kewlquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:19 schreef hermandeperman het volgende:
En Muts, ik ben Hugo en Sjoewe aan het versieren ja![]()
BUS!!!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:19 schreef Sjoewe het volgende:
GODSKLERE IS HET NOU EENS AFGELOPEN MET DIE FUCKING TRACTOR TOPICS
Ik heb me nog nooit zo bijzonder gevoeldquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:19 schreef hermandeperman het volgende:
En Muts, ik ben Hugo en Sjoewe aan het versieren ja![]()
Bus, tractor, dat zeg ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
BUS!!!!
Ik kon geen tractor vinden
Als je zo doorgaat blijf ik de hele nacht wakker om je postaantal te overrulen hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik gun hem jou niet
Nou niet jaloers gaan lopen doen ehquote:
**slikt 1823 opmerkingen in**quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit zo bijzonder gevoeld![]()
Op mijn steun kan je rekenen hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat blijf ik de hele nacht wakker om je postaantal te overrulen hoor
OMGquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
BUS!!!!
Ik kon geen tractor vinden
Ik maak vandaag toch geen kans... Is vast wel weer een of andere ONZ mongool die zo nodig 500 posts wil hebbenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat blijf ik de hele nacht wakker om je postaantal te overrulen hoor
Jij slikt wel meer inquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
**slikt 1823 opmerkingen in**
Ja of een of andere Fles zonder levenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik maak vandaag toch geen kans... Is vast wel weer een of andere ONZ mongool die zo nodig 500 posts wil hebben
Niet echt in de buurt neequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is de slaap bij jou ook ver te zoeken?
Shit... Betraptquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zou jij ook wel willen eh![]()
POSTEN POSTEN POSTEN POSTENquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Niet echt in de buurt nee
En wat gaat het forum opeens weer hard
Zie je welquote:
Sorryquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nou niet jaloers gaan lopen doen eh
Kiltquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik sta erop, JIJ DOET ZONDAG GEEN ONDERBROEK AAN
Aangezien ik toch geen leven meer heb maakt dat idd ook niet meer uitquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
POSTEN POSTEN POSTEN POSTEN
Dos37quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja of een of andere Fles zonder leven
Moet je wel een beetje de vaart erin houden eh Herm!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Aangezien ik toch geen leven meer heb maakt dat idd ook niet meer uit
Dat zeg ik tochquote:
too much infoquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik sta erop, JIJ DOET ZONDAG GEEN ONDERBROEK AAN
JA WIJ ZIJN VAN HERMANquote:
Wat bracht hij op?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Aangezien ik toch geen leven meer heb maakt dat idd ook niet meer uit
Ik was bezig met Hugoquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Moet je wel een beetje de vaart erin houden eh Herm!
Ik draag heus wel wat onder mn kilt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
Ik blijf al van ze af... doe je wel voorzichtig??quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik draag heus wel wat onder mn kilt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik draag heus wel wat onder mn kilt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friese vlag kilt?
![]()
[..]
Ik draag heus wel wat onder mn kilt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
Ik las: Ik blijf van z'n ballen afquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik blijf al van ze af... doe je wel voorzichtig??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |