van het verkregen biertje van Hermandepermanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:39 schreef Poit- het volgende:
Volgens mij ben ik nu wel ff uitgepist. Neem nog 1 biertje en dan ga ik pitten.
Wie niet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:39 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vermaak me altijd wel met de topics van Junkiesietze. Met zijn "boeken" en neon, humor van de bovenste plank.
alcohol ook goed?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:40 schreef Poit- het volgende:
[..]
Ah oke. Nee wij niet nachtelijk actief we drinken bier.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:41 schreef wonko het volgende:
[..]
alcohol ook goed?
Bevroren cola met southern comfort
DIe kan dan waarschijnlijk ook niet meer denkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De overstekende dame met rollator die hij binnenkort ontmoet niet
gewoon bier smaakt niet meerquote:
L:Ief was die hequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:44 schreef HekManiac het volgende:
*aan poesje van PrintScreen denkt
ff een snel rekensommetje:quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:44 schreef LudoSanders het volgende:
Maar Poit-, hoeveel sloffen gaan we er doorheen jagen op vakantie.
Ik schat zo'n 4.
Had dan ook genoeg sigaretten ingeslagenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:45 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet shag draaien terwijl ik dat helemaal niet kan..
leuk :")quote:
Heb jij de middelbare school overgeslagen ofzo?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:45 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet shag draaien terwijl ik dat helemaal niet kan..
Wat dacht je van een gouden corolus classic/triple of een westmalle dubbel/triple en daarna een fluitje heinekenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:43 schreef wonko het volgende:
[..]
gewoon bier smaakt niet meer
grimbergen blond/dubbel/triple/ hoegaarden grand cru
en daarna een heinikken
*kuch* oigh..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:47 schreef Poit- het volgende:
[..]
Wat dacht je van een gouden corolus classic/triple of een westmalle dubbel/triple en daarna een fluitje heineken![]()
uber bahquote:
Als je dan snel gaat slapen heb je morgenochtend nog watquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:49 schreef HekManiac het volgende:
*peuk opsteekt, 4 van 5
Ik had altijd peuken! Shag is voor paupers..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:47 schreef HekManiac het volgende:
[..]
Heb jij de middelbare school overgeslagen ofzo?
of was je een zg. bietser
zeerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:49 schreef Poit- het volgende:
Hoegaarden grand cru is trouwens ook goed te doen.
Zei hij vrolijk met een pakje shag op tafel en frunnikend met een vloeitje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had altijd peuken! Shag is voor paupers..
[huilie mode]quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:52 schreef Poit- het volgende:
Hehe moet je maar eens een biertje komen drinken op me werk. We hebben zo'n 100 verschillende en van allemaal genoeg![]()
is it just to muchquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:52 schreef Poit- het volgende:
Hehe moet je maar eens een biertje komen drinken op me werk. We hebben zo'n 100 verschillende en van allemaal genoeg![]()
Ik heb mosterd!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:54 schreef wonko het volgende:
iemand een stukje kaas?
pisnichtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:54 schreef Alexxxxx het volgende:
ik consumeer geen alcoihol en nicotine
Nu al rammadan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:54 schreef Alexxxxx het volgende:
ik consumeer geen alcoihol en nicotine
mourarde erbij?quote:
wat doe je wel...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik consumeer geen urine en penissen
En da's zonder m eerst in plakjes te snijdenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:56 schreef HekManiac het volgende:
*komt uit de keuken met een schaal met Worst (en komkommer voor die pisnicht)
pisnichtquote:
kan allleen zonder bespoten te zijn..anders wil meneer pisnicht nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:58 schreef HekManiac het volgende:
[..]
En da's zonder m eerst in plakjes te snijden
Ik ben nog niet weg hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:00 schreef HekManiac het volgende:
Drink je wel je bier nog ff op, Poit?
Boomknuffelaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:01 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben marxistisch, dus extreem links ja
kom pisnicht...je rukbeertje roeptquote:
Of je KAPT met zulke grappen, ach wat maakt het uit. Is morgen alleen een stimulans om uit me bed te gaan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:00 schreef Poit- het volgende:
*nog maar eens een peukje opsteekt*
tjing...crash...auwiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:02 schreef HekManiac het volgende:
*Bijna lege bierglas tegen die van Poit klinkt
Hij is idd bijna leegquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:02 schreef HekManiac het volgende:
*Bijna lege bierglas tegen die van Poit klinkt
nooit vol geweest...net als je levenquote:
*Verbanddoos pakt (gelukkig nog bij de hand had vanwege het poesje van PS)quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:04 schreef wonko het volgende:
[..]
nooit vol geweest...net als je leven
nooit mijn kerstkaarten beantwoordquote:
sooort van beffen met een draadschaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:04 schreef HekManiac het volgende:
[..]
*Verbanddoos pakt (gelukkig nog bij de hand had vanwege het poesje van PS)
Goed bezigquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Ik ben lid van het Fryske gea en heb een voordeelurenkaart
http://www.fryskegea.nl/quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:06 schreef LudoSanders het volgende:
lid van de wat?
BIER!!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:07 schreef HekManiac het volgende:
[droommodus]
Het poesje van PS...
[/droommodus]
*zichzelf wakkerschud
wat dacht je dan...mijn pleegzuster bloedgeil?quote:
KTF rules!!quote:
ok...ff inschenkenquote:
Ooooooh okequote:
Kill The Friezenquote:
Probleem is dat ik daar te lui voor benquote:
Een veel te strakke boomstam, zekerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:13 schreef LudoSanders het volgende:
Sstt! ik ben overgens weer geinstalleerd met bier en een, voor mijn doen, best mooi shaggie.
gevouwenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:13 schreef LudoSanders het volgende:
Sstt! ik ben overgens weer geinstalleerd met bier en een, voor mijn doen, best mooi shaggie.
Dan vind ik persoonlijk DDF beter klinkenDood De Friezenquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:16 schreef Poit- het volgende:
[..]
Dan vind ik persoonlijk DDF beter klinkenDood De Friezen
Maar ik heb er eigenlijk helemaal geen last van. Kun je beter allochtoontjes knallen ofzo
Je verneukt de layout lulquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
een uiting van onvermogen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 04:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |