kewlquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:19 schreef hermandeperman het volgende:
En Muts, ik ben Hugo en Sjoewe aan het versieren ja![]()
BUS!!!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:19 schreef Sjoewe het volgende:
GODSKLERE IS HET NOU EENS AFGELOPEN MET DIE FUCKING TRACTOR TOPICS
Ik heb me nog nooit zo bijzonder gevoeldquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:19 schreef hermandeperman het volgende:
En Muts, ik ben Hugo en Sjoewe aan het versieren ja![]()
Bus, tractor, dat zeg ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
BUS!!!!
Ik kon geen tractor vinden
Als je zo doorgaat blijf ik de hele nacht wakker om je postaantal te overrulen hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik gun hem jou niet
Nou niet jaloers gaan lopen doen ehquote:
**slikt 1823 opmerkingen in**quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit zo bijzonder gevoeld![]()
Op mijn steun kan je rekenen hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat blijf ik de hele nacht wakker om je postaantal te overrulen hoor
OMGquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
BUS!!!!
Ik kon geen tractor vinden
Ik maak vandaag toch geen kans... Is vast wel weer een of andere ONZ mongool die zo nodig 500 posts wil hebbenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat blijf ik de hele nacht wakker om je postaantal te overrulen hoor
Jij slikt wel meer inquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
**slikt 1823 opmerkingen in**
Ja of een of andere Fles zonder levenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik maak vandaag toch geen kans... Is vast wel weer een of andere ONZ mongool die zo nodig 500 posts wil hebben
Niet echt in de buurt neequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is de slaap bij jou ook ver te zoeken?
Shit... Betraptquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zou jij ook wel willen eh![]()
POSTEN POSTEN POSTEN POSTENquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Niet echt in de buurt nee
En wat gaat het forum opeens weer hard
Zie je welquote:
Sorryquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nou niet jaloers gaan lopen doen eh
Kiltquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik sta erop, JIJ DOET ZONDAG GEEN ONDERBROEK AAN
Aangezien ik toch geen leven meer heb maakt dat idd ook niet meer uitquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
POSTEN POSTEN POSTEN POSTEN
Dos37quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja of een of andere Fles zonder leven
Moet je wel een beetje de vaart erin houden eh Herm!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Aangezien ik toch geen leven meer heb maakt dat idd ook niet meer uit
Dat zeg ik tochquote:
too much infoquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik sta erop, JIJ DOET ZONDAG GEEN ONDERBROEK AAN
JA WIJ ZIJN VAN HERMANquote:
Wat bracht hij op?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Aangezien ik toch geen leven meer heb maakt dat idd ook niet meer uit
Ik was bezig met Hugoquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Moet je wel een beetje de vaart erin houden eh Herm!
Ik draag heus wel wat onder mn kilt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
Ik blijf al van ze af... doe je wel voorzichtig??quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik draag heus wel wat onder mn kilt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik draag heus wel wat onder mn kilt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friese vlag kilt?
![]()
[..]
Ik draag heus wel wat onder mn kilt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
Ik las: Ik blijf van z'n ballen afquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik blijf al van ze af... doe je wel voorzichtig??
Ik hoef ook geen tweedehandsjesquote:
Dat ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik las: Ik blijf van z'n ballen af
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Spreekt de afgelikte boterham uit eigen werk
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:32 schreef Sjoewe het volgende:
Naja, MIJN ballen
En een beetje van Hermban dan
Ik ben geen pakistaans mokkel!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jou neuk ik in je reet
[afbeelding]
Hou je klep johquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:32 schreef Unimog het volgende:
Alexxxxx waar ben je nou als ik je nodig heb?
bij jou of bij mij?quote:
Klote Unimog ook altijdquote:
Wie?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:34 schreef Sjoewe het volgende:
Alsof ik een gespleten persoonlijkheid heb
Heb je er dan uberhaupt 1??quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:34 schreef Sjoewe het volgende:
das waarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, als er maar geneukt wordt
Ik begin hetzelfde te voelenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:34 schreef Sjoewe het volgende:
Er zijn dus gewoon nog meer van die leipo's zoals jijquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:37 schreef Alexxxxx het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/122009
Als onderschirft: Unimog 406 driver
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er zijn dus gewoon nog meer van die leipo's zoals jij
ben al onderwegquote:
Wat een volkquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klonk is er ook zo een.. Hertogh... 2cv... En dan nog een hele serie lurkers
Je bent net wakkerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
ben al onderweg
Voor de rest ga ik doen alsof ik ga slapen
Welterusten allemaal
Je bent zelf een zlefbevlekker!quote:
Nu al uitgestaptquote:
Wat een viltje wel niet allemaal kan doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:51 schreef Alexxxxx het volgende:
vertel vertel vertel.
De anderen moeten morgen werkenquote:
Ik neem volgende keer ook een viltje meequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat een viltje wel niet allemaal kan doen.
2 sexaanbiedingen
1 trio aanbieding.
![]()
gebruik de tekst: Ik wil sex en jij? Een koekje?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik neem volgende keer ook een viltje mee
om voor je hoofd te houden?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik neem volgende keer ook een viltje mee
Moet ik langskomen met een viltje of kom je zelf hierheen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat een viltje wel niet allemaal kan doen.
2 sexaanbiedingen
1 trio aanbieding.
![]()
Om een werpster voor jou van te knippenquote:
Volgensmij ben ik de laatste keer dat ik dat zei in mn noten geschoptquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
gebruik de tekst: Ik wil sex en jij? Een koekje?
Een smile en sex gegarandeerd
LIever een mercedes sterquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Om een werpster voor jou van te knippen
Dan doe je wat verkeerdquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Volgensmij ben ik de laatste keer dat ik dat zei in mn noten geschopt
Zit je nou nog niet aan je datalimietquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zit je nou nog niet aan je datalimiet
Getuige mijn uiterst actieve *ahum* priveleven van het afgelopen jaar, denk ik dat je gelijk hebtquote:
Heb ik nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zit je nou nog niet aan je datalimiet
Dat doen ze ook wel zonder ze af te richtenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kan ik die katten van je niet africhten dat ze die kabels eens doorknagen?
Passiviteit is voor mensen die het te druk hebben met andere dingen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Getuige mijn uiterst actieve *ahum* priveleven van het afgelopen jaar, denk ik dat je gelijk hebt
Ik kijk ernaar uitquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat doen ze ook wel zonder ze af te richten
Ga d'r is een aanvragen danquote:
En anders stuur ik mn Gerbils wel.quote:
Gerbilsquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
En anders stuur ik mn Gerbils wel.
Succes gegarandeerd
Mn katten lusten nl alleen maar hout enzo
Ik ben inderdaad wel heel benieuwd waar ik het dan wel zo druk mee hebquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
Passiviteit is voor mensen die het te druk hebben met andere dingen.
Als ze nu ook nog zouden weten wat
Wie niet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad wel heel benieuwd waar ik het dan wel zo druk mee heb
Mijn kat alleen brokken van 30 euro per zakquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
En anders stuur ik mn Gerbils wel.
Succes gegarandeerd
Mn katten lusten nl alleen maar hout enzo
Ik had er 3 en heb er nu 4quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gerbils
Vriend van me heeft er 2. Wat een meesterlijke beesten zijn dat
Anders laat je die even los in de buurt van de PCquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn caviaaatjes Susan Smit en CLaudia van der Sluis kunnen er ook wat van hoor
Darmproblemen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mijn kat alleen brokken van 30 euro per zak![]()
Ow die van de Dierenartsquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mijn kat alleen brokken van 30 euro per zak![]()
Nee gewoon een verwend nestquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Darmproblemen?Wij hebben 4 katten, en alle vier moeten ze eigen voer
De cavia's ziotten veilig benedenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Anders laat je die even los in de buurt van de PC![]()
Nee wel nog 2 katertjes.quote:
Ik denk het niet, of ik moet opgeven dat ik die brokken eet en kijken wat OHRA ermee doetquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ow die van de Dierenarts
Heb je geen verzekering?
Misschien kun je ze drop verhalen
Kunnen ze lekker ruzie makenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee wel nog 2 katertjes.
En als ik wat meer thuis was kwam er nog een hond bij ook![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik denk het niet, of ik moet opgeven dat ik die brokken eet en kijken wat OHRA ermee doet
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik denk het niet, of ik moet opgeven dat ik die brokken eet en kijken wat OHRA ermee doet
Hihihi Nee ik bedoel een dierenverzekering.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mijn Gerbils en katten kunnen prima met elkaar overwegquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kunnen ze lekker ruzie maken
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:18 schreef hermandeperman het volgende:
Ik hoop dat TF nog wakker is
Tis niet echt medisch, die kat heeft gewoon een voorkeurquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hihihi Nee ik bedoel een dierenverzekering.
Aangezien speciaal voer onder medisch voer valt
Ik bedoelde de katten en de hondquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mijn Gerbils en katten kunnen prima met elkaar overweg![]()
Zolang er gaas tussen zit
Heb al de ideale hond gevonden, een schat van een beest.
Maar ben te weinig thuis gewoon
Zeker mbt in de aankomende maanden![]()
als je op de meet komt rij ik je aanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wees er dan eens wta vaker als er een nieuwe aan staat te komen
kloptquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tis niet echt medisch, die kat heeft gewoon een voorkeur
Ach ik heb het er wel voor over, t blijft m'n liefie
Ik denk dat er meer dan 1 persoon wel ongekend blij zal zijn met zo'n actiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als je op de meet komt rij ik je aan![]()
en dan in de achteruit doe ik het nog dunnetjes over
Mijn sig? Dat is m'n fantasie 190Dquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
klopt
Lees net je sig.
Wat ik reed op mn 20e?
Geen idee, zat ws tussen mn eerste bak (vw scirocco gts volledig getuned, leren bekleding, the works) en een gelimiteerde versie van een Twingo die elke Golf GTI het licht uit de ogen trok in
Waarin ik later reed is toch belangrijker
twingoquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
klopt
Lees net je sig.
Wat ik reed op mn 20e?
Geen idee, zat ws tussen mn eerste bak (vw scirocco gts volledig getuned, leren bekleding, the works) en een gelimiteerde versie van een Twingo die elke Golf GTI het licht uit de ogen trok in
Waarin ik later reed is toch belangrijker
Die hond is zo mak as een lammetjequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik bedoelde de katten en de hond
Die van ons vroeger maakten iig alleen maar ruzie
En waarom ben je te weinig thuis de aankomende maanden? Druk op't werk?
Een teer rotterdams zieltje ingeschoiptquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:17 schreef hermandeperman het volgende:
Alexxx, check dat blokker topic
Wel in stijl met een unimog dan hequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer dan 1 persoon wel ongekend blij zal zijn met zo'n actie
cool, een pta rij alex omver meetquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer dan 1 persoon wel ongekend blij zal zijn met zo'n actie
Wat voor een hond wil je danquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
Die hond is zo mak as een lammetje
En mn katten, ach die trekken wel bij
Jups, megadruk. Worden weer overuren vanaf de volgende maand
Golfquote:
Bloedserieus ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een teer rotterdams zieltje ingeschoipt
Vraag of Unimog komtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
cool, een pta rij alex omver meet![]()
quote:
OMFGquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mijn sig? Dat is m'n fantasie 190DIk moet m'n rijbewijs nog halen
Uiteraardquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
OMFG
De rest heeft toch wel een rijbewijs he?
Behalve ijsmeis dan
no vw bashing in pta hequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Golf![]()
Twingo nu![]()
Geef mij maar een helterskelterbak, daar kan ik tenminste wat mee
Ik zal 'm eens bellenquote:
Echt wel! Ik mag op een electroheftruck rijdenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uiteraard
Behave Alexxxx dan
Erg hequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
OMFG
De rest heeft toch wel een rijbewijs he?
Behalve ijsmeis dan
stukje minder kansloosquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb al weer even werk eh
Ja, dat mag iedereen met een IQ boven de 10quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Echt wel! Ik mag op een electroheftruck rijden
Ik heb een aboquote:
Een Amerikaanse dog?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat voor een hond wil je dan
Een Corgy?
En centjes verdienen![]()
Oooh dan heb ik ook een rijbewijs!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, dat mag iedereen met een IQ boven de 10
quote:
Heus niet, dat er aangepaste cursussen zijn voor geestelijk gehandicapten zegt NIETSquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, dat mag iedereen met een IQ boven de 10
flappieoortjes doet me altijd zo denken aan mezelfquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Een Amerikaanse dog?
Althans ik denk dat ie zo heet.
Kniehoog, helemaal wit met vlekken, brede kop, en flappieoortjes
Centjes verdienen is altijd zwaar ok
Mwah, heb er leuke dingen mee gedaan.quote:
alsof ik oplet op dat vage gebrabbel van jouquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet wel bijven opletten he kleine
Zelfs die moest je nog herren toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heus niet, dat er aangepaste cursussen zijn voor geestelijk gehandicapten zegt NIETS
zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Erg heIk ga wel beginnen na de zomer, mocht dat de pijn iets verzachten
Heb je FOK!block geinstalled?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
alsof ik oplet op dat vage gebrabbel van jou![]()
Idd, doe ik al bijna 3 jaarquote:
2 keer maarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zelfs die moest je nog herren toch?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mwah, heb er leuke dingen mee gedaan.
Dus dat valt nog mee
Een 1.8 blokje wil wel nl
En dan zeggen ze dat vrouwen niet kunnen rijdenquote:
Gevorderd dozen stapelenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2 keer maar
Maar dat was de gevorderden cursus, niet de Gehandicaptencursus
neej zodra mijn ogen iets met "herm" ziet gaat ze op zwartquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je FOK!block geinstalled?
praktisch jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
snel en praktisch onverwoestbaar
Dus de gehandicaptencursus had je met een beetje spieken in 1x gehaald?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2 keer maar
Maar dat was de gevorderden cursus, niet de Gehandicaptencursus
In mijn geval is dat niet kunnen rijden wel heel letterlijk jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat vrouwen niet kunnen rijden![]()
**slikt opmerking in**quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat vrouwen niet kunnen rijden![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus de gehandicaptencursus had je met een beetje spieken in 1x gehaald?![]()
Feestjeeee
Pssst! Dat ene pedaal dat niks lijkt te doen is de koppeling hequote:
Dus je vindt Gert & Hermien ook niets?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neej zodra mijn ogen iets met "herm" ziet gaat ze op zwart![]()
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pssst! Dat ene pedaal dat niks lijkt te doen is de koppeling he
Ik kan wel achteruit inparkeren in 1 keer.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]theorie was ik de beste van de hel klas
Maar de praktijk he
oh is dat het?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik kan wel achteruit inparkeren in 1 keer.
Ik weet nl wat wel 20cm is
quote:
waar gaat dat heen met de wereld......quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tenzij je een automaat hebt hequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hoogst persoonlijk uitgevonden op de parkeerplaats van de jachthavenquote:
waren 3 mappen, en ik zat nog op school... Dus dat niks doen klopt redleijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach ja natuurlijk, je had al jaren niets te doen dus dat A4tje uit je hoofd leren lukte je wel natuurlijk in die paar maanden
En je bent dus ook nog motorisch gestoord?
Een andere auto?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[..]
waar gaat dat heen met de wereld......
stelletje VW bashers![]()
en ja het is een stevig blok wat erg veel kan hebben!!!!!!!!!!!!!!
ongelovigen #@!#$@
Als echte Italiaan had ik toch wel wat meer Alfa-bloed van je verwachtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[..]
waar gaat dat heen met de wereld......
stelletje VW bashers![]()
en ja het is een stevig blok wat erg veel kan hebben!!!!!!!!!!!!!!
ongelovigen #@!#$@
Dan kun je idd nog wel eens met je neus op het stuur belanden jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tenzij je een automaat hebt he
In de 350z bvb
Ach zolang je niet geflitst wordt, is er niets aan de handquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan kun je idd nog wel eens met je neus op het stuur belanden ja
Flitsen als je remt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ach zolang je niet geflitst wordt, is er niets aan de hand![]()
Wie heeft het hier over remmenquote:
Jij komt met 250km/u inparkeren?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over remmen
Je hoeft alleen dat rechterpedaal naar onder te douwen![]()
En de beste foto 15 kilo geledenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Avec verkeerd gespelde naam
Joh, zo zijn er wel meer in Friesland ehquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Een KooistraZo heet onze buurtsuper
TF: heb je het volgend deel al klaar staan?
Je meent hetquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Joh, zo zijn er wel meer in Friesland eh
Haaima? Dat is Bojo toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je meent hetHalf Stiens heet Kooistra
En de andere helft heet Haaima
Trusten nep-italiaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:37 schreef ThaFreak het volgende:
nee geen nieuwe want ik ga pitten.......
straks er om 0700 er alweer uit om die kutvelgen op te halen![]()
truste ongelovigen![]()
Trust VW wankerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:37 schreef ThaFreak het volgende:
nee geen nieuwe want ik ga pitten.......
straks er om 0700 er alweer uit om die kutvelgen op te halen![]()
truste ongelovigen![]()
In hart en nierenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja dat is ook een echte Fries
neequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Jammer dat SC deel 4 al is geweest
[afbeelding]
quote:
quote:
Als jij GVD maar geen nieuwe opent...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Jammer dat SC deel 4 al is geweest
[afbeelding]
Ik wacht 5 minuten, al ser dan nog geen nieuwe is, kun je weer een slechte van mij verwachtenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als jij GVD maar geen nieuwe opent...
... Wat ik allemaal wel niet over heb voor een goeie SCquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wacht 5 minuten, al ser dan nog geen nieuwe is, kun je weer een slechte van mij verwachtenBegin maar vast dus zou ik zeggen
Truste TF![]()
![]()
Slijmbalquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wacht 5 minuten, al ser dan nog geen nieuwe is, kun je weer een slechte van mij verwachtenBegin maar vast dus zou ik zeggen
Truste TF![]()
![]()
wel of niet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
... Wat ik allemaal wel niet over heb voor een goeie SC
Het is voorlopig nog in de voornemensfasequote:
Tijd zatquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het is voorlopig nog in de voornemensfase
Dat paste dan waarschijnlijk ook niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Goatse was vroeger mod in PTA, maar toen ik in zn reet kroop vond ie het niet leuk meer
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat paste dan waarschijnlijk ook niet.
tief op met je kutslowchatsquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Truste TF![]()
![]()
Net alsof ik het leuk vind ze te openenquote:
TF is mans genoeg om daar zelf wat over te zeggenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Net alsof ik het leuk vind ze te openenMaar anders gaan de kinders weer baggeren in de Feedbacktopic
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
TF is mans genoeg om daar zelf wat over te zeggen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | [img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/bannerslowchat.jpg[/img] [img]http://members.home.nl/thafreak2/slowchatters.jpg[/img] [url=http://forum.fok.nl/user/profile/48840][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/xtreem.gif[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/55154][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/sjoewe.gif[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/26458][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/tjabbo.jpg[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/50937][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/ijsmeis.gif[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/85834][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/bazzos.jpg[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/41419][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/thafreak.gif[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/71721][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/alex.gif[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/17337][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/ookgek.gif[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/77352][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/hugster.gif[/img][/url] [url=http://forum.fok.nl/user/profile/61608][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/youp.gif[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/44035][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/bojo.jpg[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/29700][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/permban.gif[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/52677][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/peurac.gif[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/28280][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/fugie.gif[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/32303][img]http://members.home.nl/thafreak2/avatarslowchat/Jofunu-kun.jpg[/img][/url][url=http://forum.fok.nl/user/profile/57585][img]http://forum.fok.nl/usericons/57585/tommy.jpg[/img][/url] [img]http://members.home.nl/thafreak2/slowchatters.jpg[/img] [b]De OP[/b] [img]http://popularhotrodding.com/tech/0505phr_hemi_19_z.jpg[/img] [q] How much power is enough, and just how much can our healthy g-Force Hemi deliver? The owner of the g-Force 'Cuda, Bob Johnson, looked at the extravagant output of the all-aluminum Hemi in an abstract way. Johnson relates, "The 'Cuda is not something we are putting together to conventional standards, not in looks, not in construction, and certainly not in performance. The car will push the limits, and then we'll shoot for a hell of a lot more, and that might just put us where we'd be satisfied." What does it take to be satisfied with the output of this metal warrior's powerplant? Five hundred and twenty pounds of aluminum dynamite, blasting the competition with 870 dyno-verified horsepower and a violent 780 lb-ft of torque should be enough to satisfy the most wanting power junkie's addiction. Johnson pointed out that power was going to be key to the car's character, "You don't build a machine like this tube-framed terror and come up short on the punch line. You'd dammed well better have something special and it has to have the right power curve to do the job." Indy's chief engine builder Ken Lazzari massaged the combo for just that balance of output with the right curve. Lazzari explains, "Everything was keyed for meeting the goals of good street manners, and a power curve that comes on hard initially, but doesn't let go, pulling huge power up top to where the car will be able to really use it." [/q] [img]http://popularhotrodding.com/tech/0505phr_hemi_25_z.jpg[/img] [b]vorige deeltjes [url]http://ptaslowchat.tk[/url] [/b] [sub]De code voor de op is [url=http://members.home.nl/thafreak2/slowchatop.txt]hier[/url] te vinden[/sub] |
Ik heb er een met een golf voor je klaar staanquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:49 schreef ThaFreak het volgende:
owee als ik morgen een trekker/bus/vrachtwagen oid zie
titel
[pta slowchat] All Aluminum 572 Hemi Engine
op
[ code verwijderd ]
Alles is beter dan die schijttractors van jouquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hopelijk is ie betr als een willekeurige van mij
danquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hopelijk is ie betr als een willekeurige van mij
Hoe zou dat nou komen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:50 schreef Alexxxxx het volgende:Zo heb je dagen lang geen fatsoenlijke SC, zo zijn er ruim op tijd twee klaar
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fuckik zit het al de hele dag speciaal voor je om te draaien
In de gauwigheid vergeten
En dat is dan ook wel het enigequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Mijn Frysk is beter dan dat van jou
dat hoop ik wel voor je jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Mijn Frysk is beter dan dat van jou
Fijn dat je meedenktquote:
Dat wil dan ook niemand verder wetenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben ook beter in vrachtwagens herkennen op 100 meter afstand![]()
Dat is geen vaardigheid, maar een handicapquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben ook beter in vrachtwagens herkennen op 100 meter afstand![]()
Baggerpostquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat was de lapo in een ander topic
Gewoon quoten omdat je anders zover moet zoeken naar de snel reageren unit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is geen vaardigheid, maar een handicap
Ik ga er inderdaad ook geen moeite voor doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gewoon qouten omdat je anders zover moet zoeken naar de snel reageren unit.
nog 2quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ga er inderdaad ook geen moeite voor doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |