Toen nog niet gelukkig. Ze was trouwens ook aan het zaklopen.quote:
Nee, daarom hoef ik dit soort wannabe-blij-TROS gezellige-maar zogenaamd wel BNN-hip door sexuele toespelingen voor suffe pubers- programma showtje niet te zien.quote:
Bij de AVRO keek ik ook al hoor. Het badpak dat in de bilspleet van Neelie Smit-Kroes verdween bij de groene zeep helling zal ik nooit meer veregeten.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:08 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee, daarom hoef ik dit soort wannabe-blij-TROS gezellige-maar zogenaamd wel BNN-hip door sexuele toespelingen voor suffe pubers- programma showtje niet te zien.
Dat was best suf idd.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:23 schreef tong80 het volgende:
Jan Blaaser die omhoog wees bij het penaltie schieten de keeper draaide zich om keek omhoog en Jan Blaaser schoot de bal tegen z'n reet. Legendarisch.
quote:Volgens deelnemer en ONM-acteur Aram van der Rest ging het er heftig aan toe.
Zo vertelde de acteur vorige week in de Telegraaf: "De hele strijd stond voor mij op een gegeven moment in het teken van mijn gevecht met Viola Holt. Pff, wat een agressie zit er in die vrouw. Dat is gewoon niet leuk meer. Op een gegeven moment deden we een soort twisterspelletje op een luchtkussen, waarbij degenen die naast het kussen stonden leden van de andere ploeg mochten hinderen met supersoakers. Ik spoot er dus lustig op los, toen ik van achteren werd aangevallen door concurrente Viola. Ik werd bijna verpletterd."
"Ik droeg een zweetbandje dat ze naar beneden richting mijn nek trok. Het leek wel of ze probeerde me te wurgen. Ik gaf met mijn elleboog een por naar achteren, zodat ze terugdeinsde. Maar een paar minuten later sprong ze met al haar gewicht weer boven op me. Nu ging het zweetbandje over mijn ogen en plantte ze haar nagels naast mijn oren en in mijn borst. Het ging bloeden en ik had er genoeg van. Na nog een por heb ik me van het strijdterrein teruggetrokken."
Dat, gecombineerd met de borsten van mevrouw Schurman en Maasland, is voor mij al reden te overquote:Op maandag 8 augustus 2005 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sabine uit BB1
Ze zullen vast en zeker wel lekker zijn (Wytskequote:Op maandag 8 augustus 2005 17:27 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Dat, gecombineerd met de borsten van mevrouw Schurman en Maasland, is voor mij al reden te over
quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Hoogtepunt tot nu toe: Een zaklopende Katja en Bridget![]()
![]()
![]()
nee, geen van alle komt op fokquote:Op maandag 8 augustus 2005 21:45 schreef tong80 het volgende:
Ik ken vrijwel niemand van de deelnemers. Ligt dat aan Tong ?
meem je dat ?quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:45 schreef tong80 het volgende:
Ik ken vrijwel niemand van de deelnemers. Ligt dat aan Tong ?
ja het zou verboden moeten wordenquote:Op maandag 8 augustus 2005 21:50 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme Kelly is de enige in een mini bikini.
buiten kelly zit er geoeg leuk spul tussenquote:Op maandag 8 augustus 2005 21:48 schreef tong80 het volgende:
Vrijwel geen lekkere wijfen dit jaar. Schandalig.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:48 schreef tong80 het volgende:
Wat betreft de twee Peggy's ben ik het met je eensquote:Op maandag 8 augustus 2005 21:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Peggy-Jane de Schepper
Peggy Vrijens
Fleur van de Kieft
mogen er allen wel wezen.
Wytske komt volgende week pasquote:Op maandag 8 augustus 2005 21:48 schreef tong80 het volgende:
Yolanthe volgende week.quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:48 schreef tong80 het volgende:
Wytskequote:
Ehh ben je nu niet in de war met Zeskamp en Spel zonder Grenzen?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:33 schreef tong80 het volgende:
Vanaf maandag 8 augustus, 21.00 uur Nederland-2.
Het voorstukje was zeer veelbelovend. Ik zag veel bikini's, schuddende borsten bij het zaklopen en Katja en Bridgit als de hedendaagse Dick Passchier en Barend Barendse.
Dat MOET ook gewoon terug op de buis, ZESKAMP, hilarisch!!!quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ehh ben je nu niet in de war met Zeskamp en Spel zonder Grenzen?
Ik dacht dat ik in het voorstukje van volgende week, toen ze op die worsten aan het hopsen waren, bij iemand een tiet uit het hemdje zag vallen......? Ik weet niet wie het was, want ik ken bijna niemand van die mensen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:10 schreef tong80 het volgende:
Oh er zijn verschillende teams met werkloze acteurs ? Leuk hopen dat er een paar tieten bij zijn want dat was nu schrikbarend erwaarloosd.
dat dacht ik ook gezien te hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:37 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik in het voorstukje van volgende week, toen ze op die worsten aan het hopsen waren, bij iemand een tiet uit het hemdje zag vallen......? Ik weet niet wie het was, want ik ken bijna niemand van die mensen.
was geen borst, was gewoon een BH/bikini met een 'huids' kleurquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:37 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik in het voorstukje van volgende week, toen ze op die worsten aan het hopsen waren, bij iemand een tiet uit het hemdje zag vallen......? Ik weet niet wie het was, want ik ken bijna niemand van die mensen.
Helen Helmink uit GTST!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik had voor gisteravond nog nooit van Bruni Heinke gehoord, lig dat aan mij?
Wellicht de leeftijd van de kijkers? Zij heeft dan wel wat gepresteerd, maar dan wel in de tijd dat de meeste kijkers nog in de luiers lagen/nog heel jong waren. tegenwoordig zie je haar niet meer op tv, de meeste b-sterren verschijnen soms nog wel eens ergens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:20 schreef bloodymary het volgende:
Klopt, ze werd bekend in Nederland met haar rol in Dagboek van een Herdershond. Raar dat ze inderdaad nu een B-ster is en dat zij dan van de B-sterren juist niet herkend wordt, terwijl ze een van de weinigen is die werkelijk iets kan en gepresteerd heeft................ Maar dat zegt misschien meer iets over het niveau van de meeste kijkers.
Daar kijk ik zeker naar uit.quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]Katja, Bridgit, Peggy Jane
en we krijgen sowieso nog Wytske in en van de komende afleveringen
Ja, Daar was ze het 'lekkere wijf' dat het hoofd van de kapelaan op hol brachtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:20 schreef bloodymary het volgende:
Klopt, ze werd bekend in Nederland met haar rol in Dagboek van een Herdershond.
Ja, je hebt geljik, ik ben eigenlijk gewoon een ouwe doos........quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wellicht de leeftijd van de kijkers? Zij heeft dan wel wat gepresteerd, maar dan wel in de tijd dat de meeste kijkers nog in de luiers lagen/nog heel jong waren. tegenwoordig zie je haar niet meer op tv, de meeste b-sterren verschijnen soms nog wel eens ergens.
Schaam je.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:02 schreef fembol het volgende:
Wie is wytske?
Lekker boeiend. Ze is leuk en liefquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:07 schreef fembol het volgende:
Ohhh die!! Die is zo ongelooflijk dom!!
Zóóóveeel leuker dan Wytske.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:14 schreef TheVulture het volgende:
Yolanthe Cabau Van Kasbergen
Die andere belspelslet van RTL4 (Lutein van Kranen) heeft wel tieten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Oh nee. Die belspelslet van RTL4.
De tering, iddquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Team Oranje is lekker qua wijven hoor
Wanneer heb ik dat eerder uit je mond horen komen?quote:
Zap dan maar snel naar Talpa.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een kutspel, snap er niks van
Als winnaar van de André Hazes award heel vaak.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dat eerder uit je mond horen komen?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zap dan maar snel naar Talpa.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als winnaar van de André Hazes award heel vaak.
Was de meest frequente beller naar RTL-4 belspelletjes zonder ooit iets gewonnen te heben.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
Waar is die Raymond Bevelander ook alweer van bekend?
Gelukkig dat je mij zo goed kent dat je dat over mij kunt zeggen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Ik had het over het spel, niet het programma. Pubertje.
Even gegoogled, het lijkt er op, hij was een van de gasten van Cash & Carlo.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was de meest frequente beller naar RTL-4 belspelletjes zonder ooit iets gewonnen te heben.
Dat gaatje wil ik wel eens zien.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:30 schreef Ambrosius het volgende:
Yolanthe speelt het slimste, klein gaatje laten steeds.
Geniaal jaquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:42 schreef Dos37 het volgende:
drunk driving moet kunnen zegt ie tegen katja
5 seconden werk om zo'n ding erweer op te leggenquote:
Die was geniaal ja!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:42 schreef Dos37 het volgende:
drunk driving moet kunnen zegt ie tegen katja
Die spelen tegen de verliezers van vorige week.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Geweldige aflevering zoveel hoogtepunten
Mooi vrouwelijk schoon met Yolanthe
Hilarische figuren met henk Schiffmacher en Dikke Willem (zoals die ruksichtlos Yolanthe en Marielle) een beuk gaf bij het stoelendansen
Deze aflevering bewijst dat er heel wat is afgehoerd en gesnoerd met volgens mij in de hoofdrol Tim CoronelGeil heeft een naam mensen.....
Maar hoezo zien we roze volgende week terug?
We zijn toch nog niet aan de finale toe
die hangen daar nog rond. Dat nemen ze gewoon achter elkaar opquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze dan maar zes teams? ik zou toch zweren dat ik nog meer BN'ers heb zien lopen die nog niet in beeld zijn geweest, zoals Sonja Silva bijvoorbeeld...
ja maar Sonja Silva is verder niet in actie geweest...quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
die hangen daar nog rond. Dat nemen ze gewoon achter elkaar op
Precies.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:45 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Die was zo into haar dans dat ze het stoelendansen vergat...
volgende weekquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja maar Sonja Silva is verder niet in actie geweest...
Kun je nagaan hoe traag FOK! isquote:Op maandag 22 augustus 2005 21:02 schreef Ambrosius het volgende:
Nu dus.
Deze twee kwartfinales bestaan beiden uit een nummer 1, nummer 2 en nummer 3 van een eerdere ronde. Het voordeel is dat ze nu tegen een nummer 2 en 3 uit de eerste ronde moeten, de "zwakkere teams".quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Dat klopt idd, maar ik vraag me af welk voordeel roze nu krijgt omdat ze vorige week gewonnen hebben....
Iedereen was natuurlijk ER aan het kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
Weinig reacties hier, was het niks?
Daarom keek ik ook ER iddquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Iedereen was natuurlijk ER aan het kijken
Ik was ook helemaal vergeten dat Sterrenslag ook kwam
Dit kun je toch nog wel via internet bekijken?
echt wel.quote:Op maandag 12 september 2005 22:42 schreef tong80 het volgende:
GVD ga nu niet zeggen dat ik een keer niet kijk en geile beelden heb gemist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |