Pisnichtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:29 schreef Poit- het volgende:
Nou moet ik alweer pissen. *drinkt snel bier leeg voordat HekManiac het weer opdrinkt*
* Kopjes geeftquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:30 schreef HekManiac het volgende:
[..]
*rustig aan hand uitsteekt voor aai
*teleurgesteld leeg glas vindquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:29 schreef Poit- het volgende:
Nou moet ik alweer pissen. *drinkt snel bier leeg voordat HekManiac het weer opdrinkt*
Mag je poesje bij mij slapen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:32 schreef PrintScreen het volgende:
Eigenlijk moet ik gaan slapen
Morgen naar Ameland voor het roggefeest en ik heb nog zoveel te doen voor ik wegga
Wordt het morgen nou net niet kutweer daar?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:32 schreef PrintScreen het volgende:
Morgen naar Ameland voor het roggefeest en ik heb nog zoveel te doen voor ik wegga
Ik was daar maandagquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:32 schreef PrintScreen het volgende:
Om nou te zeggen dat je een twijfelaar bent?quote:
Ik ben al geweestquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:34 schreef LudoSanders het volgende:
Nog acht nachtjes slapen en dan ga ik lekker op vakantie.
Het is maar dat je het weet..
Heb je zin in een biertje?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:35 schreef HekManiac het volgende:
*ongeduldig wacht tot Poit weer moet pissen
HA ik ben net geweestquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:35 schreef HekManiac het volgende:
*ongeduldig wacht tot Poit weer moet pissen
Dat zit die rare Fries idd te doen ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:35 schreef LudoSanders het volgende:
Zit je daar trouwens op Junkiesietze te doelen?
quote:
Piet voorspelde niet veel goedsquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wordt het morgen nou net niet kutweer daar?
Zo ff kijken :quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was daar maandag
hier de foto's
HOe kom je dáááár nou weer bijquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:35 schreef LudoSanders het volgende:
Zit je daar trouwens op Junkiesietze te doelen?
I thought you would never askquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je zin in een biertje?
Da's dan mooi rukquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:36 schreef PrintScreen het volgende:
Piet voorspelde niet veel goeds![]()
[..]
nachtelijk actiefquote:
Dat is dan vrij onhandigquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:36 schreef HekManiac het volgende:
[..]
I thought you ould never ask
* HekManiac is vergeten bier te halen bij booschappen doen
foto's?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:38 schreef HekManiac het volgende:
*Met open armen staand voor PrintScreen's poesje
Trusten enzoquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:39 schreef PrintScreen het volgende:
Mensen ik ben er vandoor, hoop over 12 uur op de boot naar Ameland te zitten
Trusten voor straks enzo![]()
*proost zegt en geniet van het verkregen biertje van Hermandepermanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:39 schreef Poit- het volgende:
Volgens mij ben ik nu wel ff uitgepist. Neem nog 1 biertje en dan ga ik pitten.
Wie niet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:39 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vermaak me altijd wel met de topics van Junkiesietze. Met zijn "boeken" en neon, humor van de bovenste plank.
alcohol ook goed?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:40 schreef Poit- het volgende:
[..]
Ah oke. Nee wij niet nachtelijk actief we drinken bier.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:41 schreef wonko het volgende:
[..]
alcohol ook goed?
Bevroren cola met southern comfort
DIe kan dan waarschijnlijk ook niet meer denkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De overstekende dame met rollator die hij binnenkort ontmoet niet
gewoon bier smaakt niet meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |