Da's vroeg terug?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:06 schreef Aurelium het volgende:
proost dan maar, net terug uit de stad, heb goed gzopen enzo
Valt wel mee, ik heb hier nog genoeg drank.quote:
't is dat ik weet dat je niet drinkt maar anders....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gqa solliciteren voor Fok spellingscontrole :[w
Ben jij die dude die op KL ook deze ava had?quote:
Netjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik heb hier nog genoeg drank.![]()
Bovendien ga ik wel eens vaker een paar dagen/weken zonder.![]()
Ik moet ff trainen nogquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:06 schreef LudoSanders het volgende:
Oefening baart kunst, ik ben in vorm voor de 13e.
Ik heb deze ava nog niet zo lang, en aangezien ik niet weet wat KL is denk ik het nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ben jij die dude die op KL ook deze ava had?
Ik maak mn eigen antistoffen aanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is dat ik weet dat je niet drinkt maar anders....
Koninklijke Luchtmachtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb deze ava nog niet zo lang, en aangezien ik niet weet wat KL is denk ik het niet
Och, ligt eraan hoe vroeg je gaat en hoe vroeg alles dicht gaat. Maar tis wel weer mooi geweest voor vanavondquote:
Da's waarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:09 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Och, ligt eraan hoe vroeg je gaat en hoe vroeg alles dicht gaat. Maar tis wel weer mooi geweest voor vanavond
Lijkt me idd niet logisch danquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb deze ava nog niet zo lang, en aangezien ik niet weet wat KL is denk ik het niet
Wel van gehoord, nooit op geweestquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lijkt me idd niet logisch dan
KL was het KansLosersforum, blijkt niet meer online te zijn dus kan geen link plaatsen
Hup, naar PUB, jij!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu dus te laatquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wel van gehoord, nooit op geweest
Das al bijna oudquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, ik ben tenslotte pas 21
Ga je me nu ook nog lekker zitten te maken met een dode mus?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nu dus te laat
Was wel geinig daar
Oja, Proostquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:12 schreef Poit- het volgende:
Proosten we trouwens niet meer ?
Ik heb weer een nieuwe namelijk. PROOST
Jonger als de meesten daar!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, ik ben tenslotte pas 21
Das een stuk minder erg dan met een dooie biefstukquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga je me nu ook nog lekker zitten te maken met een dode mus?![]()
Die zijn dan waarschijnlijk op zoek naar jong spulquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:13 schreef HekManiac het volgende:
[..]
Jonger als de meesten daar!
* HekManiac houdt zijn mond al
*Biertje aanpakt en zelf opdrinktquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:13 schreef Poit- het volgende:
[..]
Hou me biertje ff vast ik ga ff pissen.
Zeg, we zijn hier niet in de kroegquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:13 schreef Poit- het volgende:
[..]
Hou me biertje ff vast ik ga ff pissen.
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das een stuk minder erg dan met een dooie biefstuk
Ghehehehe, je hebt geen peuken meer hé?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:13 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben al tijdje bezig mijn nicotine verslaving te onderdrukken!
*hoek geeft*quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:14 schreef HekManiac het volgende:
[..]
*Biertje aanpakt en zelf opdrinkt
Goed voorbeeld doet goed volgen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ghehehehe, je hebt geen peuken meer hé?![]()
* Peukie opsteekt
Karbonaadjes daarentegenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Levende biefstukken stinken alleen vaak zo
* Gezellig rookt samen met hermandepermanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet goed volgen.
* Peukie opsteekt![]()
* Ook een opsteektquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet goed volgen.
* Peukie opsteekt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |