L:Ief was die hequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:44 schreef HekManiac het volgende:
*aan poesje van PrintScreen denkt
ff een snel rekensommetje:quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:44 schreef LudoSanders het volgende:
Maar Poit-, hoeveel sloffen gaan we er doorheen jagen op vakantie.
Ik schat zo'n 4.
Had dan ook genoeg sigaretten ingeslagenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:45 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet shag draaien terwijl ik dat helemaal niet kan..
leuk :")quote:
Heb jij de middelbare school overgeslagen ofzo?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:45 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet shag draaien terwijl ik dat helemaal niet kan..
Wat dacht je van een gouden corolus classic/triple of een westmalle dubbel/triple en daarna een fluitje heinekenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:43 schreef wonko het volgende:
[..]
gewoon bier smaakt niet meer
grimbergen blond/dubbel/triple/ hoegaarden grand cru
en daarna een heinikken
*kuch* oigh..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:47 schreef Poit- het volgende:
[..]
Wat dacht je van een gouden corolus classic/triple of een westmalle dubbel/triple en daarna een fluitje heineken![]()
uber bahquote:
Als je dan snel gaat slapen heb je morgenochtend nog watquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:49 schreef HekManiac het volgende:
*peuk opsteekt, 4 van 5
Ik had altijd peuken! Shag is voor paupers..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:47 schreef HekManiac het volgende:
[..]
Heb jij de middelbare school overgeslagen ofzo?
of was je een zg. bietser
zeerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:49 schreef Poit- het volgende:
Hoegaarden grand cru is trouwens ook goed te doen.
Zei hij vrolijk met een pakje shag op tafel en frunnikend met een vloeitje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had altijd peuken! Shag is voor paupers..
[huilie mode]quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:52 schreef Poit- het volgende:
Hehe moet je maar eens een biertje komen drinken op me werk. We hebben zo'n 100 verschillende en van allemaal genoeg![]()
is it just to muchquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:52 schreef Poit- het volgende:
Hehe moet je maar eens een biertje komen drinken op me werk. We hebben zo'n 100 verschillende en van allemaal genoeg![]()
Ik heb mosterd!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:54 schreef wonko het volgende:
iemand een stukje kaas?
pisnichtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:54 schreef Alexxxxx het volgende:
ik consumeer geen alcoihol en nicotine
Nu al rammadan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:54 schreef Alexxxxx het volgende:
ik consumeer geen alcoihol en nicotine
mourarde erbij?quote:
wat doe je wel...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik consumeer geen urine en penissen
En da's zonder m eerst in plakjes te snijdenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:56 schreef HekManiac het volgende:
*komt uit de keuken met een schaal met Worst (en komkommer voor die pisnicht)
pisnichtquote:
kan allleen zonder bespoten te zijn..anders wil meneer pisnicht nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:58 schreef HekManiac het volgende:
[..]
En da's zonder m eerst in plakjes te snijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |